ja ik zou willen zeggen dat 't voor flikkers is, maar dan gaan er een paar van die huisvrouwen hier over de kook denk ik.quote:
Ik vond Fajah vanaf het begin al leuk. Hipster jwz.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
Vorig seizoen had iedereen aan het begin een hekel aan Fajah en zij had ook tetten.![]()
Na aflevering één was zij de grootste held van ER![]()
Damn we hebben hier 2 gay loversquote:Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ja goed argument om je eigen achterlijkheid tentoon te stellen.
Hoe dikker de vrouw hoe groter/lekkerder d'r tieten.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef blow... het volgende:
[..]
wel lekkere tieten![]()
Dan ben ik maar voor geraldine.
Sowiesoquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet dommer kon.
Kate Upton.quote:
Met goeie tieten heb je geen taille nodig.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kate Upton.Die heeft geen taille. Onbegrijpelijk dat zij model is.
Kutnijd muchquote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Damn we hebben hier een grote puber. Hoe oud ben je? 13 ofzo?quote:
Scherpe knieen, ditdat.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon via RTL gemist kijken!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Pffff... wel afhaak-tv met zoveel en zulke lange reclameblokken
Ja daarom, Esti Ginzburgquote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vorige week vertelde ze dat ze 8 kilo was aangekomen omdat ze alles at wat los en vast zat vlak voor de Expeditie. En normaliter valt ze steeds af dmv een crash dieet..ook altijd handigquote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat Zimra gewoon een beetje gestopt is met sporten
ze is niet dikquote:Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe dikker de vrouw hoe groter/lekkerder d'r tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |