Gister onder die tafels was niet helemaal normaal hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 19:18 schreef Latert het volgende:
Ligt het aan mij, of is Deef wat minder autistisch geworden?
Oh... ja ik moet nog die van gister en vandaag inhalen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gister onder die tafels was niet helemaal normaal hoor
En die laat ie van schrik vast liggenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
Wat gaat hij nou doen op de plee met al die sleutels
Of hij was nog niet begonnen -> obstipatiequote:Op donderdag 5 september 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heeft hij zijn kont niet afgeveegd. Viespeuk deed zo zijn broek weer aan.
Als hij daar uren zit dan zal het er op een gegeven moment uit moetenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of hij was nog niet begonnen -> obstipatie
Dan zit hij goed toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij daar uren zit dan zal het er op een gegeven moment uit moeten
Mja liever Eman op de wc dan Meral met een of andere kutrecordpoging.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar wil jij dat zien? Of horen
Probeert Mural dan zoveel mogelijk dingen in haar kut te stoppen?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mja liever Eman op de wc dan Meral met een of andere kutrecordpoging.
Meral met haar kop in de wc daarentegenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mja liever Eman op de wc dan Meral met een of andere kutrecordpoging.
Meral die zoveel mogelijk dingen in haar kut stopt > Merals klerenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Probeert Mural dan zoveel mogelijk dingen in haar kut te stoppen?
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Meral met haar kop in de wc daarentegen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom hebben ze een gehandicaptnparkeerplaats?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom is iedereen op het Spangalis verstandelijk gehandicapt?
Ik moet inderdaad nog even inhalen nu, zodat ik er om 19:00 live bij kan zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ben je al weer bij met kijken?
Vergeet je je stream niet aan te zetten?
Go, go!quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad nog even inhalen nu, zodat ik er om 19:00 live bij kan zijn.
Ik begon pas met kijken in seizoen drie ofzo, toen heb ik alles teruggekekenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:40 schreef Latert het volgende:
Waarom kan je op uitzending gemist 1457(!) afleveringen Spangas terugkijken
Volgens mij is die 1457 inclusief alle herhalingen & marathons.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik begon pas met kijken in seizoen drie ofzo, toen heb ik alles teruggekeken
Dat niet maar 6 seizoenen, dat zijn veel afleveringen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij is die 1457 inclusief alle herhalingen & marathons.
Ze heet geen Muralquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef Latert het volgende:
"stelletje irritanto's!" Sterf Mural, sterf hard.
Neeeequote:Op vrijdag 6 september 2013 17:49 schreef Latert het volgende:
Dus nu Pheline weg is, hebben ze een nieuwe grappenmaker nodig in de vorm van Renee de blije pot?
Ik denk dat Aldert binnenkort duidelijkheid kan verschaffen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Neeee
Het is geen pot maar een tran
Nee niks. Hervormingen!quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:52 schreef Latert het volgende:
Waarom gaan ze Chinese les geven... begin eens gewoon met wiskunde ofzo
Aldert, beroepspedo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat Aldert binnenkort duidelijkheid kan verschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |