SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics
Topicreeks: Spangas.
Docentquote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef BMTH182 het volgende:
Bij mij op school laatst stond zo'n jongen op en zij van "JA DIT VIND IK HELEMAAL NIET KUNNEN WIJ HEBBEN HELEMAAL GEEN INSPRAAK" en die leraar zo "Ja je had zo in spangas kunnen zitten"![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:10 schreef OProg het volgende:
Tinco zijn hoofd heeft toch al een kleurtje gekregen?
Hij wilde zeker betere Nederlandse les?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef BMTH182 het volgende: Bij mij op school laatst stond zo'n jongen op en zij van "JA DIT VIND IK HELEMAAL NIET KUNNEN WIJ HEBBEN HELEMAAL GEEN INSPRAAK" en die leraar zo "Ja je had zo in spangas kunnen zitten"
![]()
![]()
Hij geilt op recalcitrantiequote:Op donderdag 5 september 2013 19:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Raaf komt al bijna klaar met dit revolutionaire succes
Koppen er af van alle lerarenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Raaf komt al bijna klaar met dit revolutionaire succes
Soms vergeet ze haar activia.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:14 schreef alors het volgende:
Is Charley zwanger? of had ze zwaar getafeld.
Neequote:Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat blonde meisje met kort haar is wel leuk
Meral is fucking irritant, renee weet dat als enige nog niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef Latert het volgende:
Oh, die pot is meteen dikke mik met Mural?
Nee er is iemand bewusteloos op de grond, eeeeh whateverquote:Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Raaf dan, met zijn Jeans-hesje en zijn Jeans-sjaal en zijn geenJeans-broek
Renee is nog irritanter, dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Meral is fucking irritant, renee weet dat als enige nog niet.
Die acteert overdreven 'mannelijk'.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat blonde meisje met kort haar is wel leuk
Omdat dat 'haar ding' isquote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Waarom zit Charly binnen met een dikke sjaal om?
'Oh tis alweer over'quote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee er is iemand bewusteloos op de grond, eeeeh whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |