SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik zou GTA V alleen kopen als deze vooruitgang weer in het spel zit.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:06 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Hm, ik vond 4 tegenvallen maar dit deel lijkt op vrijwel ieder punt een grote vooruitgang te zijn. Toch maar kopen denk ik.
Ik hoop het!quote:Op donderdag 5 september 2013 02:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou GTA V alleen kopen als deze vooruitgang weer in het spel zit.
Een beetje private of heel erg?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:38 schreef RiKe het volgende:
Wat ik me af vroeg, weet niet of het al ergens voorbij is gekomen..
Kan ik ook alleen met m'n vrienden online zonder dat anderen er bij komen?
Beetje "private server" idee?
Een beetje als in: ik wil graag 12 jarige puberale dumb shits uit mijn game houden die de hele boel verstieren en gewoon met m'n vrienden van het spel genietenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Beetje maar denk ik. Een heel klein beetje
Haha nicequote:Op donderdag 5 september 2013 02:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou GTA V alleen kopen als deze vooruitgang weer in het spel zit.
Dit,quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef kaos- het volgende:
Zonder gekheid, volgens mij moet dat wel mogelijk zijn ja. Wat ik gelezen heb is dat 1 persoon een game kan hosten dus dan zal hij ook wel verschillende opties aan en uit kunnen zetten lijkt me.
quote:Op donderdag 5 september 2013 01:43 schreef Panzermaus het volgende:
Die ene zwarte tegen Franklin, "Oh my bad, Mr. Gold Card". (Franklin trailer)
Altijd verstaan als "Mr. Go Kart" omdat Franklin zo'n kleintje is.
Dat hoefde in GTA4 ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:36 schreef DSS24 het volgende:
Hebben ze al bevestigd dat je dit keer niet je vriendinnetje of homeboy tevreden moet houden?
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef Giester het volgende:
Yo bradaz, ik heb zin in deze spelletje jeweettog.
Doe zo hier swa. Jij gaat die ding nie spele of wa?quote:
Ik bedoel te zeggen, het was geen noodzaak.quote:
Volgens mij weet jij niet wat een pokoe isquote:Op donderdag 5 september 2013 09:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Doe zo hier swa. Jij gaat die ding nie spele of wa?
Ik kun nie wachte op die pokkoe. Deze wort eckte eckte.
Die muziek swa.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:05 schreef kaos- het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat een pokoe is
Behalve dat je de hele tijd plat gebeld werd. Gezien de tendens van bepaalde missies werd je soms wel voor het blok gezet om af en toe wat met ze te doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:03 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen, het was geen noodzaak.
Er zaten geen consequenties aan als je het niet deed.
Je kon die onnodige telefoontjes gewoon uitzetten bij instellingen... Kreeg je alleen maar de noodzakelijke telefoontjes voor bijvoorbeeld een missie.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Behalve dat je de hele tijd plat gebeld werd. Gezien de tendens van bepaalde missies werd je soms wel voor het blok gezet om af en toe wat met ze te doen.
bron: http://m.ign.com/articles(...)nd-theft-auto-onlinequote:I was lucky enough to be the first person who doesn’t have “Rockstar” written on their business card to play Grand Theft Auto Online, the shockingly ambitious 16-player standalone multiplayer mode for Grand Theft Auto V that launches separate from the main game on October 1. Based on what I saw, it is everything you’ve always dreamed an online GTA should be. It even has elements of persistence, though it’s definitely not an MMO.
The best word I can use to describe Grand Theft Auto Online is “wild” – and yes, I mean that in a good way. Here are 10 crazy, awesome things you’ll encounter once you and your crew go online.
Ik ga 'die ding' zeker spelen ja, maar praat hier alsjeblieft een beetje normaal. En inhoudelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Doe zo hier swa. Jij gaat die ding nie spele of wa?
Ik kun nie wachte op die pokkoe. Deze wort eckte eckte.
Inhoudelijk gezien kan ik simpelweg niet wachten op met een simpele fiets door het landschap te fietsen, de berg op en dan eraf jumpen om uiteindelijk mijn parachute open te gooien. En dan heb ik het nog niet over die missies gehad.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Ik ga 'die ding' zeker spelen ja, maar praat hier alsjeblieft een beetje normaal. En inhoudelijk.
Dankje.
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Uithoudelijk gezien wil ik die ding gewoon hebbon swa. Spele met die controller ding en mizzies. Ik pakde een pippa en ga de eckte gangstur uithengen jeweetzelluf.
houd je nepnigger taaltje eens voor je coñoquote:
denk wel eerder dan 11 dagen,zij het via minder officiele kanalen.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
11 dagen nog people. 11 dagen ! Das bijna niets meer als je bedenkt dat hij in mei was uitgesteld.![]()
Zin in die game !![]()
![]()
![]()
Dat mag van mij nu echt wel een keer gaan gebeuren hoor. Niet dat graag wil dat de game gekraakt wordt, maar meer dat ik gameplay wil zienquote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
denk wel eerder dan 11 dagen,zij het via minder officiele kanalen.
Dat zou chill zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
denk wel eerder dan 11 dagen,zij het via minder officiele kanalen.
ik wil wel spelen en snel gvd,koop hem toch wel maar wil gewoon ff zien hoe het isquote:Op donderdag 5 september 2013 11:41 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat mag van mij nu echt wel een keer gaan gebeuren hoor. Niet dat graag wil dat de game gekraakt wordt, maar meer dat ik gameplay wil zien
Behalve waarneer je het wel deed het voordeel gaf.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:03 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen, het was geen noodzaak.
Er zaten geen consequenties aan als je het niet deed.
De 10e zou het precies een week voor de release zijn, dat was met GTA IV ook zo. Dus kan zo maar eens gaan gebeurenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:41 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat mag van mij nu echt wel een keer gaan gebeuren hoor. Niet dat graag wil dat de game gekraakt wordt, maar meer dat ik gameplay wil zien
je hebt nooit alles onder controle,en zeker nieuwsgierige winkeliers niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De 10e zou het precies een week voor de release zijn, dat was met GTA IV ook zo. Dus kan zo maar eens gaan gebeuren
Of ze hebben deze keer alles heel goed onder controle
Er zal toch wel een beveiliging op staan die niet iedere wannabe hacker in een handomdraai kraakt..quote:Op donderdag 5 september 2013 12:04 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
je hebt nooit alles onder controle,en zeker nieuwsgierige winkeliers niet.
denk dat ie voor die tijd wel geripped word en op tpb staat ofzo
Tja, als ze hem al binnen hebben iddquote:Op donderdag 5 september 2013 12:04 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
je hebt nooit alles onder controle,en zeker nieuwsgierige winkeliers niet.
denk dat ie voor die tijd wel geripped word en op tpb staat ofzo
bij de x360 is die beveiliging er zo vanafquote:Op donderdag 5 september 2013 12:07 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Er zal toch wel een beveiliging op staan die niet iedere wannabe hacker in een handomdraai kraakt..
zal hier verder niet in detail treden,maar dat valt vies tegenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:07 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Er zal toch wel een beveiliging op staan die niet iedere wannabe hacker in een handomdraai kraakt..
UK Bollocksquote:Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.mcvuk.com/news(...)theft-auto-v/0120667
Kan nog leuk worden in de UK, als mensen de game later krijgen
Zit volgens mij geen nieuwe beveiliging op? Dus zodra de game in de handen is van mensen die weten wat ze doen is het zo gedaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:12 schreef 7nightwing7 het volgende:
Denk dat ze het deze keer echt moeilijk hebben gemaakt voor de hackers. Ook de gameplay leaks laten langer op zich wachten dan normaal. Afgezien van de fake gameplay op YouTube dan
Ik zag de leaks van gtaiv al 2 weken eerder. Wil gewoon zeggen dat Rockstar er alles aan doet om te voorkomen. Dat er ook maar iets uitlekt. Veel strengere controle enzo.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit volgens mij geen nieuwe beveiliging op? Dus zodra de game in de handen is van mensen die weten wat ze doen is het zo gedaan.
En bij GTA IV stonden de gameplay beelden een week voor de release online, dus weet wat je wil zeggen met "langer dan normaal"
Aan de andere kant is het ook een beetje onzin om zoveel tijd en geld er in te stoppen om er maar voor te zorgen dat mensen niks zien een week voor de release. Of zijn ze bang dat mensen de gameplay beelden niet tof vinden en dat een groot gedeelte afhaakt? Moeilijk om dat te geloven.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik zag de leaks van gtaiv al 2 weken eerder. Wil gewoon zeggen dat Rockstar er alles aan doet om te voorkomen. Dat er ook maar iets uitlekt. Veel strengere controle enzo.
Ze zouden een soort van activatie systeem kunnen doen bij de installatie van de game op de console.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit volgens mij geen nieuwe beveiliging op? Dus zodra de game in de handen is van mensen die weten wat ze doen is het zo gedaan.
En bij GTA IV stonden de gameplay beelden een week voor de release online, dus weet wat je wil zeggen met "langer dan normaal"
Zo doen ze dat met Steam altijd, werkt prima.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zouden een soort van activatie systeem kunnen doen bij de installatie van de game op de console.
Gewoon een *cruciaal* (en niet te substitueren) bestand niet meeleveren op de disc, maar laten downloaden tijdens de installatie.
Uiteraard kun je dit bestand dan niet eerder downloaden dan 17 september 0:00.Want dan kun je het bestand nog nergens krijgen. Zelfs met je gelekte disc en gehackte PS3 ga je dan niet eerder kunnen spelen dan release date.
Maar goed, dan zal R* wel weer gezeik krijgen dat je per sé online moet zijn tijdens installatie, en dat de game als niet-werkend uit de fabriek komt...En dat nieuwe installaties altijd afhankelijk zijn van de gratie dat Rockstar dat bestand van een paar MB aan blijft bieden.
Dan was dat nu wel bekend gemaakt hequote:Op donderdag 5 september 2013 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zouden een soort van activatie systeem kunnen doen bij de installatie van de game op de console.
Gewoon een *cruciaal* (en niet te substitueren) bestand niet meeleveren op de disc, maar laten downloaden tijdens de installatie.
Uiteraard kun je dit bestand dan niet eerder downloaden dan 17 september 0:00.Want dan kun je het bestand nog nergens krijgen. Zelfs met je gelekte disc en gehackte PS3 ga je dan niet eerder kunnen spelen dan release date.
Maar goed, dan zal R* wel weer gezeik krijgen dat je per sé online moet zijn tijdens installatie, en dat de game als niet-werkend uit de fabriek komt...En dat nieuwe installaties altijd afhankelijk zijn van de gratie dat Rockstar dat bestand van een paar MB aan blijft bieden.
Bovendien zijn leaks inderdaad gewoon gratis hype en reclame. Ze zouden gek zijn om dat op bovenstaande manier te stoppen.
True, true.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Lang geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een game
Dit ja. Vorige keer was denk ik COD:MW2. Wat een teleurstellingquote:Op donderdag 5 september 2013 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:
En we wachten.........
Wat heb ik een zin om door Los Santos heen te cruisen. Lang geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een game
Klopt ja,te zot voor woorden om Ghost te killenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Vorige keer was denk ik COD:MW2. Wat een teleurstelling
T ging mij meer om de mp, komende vanafquote:Op donderdag 5 september 2013 13:20 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
Klopt ja,te zot voor woorden om Ghost te killen![]()
![]()
![]()
![]()
Het vreemde is dat ik er aan gewend raak. Normaal heb ik een schurft aan de warmte, maar het gaat redelijk moet ik zeggenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:35 schreef dolf1010 het volgende:
Goeiemiddag heren, houden we het nog een beetje vol met deze hitte?
Ik werk in het ziekenhuis, lekker bij de airco. niks mis mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:35 schreef dolf1010 het volgende:
Goeiemiddag heren, houden we het nog een beetje vol met deze hitte?
niks mis mee, alleen MW3 was echt pure aidsquote:Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Vorige keer was denk ik COD:MW2. Wat een teleurstelling
MW2 was ook al pure pauper. Voor de consoles misschien nog te pruimen, maar op PC echtquote:Op donderdag 5 september 2013 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niks mis mee, alleen MW3 was echt pure aids
quote:Op donderdag 5 september 2013 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IW games waren stuk voor stuk rotzooi na COD4
you want me to get my dick out again?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:36 schreef dolf1010 het volgende:
Neem die COD conversatie even mee naar het COD topic ofzo
Die trailer is vet, nog nooit gezien.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:49 schreef Wells.p het volgende:
10 Crazy, Awesome Things I Saw and Did in Grand Theft Auto Online
Fan-Made
GTA 4 vs. GTA 5 comparison
http://imgur.com/a/ZeVTP#0
Waar komen die beelden überhaupt vandaan?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die trailer is vet, nog nooit gezien.
quote:Play Grand Theft Auto V with the GamerSpawn community by joining our Crew on Rockstar Social Club! http://socialclub.rockstargames.com/crew/gamerspawn
Wat denk je?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar komen die beelden überhaupt vandaan?
Klote! Ik heb hem in de UK besteldquote:Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.mcvuk.com/news(...)theft-auto-v/0120667
Kan nog leuk worden in de UK, als mensen de game later krijgen
Nog nooit een gamestudio meegemaakt die een game zo geweldig weet te promotenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:20 schreef Dr.Smoke het volgende:
En weer een artikel van ign
www.ign.com/articles/2013(...)the-sum-of-all-peers
Reken daar maar niet op.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:35 schreef Roces18 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat GTA 5 dit jaar nog op de next gen uitkomt , ps4 dan wel te verstaan aangezien xbox vertraagd is. Zeker met de kerstperiode boost dit de sales, misschien is dit wat er vrijdag/zaterdag wordt gereleased op ign.
Yes.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:00 schreef Poffert het volgende:
Heb het ergens gelezen maar ben nog even op zoek naar bevestiging;
Vanaf minuut 1 is de hele 'wereld' beschikbaar?
Daarnaast zijn ze al zo lang bezig dat toen ze begonnen met de ontwikkeling er nog helemaal niemand aan de ps4 dacht.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op.
Dat soort aankondigingen zal echt door Rockstar of Take Two zelf worden gedaan.
Als er een next gen versie gepland staat dan gaan ze dat niet aankondigen voor de release voor de huidige generatie.
Alle potentiele kopers gaan dan wachten tot er nieuwe consoles zijn. Dat zal minder sales betekenen, absoluut niet de missie van Rocktar of Take Two.
Natuurlijk wel, als ze in 2008 begonnen zijn en wisten dat het project toch zeker 4 of meer jaar ging duren, dan houd je er wel rekening mee dat de game veel beter uit de verf kan komen op nieuwe hardware.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef budvar het volgende:
[..]
Daarnaast zijn ze al zo lang bezig dat toen ze begonnen met de ontwikkeling er nog helemaal niemand aan de ps4 dacht.
Ik niet, heb hem online besteld. Heb helaas ook niet zoveel verlofdagen meer, dus kan ook niet een paar dagen aan een stuk spelen. Misschien maar goed ookquote:
Het is console footage. Heb je voorgaande releases in de gaten gehouden?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als ze in 2008 begonnen zijn en wisten dat het project toch zeker 4 of meer jaar ging duren, dan houd je er wel rekening mee dat de game veel beter uit de verf kan komen op nieuwe hardware.
Ik vermoed dat bijvoorbeeld de eerste trailer gewoon op een PC gerenderd is. Verder verwacht ik dat al het materiaal voor GTA V gewoon in hogere resoluties is gemaakt, en dat ze het vervolgens downscalen en terugschroeven voor de PS3 en Xbox.
PS4, Xbox One en PC versie (allemaal x86/x64) worden gewoon uitgebracht met de betere ('echte') assets, grotere draw distance, etc. Maar niet nu.
Ben ik niet met je eens, want nu kunnen ze pas het maximale uit de ps3 halen(last of us,gta5). En nee de graphics zullen er niet next gen uitgaan zien(kan ook niet natuurlijk) maar dat is ook helemaal niet zo belangrijk met zo'n spel, het gaat veel meer om gameplay.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als ze in 2008 begonnen zijn en wisten dat het project toch zeker 4 of meer jaar ging duren, dan houd je er wel rekening mee dat de game veel beter uit de verf kan komen op nieuwe hardware.
Ik vermoed dat bijvoorbeeld de eerste trailer gewoon op een PC gerenderd is. Verder verwacht ik dat al het materiaal voor GTA V gewoon in hogere resoluties is gemaakt, en dat ze het vervolgens downscalen en terugschroeven voor de PS3 en Xbox.
PS4, Xbox One en PC versie (allemaal x86/x64) worden gewoon uitgebracht met de betere ('echte') assets, grotere draw distance, etc. Maar niet nu.
Ik hoop het ,ik wacht lekker ff af .quote:Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef Roces18 het volgende:
Rockstar is ook niet gek, hoor. Die willen er nu niets over kwijt omdat het dan de verkoop schaadt. Maar zodra het spel uit is hoor je vanzelf wel wat.
samequote:Op donderdag 5 september 2013 19:37 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik hoop het ,ik wacht lekker ff af .
Ik hoop de ps4 eind november te hebben .
Is er dan in december nog niets bekend dan haal ik ´m alsnog voor de ps3 .
Als jullie niet tegelijk willen spelen moet dat helemaal goed komen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:46 schreef wpor het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om met 2 personen apart de single player te doen? Heb de vorige gta's niet gespeeld en mijn broertje en ik willen deze allebei graag spelen op de Xbox. Kan het als je 2 profielen hebt ofzo?
Dat is zo. Maar als je naar de hardware PS3 of Xbox 360 kijkt, en dit vergelijkt met een degelijke gaming PC of de next-gen consoles...quote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef budvar het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, want nu kunnen ze pas het maximale uit de ps3 halen(last of us,gta5). En nee de graphics zullen er niet next gen uitgaan zien(kan ook niet natuurlijk) maar dat is ook helemaal niet zo belangrijk met zo'n spel, het gaat veel meer om gameplay.
ik hoop vooral dat ie bestand is tegen water maargoed.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ik hoop vooral dat die duikboot bestand is tegen haaien.
Op de PS3 kun je aan de linker kant van het menu inloggen met verschillende accounts. Hoe dat op de Xbox werkt weet ik niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:46 schreef wpor het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om met 2 personen apart de single player te doen? Heb de vorige gta's niet gespeeld en mijn broertje en ik willen deze allebei graag spelen op de Xbox. Kan het als je 2 profielen hebt ofzo?
11 dagen wachtenquote:
Gewoon inloggen met een ander profiel.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:46 schreef wpor het volgende:
In December pas GTA V kopen !?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:37 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik hoop het ,ik wacht lekker ff af .
Ik hoop de ps4 eind november te hebben .
Is er dan in december nog niets bekend dan haal ik ´m alsnog voor de ps3 .
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:23 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ik hoop vooral dat ie bestand is tegen water maargoed.
Goed verhaal, maar dan is het ook best belangrijk dat hij bestand is tegen kogelsquote:Op donderdag 5 september 2013 20:23 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ik hoop vooral dat ie bestand is tegen water maargoed.
Moet een troll zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
In December pas GTA V kopen !?
Dan het moment dat je hem opstart.... wordt zo vet.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Poffert het volgende:
Als ik 17 september vrij ben van school, rijd ik volgas naar huis.
Ik ren naar de brievenbus, pak een fles drinken en ga door naar mn kamer.
En daar blijf ik dan tot woensdagavond want ik ben die woensdag vrij.
Alleen gaat het installeren voor mijn gevoel net zo lang duren als die 4 jaar dat ik op dit spel aan het wachten ben.
ALS je 17 September vrij bent van school ben je als het goed is al thuis en hoef je dus niet naar huis te rijden.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Poffert het volgende:
Alleen gaat het installeren voor mijn gevoel net zo lang duren als die 4 jaar dat ik op dit spel aan het wachten ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. En je kunt ook de lampen uitschieten zodat het lichaam niet gevonden wordt.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:31 schreef Keukendrol het volgende:
Je kan de motor aan/uit zetten.![]()
In een donker steegje staan. Slachtoffer rijdt voorbij.
VROEMM lichten aan en erachteraan sneaken.
Dat bedoelde ik dus, dankje voor het duidelijk maken :pquote:Op donderdag 5 september 2013 22:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
ALS je 17 September vrij bent van school ben je als het goed is al thuis en hoef je dus niet naar huis te rijden.![]()
Maar als je wacht tot 'wanneer' je vrij bent kun je idd best vol gas naar huis . ^^
nee ze laten je FOK!username zien.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
Laat GTA Online eigenlijk je PSN/Xbox Live gamertag zien, of je Rockstar Social Club account?
Xbox is het zo klaar, ps3 zul je wel ff moeten wachten jaquote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Poffert het volgende:
Knip, plak, knip, knip, plak, plak, plak, knip, knip, plak....quote:
Is dat ook die site waar je kan wie in de wereld bepaalde achievements heeft? Vorige keer kon je precies zien wie GTA IV al speelde vanwege de eerste achievement alleen weet ik niet meer welke site dat was.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.xbox360achieve(...)auto-v/achievements/
Werkt ineens niet meer, zouden ze iets gaan veranderen aan de achievements
Weet ik niet, vroeger kon je wel via mygamercard veel beter zien of iemand de game al hadquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:48 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Is dat ook die site waar je kan wie in de wereld bepaalde achievements heeft? Vorige keer kon je precies zien wie GTA IV al speelde vanwege de eerste achievement alleen weet ik niet meer welke site dat was.
Ja dat was de site die ik bedoelde! Maar lees nu dat die er niet meer is...quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet ik niet, vroeger kon je wel via mygamercard veel beter zien of iemand de game al had
Al vrij lang niet meerquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:56 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja dat was de site die ik bedoelde! Maar lees nu dat die er niet meer is...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:31 schreef -CRASH- het volgende:
Ik begin een honden uitlaat service op GTA Online.
Internet verlaten is een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
Gameplay leaks zijn er..
Time to leave the internet
Merk er nog weinig vanquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
Gameplay leaks zijn er..
Waar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
Gameplay leaks zijn er..
Ja hij is nu van internet af he, dus dat gaat hem niet wordenquote:
Heeft zeker de abbo per direkt opgezegtquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hij is nu van internet af he, dus dat gaat hem niet worden
Ach, nu is wel iedereen ineens wakkerquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heeft zeker de abbo per direkt opgezegt
Had de hele dag hoofdpijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach, nu is wel iedereen ineens wakker
Gelukkig valt het dit weekend wel weer meequote:Op vrijdag 6 september 2013 01:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had de hele dag hoofdpijn.
Klote weersverandering in 1 keer.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:16 schreef RickoKun het volgende:
ge pre-ordered.
Voor het eerst in mijn leven. Ik denk dat het een domme zet is. Want ik zeik altijd anderen af die dat doen, omdat ik altijd gelijk heb dat het alleen maar geouwehoer is met pre-orders en je altijd die meuk pas een paar dagen later krijgt.
Vingers en balletjes gekruist.
Mij twee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb hem gepre-orderd voor die Zeppelin
Zelfde, hopelijk is bol.com op tijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb hem gepre-orderd voor die Zeppelin
Die zijn altijd op tijd. Hooguit bij zo een late bestelling is dat ze niet genoeg exemplaren hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Zelfde, hopelijk is bol.com op tijd
Of dat ze je de verkeerde versie sturen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn altijd op tijd. Hooguit bij zo een late bestelling is dat ze niet genoeg exemplaren hebben.
Kopje thee zetten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is het eerste dat je gaat doen als je GTA V hebt opgestart en alle cutscenes en missies voorbij zijn en je vrij rond kan lopen?
Koekje erbij uiteraard.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is het eerste dat je gaat doen als je GTA V hebt opgestart en alle cutscenes en missies voorbij zijn en je vrij rond kan lopen?
Ja heb ook wel veel vertrouwen in Bol.com. Leveren altijd op tijd naar mijn ervaring.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Zelfde, hopelijk is bol.com op tijd
De eerste de beste die me vies aankijkt neerschietenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand zo hard mogelijk naar de tering rijden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoeren doodknuppelenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Honden slachtenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ritje naar Groove Street!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vliegtuig of heli scoren en rond gaan vliegen om de boel te verkennen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik druk op eject en ik tyf het schijfje in de ton.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De eerste de beste wagen jatten, naar redneck gebied sjezen, daar een quad jatten en flink offroaden in de bergen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=0e7_1378412147quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Damn, dat zag er echt nasty uit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=0e7_1378412147
Dat is kapot nasty dammmquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jezus...vind het er niet vies uitzien, maar als vrachtwagen chauffeur moet je wel zo kk dom zijn om dit niet te zien...quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jezus. Op dergelijke momenten hoop ik dat die chauffeur van die houttruck zichzelf 2 km verderop doodrijdt. Wat een ongelofelijk trieste en onnodige actie.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
17.00?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:43 schreef -Kadesh- het volgende:
Hoe laat komt ING met hun nieuwe gamplay footage?
Uurtje later dan de Rabobank.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:43 schreef -Kadesh- het volgende:
Hoe laat komt ING met hun nieuwe gamplay footage?
Grove street zoeken, en dan hopen dat er een easter eggje verborgen is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ah dan is ABN AMRO nog ietsje sneller.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Uurtje later dan de Rabobank.
Ik hoop dat je het huis binnen kan lopen, met her en der verwijzingen naar het tijdperk CJ inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Grove street zoeken, en dan hopen dat er een easter eggje verborgen is.
Misschien is het huis wel verlaten/uitgefikt/kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het huis binnen kan lopen, met her en der verwijzingen naar het tijdperk CJ inderdaad.
godverdommequote:Op vrijdag 6 september 2013 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij gaat teveel met ChevyCaprice om volgens mijquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef RickoKun het volgende:
Mensen tegen een muur aanrijden, kijken of ik honden kan doodrijden.
fake.. Al staat zijn profiel wel ineens op hiddenquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Leaks zullen snel komen
[ afbeelding ]
En xbox bans ook![]()
![]()
![]()
![]()
Als die meneer echt gta 5 had gespeeld dan waren er allang beelden op het internet geweestquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Leaks zullen snel komen
[ afbeelding ]
En xbox bans ook![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat deze DLC ook voor PS3 komt.
Split screen lijkt me zeer onwaarschijnlijk, lijkt me ook erg kut eerlijk gezegd. Co op zit er natuurlijk wel in, GTA Online.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:51 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Zit er een split-screen/co-op mogelijkheid in deze game?
Ja ik bedoel co-op op 1 console zoals CoD. Zou wel aardig zijn, game toch liever met n pilsie en wat maten dan alleen. Dan moet ik FIFA dus toch weer gaan kopen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Split screen lijkt me zeer onwaarschijnlijk, lijkt me ook erg kut eerlijk gezegd. Co op zit er natuurlijk wel in, GTA Online.
Dus je bedoelt split screen, hoop ik niet dat dat er in zit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ja ik bedoel co-op op 1 console zoals CoD. Zou wel aardig zijn, game toch liever met n pilsie en wat maten dan alleen. Dan moet ik FIFA dus toch weer gaan kopen.
offline co-op kan je denk ik vergeten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ja ik bedoel co-op op 1 console zoals CoD. Zou wel aardig zijn, game toch liever met n pilsie en wat maten dan alleen. Dan moet ik FIFA dus toch weer gaan kopen.
Inderdaad heb ik met 4 ook vaak genoeg gedaan, en dan controller doorgeven als je dood bent of missie gehaald hebt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
offline co-op kan je denk ik vergeten.
Maar je kan toch nog steeds met wat vrienden spelen? Zie het probleem eigenlijk niet?
Vreemd. Waarom hopen dat het er niet in zit; Al maak je er geen gebruik van zou het voor anderen nog een prima feature zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Dus je bedoelt split screen, hoop ik niet dat dat er in zit.
Ja kan ook wel maar gamen met toeschouwers vind ik wat gaar. Dan liever fifa met meerdere personen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
offline co-op kan je denk ik vergeten.
Maar je kan toch nog steeds met wat vrienden spelen? Zie het probleem eigenlijk niet?
Waarvoor heb je batterijen nodig dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog amper 10 dagen, en dat zitten we fijn te spelen met zn allen![]()
Heb me al voorbereid, een 10pack batterijen gehaaldZou je net hebben op de releasedag, die krengen op.
Wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:22 schreef budvar het volgende:
[..]
Waarvoor heb je batterijen nodig dan?
Splitscreen wilden ze (R*) wel volgens een interview ergens.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Split screen lijkt me zeer onwaarschijnlijk, lijkt me ook erg kut eerlijk gezegd. Co op zit er natuurlijk wel in, GTA Online.
https://m.bol.com/nl/p/gi(...)s3/1004004006206741/quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:21 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet nog headset halen speciaal voor gta5
Ja bij PS3 laadt je gewoon met kabeltje opquote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
Dank voor de tip. Kan ik die cadeaubon die ik bij pre-order kreeg meteen gebruikenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef budvar het volgende:
[..]
https://m.bol.com/nl/p/gi(...)s3/1004004006206741/
Zou je niet beter voor een echte headset gaan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Kan ik die cadeaubon die ik bij pre-order kreeg meteen gebruiken
Beweer je nou dat je losse batterijen in de xbox controller moet doen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja bij PS3 laadt je gewoon met kabeltje op
Die officiële van sony is echt kut, heb ze allebei gehad en deze is veel beter.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou je niet beter voor een echte headset gaan?
Jup, tenzij je een aparte accu koopt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:26 schreef budvar het volgende:
[..]
Beweer je nou dat je losse batterijen in de xbox controller moet doen?
Ja, en die zijn bij mij vrij snel leegquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:26 schreef budvar het volgende:
[..]
Beweer je nou dat je losse batterijen in de xbox controller moet doen?
Nja bedoel met een headset met stereo of surroundquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:27 schreef budvar het volgende:
[..]
Die officiële van sony is echt kut, heb ze allebei gehad en deze is veel beter.
Dat wist ik echt nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:29 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ja, en die zijn bij mij vrij snel leeg
Oh oke, ik heb mijn geluid gewoon via de tv dus ik gebruik die headset alleen om te lullen. Wat moet zo'n surround headset kosten dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja bedoel met een headset met stereo of surround
Xboxquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef budvar het volgende:
[..]
https://m.bol.com/nl/p/gi(...)s3/1004004006206741/
Ik vergeet altijd dat er ook mensen met een xbox zijnquote:
Daar zit wel een hoop verschil in, denk niet dat je voor 17e een goeie hebtquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:35 schreef budvar het volgende:
[..]
Oh oke, ik heb mijn geluid gewoon via de tv dus ik gebruik die headset alleen om te lullen. Wat moet zo'n surround headset kosten dan?
Dat had ik ook niet verwacht neequote:Op vrijdag 6 september 2013 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar zit wel een hoop verschil in, denk niet dat je voor 17e een goeie hebt
Ik heb echt al zoveel bij Bol besteld. Wil niet anders meer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:45 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand nog een betrouwbare pre order site? Of is bol.com de beste?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:54 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zojuist gekocht speciaal voor GTAV.
[ afbeelding ]
Heeft mijn vrouw ook rust
Heb 'm bij gamedumper.nl besteld voor 5 tientjes. Geen idee of ze een beetje degelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:45 schreef videonatic het volgende:
Ik zou m bij Bol bestellenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:45 schreef videonatic het volgende:
bij gamedumper doe ik nooit meer pre-orderenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:59 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Heb 'm bij gamedumper.nl besteld voor 5 tientjes. Geen idee of ze een beetje degelijk zijn.
Idd, meestal al meteen bewijs dat het fake is. Of als mensen beweren hem al te hebben, en je vraagt voor een foto, is het meteen van:" ja de camera van mijn mobiel is stuk, of ja ik maak morgen of straks een foto. Of, ik ben nu niet thuis, of de computer doet "opeens" raar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef FredVleespet het volgende:
Altijd opvallend dat al die mensen die hem al 'hebben' altijd alles fotograferen met een camera uit 1990 en geen ingame materiaal laten zien
Morgen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer komt dit spelletje uit?
Nou, ik ben Morgen(-) en ik weet dat dat niet zo is, dus loop eens niet zo te trollenquote:
17 Septemberquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer komt dit spelletje uit?
Klinkt niet echt als structureel probleem.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
bij gamedumper doe ik nooit meer pre-orderen
Vorig jaar had ik daar SR3 besteld zou ik speciale pre-order content bij krijgen maar die kreeg ik niet.
Omdat ze te weinig hadden besteld ofzo
Hij heeft het over extra content, het spel heeft hij (waarschijnlijk) gewoon op tijd gekregen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als structureel probleem.
Ik heb hem ook bij Gamedumper besteld. Skyrim had ik toendertijd ook netjes op tijd binnen.
Klopt, de pre-order content zat er niet bij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:21 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hij heeft het over extra content, het spel heeft hij (waarschijnlijk) gewoon op tijd gekregen.
gewoon met een mobiel of denk je echt dat iemand even een camera van 600 euro erbij paktquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef FredVleespet het volgende:
Altijd opvallend dat al die mensen die hem al 'hebben' altijd alles fotograferen met een camera uit 1990 en geen ingame materiaal laten zien
homofielquote:
Dat had ik bij bol.com vorig jaar. Nuketown 2 nooit gekregen ondanks 3 mailtjes van mijn kant...quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
bij gamedumper doe ik nooit meer pre-orderen
Vorig jaar had ik daar SR3 besteld zou ik speciale pre-order content bij krijgen maar die kreeg ik niet.
Omdat ze te weinig hadden besteld ofzo
Inmiddels gratis...quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat had ik bij bol.com vorig jaar. Nuketown 2 nooit gekregen ondanks 3 mailtjes van mijn kant...
Is dat niet gewoon fake?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://gtaforums.com/topic/581441-how-to-play-gta-5-inside-of-gta-vc/
Blijkt gewoon dat je V al kan spelen in Vice City
bij gamedumper kreeg ik na enkele mailtjes klagen een compensatie..quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat had ik bij bol.com vorig jaar. Nuketown 2 nooit gekregen ondanks 3 mailtjes van mijn kant...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:47 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee ik heb het net geprobeerd en ik speel op dit moment GTA5 op mijn PS2
Nee, wel zorgen dat je de stappen goed doet (volgorde is belangrijk)quote:
Eindelijk GTA V op de PC!quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:47 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee ik heb het net geprobeerd en ik speel op dit moment GTA5 op mijn PS2
Want je speelt in een bibliotheek?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef Strani het volgende:
Is hier eigenlijk iemand die net zoals ik wel GTAO plant te gaan spelen maar geen mic gaat gebruiken? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben voor wie een headset niet praktisch te combineren valt met m'n omgeving.
Ha, nee, maar ik zal zelden alleen in de ruimte zijn waarin ik m'n Xbox heb staan en ben niet asociaal genoeg om dan met headset te gaan zitten gamenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Want je speelt in een bibliotheek?
Ik gebruik alleen m'n headset zodat ik niet iedereen hoef te muten. Dat ding flikker ik vervolgens in een hoekquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef Strani het volgende:
Is hier eigenlijk iemand die net zoals ik wel GTAO plant te gaan spelen maar geen mic gaat gebruiken? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben voor wie een headset niet praktisch te combineren valt met m'n omgeving.
Hoe plan je te communiceren tijdens multiplayer-missies? Ik twijfel daar zelf nog over.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:59 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen m'n headset zodat ik niet iedereen hoef te muten. Dat ding flikker ik vervolgens in een hoek
Zo irritant van die mensen die dan bf3 of straks gta online doen zonder headset en dan zeuren dat niemand samen werkt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha, nee, maar ik zal zelden alleen in de ruimte zijn waarin ik m'n Xbox heb staan en ben niet asociaal genoeg om dan met headset te gaan zitten gamen
Daarom zoek ik vantevoren al mensen die in eenzelfde situatie zitten als ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:04 schreef budvar het volgende:
[..]
Zo irritant van die mensen die dan bf3 of straks gta online doen zonder headset en dan zeuren dat niemand samen werkt.
Geen idee, alleen met vrienden gebruik ik hem af en toe. De rest van de mensen zijn toch complete mongolen die doen waar ze zin in hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe plan je te communiceren tijdens multiplayer-missies? Ik twijfel daar zelf nog over.
Je had wel meegekregen dat je tijdens overvallen via de headset commando's kan geven zodat ze meer en sneller geld geven?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom zoek ik vantevoren al mensen die in eenzelfde situatie zitten als ikDan kunnen we dat gezeur van beide kanten mooi voorkomen.
Ik speel ook bijna nooit met headsetquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom zoek ik vantevoren al mensen die in eenzelfde situatie zitten als ikDan kunnen we dat gezeur van beide kanten mooi voorkomen.
Yep, maar dat verandert mijn situatie niet. Ik weet ook wel dat het zonder headset lastiger is dan met. Het is roeien met de riemen die je hebt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:11 schreef budvar het volgende:
[..]
Je had wel meegekregen dat je tijdens overvallen via de headset commando's kan geven zodat ze meer en sneller geld geven?
Kijk, wij begrijpen elkaar!quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik speel ook bijna nooit met headset
Of kleine kinderen die de hele tijd dom liggen te schreeuwen, of paupers die kwaad worden als je iets verkeerd doet
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef Strani het volgende:
De officiële doosjes zijn in de winkels aangekomen. De disc zelf zit er niet in, disc + boekje drukken winkels er pas in bij het afrekenen.quote:
Joepiequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De officiële doosjes zijn in de winkels aangekomen. De disc zelf zit er niet in, disc + boekje drukken winkels er pas in bij het afrekenen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk.
jezus christus, die foto's van eten die hipsters altijd maken zijn hier niets bijquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk.
Die gioteck die ik eerder linkte weegt echt niets, na 2 minuten heb je het helemaal niet in de gaten meer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vind dat echt niet lekker zitten met gamen. Ik ben nooit iemand geweest die headsets of koptelefoons op zet. Vind dat echt kut dingen.
Soms is het wel kut als je echt goed wil afspreken.
Hij was zelfs geen eens 720p op de PS3quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:24 schreef Ties02 het volgende:
Ze hebben nu teminste wel eerlijk 720p op de achterkant gezet itt IV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |