Wattuh?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
Het zijn tokkies maar jullie zijn het er niet tegen eens toch?
Zoals ik al zei, ze hebben geen idee wat het verschil is tussen een pedofiel en pedoseksueelquote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
Mensen de doodstraf geven voor een gedachte? Dacht het wel...quote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
Die mag wel eens uit de kast komen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Kan die Turk ze niet even kapotmaken?
Zal wel een kekke nepperd zijn uit Turkije, die moet gezien worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft ze een zonnebril op haar hoofd in de studio
De trein naar Polen?quote:
Dan nog, een pedofiel moet gewoon ergens kunnen wonen. Het is nu eenmaal niet anders, de wereld is niet perfect.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze hebben geen idee wat het verschil is tussen een pedofiel en pedoseksueel
Het is een teringbuitenlander.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Hij is het voorlopig met ze eens, maar na elke zin willen ze met hem in discussie.
Zou een fijne collega zijn iddquote:Op woensdag 4 september 2013 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die met dat streepjesshirt... wat een gemene muil heeft dat wijf.
Je bedoelt een pedoseksueel. Ook dat ben ik met je eens maar deze mensen willen al dat iemand dood moet omdat iemand bepaalde gevoelens heeft.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:43 schreef thettes het volgende:
[..]
Dan nog, een pedofiel moet gewoon ergens kunnen wonen. Het is nu eenmaal niet anders, de wereld is niet perfect.
Nic0twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 04-09-2013 om 23:41:49Prachtig, hoe dit soort figuren een televisiestudio binnen een minuut om weten te toveren in een uitgewoonde voetbalkantine. #penw reageer retweet
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Shag rokende hebbende vrouwen.... wedden?
Gewoon weer uitnodigen als ze straks namens Geert hebben staan demonstreren in Den Haag.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
Waarom nodigen ze zo'n groep uit. Je weet toch dat het niet gaat werken
Bejaarden hebben het nog slechter dan gevangenen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
in b4
'De gevangenis is toch een hotel in Nederland'
De Homo Marginalis kweekt nu eenmaal een stuk vlotter dan z'n zustersoort de Homo Sapiens ...quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een hersenloze tokkies hopeloos dit en dat heeft ook nog kinderen
Die mogen binnenkort ook in een gevangenis wonen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bejaarden hebben het nog slechter dan gevangenen.
Peper in je street.quote:
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 04-09-2013 om 23:44:35Wanneer begint de winterstop van #penw? reageer retweet
liever penw dan knepie en bink.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 04-09-2013 om 23:44:35Wanneer begint de winterstop van #penw? reageer retweet
Hij wil graag de Kerk terug op TV. Die waren 100x erger.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Dammitquote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
iedereen over een kamp scheren idd
Ik kan wel 40-45 voorbeelden noemen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hitler scheerde heel veel mensen over een kamp.
in het kamp ook vooral.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hitler scheerde heel veel mensen over een kamp.
Dus dit.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
Als je het woord "onderklasse" gebruikt en de mensen reageren daar zelfs niet op, dan heb je echt te maken met een onderklasse
Dat pedofielen gewoon mensenrechten hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Palomar het volgende:
ik tune net in, wat is het standpunt van die mediterrane man?
Dus er wonen nog meer tokkies!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Meteen Deventer in de fik.
[ afbeelding ]
Lolquote:
iets met tsunamisquote:Op woensdag 4 september 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
Ze zijn met velen, hele bendes pedo's die over straat gaan zeker.
quote:
En Geretweet door Roos Vonk.twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 04-09-2013 om 23:50:28Hahahaha, heerlijk dit. Met zijn tienen een IQ van 23 #penw reageer retweet
Daarbij kom ik uit de buurstad van die mongool. Een vriend van me woonde in dezelfde straat in Hengelo.quote:
Lekker belangrijk die twitters, Nic0 is een kneus en die andere hoef ik ook niet te kennen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
En Geretweet door Roos Vonk.twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 04-09-2013 om 23:50:28Hahahaha, heerlijk dit. Met zijn tienen een IQ van 23 #penw reageer retweet
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
Deze ooktwitter:Tintelfris twitterde op woensdag 04-09-2013 om 23:50:32Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! #penw reageer retweet
Lekker onverschillig. Vara.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die twitters, Nic0 is een kneus en die andere hoef ik ook niet te kennen.
UK kan er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij heb je in geen enkel ander land zulk soort tokkies.
trailer park trash? Alleen komen die natuurlijk nooit in het wereldnieuwsquote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Texas USAquote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Zeker nog nooit in het buitenland geweest?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Nee... natuurlijk niet...quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Ik zit ook al met Ieniemienie in een SC jaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens mij loopt heel Sesamstraat rond op Fok. Tijd voor een reünie?
Moet ik nu ook doodquote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n post negeren, toch quote ik 'm.
Muis met de geitenwollen sokken.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit ook al met Ieniemienie in een SC ja
Niemand is pro-pedo (behalve dan pedo's zelf), maar het is wat anders om ze maar massaal te willen doodmaken.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermoed dat de PNVD deze mensen inhuurt als figuranten zodat iedereen denkt dat anti-pedo zijn enkel iets is voor zwakzinnigen.
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermoed dat de PNVD deze mensen inhuurt als figuranten zodat iedereen denkt dat anti-pedo zijn enkel iets is voor zwakzinnigen.
Nee joh. Op Fok mag iedereen dit soort dingen roepen. In de boze buitenwereld zal je 3x nadenken voor dat je zoiets zegt neem ik aanquote:
Ok, maar wat zou je doen als er eentje naast je kwam wonen?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand is pro-pedo (behalve dan pedo's zelf), maar het is wat anders om ze maar massaal te willen doodmaken.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Dat gabbertjeskind ook wat er zitSjongejonge.
Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn met een diepe haat jegens pedofielen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand is pro-pedo (behalve dan pedo's zelf), maar het is wat anders om ze maar massaal te willen doodmaken.
Hoe weet je dat het een pedo is?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ok, maar wat zou je doen als er eentje naast je kwam wonen?
Ja maar als je veel innerlijke woede hebt moet je dat toch ergens op botvieren.. pedo's zijn een mooie zondebok.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, hier kan ik helemaal mezelf zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee joh. Op Fok mag iedereen dit soort dingen roepen. In de boze buitenwereld zal je 3x nadenken voor dat je zoiets zegt neem ik aan
Ik ben ook de echte Pino ja. Of zoals Aart zegt: PIENJOOOOWquote:Op woensdag 4 september 2013 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, meneer Aad nog ergens te vinden?
Gerda?
Zou tof zijn
Ik ben echt Elmo he, no shit!!
Als er haar op groeit, krijg je groen licht, wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
Is toch een interessant discussie. Waar ligt precies de grens?
Toen ik 18 was had ik een vriendinnetje van 15
Toen ik 20 was heb ik het ook nog een keer gedaan met een grietje van 15quote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
Ik heb er wel eens 4 jaar tussen gehad rond die leeftijd. Meer omdat ik dat niet wistquote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
Dan ben je sowieso geen pedo.. secundaire geslachtsdelen etc.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
Boven de 11 hèquote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
Haha typischquote:
Je paalde meisjes van 13 jaar?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 4 jaar tussen gehad rond die leeftijd. Meer omdat ik dat niet wist
Oh verrek inderdaad!quote:
De helft plus zeven. Dus ja, je bent een pedo.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
a) Een jongen van 20 die het doet met een meisje van 15.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar inderdaad, die grens ligt veel genuanceerder dan al die 'opknopen'-idioten denken.
Zeker bij vrouwen is het soms heel moeilijk te schatten. Ik zal laatst zo'n beetje te praten met zon meisje in de club, blijkt dat ze 14 was terwijl ik haar minstens 18 had geschat (ben zelf 21)quote:Op donderdag 5 september 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 4 jaar tussen gehad rond die leeftijd. Meer omdat ik dat niet wist
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Dat gabbertjeskind ook wat er zitSjongejonge.
Ik moest aan dat topic van jaren terug denken met dat Aliengabbermeisje.quote:
Na die aflevering waren er toch rellen in de wijk?quote:
Die vent lijkt me dan ook nog verderfelijker dan die Martijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Na die aflevering waren er toch rellen in de wijk?
Toen zijn de laatste afleveringen van Probleemwijken gecanceld
Tot op zekere hoogte heb ik wel bewondering voor die martijn. Niet vanwege zijn gevoelens of standpunten maar vanwege het lef wat die vent heeft om er zo voor uit te komen.Ik denk dat ik het dan liever voor mezelf zou houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die vent lijkt me dan ook nog verderfelijker dan die Martijn.
Maar je hebt jezelf toch al meerdere malen uitgesproken?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte heb ik wel bewondering voor die martijn. Niet vanwege zijn gevoelens of standpunten maar vanwege het lef wat die vent heeft om er zo voor uit te komen.Ik denk dat ik het dan liever voor mezelf zou houden.
Als laatste.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
Nu de herhaling aan het kijken. Komen die tokkies na kamp?
Negeren, maar ik heb geen kinderen dus dan is het anders.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ok, maar wat zou je doen als er eentje naast je kwam wonen?
Sowieso kan het beter weten kan je er tenminste rekening mee houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Negeren, maar ik heb geen kinderen dus dan is het anders.
Als we nu eens deze mensen samen met alle Nederlandse pedo's in Syrië dumpen , zo midden tussen de rebellen en Assad , dan krijgen we misschien nog eens iets nieuwswaardig te zien ...quote:Op donderdag 5 september 2013 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we deze mensen op een eiland dumpen
Op dat spandoek stond toch ook 1 i.p.v één?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik had op dat spandoek gezet Beter imbeciel dan pedofiel!
Ze hadden niet door dat zij ermee werden bedoeldquote:Op donderdag 5 september 2013 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
Het viel me nog mee dat ze niet gingen schelden toen ze onderklasse werden genoemd. Of snapten ze dat niet eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |