Mwah... Talloze gifgasaanvallen (van wie dan ook) zijn idd eigenlijk niet te tolereren.. Maar zoals het nu gaat en met een brandend lont: laat het intern blijven..quote:Op donderdag 5 september 2013 02:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is niet onze taak om iets te doen. Het is een intern conflict.
Gelukkig typte ik het daar wél goedquote:
Dat kan iddquote:Op donderdag 5 september 2013 02:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
waarschijnlijk zonder ", dan slaat hij een aantal woorden over
[..]
of dat ja
Die smiley is standaard en dat blijft ook zo.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima dat je het me me oneens bent, maar mag die (uit)lachsmiley ff weg?
En nee: omdat er dan nog meer strijdende partijen zijn, er een WOIII kan ontstaan én je de "rebellen" (tig) niet ook nog eens rollend en onderling oorlog voerend wil zien (en dat gaat gebeuren) als ze winnen.. Laat staan als één van die partijen aan de macht komt.. Dan (met pijn in mijn hart) liever Assad..
Tsja, als straf een paar honderd kruisraketten lukraak op Damascus afvoeren vind ik geen goede bestraffing. Dan moet je gewoon concluderen dat los van boycots en het sluiten van je ambassade er weinig te doen valt. Vallen de concentratiekampen in Noord-Korea of Gitmo in de VS wel te tolereren?quote:Op donderdag 5 september 2013 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mwah... Talloze gifgasaanvallen (van wie dan ook) zijn idd eigenlijk niet te tolereren.. Maar zoals het nu gaat en met een brandend lont: laat het intern blijven..
Precies, hooguit humanitaire hulp.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is niet onze taak om iets te doen. Het is een intern conflict.
Russen moeten in rap tempo baby's maken anders zijn zij straks ook niet meer dan een regionale macht met wat kernwapens en grondstoffen.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:46 schreef practics het volgende:
[..]
Die smiley is standaard en dat blijft ook zo.
Maar je moet die WO||| Shit eens uit je hoofd zetten.![]()
China is morgen financieel net zo kapot als Amerika onderuit gaat. Ze staan namelijk garant voor de leningen die VS heeft.![]()
Rusland is nog lang niet gek, en kan beter rustig wachten tot die 2 ooit elkaar de haren invliegen. (Dat gaat gebeuren hoe dan ook) Dus die gekke russen gaan echt niks doen, die lachen zich rot uiteindelijk. Daarbij gaat Rusland het ook niet redden in hun 1tje tegen de VS.
En ja ik maak me ook zorgen over wat na assad aan de macht komt, maar volgens mij zit er een redelijke grote groep achter? Dus zo gek is het niet, assad was iets van 10% van de bevolking. Het is heel normaal dat de grootste deel aan de macht komt. Wat er nu speelt is juist uitzonderlijk..
Andere invalshoek idd: waarom Assad wél en Mugabe (noem maar wat) NIET? Er is en moet en zal een VS-belang zijn in Syrië (ja, ik ken inmiddels wat onbevestigde motieven)/ En waarom niet Noord-Korea? En waarom niet *vul maar in*?quote:Op donderdag 5 september 2013 02:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, als straf een paar honderd kruisraketten lukraak op Damascus afvoeren vind ik geen goede bestraffing. Dan moet je gewoon concluderen dat los van boycots en het sluiten van je ambassade er weinig te doen valt. Vallen de concentratiekampen in Noord-Korea of Gitmo in de VS wel te tolereren?
Ik zou niet weten waarom.. Ik was bij veel eerdere conflicten ook al 18+, en ik heb nu voor het eerst het gevoel "als het maar niet een WOIII wordt".quote:Op donderdag 5 september 2013 02:46 schreef practics het volgende:
[..]
Die smiley is standaard en dat blijft ook zo.
Maar je moet die WO||| Shit eens uit je hoofd zetten.![]()
China is morgen financieel net zo kapot als Amerika onderuit gaat. Ze staan namelijk garant voor de leningen die VS heeft.![]()
Rusland is nog lang niet gek, en kan beter rustig wachten tot die 2 ooit elkaar de haren invliegen. (Dat gaat gebeuren hoe dan ook) Dus die gekke russen gaan echt niks doen, die lachen zich rot uiteindelijk. Daarbij gaat Rusland het ook niet redden in hun 1tje tegen de VS.
En ja ik maak me ook zorgen over wat na assad aan de macht komt, maar volgens mij zit er een redelijke grote groep achter? Dus zo gek is het niet, assad was iets van 10% van de bevolking. Het is heel normaal dat de grootste deel aan de macht komt. Wat er nu speelt is juist uitzonderlijk..
quote:Op donderdag 5 september 2013 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ou niet weten waarom.. Ik was bij veel eerdere conflicten ook al 18+, en ik heb nu voor het eerst het gevoel "als het maar niet een WOIII wordt".
Ja: heel subjectief, maar ik vertrouw in zoverre op mijn gevoel dat ik bij de stelling blijf dat het nu kantje boord is..
Nu is als straf kruisraketten afvuren ook niet echt een logische keuzequote:Op donderdag 5 september 2013 02:55 schreef practics het volgende:
[..]Ja dat argument kan ik niet weerleggen. Maar zoals het er nu uitziet verwacht ik en de meesten het gewoon niet. Zou totaal onlogisch zijn.
Noch de keuze voor de ("talloze") rebellen.. Noch de keuze voor specifiek Syrië. Noch *kan nog ff doorgaan*quote:Op donderdag 5 september 2013 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu is als straf kruisraketten afvuren ook niet echt een logische keuze
Nee je omdraaien en biertje drinken is logische keuzequote:Op donderdag 5 september 2013 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu is als straf kruisraketten afvuren ook niet echt een logische keuze
Dan zou je als westen eerder de rebellen moeten aanvallen. Die lijken mij makkelijker te verslaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:58 schreef practics het volgende:
[..]
Nee je omdraaien en biertje drinken is logische keuze![]()
Heb net uitgelegd waarom een aanval wel logische keuze is en wss ook nog beste voor de bevolking.
Dan denk ik misschien nuchter over een mensen leven, maar het is gewoon schade beperking, wat aan het einde van de streep op papier staat telt.
Je kan het uitleggen totdat je dood valt, en ik respecteer je mening. Maar ik ben het volslagen met je ONEENSquote:Op donderdag 5 september 2013 02:58 schreef practics het volgende:
[..]
Heb net uitgelegd waarom een aanval wel logische keuze is en wss ook nog beste voor de bevolking.
Dan denk ik misschien nuchter over een mensen leven, maar het is gewoon schade beperking, wat aan het einde van de streep op papier staat telt.
Dat lijkt me niet.. Maar frisse jongens zijn het zeker niet..quote:Op donderdag 5 september 2013 02:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan zou je als westen eerder de rebellen moeten aanvallen. Die lijken mij makkelijker te verslaan.
Nee Rebellen verschuilen zich tussen de normale bevolking.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan zou je als westen eerder de rebellen moeten aanvallen. Die lijken mij makkelijker te verslaan.
Nee, het kan logisch zijn als het een doel heeft. Zomaar als 'straf' raketten afvuren slaat nergens opquote:Op donderdag 5 september 2013 02:58 schreef practics het volgende:
[..]
Lulkoek, Assad's leger zit er ook tussen (de bevolking)quote:Op donderdag 5 september 2013 03:01 schreef practics het volgende:
[..]
Nee Rebellen verschuilen zich tussen de normale bevolking.
Leger van assad is vrij simpel lam te leggen, daarna moet het voor de rebellen makkelijk zijn om assad af te zetten. Maar goed, daarna moet er een dialoog komen en zaken geregeld worden.
Het HEEFT ook een doel De VS heeft een zwaarwegend belang.. Welk? Kies uit de opties of verzin er zelf 1..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, het kan logisch zijn als het een doel heeft. Zomaar als 'straf' raketten afvuren slaat nergens op
Prima maar je hoeft het leger zelf mannetje bij mannetje niet uit te schakelen. Gewoon hoofdgebouwen/vliegvelden noem maar op. Daarna is het aan de rebellen om werkelijk de grond strijd te doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lulkoek, Assad's leger zit er ook tussen (de bevolking)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |