Moet jij zeggenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kon je niet alle smileys even posten voor de vorm?
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, wat slecht was dat ook zeg.
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is zoveel minder slechte nederhop. Mee naar Diemen-zuid was technisch gezien de minst zwakke plaat.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
Moppie moppie vond ik wel leuk eigenlijk
Beste van het slechtstequote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik wist heus wel dat het slecht was hoorquote:
sympathieker dan eerst.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sympathieke jongen. Ik begrijp de haat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meisjes van 13 ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef OProg het volgende:
Tros Muziekfeest zal dit heel erg leuk vinden.
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef tralalala het volgende:
Beter dan al die pauperbandjes van 3fmNee zelfs dat is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Heb jij niet wat betere suggesties om daar neer te zetten?quote:
John Mayer is een echte baasquote:Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef remcoP het volgende:
Wat een kutlied. Soort van Nederlandse John Mayer.
Lol inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:06 schreef marcodej het volgende:
Klopping mag reclame maken voor zijn eigen startup.
Was niet heel sympathiek bezig toen z'n oude maatje door hem financieel in de shit kwam..quote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sympathieke jongen. Ik begrijp de haat niet
het is wel vernieuwendquote:Op donderdag 5 september 2013 20:06 schreef marcodej het volgende:
Klopping mag reclame maken voor zijn eigen startup.
Dat is space invaders geen androidquote:Op donderdag 5 september 2013 20:06 schreef waxmask het volgende:
Bah die kwal van de NRC en die nitwit. Is hij trouwens van zijn apple geloof gevallen? Of is dat een grapje die android logo?
Ah. Daar heb je het.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:07 schreef HalvinCarris het volgende:
En dan kan je het delen, en moeten je vrienden weer betalen om het ook te lezen?
Bedoelt hij niet gratis delen?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:07 schreef HalvinCarris het volgende:
En dan kan je het delen, en moeten je vrienden weer betalen om het ook te lezen?
Daar betaal je voor 80% oninteressante artikelen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:07 schreef OProg het volgende:
25 cent. Een hele krant is niet eens zo gek veel duurder.
Dat i van Space Invadersquote:Op donderdag 5 september 2013 20:06 schreef waxmask het volgende:
Bah die kwal van de NRC en die nitwit. Is hij trouwens van zijn apple geloof gevallen? Of is dat een grapje die android logo?
Daar koop je iets van 8 artikelen voor.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:07 schreef OProg het volgende:
idd, 3 stukjes en je kan beter de hele krant kopenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:07 schreef OProg het volgende:
ed.nlquote:
Nieuwsitems van Djeezquote:Op donderdag 5 september 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon nieuws op de FP lezen. Paarsgepunte lanzen, alles.
Jij bent ook al oud.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
Wat een lulkoek. Ik ben geabonneerd op de Volkskrant.
jij hebt al duidelijk een hele tijd geen fatsoenlijke krant gekochtquote:Op donderdag 5 september 2013 20:08 schreef PirE het volgende:
[..]
idd, 3 stukjes en je kan beter de hele krant kopen
58quote:
Waar komt die magische bullshit grens nou weer vandaan?quote:
uit mijn duimquote:Op donderdag 5 september 2013 20:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar komt die magische bullshit grens nou weer vandaan?
Je moet ons betalen om dat te lezenquote:
quote:
Ik betaal 15 euro per maand voor mijn krant. Gewoon een beetje shoppen en dan een leuke aanbieding meepakken.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij hebt al duidelijk een hele tijd geen fatsoenlijke krant gekocht
Televaagquote:Op donderdag 5 september 2013 20:16 schreef ConscienceNL het volgende:
Typisch Volkskrant en NRC weer. Waarom wordt Telegraaf niet behandeld? Of AD?
Welke omroep zendt dit programma ook alweer uit?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:16 schreef ConscienceNL het volgende:
Daarom 'typisch'.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke omroep zendt dit programma ook alweer uit?
Iets wat Chriet Titulaer zou aankondigen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
De krant van de toekomst, klinkt een beetje als de krant van de afgelopen 10 jaar...
Telegaar is ook gewoon oogaids.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke omroep zendt dit programma ook alweer uit?
Ik denk niet dat die lezers hebben die een artikel los willen kopen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:16 schreef ConscienceNL het volgende:
facebook vriendenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:18 schreef Anoonumos het volgende:
Hoe vaak gaat die nerd nog zeggen dat hij heus wel vrienden heeft?
Je weet wel direct wat er onder het Nederlandse volk leeft. Daarnaast is het voor sport en financiën bovengemiddeld.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Telegaar is ook gewoon oogaids.
De column van Rob Hoogland misschien.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die lezers hebben die een artikel los willen kopen.
Voor sport geilen ze op Ajax, dat noem ik niet bovengemiddeld.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet wel direct wat er onder het Nederlandse volk leeft. Daarnaast is het voor sport en financiën bovengemiddeld.
Ja ik zat er al aan te denken hoor van de week. Even wachten tot het programma een tijdje loopt? November zoiets? Dan leeft het hier ook weer helemaal dacht ik zo.quote:
iddquote:
Ik vond de hitlerschat een leuk onderwerpquote:Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
Weer gelukt niet in slaap te vallen bij dwdd.
Ja is goed, maar ik wil wel wat uit mijn lidmaatschap halen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat er al aan te denken hoor van de week. Even wachten tot het programma een tijdje loopt? November zoiets? Dan leeft het hier ook weer helemaal dacht ik zo.
Nee, ER komt zo.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay dat was weer genoeg tv voor vandaag...
Operatie NL fit overslaanquote:Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay dat was weer genoeg tv voor vandaag...
Oja.quote:
Oh dat loopt nog tot mei toch? Wat ik trouwens wel de vorige keer zag, is dat er minder kaarten waren voor leden, op een gegeven moment kon je niet meer aanmelden als je lid was, alleen als je lid WERD.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja is goed, maar ik wil wel wat uit mijn lidmaatschap halen.
Ik heb geen tv dus ik moet het doen met dwdd de rest wordt niet fatsoenlijk streamend uitgezonden... maarja ik heb er dan ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 5 september 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Operatie NL fit overslaan
Ja daarom op tijd plannen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat loopt nog tot mei toch? Wat ik trouwens wel de vorige keer zag, is dat er minder kaarten waren voor leden, op een gegeven moment kon je niet meer aanmelden als je lid was, alleen als je lid WERD.
Ja ik maakte een grapje, er is vanavond weer eens geen zak op. Daarnaast zijn NPO-programma's vaak wel prima te streamen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb geen tv dus ik moet het doen met dwdd de rest wordt niet fatsoenlijk streamend uitgezonden... maarja ik heb er dan ook geen behoefte aan
Half oktober zoiets topicje maken? En dan in november een vrijdag prikken? Behalve de laatste vrijdag danquote:Op donderdag 5 september 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom op tijd plannen.
via Nederland3.nl kun je bijna alles zien tegenwoordigquote:Op donderdag 5 september 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik maakte een grapje, er is vanavond weer eens geen zak op. Daarnaast zijn NPO-programma's vaak wel prima te streamen.
oh handigquote:Op donderdag 5 september 2013 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
via Nederland3.nl kun je bijna alles zien tegenwoordig
quote:Tijdens een wandeling op vakantie werd ik gestoken door een insect, waardoor mijn vinger heel dik was geworden. De één heeft daar meer last van dan de ander. Mij benauwde het en die ring moest en zou eraf. Uiteindelijk is het me gelukt en toen dacht ik: en nu doe ik 'm nooit meer om. Dit terwijl ik nog net zoveel van mijn vrouw hou als daarvoor', aldus Van Nieuwkerk.
Wat is er leuk aan Pietertje ?quote:
Vast met zijn 'Ik ben de slimste' shirt aan, eventueel met kek colbert erover.quote:
Wie ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:In deze uitzending onder meer Alex Roeka, Michael Prins en 'De Week Draait Door' met Hans Kazàn en Pieter Derks. Muziek is er van Jett Rebel, tafelheer is Paul de Leeuw.
Goed verhaal weer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:02 schreef Karina het volgende:
Interview met Matthijs in Mokum Magazine
Hij vertelt o.a. waarom hij zijn trouwring niet meer om heeft:
[..]
Logisch met dat mooie weer gisterquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:00 schreef Zipportal het volgende:
#18 WERELD DRAAIT DOOR 580.000
Wordt steeds minder.
twitter:kazanhans twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 20:06:43Ladderzat!! http://t.co/O3p7wwG8QE reageer retweet
twitter:kazanhans twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 20:37:15Ik ben toffer in een koffer http://t.co/ZqqgeE6kgS reageer retweet
twitter:kazanhans twitterde op donderdag 08-08-2013 om 09:41:49Ik heb @kakhiel zojuist ontmoet. http://t.co/hQwkq84obT reageer retweet
twitter:kazanhans twitterde op zondag 04-08-2013 om 16:22:40Goor..... http://t.co/fFn1gPHe2K reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:40 schreef OProg het volgende:
Blij met deze tafelheerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hans Kazan heeft de kijkers laten verdwijnen en tovert ze vanavond weer tevoorschijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:00 schreef Zipportal het volgende:
#18 WERELD DRAAIT DOOR 580.000
Wordt steeds minder.
Dan zuipt hij helemaal niet zoveel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zuipt nog meer dan Corrie.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:kazanhans twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 20:06:43Ladderzat!! http://t.co/O3p7wwG8QE reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:kazanhans twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 20:37:15Ik ben toffer in een koffer http://t.co/ZqqgeE6kgS reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:kazanhans twitterde op donderdag 08-08-2013 om 09:41:49Ik heb @kakhiel zojuist ontmoet. http://t.co/hQwkq84obT reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:kazanhans twitterde op zondag 04-08-2013 om 16:22:40Goor..... http://t.co/fFn1gPHe2K reageer retweet
Hans Kazan
twitter:kazanhans twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 11:00:46Pffff.....even bijtanken! http://t.co/BwftOawxiz reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:23 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:kazanhans twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 11:00:46Pffff.....even bijtanken! http://t.co/BwftOawxiz reageer retweet
Ik mis de Kik.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis de Kik.
We zijn al weeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
Wie houdt ons nu nog tegen?
Eeeeven zijn we vrij
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis de Kik.
We zijn al weeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
Wie houdt ons nu nog tegen?
Eeeeven zijn we vrij
Briefje van elf letters?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
Zozo, hij kreeg een briefje.
Wat een homo.
Precies.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Paul is jaloers dat hij er niet zat bij Knevel.
Stond hem goed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met zijn strakke groene broek.
Staat hem niet goed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met zijn strakke groene broek.
Johannes_vermeer is blij met deze post.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Wat een overacting.
kan ik dat ook een keertje zeggen
Ik denk af en toe wel aan hemquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes_vermeer is blij met deze post.
Dacht eerst dat zij er zat jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:38 schreef FredVleespet het volgende:
Is dat de broer van
[ afbeelding ]
Moet je je voorstellen wat je krijgt als die twee een kind krijgen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:38 schreef FredVleespet het volgende:
Is dat de broer van
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat je krijgt als die twee een kind krijgen.
Abo nemen,quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe vraag ik precies een straatverbod voor jou aan?
Niet zo jaloers.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen haar haar is een beetje vlassig aan de onderkant.
Tem is geen crew,quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan geen crew blokkeren met een abbo..
Tem is geen crew. Al wil hij dat wel graag natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is soms wel jammer ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tem is niet eens crewquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent niet blauwquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig ben ik dus ook niet te blocken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |