Dat stond er niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:29 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb al een paar keer de wikipedia sites laten zien met uitleg dat ze geen extremistische belangen hebben. Ik blijf niet bezig.
Specifiek die vlag wordt door vele gebruikt. Zie het als de vlag om 'zieltjes te winnen' en bij de islam kun je dat breed opvatten.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gewapende militanten met lange baarden die in Syrië zo'n vlag dragen. 1+1=2. Wedden dat het extremisten zijn?
Nee, toen Saddam gifgas tegen Iran gebruikte hoorde je ze niet want het kwam mooi uit. Ook over de gifgas aanval op de Koerden werd met geen woord gerept. Totdat het een paar jaar later wel handig was om te gebruiken tégen Saddam Hussein.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Bij Saddam deden we dat mooi niet!
The group has a minimalist political platform, promising to protect minorities and stating that religious Muslim law is the point of reference for the group.[7]quote:
Het wemelt ervan. Nu dan maar DEZE bron. De vorige keer had ik een andere. Gewoon Googlen, vind je ze allemaal.quote:
Het zijn geen bommen. Het zijn raketten. En deze kun je niet precies richten vanuit zo'n improvisatie autootje. Die gasten zeggen zelf dat ze de stad Qardaha aanvallen. Ze weten echt niet waar die dingen neervallen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij het niet. Zulke bommen zijn zonde om ze zelfs op burgers af te schieten, je gebruikt ze tegen zwaar militair materieel. Als je burgers wilt uitmoorden gebruik je gewoon een geweer.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef Terminator2000bc het volgende:
Even wat mooie pic's van de SAA (Syrian Arab Army)
Enkele van deze foto's zijn van de gevreesde, maar zeer effectieve, Syrische 4th Armoured Division.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img34.imageshack.us/img34/2518/qwqwde.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img692.imageshack.us/img692/3744/52397447.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img526.imageshack.us/img526/5348/83702025.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Patricia Zengerle reports: the U.S. Senate Foreign Relations Committee on Wednesday approved a resolution authorizing the use of military force in Syria by a vote of 10-7, with one senator merely voting "present." The vote by the panel clears the way for a vote on the resolution in the full Senate, likely next week.
Niet echt een goede bron. De hoodfpagina is nogal met onderbuikgevoelens, de sitemaker wilde in Aleppo wonen maar zijn huis was stuk blablaquote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Het wemelt ervan. Nu dan maar DEZE bron. De vorige keer had ik een andere. Gewoon Googlen, vind je ze allemaal.
Hebben ze niet gedaan toen Saddam dat deed. Maar zullen we wachten op de VN voordat we conclusies trekken over wie met gifgas heeft gestrooid? Want jij lijkt zelfs meer te weten dan onze inlichtingendiensten.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:28 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Als dictator X met gifgas strooit op onschuldige burgers, en hij is onze vriend (wat al niet erg logisch is) dan moet daar net zo goed maatregelen tegen genomen worden.
Improviseren en inschatten. Ik zeg militaire stellingen ipv burgers.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het zijn geen bommen. Het zijn raketten. En deze kun je niet precies richten vanuit zo'n improvisatie autootje. Die gasten zeggen zelf dat ze de stad Qardaha aanvallen. Ze weten echt niet waar die dingen neervallen.
Lees nou het HELE artikel eens, dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef Straatklinker het volgende:
Deze vlag waar ik op doelde is niet typisch een extremisten vlag zoals ik al heb geprobeerd uit te leggen. Als jehova's islamitisch zouden zijn zouden ze ook met deze vlag rond lopen.
Ze vallen een STAD aan. Doe nou niet zo wijs. Een kleuter zou je nog kunnen vertellen dat burgers 'auw' gaan krijgen. Ze vallen de STAD Qardaha aan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Improviseren en inschatten. Ik zeg militaire stellingen ipv burgers.
Nog niet op de hoogte dat Assad zijn militaire wapens vooral in en rondom steden heeft? Zelfs de chemische wapens liggen in Damascus zelf.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze vallen een STAD aan. Doe nou niet zo wijs. Een kleuter zou je nog kunnen vertellen dat burgers 'auw' gaan krijgen. Ze vallen de STAD Qardaha aan.
Daar staat toch helemaal niet dat ze niet 'extremistisch' zijn? Of is je Engels niet zo goed?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef firefly3 het volgende:
The group has a minimalist political platform, promising to protect minorities and stating that religious Muslim law is the point of reference for the group.[
Ik heb het over NU. Niet over oude koeien.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hebben ze niet gedaan toen Saddam dat deed. Maar zullen we wachten op de VN voordat we conclusies trekken over wie met gifgas heeft gestrooid? Want jij lijkt zelfs meer te weten dan onze inlichtingendiensten.
Crisis zeg! Wat een geneuzel met jou. Maar Al Nusra vecht dus in de buitenwijken van Damascus. Of die gozer z'n huis nou stuk was, of niet.quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef firefly3 het volgende:
Zelfs de chemische wapens liggen in Damascus zelf.
Ok. Dat is een hele goede reden om raketten op een stad af te schieten.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nog niet op de hoogte dat Assad zijn militaire wapens vooral in en rondom steden heeft? Zelfs de chemische wapens liggen in Damascus zelf.
twitter:markito0171 twitterde op woensdag 04-09-2013 om 20:08:28#Syria #Damascus Rebels took strategic town #Maaloula & Ayn at Tinah +highway crossing barrierhttp://t.co/IRZ0nmkBIuhttp://t.co/73AqAOjpb5 reageer retweet
Volgens berichten in de media hebben zowel Al-Nusra als de FSA de stad aangevallen, maar in de video's zie ik alleen de FSA.twitter:markito0171 twitterde op woensdag 04-09-2013 om 17:27:06#Syria Rebels captured strategic city of #Maloula- opens new road from #Qalamon to #Damascus http://t.co/Ofgc5oqqTO http://t.co/S0AdncQqdQ reageer retweet
Wat is er in de tussentijd veranderd dan? Want een jaar geleden werden in Bahrein ook massaal burgers vermoord en daar werd die ongewapende oppositie niet gesteund, sterker nog, de dictator werd gesteund.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik heb het over NU. Niet over oude koeien.
Ik geloof inderdaad dat het een logische gevolgtrekking is dat als de rebellen de mogelijkheid niet hebben om met gifgas te strooien, het Assad was, zoals verschillende landen al zeggen. En die inlichtingendiensten geloof jij toch niet.
Ik reageerde enkel op je vraag: "wat moet er gebeuren als een bevriend land met chemische wapens gooit?"quote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is er in de tussentijd veranderd dan? Want een jaar geleden werden in Bahrein ook massaal burgers vermoord en daar werd die ongewapende oppositie niet gesteund, sterker nog, de dictator werd gesteund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |