Ik zou het ook zo doen. Je hebt hem alle kans gegeven om de wasmachine op tijd op te halen hoor! Ook idioot om een wasmachine op te gaan halen - zonder dat je vervoer hebtquote:Op donderdag 5 september 2013 16:54 schreef Kola het volgende:
Je bent nu verhuisd toch? Dan negeer je hem klaar. Zinloos wijventopic.
Je bent daarnaast meer dan flexibel geweest in het vinden van een alternatief toen bleek dat de eerste afspraak (en die daarna, en die dáárna...) niet door kon gaan, dus pech gehad.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:51 schreef jargagpu het volgende:
Ik had hem kunnen verkopen aan iemand anders als ik op tijd had geweten dat ie toch niet zou komen.
Aan de andere kant, verkoper weet dat er spoed bij is en komt niet opdagen. TS heeft geen gelegenheid meer het ding aan iemand anders te verkopen, dankzij kopers' gestuntel.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:58 schreef Shivo het volgende:
De koper hoort natuurlijk gewoon zijn geld terug te krijgen, niet teruggeven is diefstal. Je levert immers niet de goederen waarvoor koper heeft betaald.
Dus als ik naar de winkel toe ga, iets koop en het vervolgens daar achterlaat, zijn zij verantwoordelijk voor het product dat ik heb gekocht?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:58 schreef Shivo het volgende:
De koper hoort natuurlijk gewoon zijn geld terug te krijgen, niet teruggeven is diefstal. Je levert immers niet de goederen waarvoor koper heeft betaald.
TS levert wel, de koper neemt 'm alleen niet mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:58 schreef Shivo het volgende:
Wat moet hij gratis op marktplaats zetten? De ¤55,00quote:Op donderdag 5 september 2013 18:27 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Zet gratis op marktplaats, hoef je hem ook niet naar de kringloop te brengen.
Ook een idee, maar ik bedoelde de wasmachine natuurlijkquote:Op donderdag 5 september 2013 21:21 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Wat moet hij gratis op marktplaats zetten? De ¤55,00![]()
De kringloop komt hem gratis ophalen. Veel handiger!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ook een idee, maar ik bedoelde de wasmachine natuurlijk
Die is dus al opgehaald door de ijzerboer !!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ook een idee, maar ik bedoelde de wasmachine natuurlijk
Wie gaat er nu een wasmachine ophalen zonder vervoerquote:Op donderdag 5 september 2013 16:51 schreef jargagpu het volgende:
Stond toen op de stoep, maar had geen vervoer.
Iemand die zelf geen geschikt vervoer daarvoor heeft en dus eerst even wou kijken of het wat voor hem was voordat hij iemand anders lastig viel met de vraag om samen dat ding op te halen?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef Dehelerambam het volgende:
Wie gaat er nu een wasmachine ophalen zonder vervoer
Dit dus.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:14 schreef klipper het volgende:
Gewoon terug sms'en dat hij hem inderdaad nog kan ophalen.
Omdat je de sleutel moest inleveren heb je de wasmachine alvast voor hem op zijn verantwoording op de stoep gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |