abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 september 2013 @ 21:51:40 #101
132191 -jos-
Money=Power
pi_130828726
SENATE PANEL APPROVES OBAMA REQUEST FOR USE OF FORCE AGAINST SYRIA
http://gretawire.foxnewsi(...)force-against-syria/
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_130828753
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef DeToffifee het volgende:
Ik heb het over NU. Niet over oude koeien.
En ook niet over MORGEN. En het weer een 'vriend' is die gifgas gebruikt. Zoals alle atoomwapens de wereld uit moeten. Om te beginnen uit alle landen die niet 'onze' vriend zijn. En over de wapens van 'onze' vrienden, praten we niet. En met dezelfde insteek negeren we systematisch de mogelijkheid dat 'onze rebellen' hebben lopen klooien met chemicaliën. En waar de bewijzen ineens zomaar in onze schoot vallen, mobiliseren we de NSA en 'Amerika' en 'Erdogan' als autoriteit om dat tegen te spreken. En knorren we rustig verder.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_130828765
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Zo te zien is Maaloula, dat christelijke dorpje, al in handen van de rebellen.

markito0171 twitterde op woensdag 04-09-2013 om 20:08:28 #Syria #Damascus Rebels took strategic town #Maaloula & Ayn at Tinah +highway crossing barrierhttp://t.co/IRZ0nmkBIuhttp://t.co/73AqAOjpb5 reageer retweet
Volgens berichten in de media hebben zowel Al-Nusra als de FSA de stad aangevallen, maar in de video's zie ik alleen de FSA.
Dat wordt volop verkrachten en moorden, de hele nacht door...

Ach ja, het zijn toch maar ongelovigen hè.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130828766
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Ik reageerde enkel op je vraag: "wat moet er gebeuren als een bevriend land met chemische wapens gooit?"
Nou reageer hier dan ook even op. Want jij en firefly schijnen te denken dat de wereld compleet veranderd is in 10 jaar tijd.
pi_130828815
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:52 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

En ook niet over MORGEN. En het weer een 'vriend' is die gifgas gebruikt. Zoals alle atoomwapens de wereld uit moeten. Om te beginnen uit alle landen die niet 'onze' vriend zijn. En over de wapens van 'onze' vrienden, praten we niet. En met dezelfde insteek negeren we systematisch de mogelijkheid dat 'onze rebellen' hebben lopen klooien met chemicaliën. En waar de bewijzen ineens zomaar in onze schoot vallen, mobiliseren we de NSA en 'Amerika' en 'Erdogan' als autoriteit om dat tegen te spreken. En knorren we rustig verder.
Je kan ophouden met op mij te reageren, ik heb dit ook niet gelezen, en ik negeer je verder zoals ik al zei.
pi_130828866
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:52 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nou reageer hier dan ook even op. Want jij en firefly schijnen te denken dat de wereld compleet veranderd is in 10 jaar tijd.
Er is in ieder geval een andere president. Ik denk dat Obama een stuk meer integer is dan Bush jr. ooit was.
  woensdag 4 september 2013 @ 21:54:20 #107
409657 Baws
Een Hele Grote Meneer
pi_130828895
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:52 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Dat wordt volop verkrachten en moorden, de hele nacht door...

Ach ja, het zijn toch maar ongelovigen hè.
En de media zwijgt...
pi_130828912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Volgens berichten in de media hebben zowel Al-Nusra als de FSA de stad aangevallen, maar in de video's zie ik alleen de FSA.
Eén pot nat. Andere slogans. Likje verf. En op de conferenties slaan ze elkaar letterlijk de hersens in, omdat ze allemaal de baas willen zijn.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_130828931
quote:
Senate Foreign Relations Committee approves plan to strike Syria

...

The committee voted 10-to-7 in favor of using military force, with one lawmakers voting only “present.”

...

http://rt.com/usa/senate-foreign-committee-syria-strike-420/

Godwin-time?

=

"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 21:55:47 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130828963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij het niet. Zulke bommen zijn zonde om ze zelfs op burgers af te schieten, je gebruikt ze tegen zwaar militair materieel. Als je burgers wilt uitmoorden gebruik je gewoon een geweer, veel effectiever.
het zijn area effect wapens

je schiet ze op een gebied, niet op een tank of een burger

het is militair gezien sowieso zonde om ze in zulke kleine aantallen af te schieten, Peunage heeft gewoon gelijk, dit is pure willekeur
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_130828989
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Er is in ieder geval een andere president. Ik denk dat Obama een stuk meer integer is dan Bush jr. ooit was.
De president gaat niet over de buitenlandse politiek. Hij kan niet even bepalen dat ze een andere weg op gaan.
pi_130829028
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef Peunage het volgende:

[..]

De president gaat niet over de buitenlandse politiek. Hij kan niet even bepalen dat ze een andere weg op gaan.
Nou, hij is wel de opperbevelhebber van het leger.
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 21:57:32 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130829066
quote:
lol dan ben je ook wel een baas hoor

je wordt goed betaald om over belangrijke dingen te beslissen en als er dan gestemd moet worden zeg je alleen dat je er ook bent _O-
pi_130829069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

:D :D :D :D _O- _O-

Ik kom echt niet bij van jouw reacties toffee. :@
pi_130829078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Ja dat is leuk voor hem. Maar het leger is niet echt 'buitenlandse zaken' :P
pi_130829085
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:53 schreef DeToffifee het volgende:
Je kan ophouden met op mij te reageren, ik heb dit ook niet gelezen, en ik negeer je verder zoals ik al zei.
Nou, je negeert mij selectief. En dat komt dan vooral, omdat ik zulke onaangename feiten boven tafel breng, die je slechts met 'authority bias' kunt pareren. 'Niet waar! Want mijn pappie heeft gezegd....'. Dat houdt geen stand, in een discussie.
pi_130829168
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:57 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja dat is leuk voor hem. Maar het leger is niet echt 'buitenlandse zaken' :P
Nee maar goed, ik bedoel: hij maakt de uiteindelijke besluiten wat dit aangaat. Waar het nu om gaat.
-O-
pi_130829185
Mods, is het niet tijd om in te grijpen met deze rare propaganda troep dat ik nu hier zie?

Overigens, het ontkennen dat chemische wapens in Damascus liggen (dat in het normale nieuws is geweest) tot aan andere rare verzinsels en gelieg beginnen hier extremistische vormen aan te nemen. Het erbij halen van andere conflicten en het anti amerika gehalte beginnen extreme vormen aan te nemen. Ik heb het gevoel alsof ik hier met anti-westerse extremisten zit te praten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130829313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:59 schreef DeToffifee het volgende:
Nee maar goed, ik bedoel: hij maakt de uiteindelijke besluiten wat dit aangaat. Waar het nu om gaat.
Eigenlijk is Obama helemaal niet gerechtigd om een oorlog te beginnen, volgens de Amerikaanse Grondwet. Maar de Democraten en de Republikeinen hebben die Grondwet eerder, bij Libië, al terzijde geschoven. Sindsdien is Obama een soort Caesar.
pi_130829355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:59 schreef firefly3 het volgende:
... Ik heb het gevoel alsof ik hier met anti-westerse extremisten zit te praten.
Dan verkeer je, volgens je eerdere posts, in goed gezelschap toch?

---

Nog een foto van de Syrische terroristen:

pi_130829360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:59 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

-O-
Nee dat zie je verkeerd hoor. Officieel is hij inderdaad degene die die besluiten maakt. Maar het is echt niet zo dat hij op een dag wakker wordt den denkt 'ik ga land X aanvallen omdat ik denk dat het de juiste beslissing is'. Hij heeft adviseurs, er is een congress, etc.
Een wereldmacht als de VS heeft echt wel het 1 en andere uitgestippeld, hoe dingen moeten verlopen. Elk land heeft zo iets. Het is niet zo dat ze alleen maar reactief zijn en reageren op gebeurtenissen in de wereld.
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 22:03:12 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130829369
quote:
Mods, is het niet tijd om in te grijpen met deze rare propaganda troep dat ik nu hier zie?
ik zie niets interessants om te modden atm maar als je iets specifieks hebt kun je een linkje in het feedback topic waar dit soort vragen thuishoren plaatsen en dan kijken we ernaar

topicreports kunnen ook
pi_130829417
quote:

Overigens, het ontkennen dat chemische wapens in Damascus liggen (dat in het normale nieuws is geweest) tot aan andere rare verzinsels en gelieg beginnen hier extremistische vormen aan te nemen. Het erbij halen van andere conflicten en het anti amerika gehalte beginnen extreme vormen aan te nemen. Ik heb het gevoel alsof ik hier met anti-westerse extremisten zit te praten.
Je argumenten zijn op. Dat duurde niet lang.
pi_130829430
o wow. Dat maaloula is echt prachtig :)

Meerrr

Ik hou van kerkjes, kathedralen en shit. Die in Keulen, Aken en Barcelona bijvoorbeeld O+

Hopelijk gaat het Syrische leger het niet uit wraak platbombarderen zoals ze in Homs hebben gedaan :'(
Incelfrikandel
pi_130829433
NWS / [NWS FeedBack & SC] voor al uw vragen en opmerkingen

[ Bericht 45% gewijzigd door sp3c op 04-09-2013 22:06:33 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')