abonnement Unibet Coolblue
pi_130847513


Tijdlijnen:

Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.


filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130847587
Dat interview van Khalid was van 15 augustus :')

En ik wist zo snel even geen gevatte TT, dus roep maar.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130847826
Met nieuwe eeuwige trouw!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130847889
Tot de volgende ons scheidt
pi_130847920
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Tot de volgende ons scheidt
:D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130848198
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Tot de volgende ons scheidt
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130848235
Wil die Melissa Ortiz-Gomez niet gewoon de carriere van Christian ruïneren? :o

http://de.wikipedia.org/wiki/Melissa_Ortiz-Gomez

quote:
Seit 2008 tanzt Melissa Ortiz-Gomez bei den Professionals, zunächst mit Dennis Tischmacher,
von Mitte 2009 bis Anfang Oktober 2011 mit Jürgen Schlegel.

Mit dem sie 2011 den fünften Platz der Rangliste der Professionals in den Lateintänzen belegte.

Neuer Tanzpartner von Melissa Ortiz-Gomez ist Christian Polanc, mit dem sie bis 2013 auch privat liiert war.
Dus zij heeft Christian dus ook gewoon leren kennen tijdens de repetities en in 2013 ging het pas uit?
En in 2010 danste Melissa met Raúl Richter :9

Staat een video van op haar homepage..

http://www.melissa-ortizgomez.com/video

En nog een hele fijne :P hier... een hele fijne mag ik wel zeggen :+

http://www.clipfish.de/sp(...)uls-erster-auftritt/

quote:
Melissa Ortiz-Gomez nahm 2010 an der dritten Staffel der RTL-Tanzshow „Let’s Dance“ teil, in der sie mit Raúl Richter tanzte und den vierten Platz belegte. In der im Frühjahr 2011 ausgestrahlten vierten
En daarna stond ze dus in de Finale tégen Christian en Sıla Şahin, die werden dus ook al
verdacht van een affaire :D

http://www.gala.de/let-s-(...)ein-paar_939621.html

quote:
Staffel der Tanzshow erreichte sie mit Tanzpartner Moritz A. Sachs den zweiten Platz. Ihr Partner in der fünften Staffel von „Let’s Dance“ war der Schauspieler Patrick Bach, mit dem sie in der dritten Folge ausschied. Im Folgejahr tanzte Ortiz-Gomez mit Manuel Cortez und gewann mit ihm im Finale gegen Sıla Şahin und Christian Polanc.
Hmmm... misschien toch gewoon een jaloers kreng of ze is omgekocht door Saab om haar
giecheltje open te trekken _O-

c_/ hier zit meer achter, wat ik je brom (8>
pi_130848463
Alsof ze geen stel konden zijn als ze nog geen danspartners waren.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130848497
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:56 schreef alors het volgende:
Alsof ze geen stel konden zijn als ze nog geen danspartners waren.
Ik denk dat je het punt mist, maar geeft niet :')
pi_130848685
Dit is het punt...

http://www.myheimat.de/be(...)trennt-d2506400.html

Melissa und Christian wollen natürlich beide Dancing Star 2013 werden! Steigt das Konkurrenzverhalten durch die Trennung erst recht?
pi_130848717
*O* Woei! Ik heb een tt bedacht!! *O* Beat that, Sylvie! :6
pi_130848851
Wat was ze toch mager hier

pi_130849069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef sherezade het volgende:
Wat was ze toch mager hier

Niet magerder dan de rest van de danseressen hoor :')

http://www.clipfish.de/sp(...)anzt-zu-hungry-eyes/

Ook niet magerder dan Melissa trouwens :+



Beetje lastig dansen als je 85 kg weegt :P vooral voor de danspartner denk ik...
pi_130849245
Daarom wordt Sabia ook niet gevraagd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130849258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:16 schreef Ticootje het volgende:
Daarom wordt Sabia ook niet gevraagd.
_O- _O-
pi_130849314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Niet magerder dan de rest van de danseressen hoor :')

http://www.clipfish.de/sp(...)anzt-zu-hungry-eyes/

Ook niet magerder dan Melissa trouwens :+

[ afbeelding ]

Beetje lastig dansen als je 85 kg weegt :P vooral voor de danspartner denk ik...
Ja die andere dames zijn wel getraind 'mager''
pi_130849375
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:16 schreef Ticootje het volgende:
Daarom wordt Sabia ook niet gevraagd.
Saab zit liever met haar neus in een plofkip :')



pi_130849455
Niet dat ik iets tegen plofkippen heb ... of nou eigenlijk wel :( maar dat is off topic :')
pi_130849485
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Saab zit liever met haar neus in een plofkip :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
doet zij ook nog iets anders dan de burgers omflippen met haar eeuwige knotje op haar kop en shortje
pi_130849494
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Saab zit liever met haar neus in een plofkip :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haar eigen filets mogen er anders ook zijn.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130849619
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Haar eigen filets mogen er anders ook zijn.
Nou dan zijn geen filets meer :X
pi_130849656
Onthullingen over Sabia
Privé heeft voor de verandering deze week eens géén verhaal over Rafael van der Vaart en Sabia. Maar dat komt door een foutje. De Party is wel goed gedrukt en komt met nieuwe onthullingen over Sabia. De vrouw van Rafael (en daarvoor van Khalid Boulahrouz) had in de afgelopen weken de paparazzi in rotten van tien voor haar deur liggen. Om de fotografen vriendelijk te stemmen trakteerde Sabia hen geregeld op een glimlach, een zak patat of een paar snacks.

http://campus.thepostonli(...)ullingen-over-sabia/
pi_130849704
Om maar even de knuppel in het hoenderhok te gooien, ergens begrijp ik Rafael ook wel, Sylvie is wel heel erg met haarzelf bezig en het sprookjesplaatje hooghouden, misschien had-ie constant het idee mee te doen in de Grote SylvieShow. Nu heeft-ie een vrouw die bierkip maakt op de bbq en wiens filets je af en toe kan zien.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130849707
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:23 schreef sherezade het volgende:

[..]

doet zij ook nog iets anders dan de burgers omflippen met haar eeuwige knotje op haar kop en shortje
Ik neem aan dat deze van dezelfde sessie zijn?
pi_130849779
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Haar eigen filets mogen er anders ook zijn.
Meer hier hoor... :9

http://pindakaasmetnootje(...)oulahrouz-sabia.html

pi_130849818
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Onthullingen over Sabia
Privé heeft voor de verandering deze week eens géén verhaal over Rafael van der Vaart en Sabia. Maar dat komt door een foutje. De Party is wel goed gedrukt en komt met nieuwe onthullingen over Sabia. De vrouw van Rafael (en daarvoor van Khalid Boulahrouz) had in de afgelopen weken de paparazzi in rotten van tien voor haar deur liggen. Om de fotografen vriendelijk te stemmen trakteerde Sabia hen geregeld op een glimlach, een zak patat of een paar snacks.
quote:
Privé in de fout met coverstory
Artikel op mysterieuze wijze verdwenen
Jeroen Weghs: 29-05-2013 12:33 uur
TAGS: artikel, evert santegoeds, privé, verdwenen

Bij het doornemen van de weekbladen, kwamen we tot een verontrustende conclusie: Privé kondigt een verhaal over Rafael van der Vaart en Sabia groot op de cover aan, maar is het grootste deel van het artikel vergeten af te drukken. Midden in het blad staat een enorme spread met de titel ‘Sylvie laat opvoeding aan Rafael over…’ en daaronder de verwijzing ‘Lees verder op de volgende pagina.’ Wie de bladzijde omslaat valt echter in het slot van het verhaal.
Mysterie

“Dat is scherp opgemerkt”, zegt hoofdredacteur Evert Santegoeds als we hem bellen om commentaar. “Jullie zijn er vroeg bij.”
Hij heeft nog geen klachten gekregen over het ontbreken van het artikel. Over de inhoud van het op mysterieuze wijze verdwenen stuk tekst wil hij geen mededelingen doen. “We komen er volgende week op terug. Het gaat om één kolom tekst”, aldus de hoofdredacteur van het vaak zo spraakmakende wekelijkse magazine. Volgens Santegoeds is het fout gegaan bij de lithograaf. Op moment van schrijven is niet bekend welke consequenties deze fout heeft.
Alternatieven

Mensen die snakken naar de liefdesverhalen van Rafael, Sylvie en Sabia, raden wij aan om deze week de Party te kopen. Daarin staat een (mogelijk ander) verhaal, maar wel met vrijwel dezelfde foto’s.
Wie heeft die computer gehackt?
pi_130849848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:32 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[..]

Wie heeft die computer gehackt?
Het wordt steeds vreemder :')
pi_130850266
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:27 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nou dan zijn geen filets meer :X
Grote bloemkolen ja :D Of Raf zijn eigen voetballen O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_130850319
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Grote bloemkolen ja :D Of Raf zijn eigen voetballen O+
wel hele grote bloemkolen hahaha skippyballen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 16:19:36 #30
163650 Greys
pi_130851304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:23 schreef sherezade het volgende:

[..]

doet zij ook nog iets anders dan de burgers omflippen met haar eeuwige knotje op haar kop en shortje
Die zijn gewoon uit dezelfde serie als vorige keer, maarrrrrr ik zou het haar niet kwalijk nemen als ze met de temperaturen van vandaag ook weer in de korte broek en de jongens los in het hok loopt :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130851611
Als Rafael en Sabia trouwen is Sabia natuurlijk Frau van der Vaart.....
Dat geeft vast een hele leuke wending aan Sylvie d'r zakelijke belangen >:)

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130851734
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Saab zit liever met haar neus in een plofkip :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130851791
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:28 schreef Leandra het volgende:
Als Rafael en Sabia trouwen is Sabia natuurlijk Frau van der Vaart.....
Dat geeft vast een hele leuke wending aan Sylvie d'r zakelijke belangen >:)

[ afbeelding ]
Ja dat parfum lanceerde volgens mij ergens najaar 2012, dus ik denk ook dat ze daarom bij elkaar wilden blijven... Of iig Sylvie bij Rafael.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130851980
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Saab zit liever met haar neus in een plofkip :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een hele kip, daar kan Sylvie een jaar van leven.
Get it and Bet it
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 16:59:53 #35
135305 beequeen
Lost.
pi_130852623
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:28 schreef Leandra het volgende:
Als Rafael en Sabia trouwen is Sabia natuurlijk Frau van der Vaart.....
Dat geeft vast een hele leuke wending aan Sylvie d'r zakelijke belangen >:)

Tsja, hoe ga je dit dan oplossen?
Een merknaam verander je niet zomaar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130852694
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tsja, hoe ga je dit dan oplossen?
Een merknaam verander je niet zomaar.
Photoshop :+ Gewoon Sabia's kop erop plakken.
pi_130853059
Wat mij opvalt is dat ze in duitsland zo lekker los overkomt dan wanneer ze voor de NL tv een interview of iets dergelijks doet.....
Vond net dit filmpje en ik moet wel zeggen dat ze qua communicatie het wel echt goed doet.....
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 17:16:56 #38
43556 miss_dynastie
pi_130853097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:02 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Photoshop :+ Gewoon Sabia's kop erop plakken.
Vergeet d'r eh... eigenschappen niet :+
pi_130853100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:02 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Photoshop :+ Gewoon Sabia's kop erop plakken.
_O-
pi_130853312
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:33 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dat parfum lanceerde volgens mij ergens najaar 2012, dus ik denk ook dat ze daarom bij elkaar wilden blijven... Of iig Sylvie bij Rafael.
Dat zou er idd nog wel eens mee te maken kunnen hebben gehad....
Raf weet dat de geruchten van vorig zomer waar zijn, maar hoe meer Sylvie zelf verdient, hoe minder ze aan alimentatie kost, en als ze beiden in Duitsland wonen en werken kunnen ze een relatief stabiele basis voor Damían vormen, en Rafael speelt het spelletje dus de hele zomer mee, incl. "romantische" vakantiekiekjes.
Tijdens diverse gelegenheden gaat Raf met Sabia op stap omdat Raf en Sylvie geen zin hebben samen te gaan of omdat Sylvie andere verplichtingen heeft, en dan slaat de vonk over.

Betty zal dus wel gelijk hebben gehad dat ze Raf bij Sabia heeft gezien, maar ik denk dat Sylvie daar gewoon van op de hoogte was en het zelfs aangemoedigd heeft, Sabia was immers ook haar vriendin, en zoals uit de reacties op de foto's bleek, kan Raf vrijwel ongestraft met Sabia op stap, en niemand heeft door dat het huwelijk van Sylvie en Rafael al tijden een toneelstukje is.

Een toneelstukje dat Rafael met oud en nieuw zat is, omdat hij een voetballer en geen toneelspeler is (alleen de Schwalbe beheerst hij tot in de puntjes), en dat was voor Sylvie een klap in het gezicht.
Raf zegt dat hij naar bed gaat en ze het maar uit moet zoeken met haar feestje.

Sylvie weet dat ze maar twee "bondgenoten" heeft in dit verhaal, en dat zijn haar toekomstige ex-man en zijn toekomstige vriendin... dan nog haar vriendin.
Ze weet ook dat die vriendin alles, maar dan ook werkelijk alles, weet, en dus moet ze haar vooralsnog te vriend houden, dan kan ze straks, als die twee voor hun relatie uitkomen ook nog de verongelijkte, bedrogen vrouw spelen.

Ze wist dat het zou gebeuren, ze beklaagt zich bij Franse Willem alvast over het bedrog van Sabia, en vertelt hem nog veel meer nare zaken over Sabia, zodat wat hij eventueel te vertellen zal hebben niet alleen over haar zal gaan, maar dat haar vriendin uiteindelijk de zwarte piet zal krijgen toegespeeld.

Het was immers Franse Willem die het allemaal gezegd heeft, niet Sylvie, en dus denkt ze dat Sabia nog steeds zal blijven zwijgen... dat was de grote onzekere factor in het verhaal en dat heeft ze verkeerd ingeschat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130855225
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Saab zit liever met haar neus in een plofkip :')



[ ]
Die plofkip lijkt op beide foto's nog rond te vliegen, wat haar met veren aan niet zou zijn gelukt.
pi_130855305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:41 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Die plofkip lijkt op beide foto's nog rond te vliegen, wat haar met veren aan niet zou zijn gelukt.
Best een goeie observatie eigenlijk (8> :+
  donderdag 5 september 2013 @ 19:37:09 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_130857167
Ik had die kip linksboven de vorige keer ook niet opgemerkt :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 19:38:45 #44
163650 Greys
pi_130857226
Ik ook niet :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 september 2013 @ 19:41:41 #45
6941 APK
Factual, I think.
pi_130857340
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef Greys het volgende:

Ik ook niet :')
Best wel sneu eigenlijk.
Staat 'ie daar mooi te poseren, kijkt iedereen naar Saab's knotje :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130857395
Ik had hem wel gezien hoor oO< of haar eigenlijk want het is vast een kippetje en geen haan :P
pi_130857718
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef APK het volgende:

[..]

Best wel sneu eigenlijk.
Staat 'ie daar mooi te poseren, kijkt iedereen naar Saab's knotje :+
Het grote lompe plofkippen topic! O+
Screw them.
We're going home.
  donderdag 5 september 2013 @ 19:55:43 #48
6941 APK
Factual, I think.
pi_130857828
quote:
12s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:52 schreef CarOnline het volgende:

Het grote lompe plofkippen topic! O+
Heb je het nou over die kip of over Saab? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130857854
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:55 schreef APK het volgende:

[..]

Heb je het nou over die kip of over Saab? :o
Haha Saab, bij nader inzien!
Screw them.
We're going home.
  donderdag 5 september 2013 @ 20:21:45 #50
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_130858947
Ik voel een briljante TT met plofkippen opkomen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_130859022
Saab lijkt me wel gezellig eigenlijk. Geen getrut
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130859855
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:24 schreef Soury het volgende:
Saab lijkt me wel gezellig eigenlijk. Geen getrut
Ja, en van Rafael krijgt ze wel eens een warme hand op haar schouder als ik de plaatjes zo nu en dan zie.
Ik had medelijden met haar in 2008 toen Khalid dat achterwege liet met haar miskraam. Sabia had toen met Khalid even op afstand van Bern moeten gaan. Maar Khalid vond het EK toen zo belangrijk.

En Jack van Gelder toen met zijn pathetisch gedoe, dat die miskraam van een vroege vrucht toen zogenaamd bijna de nationale ramp van 2008 was. :r En de spelers met zwarte rouwbanden om. :r

Maar kreeg Sabia destijds wel de echte persoonlijke aandacht en troost, die zij toen nodig had?
pi_130859916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:43 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, en van Rafael krijgt ze wel eens een warme hand op haar schouder als ik de plaatjes zo nu en dan zie.
Ik had medelijden met haar in 2008 toen Khalid dat achterwege liet met haar miskraam. Sabia had toen met Khalid even op afstand van Bern moeten gaan. Maar Khalid vond het EK toen zo belangrijk.

En Jack van Gelder toen met zijn pathetisch gedoe, dat die miskraam van een vroege vrucht toen zogenaamd bijna de nationale ramp van 2008 was. :r En de spelers met zwarte rouwbanden om. :r

Maar kreeg Sabia destijds wel de echte persoonlijke aandacht en troost, die zij toen nodig had?
Ja dat weet ik allemaal niet, maar geniet :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130861894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:43 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, en van Rafael krijgt ze wel eens een warme hand op haar schouder als ik de plaatjes zo nu en dan zie.
Ik had medelijden met haar in 2008 toen Khalid dat achterwege liet met haar miskraam. Sabia had toen met Khalid even op afstand van Bern moeten gaan. Maar Khalid vond het EK toen zo belangrijk.

En Jack van Gelder toen met zijn pathetisch gedoe, dat die miskraam van een vroege vrucht toen zogenaamd bijna de nationale ramp van 2008 was. :r En de spelers met zwarte rouwbanden om. :r

Maar kreeg Sabia destijds wel de echte persoonlijke aandacht en troost, die zij toen nodig had?
Ik lees net dat ze steun van Khalid had. Tenminste, dat vertelde ze aan RTL een jaar na de vroeggeboorte

quote:
Enkele citaten uit het interview:

,,Ik dacht eerst dat ik gewoon alleen buikpijn had. Toen het de dag daarna niet beter was, ben ik met een vriendin naar het ziekenhuis gegaan. Maar toen was alles al te laat.”

“Het was zo zwaar haar te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had, dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden.”

Sabia vertelt ook dat Khalid zijn vrouw door de zware tijd heen heeft gesleept: “Hij was er steeds voor me. Hij heeft ons er gewoon doorheen gepusht. Hij is een sterk persoon en ik ben blij dat hij mijn man is.”
http://zwanger.blog.nl/al(...)den-te-vroeg-geboren
pi_130862071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:43 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, en van Rafael krijgt ze wel eens een warme hand op haar schouder als ik de plaatjes zo nu en dan zie.
Ik had medelijden met haar in 2008 toen Khalid dat achterwege liet met haar miskraam. Sabia had toen met Khalid even op afstand van Bern moeten gaan. Maar Khalid vond het EK toen zo belangrijk.

En Jack van Gelder toen met zijn pathetisch gedoe, dat die miskraam van een vroege vrucht toen zogenaamd bijna de nationale ramp van 2008 was. :r En de spelers met zwarte rouwbanden om. :r

Maar kreeg Sabia destijds wel de echte persoonlijke aandacht en troost, die zij toen nodig had?
Vroege vrucht? Ze was al over de helft en met vijf maanden moet je daarvan dan ook gewoon bevallen :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130866111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef alors het volgende:

[..]

Vroege vrucht? Ze was al over de helft en met vijf maanden moet je daarvan dan ook gewoon bevallen :{
Dat dus, dat was geen miskraam meer maar een vroeggeboorte, het kindje heeft ook nog even geleefd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 22:51:00 #57
163650 Greys
pi_130867000
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:43 schreef Idisrom het volgende:
Ik had medelijden met haar in 2008 toen Khalid dat achterwege liet met haar miskraam.
Oef, dat vind ik nogal hard gesteld eerlijk gezegd.
Wie zegt dat hij niet alles voor haar deed om haar te steunen? Zij heeft hem volgens mij destijds bijna gepushed om door te gaan met de voetbalwedstrijden. Dit klinkt een beetje alsof hij een ijskonijn is dat geen verdriet had en haar niet steunde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130868202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:43 schreef Idisrom het volgende:

[..]


Ik had medelijden met haar in 2008 toen Khalid dat achterwege liet met haar miskraam. Sabia had toen met Khalid even op afstand van Bern moeten gaan. Maar Khalid vond het EK toen zo belangrijk.


Sta je dan met je beschuldiging

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik lees net dat ze steun van Khalid had. Tenminste, dat vertelde ze aan RTL een jaar na de vroeggeboorte

[..]

http://zwanger.blog.nl/al(...)den-te-vroeg-geboren
:+
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 23:17:06 #59
43556 miss_dynastie
pi_130868255
Nou ja, laten we wel wezen, ik heb die hele actie toen ook niet zo begrepen. Heel erg dat een zwangerschap vroeg eindigt, een groot verdriet in je eigen gezin, maar om een nationaal elftal met rouwbanden te laten spelen en geheel ontwricht te laten raken vond ik ook wel té. Hij had zich terug moeten trekken en er moeten zijn voor zijn vrouw imho....
  donderdag 5 september 2013 @ 23:22:42 #60
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_130868459
niet voor niets dat Van Basten nog wel eens wordt verweten slappe knieën te hebben gehad en dat hij Boulahrouz had moeten verbieden te spelen, zou hem uit de groep moeten hebben halen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 23:49:07 #61
163650 Greys
pi_130869525
En als zo'n man dan zegt (bv) 'Ik heb al verdriet en dan pak je me dát ook nog af? Mijn vrouw wil ook perse dat ik speel'. Dan moet je als coach toch wel heel hard zijn om het hem dan alsnog te verbieden om te spelen denk ik.

Die rouwbanden vond ik ook een beetje tè :@ Maar dat zal vast niet op verzoek van Khalid en Sabia geweest zijn gok ik. Ik geloof dat als ik hem was geweest dat ik dát juist had verboden, als ik dan perse zelf mee wilde spelen. Dan wel normaal en zonder toestanden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130869618
Ach wat in het verleden is gebeurd is geweest en ze hebben toen in dat moment van verdriet en verbondenheid besloten om het zo te doen. Om hun medeleven en respect te tonen....en zo gaat een ieder er op hun eigen manier mee in dit soort momenten...niks mis mee
  vrijdag 6 september 2013 @ 00:15:21 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_130870279
Ach, als ze gewonnen hadden stond er nu waarschijnlijk een standbeeld voor de ongeboren vrucht van Boela en Saab voor het hoofdkantoor van de KNVB.

Een paar jaar later speelden ze volgens mij de sterren van de hemel met die Nico Haak armbandjes die door Wes werden gepromoot.

Voetballers :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130875215
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, laten we wel wezen, ik heb die hele actie toen ook niet zo begrepen. Heel erg dat een zwangerschap vroeg eindigt, een groot verdriet in je eigen gezin, maar om een nationaal elftal met rouwbanden te laten spelen en geheel ontwricht te laten raken vond ik ook wel té. Hij had zich terug moeten trekken en er moeten zijn voor zijn vrouw imho....
Waren die rouwbanden niet een idee van de spelers zelf? Het schijnt dat een aantal van hen ook in het ziekenhuis waren toen alles gebeurde om Khalid en Sabia te steunen aangezien hun familie niet in de buurt was.
quote:
Op de website Onsoranje.nl staat te lezen dat Boulahrouz in het ziekenhuis direct steun kreeg van Robin van Persie en Nigel de Jong, spelers met wie hij een goede band heeft. ’s Avonds kwamen aanvoerder Edwin van der Sar en Ruud van Nistelrooy namens de gehele spelersgroep in het ziekenhuis hun steun betuigen. "Ik vond Khalid heel sterk gisteren en ik weet zeker dat hij hier nog veel sterker zal uitkomen’’, zei Van der Sar
En dan nog, wie zijn wij om daar iets over te zeggen? In hetzelfde artikel staat het volgende
quote:
Het drama krijgt een extra nare smaak omdat er bij de wedstrijden van Oranje op dit EK juist zo gepronkt wordt met het nageslacht van de voetballers.
Als er gepronkt mag worden, dan mag er zeer zeker ook op zo'n manier gerouwd worden. Iedereen doet dat op een andere manier en als die jongens/mannen dat doen door solidair een band te dragen, laat ze.

Hem niet laten meespelen? Het is zijn eigen beslissing. Hoe lang zou je je moeten terugtrekken na zoiets? (en dat is eigenlijk een serieuze vraag, ik kan daar niks over vinden op internet. Na overlijden van een ouder/kind heb je een x-aantal dagen vrij om dingen te regelen, over een kindje wat te vroeg is geboren en overlijdt vind ik niks)
Een 'normaal' iemand moet ook gewoon weer aan de slag, moet ook weer werken/verder met opleiding/wat dan ook. Zijn werk is voetbal. Het had ook zo kunnen zijn dat hij (of de anderen van het elftal) juist gedrevener waren, een felle strijd zouden leveren, doelpunten scoren voor het Anissa.
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 11:07:29 #65
43556 miss_dynastie
pi_130876724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:12 schreef kvd het volgende:

En dan nog, wie zijn wij om daar iets over te zeggen? In hetzelfde artikel staat het volgende

[..]

Als er gepronkt mag worden, dan mag er zeer zeker ook op zo'n manier gerouwd worden. Iedereen doet dat op een andere manier en als die jongens/mannen dat doen door solidair een band te dragen, laat ze.
Nou ja, laat ze, voetbal is een miljoenensport waarmee ongelooflijk grote belangen gemoeid zijn die zich veel verder uitstrekken dan het welzijn van één gezin. Zoals Andromache zegt, de verwijten aan het adres van van Basten waren er niet voor niets. Denk dat de sponsors weinig op hebben met solidariteit (en terecht).

quote:
Hem niet laten meespelen? Het is zijn eigen beslissing. Hoe lang zou je je moeten terugtrekken na zoiets? (en dat is eigenlijk een serieuze vraag, ik kan daar niks over vinden op internet. Na overlijden van een ouder/kind heb je een x-aantal dagen vrij om dingen te regelen, over een kindje wat te vroeg is geboren en overlijdt vind ik niks)
Een 'normaal' iemand moet ook gewoon weer aan de slag, moet ook weer werken/verder met opleiding/wat dan ook. Zijn werk is voetbal. Het had ook zo kunnen zijn dat hij (of de anderen van het elftal) juist gedrevener waren, een felle strijd zouden leveren, doelpunten scoren voor het Anissa.
Hoezo zijn eigen beslissing? Er zijn mensen om minder een selectie uit gezet. Het Nederlands elftal is geen reguliere werkgever, dus zal zoeken in CAO's je weinig baten. Er is destijds een compleet toernooi down the drain gegaan wegens een vroeggeboorte. En dan kan je zeggen 'het is maar voetbal', maar voor voetballers is dat nou net een argument dat niet op gaat...
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:52:15 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130878044
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:12 schreef kvd het volgende:
(en dat is eigenlijk een serieuze vraag, ik kan daar niks over vinden op internet. Na overlijden van een ouder/kind heb je een x-aantal dagen vrij om dingen te regelen, over een kindje wat te vroeg is geboren en overlijdt vind ik niks)
Afhankelijk van hoeveel te vroeg een kindje geboren wordt.
Een geboorte na 24 weken zwangerschap wordt wettelijk als de geboorte van een kind gezien, je moet ook aangifte doen en het valt onder de wet op de lijkbezorging.
Voor de 24 weken heeft het geen status, na de 24 weken dezelfde status als een kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130879984
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
En als zo'n man dan zegt (bv) 'Ik heb al verdriet en dan pak je me dát ook nog af? Mijn vrouw wil ook perse dat ik speel'. Dan moet je als coach toch wel heel hard zijn om het hem dan alsnog te verbieden om te spelen denk ik.
Van Basten is een protege van Cruijff en die is van de harde leerschool als ik mij niet vergis en die het op zijn beurt weer van Michels heeft geleerd. Daarbij heeft Van Basten als bondscoach de eindverantwoordelijkheid voor het Nederlands elftal tijdens zo een toernooi en dan is het doel dat alle middelen heiligt,hoe hard of onsympathiek het ook overkomt.

Het eindresultaat kennen we inmiddels... :{
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 15:59:13 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130885292
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 00:15 schreef APK het volgende:
Ach, als ze gewonnen hadden stond er nu waarschijnlijk een standbeeld voor de ongeboren vrucht van Boela en Saab voor het hoofdkantoor van de KNVB.

Een paar jaar later speelden ze volgens mij de sterren van de hemel met die Nico Haak armbandjes die door Wes werden gepromoot.

Voetballers :+
Alleen heeft Nico dat zelf niet meer mogen meemaken. Die is helaas d00dgegaan door zo'n bandje. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_130889079
Sylvies Liebes-universum



Ondertussen bij Sabia
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 september 2013 @ 17:52:00 #70
163650 Greys
pi_130889386
Is dat die piloot die er zo achter gefrommeld zit? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130890362
Ik denk de bodyguard :D
pi_130890378
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:26 schreef piglet het volgende:
Ik denk de bodyguard :D
Die was ook het lelijkste :+
pi_130890394
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die was ook het lelijkste :+
_O-
pi_130890457
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:27 schreef piglet het volgende:

[..]

_O-
serieus ik blijf het net een neanderthaler vinden :')

pi_130890507
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

serieus ik blijf het net een neanderthaler vinden :')

[ afbeelding ]
Ik heb ook vrij duidelijk absoluut niet dezelfde smaak als Sylvie :N Maar deze vind ik minder erg dan die gladde danser. Brrr.
pi_130890540
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:31 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik heb ook vrij duidelijk absoluut niet dezelfde smaak als Sylvie :N Maar deze vind ik minder erg dan die gladde danser. Brrr.
Ik vind dat een schatje :@ maar volgens mij een beetje homo in de kast :D
pi_130890656
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik vind dat een schatje :@ maar volgens mij een beetje homo in de kast :D
Of nee, bij nader inzien vind ik hem gewoon een schatje :Y

pi_130890670
Ze ziet er niet uit daar.
pi_130890681
Het is trouwens wel akelig stil, volgens mij houden ze nu van schrik allemaal hun mond :')
Of de advocaten hebben het druk c_/
pi_130890698
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:38 schreef Ziba.. het volgende:
Ze ziet er niet uit daar.
Ik vind het wel een leuke foto :@
pi_130890747
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik vind het wel een leuke foto :@
Ik ook, maar vind haar hele look (kapsel) niet mooi staan. Maar komt ook omdat ik haar hoofd sowieso slijmerig en kikker-slang-achtig vind. Nu is ze wel mooier.
pi_130890782
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:41 schreef Ziba.. het volgende:

[..]

Ik ook, maar vind haar hele look (kapsel) niet mooi staan. Maar komt ook omdat ik haar hoofd sowieso slijmerig en kikker-slang-achtig vind. Nu is ze wel mooier.
Nah. jah, ik vond het ''pittig kort kapsel'' dan weer leuk :D dan zullen onze smaken wel verschillen :+
pi_130890872
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nah. jah, ik vond het ''pittig kort kapsel'' dan weer leuk :D dan zullen onze smaken wel verschillen :+
Ja, voor oude vrouwen of lesbische vrouwen. En soms staat het, maar dan moet je wel een hele leuke, oprechte, mooie kop hebben.
pi_130890948
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:45 schreef Ziba.. het volgende:

[..]

Ja, voor oude vrouwen of lesbische vrouwen.
:')
pi_130891006
quote:
Is gewoon echt zo.

En het staat soms wel, maar dan moet je ook de uitstraling hebben. Of jaa.. kan ik niet uitleggen. In ieder geval niet zo'n reptielenkoppie.
pi_130891077
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:49 schreef Ziba.. het volgende:

[..]

Is gewoon echt zo.

En het staat soms wel, maar dan moet je ook de uitstraling hebben. Of jaa.. kan ik niet uitleggen. In ieder geval niet zo'n reptielenkoppie.
ik heb het grootste deel van mijn leven kort haar gehad, dan zal ik wel geen reptielenkoppie
hebben denk ik :')
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 19:04:04 #87
135305 beequeen
Lost.
pi_130891500
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is trouwens wel akelig stil, volgens mij houden ze nu van schrik allemaal hun mond :')
Of de advocaten hebben het druk c_/
Syl is gewoon druk aan het werk.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130891634
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Syl is gewoon druk aan het werk.

Ja daar hebben we niks aan, hoeren en snoeren moet ze anders is de Gate zo dood :')
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 19:17:54 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_130892079
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ja daar hebben we niks aan, hoeren en snoeren moet ze anders is de Gate zo dood :')
Het heet niet voor niks Fakegate. Niks aan de hand, gewoon doorlopen.

Sorry Fann. :')
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130892112
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het heet niet voor niks Fakegate. Niks aan de hand, gewoon doorlopen.

Sorry Fann. :')
Nah.. waar rook is is vuur O-) dus jeweetmaarnooit...
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:38:35 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130892827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:24 schreef Soury het volgende:
Saab lijkt me wel gezellig eigenlijk. Geen getrut
Meer drama met saab dan met sylvie, die kan tenminste dr klep houden.
pi_130892848
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Meer drama met saab dan met sylvie, die kan tenminste dr klep houden.
We zullen het zien
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:45:12 #93
6941 APK
Factual, I think.
pi_130893087
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:38 schreef Marrije het volgende:

Meer drama met saab dan met sylvie, die kan tenminste dr klep houden.
Ze heeft alleen een beetje moeite om Betsie en co onder controle te houden :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 21:48:14 #94
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130899719
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik vind het wel een leuke foto :@
Ik ook. Serieus. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_130900120
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ook. Serieus. :)
Ik was ook serieus, dan ben ik blij dat ik niet de enige ben. :+
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:11:23 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_130901228
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nah. jah, ik vond het ''pittig kort kapsel'' dan weer leuk :D dan zullen onze smaken wel verschillen :+
Vond het korte haar ook beter staan. Ondanks dat ik niet van kort hou.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_130902577
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vond het korte haar ook beter staan. Ondanks dat ik niet van kort hou.
:D *O*
  roze zaterdag 7 september 2013 @ 00:44:23 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130907077
Hadden jullie deze al?
quote:
Het is weer even geleden dat we haar zo hebben gespot, maar Sylvie van der Vaart liet vrijdag haar bekende stralend witte glimlach weer zien.

Sylvie was vrijdag in Berlijn waar ze een nieuwe elektrische tandenborstel promootte. Ze straalde van oor tot oor... Of lachte ze als een boer met kiespijn?

Of Sylvies glimlach gemeend was, valt natuurlijk te betwijfelen. Maar ze móest wel, aangezien het nieuwe apparaat waar ze reclame voor maakt stralend witte en gezonde tanden belooft.

Het is weer even geleden dat Sylvie lachend op de gevoelige plaat werd vastgelegd. De interviews van haar voormalig beste vriendin Sabia Engizek, haar ex Guillaume Zarka en Melissa Ortiz-Gomez, de ex van danser Christin Polanc, met wie Sylvie Rafael van der Vaart zou hebben bedrogen, hebben Sylvies imago weinig goed gedaan.


Bron
Your beauty never ever scared me.
pi_130907180
Ze begint wat op Paay te lijken.
Go hard or go home
pi_130907209
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Hadden jullie deze al?

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Wat een gezwets...niet meer lachend op de foto? En toen ze dat lieve meisje met een schaar in haar rug stak dan? Of toen ze op de foto ging met de Duitse Natasja Froger? Ze lachte zelfs op het vliegveld toen ze terugkwam uit LA waar ze al lachend op de foto is gegaan met uit de mottenballen getrokken BFF Touriya (meerdere malen)
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:55:33 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_130907262
Geef mij die tanden, Syl, doe het ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 05:58:28 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130909330
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:55 schreef APK het volgende:
Geef mij die tanden, Syl, doe het ^O^
Tsja, koop een Sonicare, dan krijg je ook zulke tanden. :{w
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_130910283
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2013 05:58 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Tsja, koop een Sonicare, dan krijg je ook zulke tanden. :{w
LIF / Welke mondverzorgingsproducten gebruiken jullie?

:+
pi_130910662
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:50 schreef Noek het volgende:
Ze begint wat op Paay te lijken.
Yolanthe bedoel je.

know'm sayin?
×
word? word.
pi_130910752
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:27 schreef alors het volgende:

[..]

Yolanthe bedoel je.

[ afbeelding ]
heeft even de fillers en de facings van la paay geleend
pi_130919757
Sylvie verklaart sprankelende verschijning

van onze redactie
AMSTERDAM -
Sylvie van der Vaart liet zich stralend en sprankelend als vanouds zien temidden van haar moddergooigevecht met Sabia. De voormalig voetbalvrouw legt uit hoe ze dat doet.

"Mijn normale leven gaat door. Met mijn werk en mijn moederschap. Ik ben professioneel", geeft Sylvie aan Bild als verklaring hoe ze haar roerige privéleven opzij weet te zetten.
De blondine promootte gisteren in Berlijn een elektrische tandenborstel terwijl haar zoon Damián een huiselijk tafereeltje met Sabia vormde.
Sylvie vertelde dat ze die avond zou terugkeren naar Hamburg en naar haar zoon. "Hij geeft mij kracht. En ik voel me goed."
Sylvie werd door haar ex-'bff' vorige maand beschuldigd van jarenlang vreemdgaan. Ook zou zij Sabia aan Rafael hebben willen koppelen zodat zij niet als enige gezichtsverlies zou lijden in de scheiding. De presentatrice droeg daarna als sneer een t-shirt met de tekst b*tch.

´
pi_130920229
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Sylvie verklaart sprankelende verschijning

van onze redactie
AMSTERDAM -
Sylvie van der Vaart liet zich stralend en sprankelend als vanouds zien temidden van haar moddergooigevecht met Sabia. De voormalig voetbalvrouw legt uit hoe ze dat doet.

"Mijn normale leven gaat door. Met mijn werk en mijn moederschap. Ik ben professioneel", geeft Sylvie aan Bild als verklaring hoe ze haar roerige privéleven opzij weet te zetten.
De blondine promootte gisteren in Berlijn een elektrische tandenborstel terwijl haar zoon Damián een huiselijk tafereeltje met Sabia vormde.
Sylvie vertelde dat ze die avond zou terugkeren naar Hamburg en naar haar zoon. "Hij geeft mij kracht. En ik voel me goed."
Sylvie werd door haar ex-'bff' vorige maand beschuldigd van jarenlang vreemdgaan. Ook zou zij Sabia aan Rafael hebben willen koppelen zodat zij niet als enige gezichtsverlies zou lijden in de scheiding. De presentatrice droeg daarna als sneer een t-shirt met de tekst b*tch.

[ afbeelding ]
Je moet het haar nageven, ze gaat tenminste niet jankend in een hoekje zitten :+
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:49:25 #108
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130920235
Wat een lellike foto
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:49:58 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130920244
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je moet het haar nageven, ze gaat tenminste niet jankend in een hoekje zitten :+
Misschien ook wel.
pi_130920249
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:49 schreef Marrije het volgende:
Wat een lellike foto
Pica van Marrije *O*
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 16:50:24 #111
184769 crew  Deisyy
pi_130920255
Sprankelend? Sylvie ziet er op die foto uit alsof die lach op haar gezicht geboetseerd is
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_130920277
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Sprankelend? Sylvie ziet er op die foto uit alsof die lach op haar gezicht geboetseerd is
ja maar ze zit niet jankend in een hoekje, dat bedoel ik :+
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:51:16 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130920281
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Pica van Marrije *O*
Hoezo?
Omdat ik zeg dat ik het een lellike foto vind? Sylvie is een mooie vrouw, vind ik dan, maar deze foto lijkt wel misvormd.

En we zitten hier in SHO he.
pi_130920297
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je moet het haar nageven, ze gaat tenminste niet jankend in een hoekje zitten :+
Wél waar..s'avonds op de bank. :6
´
pi_130920301
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat ik zeg dat ik het een lellike foto vind? Sylvie is een mooie vrouw, vind ik dan, maar deze foto lijkt wel misvormd.

En we zitten hier in SHO he.
Beetje raar schoudertje is het wel ja -O-
pi_130920322
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wél waar..s'avonds op de bank. :6
Kan ook nog :'(
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:52:46 #117
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130920329
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Beetje raar schoudertje is het wel ja -O-
ik herken die kop nauwelijks
pi_130920387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik herken die kop nauwelijks
Nah... dat valt ook wel mee _O-

Kort Pittig Kapsel was leuker maar dat had ik al gezegd :+
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:56:14 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130920457
Een beetje een coke kop ofzo, ik weet niet wat het is.
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 16:57:34 #120
184769 crew  Deisyy
pi_130920498
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ja maar ze zit niet jankend in een hoekje, dat bedoel ik :+
Mijn reactie was geen reactie op jouw post,maar op de foto :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 16:58:26 #121
184769 crew  Deisyy
pi_130920524
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:49 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien ook wel.
Marrije beweert tenminste niet dat ze sprankelend op een foto staat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_130920532
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mijn reactie was geen reactie op jouw post,maar op de foto :')
ow.. :P solly :+
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:00:03 #123
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130920569
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Marrije beweert tenminste niet dat ze sprankelend op een foto staat.
ik vind Sylvie op haar mooist zoals op die foto waar ze dat bitch tshirt draagt en die tas die half open is.
pi_130920594
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Marrije beweert tenminste niet dat ze sprankelend op een foto staat.
Sylvie misschien ook niet, misschien vindt ze het wel een rot foto maar ''de redactie''
zal wel te Telegraaf zijn,schrijft dat zo op :D
pi_130920758
Sabia levert bewijs affaire Sylvie
Engizek vindt interventie noodzakelijk




Sabia Engizek vindt dat er een interventie moet komen in het leven van Sylvie van der Vaart, naar aanleiding van de vele keren dat zij haar man Rafael bedroog. “Morgen, komend weekend of volgende maand”, stelt Engizek.

Engizek betichtte Van der Vaart al eerder van het hebben van affaires en presenteerde vandaag via Twitter ook bewijs: uit satellietbeelden van Hamburg blijkt dat de afgelopen jaren vele mannen de slaapkamer van Van der Vaart in zijn gegaan.

Volgens Engizek is het tijd voor actie: “De publieke opinie heeft een rode lijn vastgesteld. Nu die is overschreden, moeten daar consequenties aan verbonden worden. Het is niet mijn doel om haar te verdrijven, maar er moet wel een signaal afgegeven worden.”

Sabia Engizek is op dit moment in gesprek met bondgenoten over de te volgen strategie.

_O- _O- _O-

http://www.speld.nl/2013/(...)wijs-affaire-sylvie/
´
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 17:06:00 #126
184769 crew  Deisyy
pi_130920776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik vind Sylvie op haar mooist zoals op die foto waar ze dat bitch tshirt draagt en die tas die half open is.
Die waar de salade bijna uit haar tas valt :D

Sylvie heeft inderdaad genoeg foto's waar ze wel goed op staat en meestal zin dat de (weinige) niet geposeerde foto's.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_130920941
Een verse pic op Twit.
´
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 17:11:59 #128
135305 beequeen
Lost.
pi_130920987
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Deisyy het volgende:

Sylvie heeft inderdaad genoeg foto's waar ze wel goed op staat en meestal zin dat de (weinige) niet geposeerde foto's.
Kweenie hoor, maar ze zal gewoon moeten verschijnen bij Sonicare. Contracten, jeweetzzz.

Met geboetseerde kop, dat dan weer wel. :+
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130921024
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Een verse pic op Twit.
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het Yvonne was naast Sylvie :D

Wie is dat? :o
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 17:13:56 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_130921039
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Sabia levert bewijs affaire Sylvie
Engizek vindt interventie noodzakelijk


[ afbeelding ]

[i]Sabia Engizek vindt dat er een interventie moet komen in het leven van Sylvie van der Vaart, naar aanleiding van de vele keren dat zij haar man Rafael bedroog. “Morgen, komend weekend of volgende maand”, stelt Engizek.

http://www.speld.nl/2013/(...)wijs-affaire-sylvie/
Wat bewijst die foto dan?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130921060
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik dacht even dat het Yvonne was naast Sylvie :D

Wie is dat? :o
Geen idee. Haar nieuwe BFF? Lol.
´
pi_130921070
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat bewijst die foto dan?
Weet ik veel. Ik ben geen deskundige..
´
pi_130921080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:14 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Geen idee. Haar nieuwe BFF? Lol.
Ja misschien wel :+
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 17:15:57 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_130921095
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ik dacht even dat het Yvonne was naast Sylvie :D

Wie is dat? :o
LOL.

Misschien iemand die net een Sonicare gekocht heeft. Ze heeft nog geen Sonicare smile, dus ff wachten met lachen. *)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130921102

Van de week iets minder sprankelend. Maar dat kan ook aan de kleren van Danie liggen }:|
´
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 17:17:13 #136
184769 crew  Deisyy
pi_130921146
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat bewijst die foto dan?
Dat Syl hartstikke vreemd ging natuurlijk ;)

Al zie ik het zelf niet in die foto :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 17:17:19 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_130921150
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:14 schreef Kim-Holland het volgende:

Weet ik veel. Ik ben geen deskundige..
Was gewoon een vraag hoor. Ik weet ook niet veel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130921166
Trouwens dat mens bij Syl noemt zich Catlicious :')

Edit; https://twitter.com/Catgoesnatural
´
pi_130921190
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Was gewoon een vraag hoor. Ik weet ook niet veel.
Np :*
´
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 17:18:44 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_130921212
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:17 schreef Deisyy het volgende:

Dat Syl hartstikke vreemd ging natuurlijk ;)

Al zie ik het zelf niet in die foto :')
Saab weet waar Syl's huis woont. Volgens mij weet heul Hamburg dat.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130921385
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:16 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week iets minder sprankelend. Maar dat kan ook aan de kleren van Danie liggen }:|
dat jasje + die bloes :?
pi_130922081
Betty had ook nog een tegeltje aan de wand



En verder het clubje van Syl;
https://twitter.com/Stompy4v


En https://twitter.com/AnNYuKii

Geen idee wie ze verder zijn, maar er is een connectie..haha.
Ja, je moet toch wat bij geen nieuws.. :')
´
pi_130922400
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat bewijst die foto dan?
Kijk nou naar de bron :') De Speld is een satirische nieuwssite.
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:01:49 #144
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130924132
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:16 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week iets minder sprankelend. Maar dat kan ook aan de kleren van Danie liggen }:|
Als iemand mij in dat door Inca's geweven jasje met zo'n Nel Veerkamp bloes zou hijsen zou ik er ook zo ongelukkig bij kijken :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130924200
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef Uccie het volgende:

[..]

Als iemand mij in dat door Inca's geweven jasje met zo'n Nel Veerkamp bloes zou hijsen zou ik er ook zo ongelukkig bij kijken :')
Ik vind dat jasje nog best grappig voor op een spijkerbroek, die bloes en die schoenen zijn pas erg :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:09:37 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130924350
Vanavond om 22.00 op Ned 1 Koefnoen over SylSaab ik heb gisteren bij Shownieuws een stukje gezien was erg lachen _O-
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:11:43 #147
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130924412
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik vind dat jasje nog best grappig voor op een spijkerbroek, die bloes en die schoenen zijn pas erg :')
Dat jasje zou ik ook dragen, maar die combinatie :X
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130924437
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dat jasje zou ik ook dragen, maar die combinatie :X
Ja, dat bedoel ik :+ Jasje is oké.
pi_130925453
Filmpje..even scrollen naar video Sylvie;'Ich bin profi!'..
http://www.bild.de/
´
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 20:00:13 #150
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130925784
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat bewijst die foto dan?
Niets. Dit plaatje van alle bewegingen rond haar huis zegt wel veel meer. :Y

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:22:23 #151
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_130930362
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:09 schreef Haaibaaike het volgende:

Vanavond om 22.00 op Ned 1 Koefnoen over SylSaab ik heb gisteren bij Shownieuws een stukje gezien was erg lachen _O-
Ga het ook kijken, dank je wel.
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:25:58 #152
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130930478
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:22 schreef Tuinfluitert het volgende:


Ga het ook kijken, dank je wel.
Owen als Rafael *)
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:31:39 #153
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:42:39 #154
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_130931035
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Valt toch vies tegen.
Ja, inderdaad.
  zondag 8 september 2013 @ 12:34:40 #155
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130943448
Nou, bij Bild zijn ze ook opzoek naar nieuw echt nieuws, ter opvulling een artikel dat ik ook niet kan lezen _O-
http://www.bild.de/bild-p(...)ionToLogin.bild.html

Het is een foto van een Sylvie met donker haar, waarvan ze zeggen dat ze wel een beetje lijkt op Saab :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130943560
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 12:34 schreef Uccie het volgende:
Nou, bij Bild zijn ze ook opzoek naar nieuw echt nieuws, ter opvulling een artikel dat ik ook niet kan lezen _O-
http://www.bild.de/bild-p(...)ionToLogin.bild.html

Het is een foto van een Sylvie met donker haar, waarvan ze zeggen dat ze wel een beetje lijkt op Saab :')
Wat een vergelijking :')

En ik ben ook wel toe aan nieuws.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 8 september 2013 @ 12:43:37 #157
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130943784
Maar wel mooi Sylvie met donker haar en ze zag er goed uit.
pi_130943898
Idd wat een non-nieuws..een foto van 20 jaar terug :')
Toch maar geplakt voor het fotootje rechtsboven :Y)

´
pi_130944024
En een interviewtje met Raf

Van der Vaart »Ich werde nie vor Problemen weglaufen
http://www.bild.de/sport/(...)n-32299010.bild.html


Wat een slechte foto }:|

Edit; BILD am SONNTAG: Sie haben nach Ihrem Treffer ein Herzzeichen mit den Händen geformt. Wer war der Adressat?

RAFAEL van der VAART (30): Meine große Liebe Sabia und mein Sohn Damian auf der Tribüne. Der Kleine hatte als Einlaufjunge an meiner Hand Glück gebracht, und wir werden diese Prozedur so lange bei Heimspielen wiederholen, bis wir wieder mal verlieren. Er ist ab jetzt mein persönlicher Talisman.

[ Bericht 23% gewijzigd door Kim-Holland op 08-09-2013 12:56:35 ]
´
  zondag 8 september 2013 @ 12:51:57 #160
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130944075
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:50 schreef Kim-Holland het volgende:
En een interviewtje met Raf

Van der Vaart »Ich werde nie vor Problemen weglaufen
http://www.bild.de/sport/(...)n-32299010.bild.html

[ afbeelding ]
Wat een slechte foto }:|
:X nou inderdaad
Even artikeltje lezen :@
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130945899
Het AD heeft het een en ander vertaald.

quote:
.......
Na zijn goal tegen Eintracht Braunschweig maakte Van der Vaart met zijn twee handen een hartje naar de hoofdtribune. 'Dat was voor mijn grote liefde Sabia en mijn zoon Damián. Hij heeft mij zoveel geluk gebracht. Hij is mijn talisman.'
.......
  zondag 8 september 2013 @ 13:54:05 #162
123170 alors
zlata1234
pi_130946414
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Idd wat een non-nieuws..een foto van 20 jaar terug :')
Toch maar geplakt voor het fotootje rechtsboven :Y)

[ afbeelding ]
Sylvie zit nu te huilen thuis, deze foto's zijn haar grootste nachtmerrie :')
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 8 september 2013 @ 14:00:18 #163
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130946647
Bild is duidelijk TeamSabia, die komt nog eens wat vertellen :D
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130947170
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:50 schreef Kim-Holland het volgende:
En een interviewtje met Raf

Van der Vaart »Ich werde nie vor Problemen weglaufen
http://www.bild.de/sport/(...)n-32299010.bild.html

[ afbeelding ]
Wat een slechte foto }:|

Edit; BILD am SONNTAG: Sie haben nach Ihrem Treffer ein Herzzeichen mit den Händen geformt. Wer war der Adressat?

RAFAEL van der VAART (30): Meine große Liebe Sabia und mein Sohn Damian auf der Tribüne. Der Kleine hatte als Einlaufjunge an meiner Hand Glück gebracht, und wir werden diese Prozedur so lange bei Heimspielen wiederholen, bis wir wieder mal verlieren. Er ist ab jetzt mein persönlicher Talisman.
Die foto :D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 september 2013 @ 14:58:11 #165
163650 Greys
pi_130948886
Op wie ligt ze daar dan, op die foto rechtsboven? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 september 2013 @ 15:25:22 #166
123170 alors
zlata1234
pi_130949842
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Greys het volgende:
Op wie ligt ze daar dan, op die foto rechtsboven? :@
John Wijdenbosch
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130950764
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:50 schreef Kim-Holland het volgende:
En een interviewtje met Raf

Van der Vaart »Ich werde nie vor Problemen weglaufen
http://www.bild.de/sport/(...)n-32299010.bild.html

[ afbeelding ]
Wat een slechte foto }:|

Edit; BILD am SONNTAG: Sie haben nach Ihrem Treffer ein Herzzeichen mit den Händen geformt. Wer war der Adressat?

RAFAEL van der VAART (30): Meine große Liebe Sabia und mein Sohn Damian auf der Tribüne. Der Kleine hatte als Einlaufjunge an meiner Hand Glück gebracht, und wir werden diese Prozedur so lange bei Heimspielen wiederholen, bis wir wieder mal verlieren. Er ist ab jetzt mein persönlicher Talisman.
Hij kijkt als een geschrokken hertje :')
pi_130950780
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef alors het volgende:

[..]

John Wijdenbosch
Waarom? :@ voor een film ofzo?
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 15:59:14 #169
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_130950955
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Waarom? :@ voor een film ofzo?
dat was voor de film costa hier heb je een linkje
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_130950983
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

dat was voor de film costa hier heb je een linkje
Dankjewel, effe kieken :P die hele film heb ik niet gezien :+
pi_130951045
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 16:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dankjewel, effe kieken :P die hele film heb ik niet gezien :+
ow :@ nouhou, die Franse Lul had slechter kenne treffen :')
  zondag 8 september 2013 @ 16:02:29 #172
123170 alors
zlata1234
pi_130951078
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

dat was voor de film costa hier heb je een linkje
Nee, de tv-serie van Costa. Sylvie zat niet in de film.
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 16:02:54 #173
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_130951092
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef alors het volgende:

[..]

Nee, de tv-serie van Costa. Sylvie zat niet in de film.
ook goed 8)7
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_130951131
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

ook goed 8)7
:D :* maakt geen zak uit, bedankt voor het toepje :+
  zondag 8 september 2013 @ 16:09:39 #175
123170 alors
zlata1234
pi_130951331
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D :* maakt geen zak uit, bedankt voor het toepje :+
Nouja als je van plan bent om de film te gaan huren/downloaden/kopen voor Sylvie's acteerkunsten kom je dus bedrogen uit.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130951403
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 16:09 schreef alors het volgende:

[..]

Nouja als je van plan bent om de film te gaan huren/downloaden/kopen voor Sylvie's acteerkunsten kom je dus bedrogen uit.
eh... nee dat was ik niet van plan nee :')
pi_130954944
Hetzelfde verhaal maar nieuw plaatje;
De show is nog niet over dus.. ~O>


Nu weer wachten op de vertaling van Televaag :')
´
pi_130955465
Opvulling>> Enkele reacties op Twitter over Raf;


>> Van der Vaart: 'Hartje was voor m'n grote liefde Sabia en Damián' - Oranje - AD http://s.ad.nl/3505963?utm_source=twitterWat een badslipper is die gozer zeg

>> “@RTLBoulevardnl: Rafael: Hartje was voor Sabia en Damián http://bit.ly/15GBhB3Doe maar gewoon normaal dan doe je al gek genoeg!


>> Gelezen op @ADnl: Van der Vaart: 'Hartje was voor m'n grote liefde Sabia en Damián' // Flikker toch op man
´
  zondag 8 september 2013 @ 18:22:41 #179
123170 alors
zlata1234
pi_130955815
Jammer dat al die artikelen nu betaald zijn -O-
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 8 september 2013 @ 18:23:17 #180
123170 alors
zlata1234
pi_130955831
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Opvulling>> Enkele reacties op Twitter over Raf;

>> Van der Vaart: 'Hartje was voor m'n grote liefde Sabia en Damián' - Oranje - AD http://s.ad.nl/3505963?utm_source=twitterWat een badslipper is die gozer zeg

>> “@RTLBoulevardnl: Rafael: Hartje was voor Sabia en Damián http://bit.ly/15GBhB3Doe maar gewoon normaal dan doe je al gek genoeg!


>> Gelezen op @ADnl: Van der Vaart: 'Hartje was voor m'n grote liefde Sabia en Damián' // Flikker toch op man
Wat vinden Anja en Jos hiervan?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130956021
quote:
9s.gif Op zondag 8 september 2013 18:23 schreef alors het volgende:

[..]

Wat vinden Anja en Jos hiervan?
Die zitten op Camping Powned en krijgen hier nu niks van mee :W
´
pi_130963310
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Hetzelfde verhaal maar nieuw plaatje;
De show is nog niet over dus.. ~O>

[ afbeelding ]
Nu weer wachten op de vertaling van Televaag :')
http://www.telegraaf.nl/p(...)edigen_Sylvie__.html

Rita en Ron Meis openen de aanval op Sabia en Guilliemo
pi_130964051
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Opvulling>> Enkele reacties op Twitter over Raf;

>> Van der Vaart: 'Hartje was voor m'n grote liefde Sabia en Damián' - Oranje - AD http://s.ad.nl/3505963?utm_source=twitterWat een badslipper is die gozer zeg

>> “@RTLBoulevardnl: Rafael: Hartje was voor Sabia en Damián http://bit.ly/15GBhB3Doe maar gewoon normaal dan doe je al gek genoeg!


>> Gelezen op @ADnl: Van der Vaart: 'Hartje was voor m'n grote liefde Sabia en Damián' // Flikker toch op man
Volgens mij duurt het niet lang meer voordat Raf dadelijk diegene is die door iedereen wordt uitgekotst :r
  maandag 9 september 2013 @ 10:24:16 #184
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130979193
Actrice Mischa Barton bezoekt in diepste geheim Sylvie van der Vaart.





Sylvie van der Vaart liet onlangs in een interview weten door alle gebeurtenissen het vertrouwen in mensen behoorlijk kwijt te zijn geraakt. Maar plotseling heeft zij steun gekregen uit een totaal onverwachte hoek.

Niet minder dan de bekende Brits/ Amerikaanse actrice Mischa Barton bracht afgelopen zaterdag aan het einde van de middag in het diepste geheim, samen met een aantal vrienden, een bezoek aan de getergde Sylvie van der Vaart in haar appartement in Hamburg.

Het kan niet anders zijn als dat Mischa Barton Sylvie een hart onder de riem wilde komen steken. Ook zij is op dit moment vrijgezel. Half augustus j.l. werd bekend dat haar relatie met acteur Sebastian Knapp tot het verleden behoort.

Ze had zelfs voor haar vriendin Sylvie van der Vaart een cado meegenomen. Alles werd op foto gezet door onze fotograaf in Hamburg. 'Mischa kwam met een aantal vrienden op bezoek bij Sylvie en had speciaal voor haar een cado meegenomen.

Na te hebben aangebeld duurde het overigens nog wel even voordat Sylvie opendeed. Uiteindelijk klonk haar stem in de intercom en vertelde zij Mischa en haar vrienden dat zij de rechterlift moesten nemen om bij haar appartement te kunnen komen.

Ze zijn uiteindelijk ongeveer een uur op visite geweest. Damian, het zoontje van Sylvie, was op dat moment overigens ook thuis. Ik had overigens wel de indruk dat Mischa iets te veel gedronken had tijdens het bezoekje.

Maar al met al zal het Sylvie goed hebben gedaan om te zien dat er ook mensen zijn die het met haar menen. Mischa en haar vrienden doken daarna met hun jeep het inmiddels donkere Hamburg in'.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Ongeveer een uur op visite geweest" Gezellig hoor... ;)
pi_130979628
quote:
Mischa Barton bezoekt Sylvie van der Vaart in Hamburg
Hollywood-ster Mischa Barton (27) heeft een bezoekje aan Sylvie van der Vaart (35) gebracht in Duitsland.

Barton was te gast op een feestje voor een kledingwinkel in Soltau, vlakbij Hamburg en nam de tijd om in het weekend bij Van der Vaart langs te gaan. Hun gezamenlijke vriend, de ontwerper André Borchers was hier ook bij, weet Bild.

Van der Vaart en Barton leerden elkaar kennen tijdens een modeshow in Los Angeles. "André heeft ons destijds aan elkaar voorgesteld in LA. Ik was blij om haar te zien. Sylvie is een zeer sympathiek persoon", zegt The O.C.-actrice.

Volgens Borchers was het erg gezellig. "Sylvie heeft pasta voor ons gekookt en we hebben nog met haar zoontje Damián gespeeld. Het ging allemaal erg harmonieus."
Aha, dit hoort dus ook bij de tegenaanval: die franse druiloor kletst uit z'n nek, zie je wel dat ik kan koken en niet alleen maar groente en fruit eet!
  maandag 9 september 2013 @ 10:44:54 #186
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130979711
quote:
12s.gif Op maandag 9 september 2013 10:41 schreef piglet het volgende:

[..]

Aha, dit hoort dus ook bij de tegenaanval: die franse druiloor kletst uit z'n nek, zie je wel dat ik kan koken en niet alleen maar groente en fruit eet!
Het bezoek duurde ongeveer een uur en in die tijd is er ook nog pasta gekookt. Da's dan wel zonder saus denk ik. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130979852
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:24 schreef Starlie het volgende:
een cado
Wat?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 9 september 2013 @ 10:54:56 #188
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130980016
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wat?
Combi van cadeau en kado? (gelukkig heb ik het stuk niet geschreven).
  maandag 9 september 2013 @ 11:02:49 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_130980248
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Het bezoek duurde ongeveer een uur en in die tijd is er ook nog pasta gekookt. Da's dan wel zonder saus denk ik. :P
:D

En waarom 'in het diepste geheim'??
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_130980525
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Het bezoek duurde ongeveer een uur en in die tijd is er ook nog pasta gekookt. Da's dan wel zonder saus denk ik. :P
:D
Of misschien had ze een het sausje al voorbereid?
pi_130980557
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Het bezoek duurde ongeveer een uur en in die tijd is er ook nog pasta gekookt. Da's dan wel zonder saus denk ik. :P
:D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 9 september 2013 @ 11:14:40 #192
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130980568
Of die pasta was niet te nassen dat ze met een uurtje al zijn vertrokken! We weten van Zarka dat Sylvie niet kan koken...
pi_130980612
quote:
Ouders: ze proberen Sylvie kapot te maken

van onze redactie
AMSTERDAM -
De ouders van Sylvie Meis hebben het opgenomen voor hun 35-jarige dochter.

"Ze proberen Sylvie kapot te maken. Er wordt een lastercampagne tegen haar gevoerd", zegt moeder Rita Meis tegen Bild.
Ook vader Ron is niet te spreken over het moddergooien van Sylvies ex Guillaume Zarka en ex-'bff' Sabia Engizek. In de Duitse krant laat hij weten dat hij en zijn vrouw vierkant achter hun dochter staan. "We zijn zeer trots op haar en hopen dat dit snel overwaait."
In een eerder interview liet de 35-jarige blondine weten dat ze door de acties van Guillaume en Engizek het vertrouwen in mensen is kwijtgeraakt. De intens verdrietige Sylvie staat er gelukkig niet alleen voor. Zoontje Damian sleept haar door deze zware tijden heen. "Hij geeft mij kracht."
http://www.telegraaf.nl/p(...)edigen_Sylvie__.html
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130980647
Gelukkig leggen zowel Sylvie als Rafael niet al teveel druk op Dámîän, met hun "Hij is mijn talisman" en "Hij geeft mij kracht".
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 11:20:56 #195
163650 Greys
pi_130980741
Die media met hun 'in het diepste geheim' en 'het ging allemaal heel harmonieus' :')
Waarom zou het niet harmonieus zijn gegaan als er mensen op visite komen die je leuk vindt? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 september 2013 @ 11:22:41 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_130980791
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dámîän,
:D
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 11:33:40 #197
43556 miss_dynastie
pi_130981079
quote:
Maar pappie en mammie ontkennen kennelijk niet dat dochterlief een slettebak is? Ook grappig _O- ik ga er even vanuit dat de Meisjes het verschil tussen laster en smaad niet kennen natuurlijk O-)
pi_130981460
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar pappie en mammie ontkennen kennelijk niet dat dochterlief een slettebak is? Ook grappig _O- ik ga er even vanuit dat de Meisjes het verschil tussen laster en smaad niet kennen natuurlijk O-)
Ja toch _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130981535
Rafael en Sabia samen op rode loper gespot
BEWAAR
Door: redactie
9-9-13 - 11:04 bron: BuzzE
© bruno.
FOTO'S Rafael van der Vaart en zijn vriendin Sabia hebben voor het eerst samen een officieel evenement bezocht. Zondag was het stel aanwezig bij 'De nacht der legenden', een voetbalgala in Hamburg, zo meldt Bild.

Rafael en Sabia gisteravond in Hamburg © epa.
Sabia Engizek was dolenthousiast over het eerste uitstapje met haar liefje Rafael. 'Onze eerste publieke optreden! Ik ben helemaal opgewonden, ik wist niet wat ik kon verwachten', zo vertelt ze op de rode loper.

Rafael was vorig jaar ook aanwezig op het gala, maar toen liep Sylvie nog aan zijn arm. 'Vorig jaar was ik hier met Sylvie, dus wist ik wat voor een geweldig evenement ik kon verwachten. Dat wilde ik ook graag met Sabia beleven', aldus de voetballer.

foto's :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 11:57:18 #200
163650 Greys
pi_130981687
Wat zit Saab heur jurk onflatteus, vooral onderaan heur linker borst.
Sowieso een lelijk jurkje, met die witte 'voering' zo.

En zou Raf serieus gezegd hebben 'vorig jaar was ik hier met Sylvie'? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130981701
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Wat zit Saab heur jurk onflatteus, vooral onderaan heur linker borst.
Sowieso een lelijk jurkje, met die witte 'voering' zo.

En zou Raf serieus gezegd hebben 'vorig jaar was ik hier met Sylvie'? :')
Ik zie door de tetten de jurk niet meer
pi_130981754
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Wat zit Saab heur jurk onflatteus, vooral onderaan heur linker borst.
Sowieso een lelijk jurkje, met die witte 'voering' zo.

Mens heeft gewoon geen smaak als je het mij vraagt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 9 september 2013 @ 12:01:32 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130981768
Ze ziet er anders uit in haar gezicht. Ze passen wel bij elkaar, qua kampie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130981772
De onderkant van het jurkje van Saab heeft wat weg van de trouwjurk van Yo met al die lagen :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 9 september 2013 @ 12:03:44 #205
11682 Moonah
Jolie femme
pi_130981823
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Wat zit Saab heur jurk onflatteus, vooral onderaan heur linker borst.
Sowieso een lelijk jurkje, met die witte 'voering' zo.

Jurk is gewoon te klein.
Of nou ja, haar tieten zijn te groot. :')
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_130981833
Met zulke tieten lijkt het al snel ordinair.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 9 september 2013 @ 12:04:58 #207
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130981851
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:04 schreef alors het volgende:
Met zulke tieten lijkt het al snel ordinair.
In elk geval wel als je ze overal in de etalage gooit :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130981899
djeez, speciaal voor Saab nog 1 keer de uitleg: als je borsten hangen of erg groot zijn draag je niet een jurkje zonder bh. het ziet er nl niet uit.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  maandag 9 september 2013 @ 12:06:51 #209
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_130981903
Op de foto's waar Sabia nog achter Sylvie aanliep zag ze er wel een stuk beter en stijlvoller uit volgens mij. Nu ze het zelf moet doen, moddert ze maar een beetje aan, lijkt het...
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_130981954
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:06 schreef WRH het volgende:
djeez, speciaal voor Saab nog 1 keer de uitleg: als je borsten hangen of erg groot zijn draag je niet een jurkje zonder bh. het ziet er nl niet uit.
Haar ballonnen zijn stevig genoeg, ze zijn gewoon te groot.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 9 september 2013 @ 12:10:49 #211
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130981995
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:06 schreef She-Wolf het volgende:
Op de foto's waar Sabia nog achter Sylvie aanliep zag ze er wel een stuk beter en stijlvoller uit volgens mij. Nu ze het zelf moet doen, moddert ze maar een beetje aan, lijkt het...
Dat viel mij ook al op inderdaad! Maar ja hoe moeilijk kan het nu eenmaal zijn om jezelf stijlvol te kleden denk ik dan... Ik vind het overigens wel een leuk jurkje, als is ze er misschien net iets te blubberig voor.
pi_130982128
die jurk doet niets voor haar nee, behalve dat ie te strak is en niet alleen bij de borsten lijkt haar rug gigantisch van de achterkant



[ Bericht 34% gewijzigd door sherezade op 09-09-2013 12:30:03 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 12:19:25 #213
163650 Greys
pi_130982206
Nee ik vind het niets, ze zou m.i. veel mooier en stijlvoller zijn als ze een jurk zou dragen zonder al die flapjes en frutsels en decolletaaaaaaaages tot aan heur navel. Zwart staat haar supermooi, maar dit vodje maakt haar eerder lelijker dan mooier.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130982372
Gewoon die tetten wat meer bedekken
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 12:27:28 #215
43556 miss_dynastie
pi_130982394
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Wat zit Saab heur jurk onflatteus, vooral onderaan heur linker borst.
Sowieso een lelijk jurkje, met die witte 'voering' zo.

En zou Raf serieus gezegd hebben 'vorig jaar was ik hier met Sylvie'? :')
Aan Saab is wel te zien dat ze zich de ijshoorntjes en biefstuk mét patatjes lekker laat smaken :Y)
pi_130982411
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Aan Saab is wel te zien dat ze zich de ijshoorntjes en biefstuk mét patatjes lekker laat smaken :Y)
En bierkip van de bbq.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 12:29:23 #217
43556 miss_dynastie
pi_130982427
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En bierkip van de bbq.
Ja maar dat is heel mager hoor, 't zal eerder aan de gepofte aardappels mét mayo liggen :Y)
pi_130982497
lekker gezond maar ze moet wel effe aan de rem trekken nu want ze is op korte tijd wel wat kilo's bijgekomen
pi_130982525
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja maar dat is heel mager hoor, 't zal eerder aan de gepofte aardappels mét mayo liggen :Y)
OMG, nu krijg ik trek :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 12:37:54 #220
43556 miss_dynastie
pi_130982585
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 12:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

OMG, nu krijg ik trek :D
En dan met oliehoorn fritessaus als het ff kan... yum :9

Uiteraard ga ik zo braaf aan m'n boterhammetjes voor de lunch, maar fantaseren mag O-)
pi_130982692
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:16 schreef sherezade het volgende:
die jurk doet niets voor haar nee, behalve dat ie te strak is en niet alleen bij de borsten lijkt haar rug gigantisch van de achterkant

[ afbeelding ]
Ze lijkt wel wat op Nadia daar.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 12:43:10 #222
163650 Greys
pi_130982710
Wat ik dan ergens wel weer leuk vind is dat ze er op die rode loper foto's uit ziet alsof ze gewoon zelf d'r haar even gefohnd heeft en zichzelf heeft opgemaakt. Het ziet er niet uit alsof er een heel team stylisten en Mari's-met-poederdoosjes aan te pas is gekomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 12:44:10 #223
163650 Greys
pi_130982729
En wie is Nadia nou weer? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 12:44:24 #224
43556 miss_dynastie
pi_130982737
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 12:43 schreef Greys het volgende:
Wat ik dan ergens wel weer leuk vind is dat ze er op die rode loper foto's uit ziet alsof ze gewoon zelf d'r haar even gefohnd heeft en zichzelf heeft opgemaakt. Het ziet er niet uit alsof er een heel team stylisten en Mari's-met-poederdoosjes aan te pas is gekomen.
Ja, vind ik ook leuk, lekker down to earth.
En die paar kilo's extra misstaan haar helemaal niet, maar dan moet je je niet in een te klein jurkje proppen...
pi_130982820
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 12:44 schreef Greys het volgende:
En wie is Nadia nou weer? :D

Uit De Gouden Kooi. O+
Die had ook een behoorlijke rug. Daar kan ik amper tegen trainen.
Go hard or go home
  maandag 9 september 2013 @ 12:58:41 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130983076
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 12:42 schreef Noek het volgende:

Ze lijkt wel wat op Nadia daar.
Daar moest ik inderdaad ook aan denken. Kan ze wel makkelijk alles van haar rug laten glijden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130983139
Maar kijk nou hoe gezellig ze het hebben samen:

Volgens mij hebben ze oprecht veel lol met z'n tweetjes :Y
pi_130983367
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Raf nog nooit zo op beeld heb zien lachen met zijn partner.
Toen hij met Sylvie was had ik het gevoel dat het altijd zo een lach was omdat de Sylvie dat vroeg en het een foto moment was. Die laatste was bijna altijd in hun relatie degene die voluit lachte op beeld.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 13:14:05 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 13:14:07 #229
163650 Greys
pi_130983399
Op die foto van achter genomen vind ik die handjes ook heel lief.
Ze zijn wel echt gelukkig met elkaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 september 2013 @ 13:17:44 #230
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130983504
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef piglet het volgende:
Maar kijk nou hoe gezellig ze het hebben samen:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze oprecht veel lol met z'n tweetjes :Y
Wat zou ze gezegd hebben, dat hij zo moet lachen? "Ze zeiden tegen me dat ik veel mooier ben dan Sylvie" "Ik moest zo hard niezen dat mijn tampon eruit vloog"
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 13:19:54 #231
163650 Greys
pi_130983574
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:17 schreef Starlie het volgende:

[..]

Wat zou ze gezegd hebben, dat hij zo moet lachen? "Ze zeiden tegen me dat ik veel mooier ben dan Sylvie" "Ik moest zo hard niezen dat mijn tampon eruit vloog"
"Ik drink vanavond alleen water, kijken of er morgen weer in de krant staat dat ik zwanger ben".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 september 2013 @ 13:21:15 #232
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130983603
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 13:19 schreef Greys het volgende:

[..]

"Ik drink vanavond alleen water, kijken of er morgen weer in de krant staat dat ik zwanger ben".
:D Nu je het zegt, dat hoor ik haar zo zeggen!
pi_130983693
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 13:19 schreef Greys het volgende:

[..]

"Ik drink vanavond alleen water, kijken of er morgen weer in de krant staat dat ik zwanger ben".
:D!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130983696
Sabia geeft de pershonden zelfs snacks als ze in de bossen liggen, ze is echt wel oké hoor.
Nee, dan Syvlie. *) <--Die schenkt haar mooiste glimlach en denkt:"Steeeeerf, burgers. Steeeerf!"
Saab gooit er een bitterbal in, dat is toch veel toffer.
Go hard or go home
pi_130983723
Sabia lijkt me een tof wijf. :D
  maandag 9 september 2013 @ 13:27:06 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_130983770
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef piglet het volgende:
Maar kijk nou hoe gezellig ze het hebben samen:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze oprecht veel lol met z'n tweetjes :Y
Toch mooi dat hij gelukkig is met zijn Saab.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 9 september 2013 @ 13:30:42 #237
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130983861
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:

Aan Saab is wel te zien dat ze zich de ijshoorntjes en biefstuk mét patatjes lekker laat smaken :Y)
Jazeker denk het ook *) :Y)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 13:31:18 #238
163650 Greys
pi_130983874
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:24 schreef Noek het volgende:
Sabia geeft de pershonden zelfs snacks als ze in de bossen liggen, ze is echt wel oké hoor.
Nee, dan Syvlie. *) <--Die schenkt haar mooiste glimlach en denkt:"Steeeeerf, burgers. Steeeerf!"
Saab gooit er een bitterbal in, dat is toch veel toffer.
Bierkippen voor iedereeeeeeeeeeen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 september 2013 @ 13:34:22 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130983981
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:24 schreef Noek het volgende:
Sabia geeft de pershonden zelfs snacks als ze in de bossen liggen, ze is echt wel oké hoor.
Nee, dan Syvlie. *) <--Die schenkt haar mooiste glimlach en denkt:"Steeeeerf, burgers. Steeeerf!"
Saab gooit er een bitterbal in, dat is toch veel toffer.
Maar Sylvie belt ze wel even dat ze Micha Barton op visite krijgt....
En dat persplebs heeft liever scoops dan snacks.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130984092
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Bierkippen voor iedereeeeeeeeeeen!
:D en gooi je bh weg! Weg! Weg!

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar Sylvie belt ze wel even dat ze Micha Barton op visite krijgt....
En dat persplebs heeft liever scoops dan snacks.
Oh ja, de pasta.
Wat een stom verhaal eigenlijk. Die Barton komt een uur langs om pasta te eten. Nou, whooptiefuckingdoo.
Go hard or go home
pi_130984173
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef piglet het volgende:
Maar kijk nou hoe gezellig ze het hebben samen:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze oprecht veel lol met z'n tweetjes :Y
Verrekt Rafael hier nou door het lachen wéer zijn hamstring?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 9 september 2013 @ 13:40:57 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130984175
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 13:37 schreef Noek het volgende:
Oh ja, de pasta.
Wat een stom verhaal eigenlijk. Die Barton komt een uur langs om pasta te eten. Nou, whooptiefuckingdoo.
In het diepste geheim.... terwijl de fotografen "toevallig" voor de deur liggen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130984222
Omg wat is die gozer toch lelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130984365
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

In het diepste geheim.... terwijl de fotografen "toevallig" voor de deur liggen :')
Ja, helemaal harmonieus enzo. Pasta bindt!
Go hard or go home
  maandag 9 september 2013 @ 13:50:22 #245
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130984417
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 13:48 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, helemaal harmonieus enzo. Pasta bindt!
Het zal wel iets zakelijks zijn, die Mischa Barton heeft toch ook een kledinglijn of tassenlijn, misschien wil ze dat Sylvie haar spullen gaat promoten in Duitsland.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 13:57:23 #246
43556 miss_dynastie
pi_130984584
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 13:50 schreef Uccie het volgende:

[..]

Het zal wel iets zakelijks zijn, die Mischa Barton heeft toch ook een kledinglijn of tassenlijn, misschien wil ze dat Sylvie haar spullen gaat promoten in Duitsland.
En heeft ze even niet opgelet wat er met Sylvie's imago is gebeurd?
pi_130984748
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:47 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Uit De Gouden Kooi. O+
Die had ook een behoorlijke rug. Daar kan ik amper tegen trainen.
omg ja, dat was ook zo'n sneu figuur
  maandag 9 september 2013 @ 14:03:11 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130984762
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En heeft ze even niet opgelet wat er met Sylvie's imago is gebeurd?
Nee joh, dat weet toch geen hond buiten Duitsland en Nederland?
Nou ja, Touriyah dan.... maar behalve die paar tweets die in de VS waarschijnlijk toch verkeerd begrepen worden hoort ook niemand het van haar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 14:04:39 #249
43556 miss_dynastie
pi_130984805
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:03 schreef Leandra het volgende:
Nee joh, dat weet toch geen hond buiten Duitsland en Nederland?Nou ja, Touriyah dan.... maar behalve die paar tweets die in de VS waarschijnlijk toch verkeerd begrepen worden hoort ook niemand het van haar.
Nee, maar mevrouw Barton zal toch ook wel een heel team van mensen mét verstand om zich heen hebben dat dat soort dingen voor haar uitzoekt?

Zou Tour ze aan elkaar hebben voorgesteld?
  maandag 9 september 2013 @ 14:05:36 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130984837
Die Micha Barton is toch volledig uitgerangeerd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 september 2013 @ 14:05:57 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130984848
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 13:50 schreef Uccie het volgende:

[..]

Het zal wel iets zakelijks zijn, die Mischa Barton heeft toch ook een kledinglijn of tassenlijn, misschien wil ze dat Sylvie haar spullen gaat promoten in Duitsland.
Goeie slogan voor een tassenlijn: net zo makkelijk als Sylvie, alles mag er in.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 9 september 2013 @ 14:08:20 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130984921
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, maar mevrouw Barton zal toch ook wel een heel team van mensen mét verstand om zich heen hebben dat dat soort dingen voor haar uitzoekt?

Zou Tour ze aan elkaar hebben voorgesteld?
Die mode-ontwerper is de gezamenlijke factor toch? Als die zegt dat het wel goed zit, dan zou ze dat zomaar eens serieus kunnen nemen, daarbij heeft Sylvie net nog een klusje voor Philips gehad.... als een mondiaal bedrijf als Philips je inhuurt dan lijkt je imago iig wel goed te zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 september 2013 @ 14:08:32 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130984931
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Goeie slogan voor een tassenlijn: net zo makkelijk als Sylvie, alles mag er in.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 14:09:54 #254
43556 miss_dynastie
pi_130984971
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Goeie slogan voor een tassenlijn: net zo makkelijk als Sylvie, alles mag er in.
_O-
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 14:10:32 #255
43556 miss_dynastie
pi_130984989
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 14:05 schreef Copycat het volgende:
Die Micha Barton is toch volledig uitgerangeerd?
Ook ja, beetje vergane glorie...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 14:18:37 #256
163650 Greys
pi_130985298
Ik denk dat Mischa in het DIEPSTE GEHEIM ( :') ) afslanktips van Sylvie krijgt.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 september 2013 @ 14:19:45 #257
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130985346
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Goeie slogan voor een tassenlijn: net zo makkelijk als Sylvie, alles mag er in.
_O- :D
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130985374
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Mischa in het DIEPSTE GEHEIM ( :') ) afslanktips van Sylvie krijgt.

[ afbeelding ]
Waarvan moet ik die Mischa eigenlijk kennen?
  maandag 9 september 2013 @ 14:21:32 #259
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130985416
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Mischa in het DIEPSTE GEHEIM ( :') ) afslanktips van Sylvie krijgt.

[ afbeelding ]
Ja, dat krijg je ervan...als je pasta eet :')
Al moet ik zeggen dat ze op de foto voor Syl's appartement, er gwoon normaal gezond uitzag.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 14:23:51 #260
163650 Greys
pi_130985499
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:20 schreef sherezade het volgende:

[..]

Waarvan moet ik die Mischa eigenlijk kennen?
Tv series. Ik ken ze niet (The O.C. o.a.) maar ze was kennelijk nogal bekend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 september 2013 @ 14:25:21 #261
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130985546
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Tv series. Ik ken ze niet (The O.C. o.a.) maar ze was kennelijk nogal bekend.
Ik ken haar voornamelijk van de bladen/sites en het feit dat ze Lindsey Lohan achtig gedrag vertoonde.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130985588
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Tv series. Ik ken ze niet (The O.C. o.a.) maar ze was kennelijk nogal bekend.
Dat is het net, ik ken haar naam wel maar ik zou niet een film of serie kunnen opnoemen waar zij deel van heeft uitgemaakt...
Wikipedia heeft ook niet veel soeps te melden qua prestaties overigens ........
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 14:31:14 #263
163650 Greys
pi_130985740
Ach ja, Paris Hilton is ook retebekend terwijl ze nooit iets noemenswaardigs doet.
Sylvie en Sabia ook :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130985797
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 14:25 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ken haar voornamelijk van de bladen/sites en het feit dat ze Lindsey Lohan achtig gedrag vertoonde.
Ik ken haar alleen omdat iemand eens zei dat ie mij op haar vond lijken :') En toen ging ik googlen. Maar ik zie de overeenkomst niet.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 9 september 2013 @ 14:34:56 #265
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130985871
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef alors het volgende:

[..]

Ik ken haar alleen omdat iemand eens zei dat ie mij op haar vond lijken :') En toen ging ik googlen. Maar ik zie de overeenkomst niet.
:o gelukkig maar, kan nou niet zeggen dat het een erg groot compliment is :@
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 14:35:14 #266
163650 Greys
pi_130985882
Ik ken haar vooral van FOK! uit de onflatteuze topics geloof ik :D
Als ik Google op Barton onflatteus krijg ik op FOK! o.a. deze...

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130985963
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 14:34 schreef Uccie het volgende:

[..]

:o gelukkig maar, kan nou niet zeggen dat het een erg groot compliment is :@
Dat was wel 5 of 6 jaar geleden in haar goede tijd nog hoor :P
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 9 september 2013 @ 14:41:21 #268
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130986130
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:37 schreef alors het volgende:

[..]

Dat was wel 5 of 6 jaar geleden in haar goede tijd nog hoor :P
Ja ooit zal ze wel een hele knappe meid geweest zijn, in de die amerikaanse tv series kom je meestal alleen aan de bak als je mooi bent.

Wel grappig om te zien dat ze hier nog als grote ster wordt gezien, terwijl ze in de VS waarschijnlijk hasbeen-zoveel is.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  maandag 9 september 2013 @ 15:18:03 #269
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130987397
  maandag 9 september 2013 @ 15:21:05 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130987486
Nou, de geruchten over een nose-job kunnen ook weer terug de koelkast in.... als Sabia haar neus heeft laten doen dan moet ze inmiddels schathemelrijk van de schadevergoeding zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 15:21:06 #271
43556 miss_dynastie
pi_130987487
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:37 schreef alors het volgende:

[..]

Dat was wel 5 of 6 jaar geleden in haar goede tijd nog hoor :P
Al had ze ook in haar goede tijd haar mindere momenten :7

  maandag 9 september 2013 @ 15:43:56 #272
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130988161
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Al had ze ook in haar goede tijd haar mindere momenten :7

[ afbeelding ]
Goed...ik leg mijn sprits weer even weg :r
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  maandag 9 september 2013 @ 15:45:35 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130988192
quote:
Tetten. Ze ziet er voor de verandering eens stijlvol uit.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 9 september 2013 @ 15:46:37 #274
11682 Moonah
Jolie femme
pi_130988216
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 15:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Tetten. Ze ziet er voor de verandering eens stijlvol uit.
:o Daar verschillen de meningen nogal over... Zie eerdere posts...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 9 september 2013 @ 15:47:28 #275
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130988237
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:46 schreef Moonah het volgende:

[..]

:o Daar verschillen de meningen nogal over... Zie eerdere posts...
Ik zie het, ik heb wel vaker een afwijkende mening :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 9 september 2013 @ 15:54:07 #276
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130988412
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 15:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zie het, ik heb wel vaker een afwijkende mening :P
Ik deel je mening, al vind ik haar boobies iets te groot... Maar ik vind het jurkje ook een leuke combi bij het pak van Rafael!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 16:56:44 #277
163650 Greys
pi_130990401
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 september 2013 @ 16:59:32 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130990488
Staat daar nou een roze vibrator?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO maandag 9 september 2013 @ 17:03:14 #279
22592 crew  Ole
pi_130990621
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef Copycat het volgende:
Staat daar nou een roze vibrator?
Volgens mij wel.
Maar waar kijken we naar? Hij/ zij/ het?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130990648
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef Copycat het volgende:
Staat daar nou een roze vibrator?
Jup..

Die staat er volgens mij altijd..

Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 9 september 2013 @ 17:06:28 #281
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130990729
Wat een demonische wenkbrauwen krijgt dat mens door de schaduw van de bril.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 9 september 2013 @ 17:07:14 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130990765
Volgens mij is het nep.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 maandag 9 september 2013 @ 17:09:55 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_130990850
Meer mensen die de lappen tekst niet lezen ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130990911
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het nep.
Ik vermoed ook dat het om een kleinkunstacademie project gaat oid :Y
  maandag 9 september 2013 @ 17:12:46 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130990955
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 september 2013 @ 17:32:48 #286
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130991632
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die de lappen tekst niet lezen ?

:P
Ik kom hier voor mijn ontspanning, niet om lappen tekst te lezen :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator / Miss SHO maandag 9 september 2013 @ 17:36:07 #287
22592 crew  Ole
pi_130991733
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 17:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik kom hier voor mijn ontspanning, niet om lappen tekst te lezen :P
Maar die lappen tekst zijn een andere gate
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 17:46:11 #288
163650 Greys
pi_130992003
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef Copycat het volgende:
Staat daar nou een roze vibrator?
Met de olijfolie er naast :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 september 2013 @ 17:46:21 #289
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_130992006
deze Youtubehuisvrouw met roze vibrator verdient een eigen topic
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 17:46:56 #290
163650 Greys
pi_130992021
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:46 schreef Andromache het volgende:
deze Youtubehuisvrouw met roze vibrator verdient een eigen topic
Ja dat soberso.
Maar ik vond dat ze zo sexy sprak over Saab, Syl en Raf en de maatschappelijke ontwrichting van het geheel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 september 2013 @ 17:49:48 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130992095
Het is dezelfde als die van de beautytips.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 17:53:48 #292
135305 beequeen
Lost.
pi_130992216
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef Copycat het volgende:
Het is dezelfde als die van de beautytips.
Utrechtse Samantha?

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130992256
En Hyves moet blijven!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 17:59:03 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_130992363
quote:
Ik zie haar voor het eerst. Vandaar de verwarring.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 9 september 2013 @ 18:05:14 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130992543
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130994329
quote:
Wat gaar _O- dat kon ik niet eens helemaal afkijken :')
  maandag 9 september 2013 @ 19:06:11 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130994925
quote:
Jaaaaaaaaaaa O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_130995040
quote:
:D O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 september 2013 @ 08:31:16 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_131014029
De ouders van Sylvie van der Vaart vermoeden dat er sprake is van een complot tegen hun bekende dochter. In de Duitse krant Bild briest moeder Rita Meis: 'Er wordt een campagne tegen haar gevoerd, iedereen wil haar kapotmaken. Iedereen is tegen haar.'

Zo ver wil Sylvies vader niet gaan. 'Sylvie overleeft dit wel, ze is een heel sterke vrouw,' aldus Ron Meis. 'Mijn vrouw en ik staan volledig achter haar. We zijn supertrots op Sylvie en we hopen dat dit gedoe snel overwaait, want het is heel belastend voor haar.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 september 2013 @ 09:30:24 #301
54593 crew  Olga
Cheese
pi_131015061
vol
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')