Ik zie door de tetten de jurk niet meerquote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Wat zit Saab heur jurk onflatteus, vooral onderaan heur linker borst.
Sowieso een lelijk jurkje, met die witte 'voering' zo.
En zou Raf serieus gezegd hebben 'vorig jaar was ik hier met Sylvie'?
Mens heeft gewoon geen smaak als je het mij vraagt.quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Jurk is gewoon te klein.quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
In elk geval wel als je ze overal in de etalage gooitquote:Op maandag 9 september 2013 12:04 schreef alors het volgende:
Met zulke tieten lijkt het al snel ordinair.
Haar ballonnen zijn stevig genoeg, ze zijn gewoon te groot.quote:Op maandag 9 september 2013 12:06 schreef WRH het volgende:
djeez, speciaal voor Saab nog 1 keer de uitleg: als je borsten hangen of erg groot zijn draag je niet een jurkje zonder bh. het ziet er nl niet uit.
Dat viel mij ook al op inderdaad! Maar ja hoe moeilijk kan het nu eenmaal zijn om jezelf stijlvol te kleden denk ik dan... Ik vind het overigens wel een leuk jurkje, als is ze er misschien net iets te blubberig voor.quote:Op maandag 9 september 2013 12:06 schreef She-Wolf het volgende:
Op de foto's waar Sabia nog achter Sylvie aanliep zag ze er wel een stuk beter en stijlvoller uit volgens mij. Nu ze het zelf moet doen, moddert ze maar een beetje aan, lijkt het...
Aan Saab is wel te zien dat ze zich de ijshoorntjes en biefstuk mét patatjes lekker laat smakenquote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
En zou Raf serieus gezegd hebben 'vorig jaar was ik hier met Sylvie'?
En bierkip van de bbq.quote:Op maandag 9 september 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Aan Saab is wel te zien dat ze zich de ijshoorntjes en biefstuk mét patatjes lekker laat smaken
OMG, nu krijg ik trekquote:Op maandag 9 september 2013 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar dat is heel mager hoor, 't zal eerder aan de gepofte aardappels mét mayo liggen
En dan met oliehoorn fritessaus als het ff kan... yumquote:
Ze lijkt wel wat op Nadia daar.quote:Op maandag 9 september 2013 12:16 schreef sherezade het volgende:
die jurk doet niets voor haar nee, behalve dat ie te strak is en niet alleen bij de borsten lijkt haar rug gigantisch van de achterkant
[ afbeelding ]
Ja, vind ik ook leuk, lekker down to earth.quote:Op maandag 9 september 2013 12:43 schreef Greys het volgende:
Wat ik dan ergens wel weer leuk vind is dat ze er op die rode loper foto's uit ziet alsof ze gewoon zelf d'r haar even gefohnd heeft en zichzelf heeft opgemaakt. Het ziet er niet uit alsof er een heel team stylisten en Mari's-met-poederdoosjes aan te pas is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |