abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130809740
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130810934
Mijn baby slaapt 2,5 uur. En ik heb geen zak te doen voor mijn werk. :')
pi_130811826
Ik heb genoeg werk maar geen slapende baby. Kan ik vanavond weer aan de slag. :{
pi_130811876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb genoeg werk maar geen slapende baby. Kan ik vanavond weer aan de slag. :{
*boks*

Alhoewel ik wel de ochtend heb kunnen werken, dus dat scheelt.
pi_130811932
De teller staat op 3 uur :O

Ik had wel willen ruilen dames.
pi_130811978
Zo bij de ha geweest. Dacht niet aan een ppd en ik was daar ook al heftig over aan het twijfelen.
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding :P

Wel bloed geprikt en morgen tussen 08.00 en 11.00 bellen voor de uitslag.
Hij had het zelf over een vitamine b12 shot maar ik weet nog even niet waar die vitamine bij helpen. Iemand? Anders zwengel ik vanavond Google wel ff aan.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:18:36 #7
381212 Gulara
From the future
pi_130812013
Mijn baby is aan het regelen. Dus veel drinken en huilen om van alles.
Dus helaas geen uitgebreide nachtposts.

Ontopic: mijn baby likt al van jongs af aan zonnebrandcreme. :9
pi_130812341
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Mangostine het volgende:
De teller staat op 3 uur :O

Ik had wel willen ruilen dames.
Hé, dat is mijn slaaptotaal van de hele afgelopen nacht :') / :O / -O-
pi_130812605
Gulara regeldag pff. :*

Eten, mijnes heeft een voorliefde voor electriciteitskabesl, dat kauwt geweldig ofzo... gras spin :X ook al uit mond gevist...

Danic fijn geen ppd maar lastig blijft het. :*

Nog een draaiend tweelingmeisje *O*

Voor de dramanachten bij skoap en anderen :*
pi_130812696
Danic, ik weet van een ex-collega dat je je enorm slecht kan voelen bij een vitamine b12-tekort. Zij had een heel scala aan klachten (zowel lichamelijk als mentaal) die verdwenen toen ze elke drie maanden een injectie kreeg.

Gulara, ohja, regeldagen. Dat vergeet ik soms, dat kan ook nog. Succes ermee!
pi_130812760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef danic het volgende:
Zo bij de ha geweest. Dacht niet aan een ppd en ik was daar ook al heftig over aan het twijfelen.
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding :P

Wel bloed geprikt en morgen tussen 08.00 en 11.00 bellen voor de uitslag.
Hij had het zelf over een vitamine b12 shot maar ik weet nog even niet waar die vitamine bij helpen. Iemand? Anders zwengel ik vanavond Google wel ff aan.
Mijn moeder heeft er een tijd heel veel baat bij gehad..

Veel rare klachten met continu moe, depressief ed kunnen een oorzaak hebben in vitamine tekort.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:47:21 #12
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_130812804
Fijn danic dat het wrs geen ppd is. :*

Mango wat een slaapkop die zoon van jou!
;)

Mijn kleine mooie meisje is vandaag al 10 weken! :o O+ :'( *O* ....... en dit is dus ook m'n laatste officiele verlofdag. :{
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 4 september 2013 @ 15:33:27 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130814334
Jeetje Elmo dat gaat hard!

Danic, fijn dat je waarschijnlijk geen ppd hebt. Maar nu wel hopen dat jij ook baat heb bij B12 shots!
En is een hulp in de huishouding een optie? Misschien tijdelijk, maar om je even te ontzien?
pi_130814401
Elmo mijlpaal! Wanneer moet je weer aan het werk?
  woensdag 4 september 2013 @ 15:35:50 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130814438
Verder een :* voor de slechte nachten en regelende baby's...

En ongelukjes maken idd nog geen slechte moeder Twinks!
wel hilarisch om vervolgens al die ongelukjes te lezen :@ :D
pi_130814820
Twink Luc is ook uit de kinderstoel gevallen... :@
Daarna een tuigje gekocht en nu kan hij er tenminste niet meer uitklimmen...

(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 4 september 2013 @ 15:48:07 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130814871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Skoap het volgende:

(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Oei, schrikken!

E.lin stond steeds in de trip trap, zelfs een tuigje hield haar niet tegen :'). Nu hebben we een ikea stoel gekocht, daarin is het voor haar zo goed als onmogelijk om te staan. Eet een stuk rustiger moet ik zeggen :D
  woensdag 4 september 2013 @ 15:54:55 #18
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_130815103
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Elmo mijlpaal! Wanneer moet je weer aan het werk?
Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_130815200
M klimt niet. Nu steeds eigenlijk niet. Dus die kan ik veilig in de traptrap laten zitten. D heeft het al bijna voor elkaar gekregen om uit de bumbo te klimmen (met playtray) :X

Lekker paar uurtjes weggeweest: boodschappen en daarna doorgewandeld naar de kinderboerderij. M heeft lekker gespeeld en wat gegeten en gedronken, de meisjes lekker geslapen. Nu is het hele spul lekker rustig binnen aan het spelen.

De kinderboerderij is hier eigenlijk een stadsboerderij met een speeltuin erbij. Schommelen tussen de geitjes. Wel altijd even goed uitkijken waar ik de kinderwagen neer zet want voor je het weet begint een kalkoen aan babyvoetjes te knabbelen.
pi_130815754
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte. :X
  woensdag 4 september 2013 @ 16:24:08 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816055
Kyara, dat klinkt goed! Ik ben heel gezellig met E op visite geweest :) met de bus, en terug naar huis een omweggetje genomen vanwege het lekkere weer.

Maar dat gekke kind slaapt dan natuurlijk niet, dus die ligt nu weer knock out op mn arm :') Nouja, dan maak ik de afwas zo wel af...
  woensdag 4 september 2013 @ 16:25:37 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816095
Olf, ik heb er wel eens wat over gehoord... zit nu mobiel dus zoeken gaat wat lastig, maar er is een topic over kinderstoelen, daar kun je ff kijken!
pi_130816210
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:54 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!
hee wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! *O* Wat ga je doen?
En met de mijlpaal van Liva *O*
pi_130816237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Olf het volgende:
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte. :X
Volgens mij heeft de Prenatal een "huismerk" tuigje.
pi_130816349
Bedankt Kyara en LB :). Ga maar eens bij de Prenatal kijken en anders het kinderstoelentopic zoeken!

En ik lees hier allemaal leuke uitstapjes van vandaag! Gezellig! Fijn, nog zo'n week mooi weer. Hopelijk het weekeinde ook nog even, als ik ook vrij ben!
pi_130816706
Mijn eerste werkweek(je) zit erop *O* L heeft het leuk gehad bij de gastouder O+ wat ben ik opgelucht en blij

Danic ben benieuwd naar je bloeduitslagen. Fijn dat het geen ppd is.

Gulara sterkte :*

Wat een aparte dingen eten jullie kindjes :D ben benieuwd wat L allemaal in zijn mond gaat stoppen.
En de verhalen over ongelukjes :* ik denk dat iedereen wel iets heeft! L stikte bijna in een stukje wortel gisteren :'( Mijn man was hem aan het voeren en die riep opeens: "hij stikt!" Pfff paniek. Maar hij kreeg het gelukkig uiteindelijk zelf doorgeslikt. En ik heb het nog wel door een zeefje gedrukt...

Elmo sterkte met werken weer

Kyara die kalkoen _O-
pi_130816730
Deeeeeeeeeeeeee daily!

Een zeer hypothetische vraag. Wat zou jij doen als je baby(/babies) omgeruild blijken te zijn bij de bevalling (ook voor de thuisbevallers ;))?

Je komt er achter, en er is dus iemand die nu jouw biologische kind heeft. Ik wil graag uitvoerige antwoorden, met al je emoties, overwegingen en bezoekschema's die je dan zou overwegen. >:)
pi_130816758
:D !
  woensdag 4 september 2013 @ 16:49:23 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130816763
Tja. Van ruilen komt huilen he!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 4 september 2013 @ 16:49:58 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816782
OMG het idee!!! :'(

Ik zou het echt niet weten :o
pi_130816788
Misschien slaapt mijn hypothetische biologische baby wel de hele nacht! :o
pi_130816793
Ik zou een regeling met de andere ouder willen instellen om zeer geleidelijk de kinderen terug te ruilen.
  woensdag 4 september 2013 @ 16:50:24 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816800
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja. Van ruilen komt huilen he!
_O-
pi_130816821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou een regeling met de andere ouder willen instellen om zeer geleidelijk de kinderen terug te ruilen.
Geen Brammen van de dag meer? :'(
pi_130816833
Toch moet je er niet aan denken. Stel je voor dat je er na een jaar of 6 achterkomt.
pi_130816842
Ik moet nu aan Desperate Housewives denken :')
Ik zou mijn lieve grote kleine stoere grappige fantastische dikbuikige lachende babbelende kwijlkussende hartveroverende Silvijn voor geen goud meer kunnen missen. Dus omruilen is sowieso een no-go. Ik zou misschien wel een bezoekregeling willen, maar dan niet maandelijks. Maar eigenlijk vind ik het onmogelijk om te antwoorden :D
pi_130816843
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:
Toch moet je er niet aan denken. Stel je voor dat je er na een jaar of 6 achterkomt.

:X
  woensdag 4 september 2013 @ 16:51:49 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816844
Oh maar ik zou E écht niet meer af kunnen staan als ze niet mijn biologische kind zou zijn ;(
pi_130816847
Ai, dat is een heel erg lastige Olf. Mijn kinderen zijn echt mijn kinderen en ik hou met heel mijn hart van ze. Ik zou ze dan ook niet graag omruilen als ze toch niet van mij zouden zijn. Desondanks zou ik het ook heel moeilijk vinden als mijn eigen kind dan weer ergens anders zou opgroeien. Eigenlijk wil ik dan gewoon alle kinderen. Deze + de biologische....

We hebben ons trouwens wel een afgevraagd of D echt D is en niet stiekem toch J.
pi_130816855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou mijn lieve grote kleine stoere grappige fantastische dikbuikige lachende babbelende kwijlkussende hartveroverende Silvijn voor geen goud meer kunnen missen. Dus omruilen is sowieso een no-go. Ik zou misschien wel een bezoekregeling willen, maar dan niet maandelijks. Maar eigenlijk vind ik het onmogelijk om te antwoorden :D
TWEELING!!!!
pi_130816869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

TWEELING!!!!
Hahahahaha té erg ook.
pi_130816871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef Olf het volgende:

[..]

Geen Brammen van de dag meer? :'(
We zitten in een hele drukke en emotionele periode. Ik heb simpelweg geen tijd om elke dag een shot te doen.
pi_130816883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahaha, oh ik zie dit al helemaal voor me, dat je ineens een bezoekregeling met Silvijn zou hebben. :o

Dan zou ik die ook opeisen!!
pi_130816893
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

We zitten in een hele drukke en emotionele periode. Ik heb simpelweg geen tijd om elke dag een shot te doen.
Ik bedoel in het potentiële geval dat jij Bram terugruilt voor je biologische baby :'(
Het doet al pijn het te typen.
pi_130816917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

TWEELING!!!!
Weet jij zeker dat jij Flappe bent en niet stiekem toch als Spees ter wereld bent gekomen?
  woensdag 4 september 2013 @ 16:53:57 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816922
Er was een tijdje terug een serie over: switched at birth.

Erg flauw, alle uitersten bij elkaar getrokken, maar wel interessant :Y
pi_130816932
Is Flappe Silvijns moeder dan ook? :o
pi_130816939
quote:
17s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:

[..]

Weet jij zeker dat jij Flappe bent en niet stiekem toch als Spees ter wereld bent gekomen?
Ik zat net precies hetzelfde te denken! En toen kwam ik in een hersenkronkel terecht waar ik niet meer uitkwam en waarbij ik dacht: zou ik dan de moeder van Silvijn zijn geweest????? Maar dat is echt totaal onlogisch :D _O-
pi_130816943
Een poos geleden bij achter gesloten deuren oid kwam deze casus echt voorbij. De ouders kwamen er achter omdat hun dochter een donornier moest hebben en beide ouders bleken dit niet te kunnen, omdat ze de biologische ouders niet waren.
pi_130816952
quote:
17s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Kyara het volgende:
Ai, dat is een heel erg lastige Olf. Mijn kinderen zijn echt mijn kinderen en ik hou met heel mijn hart van ze. Ik zou ze dan ook niet graag omruilen als ze toch niet van mij zouden zijn. Desondanks zou ik het ook heel moeilijk vinden als mijn eigen kind dan weer ergens anders zou opgroeien. Eigenlijk wil ik dan gewoon alle kinderen. Deze + de biologische....

We hebben ons trouwens wel een afgevraagd of D echt D is en niet stiekem toch J.
Jullie hadden ze ook kunnen splitsen bij geboorte en dan allebei een helft van een foto geven. En dat ze elkaar na jaren terugvinden.
pi_130816963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef Olf het volgende:
Is Flappe Silvijns moeder dan ook? :o
Aan zijn leukheid af te leiden zou het zomaar kunnen! :7 B-)
pi_130817006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef Olf het volgende:

[..]

Ik bedoel in het potentiële geval dat jij Bram terugruilt voor je biologische baby :'(
Het doet al pijn het te typen.
Oh ja.

Hoe pijn het ook zal doen om Bram terug te moeten geven aan zijn ouders, zo graag zou ik ook mijn eigen kind terug willen.
pi_130817038
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja.

Hoe pijn het ook zal doen om Bram terug te moeten geven aan zijn ouders, zo graag zou ik ook mijn eigen kind terug willen.
Oh, daar kan ik me echt niets bij voorstellen nu. Dat ik dan tóch de keuze zou maken om Silvijn aan iemand 'terug' te geven :X

Flappe die hersenkronkel _O-
pi_130817098
Ik zou ze denk ik ook allebei willen...

Even een vraag: L sliep vannacht op zijn buik. Hij kan niet zelf terugrollen maar hij is wel sterk in zijn nek. Mag dit nou of niet?
pi_130817131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef Fieder het volgende:
Ik zou ze denk ik ook allebei willen...

Even een vraag: L sliep vannacht op zijn buik. Hij kan niet zelf terugrollen maar hij is wel sterk in zijn nek. Mag dit nou of niet?
Bram slaapt op z'n buik vanaf het moment dat hij zelf op z'n buik kon rollen.
pi_130817141
Als hij zijn hoofd zelf van links naar rechts kan draaien zou ik me niet meer druk maken. Want dan zal hij niet met zijn gezichtje in het matras blijven liggen.
pi_130817169
Er is geen mag wel of mag niet alleen je eigen keuze..
Ja het is een wiegendood indicatie maar dat is geen borstvoeding geven ook.
Het is maar net hoe zeker je er zelf bij voelt.

Ik heb gewoon op de buik laten slapen.
pi_130817177
Ik neig er trouwens zelf naar niet terug te ruilen. Dan zou ik wel een soort afspraak willen maken waarbij ik ons biologische kind regelmatig zie (maar geen logeerpartijen want dan moet mijnes zeker ook uit logeren en dat wil ik niet) en iedereen nog lang en gelukkig samen zou leven.

In dit geval zie ik het wel voor me dat de ouders van mn 'huidige' baby geweldig leuke mensen zijn en dezelfde ideeën hebben over opvoeden. Ze moeten wel leuk zijn want ze hebben dit geweldige kind gemaakt.

Mochten het 'slechte' mensen zijn, wordt het een heel groot probleem. Dat wil ik mijn biologische kind niet aandoen maar mn baby ook absoluut niet.

Huidige 'terugruilen' is voor mij dus eigenlijk sowieso geen optie.

Wel vind ik het lastig dat ik ook tijdens mijn zwangerschap al een band heb opgebouwd met de baby in mijn buik, en dat zou heel verwarrend zijn als dat dus opeens niet deze baby is, maar de andere.
pi_130817770
Dailyolf is ingewikkeld . M. mag niet weg dat kan niet en de natuurlijke baby wil ik dan ook. Niks nie ruilen. Of misschien veel tijd met elkaar doorbrengen, naast elkaar gaan wonen ofzo...
En ik heb heel neurotisch (8> de opdracht gegeven altijd bij de baby te blijven in het ziekenhuis, ook al moest ie er mensen voor neerslaan :') hormonen denk ik :D . Maar goed heb me er geen moment druk over hoeven maken ze hielden hem in dezelfde kamer.
pi_130818078
Bram is een joenekloon. Ik maak me geen zorgen om een verwisseling.
pi_130818169
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:*
pi_130819653
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Olf het volgende:
wij hebben er 1 bij de babydump gekocht. Past volgens mij overal op
pi_130820033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Skoap het volgende:

Ik maak Saar eigenlijk ook nog zelden vast, ze heeft tot nu toe niet geprobeerd te klimmen. Maar tis wel veiliger natuurlijk, dus toch maar doen voortaan.

Mijlpaal voor Elmo! *O* En wat tof van je nieuwe werk :Y

Fieder, fijn dat het goed is gegaan bij de gastouder :)

Ik heb ook echt geen antwoord op de Olf vraag vandaag.
pi_130820064
Woei! O+

Ja, ik film altijd verkeerd om :') :@
pi_130820124
Kyan slaapt vanaf dag 3 op zijn buik. Hij draaide zelf goed zijn nek.

Wat betreft de Daily Olf, ik denk niet dat ik terugzou ruilen. Ik denk dat ik dan het andere (wat zou voelen als mijn eigen kind) zou willen houden en dan proberen veel met het andere gezin af te spreken zodat we beide betrokken zouden blijven bij het biologische kind.

Maar zeker weten doe ik het ook niet hoor.

Morgen naar het CB. Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen van het drinken en naar zijn stats.
pi_130820127
Wowwwww Saar!!! *O*

Oh ja, wij morgen ook cb! Ben ook zooooo benieuwd
pi_130820194
Saaaaaaaaar! *O*
pi_130820311
Wow! Saar loopt gewoon los! Heb je die film zo gemonteerd ofzo? :o :+
Knap joh!
pi_130820492
Saar _O_
pi_130820569
Oh saar *O* wat goed zeg!!!!
pi_130820676
Ja Fieder ik ben ook benieuwd bij jou, want die van ons schelen maar 2 weken.
pi_130821195
*O* Saaaar, superknap gek!

*O* Fieder, echt fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!

*O* 10 weken alweer Elmo, wat gaat het weer snel! En ook relaxed van je nieuwe baan!

En wat een lastige DO vandaag! Ik kan me niet voorstellen dat ik Nin weg (terug) zou moeten geven aan wildvreemde mensen :'( maar tegelijkertijd zou ik mijn biologische kindje ook niet bij die wildvreemde willen laten eigenlijk :@ Maar het is ook weer zo sneu om dan dat andere stel zonder kindjes te laten zitten ;( Dus doe dan maar het scenario dat ik gewoon stiekem een tweeling kreeg waar ik niets van wist en dat ik dus maar 1 kindje mee naar huis nam en dat er dan later nog eentje ergens bleek te zijn, die ik dan gewoon weer terug krijg O+ (Na 1 dag liefst wel al dan :P)
pi_130821973
Belle jij weet er wel een mooi scenario van te maken! :+
pi_130822070
Hier ook een buikslaper. Ik weet wat het advies is daarin, maar idd: geen borstvoeding geven geeft ook een verhoogd risico op wiegedood, daar hoor je niemand over. :) Hij slaapt wel bij ons overigens, een hele nacht in zijn eigen kamer op zijn buik vind ik gevoelsmatig wat bruggen te ver.

Ik kan niets met de Daily Olf van vandaag :+ Ten eerste kan ik me niet voorstellen dat er een verwisseling plaats had kunnen vinden, die van mij had wel wat bijzondere kenmerken waardoor je m van een ander kan onderscheiden. Ten tweede is het mijnes en die geef ik niet weg. Nooit. Nooit! :(
pi_130822145
Saaaaaar!!! *O*
pi_130822263
IK ga straks Saar bekijken (nu eerst iets met mijnes doen). Aan de reacties te lezen heeft ze de oplossing voor wereldhonger O+
pi_130822295
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef L-E het volgende:
IK ga straks Saar bekijken (nu eerst iets met mijnes doen). Aan de reacties te lezen heeft ze de oplossing voor wereldhonger O+
Nee man :{w
voor de Palestijnse kwestie
pi_130822546
Mijn baby is schor ;( te zielig

En hij ligt weer op zn buik maar hij is wel zelf in slaap gevallen :o :o (heb 2x zn speen teruggestopt, heeft ongeveer n kwartiertje geduurd *O* )
pi_130822863
Saar! :o Net de maanlanding *O*
Deed ze dat al langer? Of heb je nu echt de allereerste losse stapjes gecaptured?
pi_130823111
Daily Olf: stiekem denk ik dat je als ouder echt wel een gut feeling hebt als het niet jouw kind zou zijn. Niet? Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dan echt niks doorhebt.

Dat gezegd hebbende, super makkelijk op te lossen dus: meteen terugruilen!
En dan die onbiologische stiekem verduisteren. :7
pi_130823431
Ik doe even een speed-bijleesje.

Tally, ik moest lachen om je glimmende bolletje :@ :D

Klumsy jij nog even een :* voor de tijd van het jaar.

Kyara die foto met de doek en dan ook daarna met dat kleed, gossie O+ En lekker kwijlen zie ik :9
Wat lekker dat ze tegelijk gingen slapen vandaag!

Spark ben benieuwd hoe de heupecho uitpakt. Wel fijn dat ze preventief vast goed gaan kijken. En fijn dat jullie overstappen ook al gaat het niet van een leien dakje.

XM je werksituatie klinkt niet goed, kan heel lastig zijn, hoop dat je er op de een of andere manier oké uit komt!

Fieder, top dat het bij jou wél leuk is om weer te werken!

belle wat fijn dat Nin weer zo ontspannen is.
Jouw daily sla ik even over, maar volgens mij is F wel tevreden ;)

LE al iets gehoord van je sollicitatie??

Becky! :D Die gaat wel héél hard!! O+
Hier ook nog zes flessen trouwens, nu ik lees dat jij het ook nog steeds volhoudt denk ik weer dat ik er maar geen moeite voor ga doen. Ik vind het niet echt vervelend eigenlijk! Hoeveel drinkt ze nu per fles?

Shandaly, niet zo hard voor jezelf zijn en meer genieten :Y
(ik zeg dit meteen ook even tegen mezelf ;))

mandy F's gastouder is inderdaad een leuke meid die ik al langer ken (vriendin is een groot woord)!
Is bij jou het tandjesleed nu wat minder?

Spees, als ik met mijn knokploeg langs moet komen, let me know :*

Skoap erg is dat he, verwende nesten zijn we! Vannacht moest ik er maar liefs twee keer uit voor een lachende F, niet echt zwaar toch? Nou, ik heb me na de eerste fles lekker weer in bed genesteld :@ O+

Twinkle, iedereen heeft wel eens ongelukjes, echt niet te druk over maken hoor!

Tico: "Ontbijt: Korst brood vasthouden" :D
Verder, sterkte (geloof ik).

Elmo! *O* Hoera!

Olf ik heb een ding gekregen van een buurvrouw van mijn moeder (alsof dat uitmaakt ,van wie ik het heb gekregen) en dat kun je aan elke stoel vastknopen. Maar ja, ik weet niet waar het van is. Dus je hebt hier geen reet aan, behalve dat het dus bestaat!

De ruilvraag :D Ja dat lijkt me héél raar. Ik denk dat je automatisch ook iets voelt bij de andere baby (ook als het een placebo zou zijn trouwens). Maar F is mijnes :( Hoe zou zoiets wettelijk geregeld zijn eigenlijk?

Zo. Dat wast. Heb verder zelf niet veel nieuws :+ F kan bellen blazen. En dat klinkt als een scheet. En als hij dan gaat poepen gaat hij heel hard persen, loopt rood aan en dan zegt hij prrrrrrrt met allemaal bellen. LIEVELINGS!! O+
pi_130824190
Mag ik nog even mijn half-jarige job spammen van afgelopen zondag? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 32% gewijzigd door Fieder op 06-09-2013 07:07:31 ]
pi_130824413
O+ Fieder, zo'n leuk jommetje!

_O_ Suiker, megapost! We zijn trouwens bezig met dat boekje, al een beetje geprobeerd, maar vanaf morgen gaan we ervoor! Spannend wel een beetje vind ik, maar denk dat het wel echt kan helpen :)
pi_130824448
Lief Fieder! En leuk dat jullie ook echt een 1/2 jaar feestje hebben gedaan O+

Saar!!! You go girl! *O*
ik heb vandaag een soortgelijk filmpje gemaakt van mijn bijna 20-maander :')

En F blaast bellen *G*
pi_130824539
Waaaauw Saartje! Wat knap! Toch lopen voordat ze 1 jaar is Coco *O* *O*
hoe is het??

Over de kinderstoelen. Wij hebben de stokke tripp trapp, maar bewust de onderste plank laag gezet. Ze kan zich dus niet afzetten en dus ook niet gaan staan. Nog geen tuigje nodig hier.

F.leur heeft nog niet eerder vieze dingen in haar mond gedaan, behalve de pink van mijn schoonloeder :r Ohja en laatst een hapje zand :')

Over de ruilvraag: ik wil dan al de kinderen hebben >:)

Ik zag nog leuke filmpjes van Isabelmodel langs komen *O*

Tico :* voor de drukke periode!

Kyara was het leuk met de kindjes buiten vandaag??

Spees en Flappe _O- Is flappe degene die nu zwanger is?? Zoja, gefeliciteerd!! *O* En spees :* voor die k*t buren :(

Elmo, 10 weken :D *O* en gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Danic, b12 heeft bij mij echt wonderen gedaan! Voelde me ineens zowel mentaal als fysiek stukken beter. Mij werd het aangeraden omdat ik eigenlijk nooit geen vlees eet en dus weinig b12 binnen krijg.

En hier verder alles goed! Gezellig met F.leur naar de dierentuin geweest vandaag. Wat een weertje O+
en de bloeding is gestopt dus dat is ook fijn!
pi_130824581
Fieder :D wat een lekkerding! O+ En dat mutsje _O-
pi_130824691
Wat een leukerd Fieder O+
En een half jaar al!? :o
pi_130825400
Ja :o :'( O+ *O*

En wij vonden net een 4e tandje... :{
pi_130825513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef danic het volgende:

_O-
Gelukkig geen ppd. En ik ben ook benieuwd naar de uitslagen

Gulara :*

Elmo *O*
En jammer dat je verlof er op zit. Succes vrijdag

Kyara dat klinkt gezellig

LB ook al een gezellige dag. En dat niet slapen als je reist klinkt bekend. Buiten is veels te interessant

Fieder fijn dat de eerste werkweek er op zit *O*

Olf wat een moeilijke vraag. Ik moet gewoon huilen van het idee :@
Ik zou Riley nooit meer willen ruilen. Ze is nu mijn vlees en bloed. Biologisch of niet maakt niet meer uit. Zij is nu voor altijd mijn baby (zelfs als ze straks 30 is ofzo)
En nu lees ik als je biologische baby bij slechte mensen gekomen is. In dat geval wil ik haar er ook bij.

Tico :*

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik zat net precies hetzelfde te denken! En toen kwam ik in een hersenkronkel terecht waar ik niet meer uitkwam en waarbij ik dacht: zou ik dan de moeder van Silvijn zijn geweest????? Maar dat is echt totaal onlogisch :D _O-
Haha. Een beetje wel _O-

Fieder als Riley op haar buik ligt als ik naar bed ga draai ik haar om tijdens de nachtkus.
Verder laat ik haar gewoon op de buik slapen

Coco wat goed *O*

Suiker mooie post.

Fieder die foto O+

Kwisted gezellig
pi_130825722
Fieder wat een leuke feestfoto!!

En belle dat boekje was dus van Fieder, zo wordt het een heus Fok!boek.
pi_130825763
Welk boekje? :@
pi_130825775
Over slapende babytjes!
pi_130825814
Poeh.... Werken maakt moe *gaaaaaaap*

Zo moe dat ik me niet eens kan concentreren op wat jullie hebben geschreven *gaaaaaaaaap*
pi_130825829
Ohh ja! Die was niet van mij maar die heb ik jou wel getipt Suiker! Maar van wie was ie dan :P
Fijn boekje :Y
pi_130825899
Oh, wat genant. Ik heb geen idee meer :@
pi_130825998
Soesa toevallig?
Hihi hormonen he, geheugen als n vergiet :*
Ik ben 's ochtends blij als ik niet met mn roze konijnensloffen op mn werk aan kom
pi_130826022
Kwis jouw dochter is echt netjes hè. Eten en drinken zonder morsen, lief bij je stoel blijven spelen, geen viezigheid in dr mond. O+
Hoort ook een beetje bij maagd hè?

Mijnes is echt zo'n smeerkees. Snottebellen oplurken, van de grond eten, in zijn luier graaien, dat soort. Wat dat betreft gaan ze niet zo heel gelijk op. :')
pi_130826386
Fieder, wat een mooie foto! Een halfjaardag! En al vier tanden, woooooow!

Er komt zo om 22u een vriend langs voor biertjes enzo, ik vind het tegenwoordig eigenlijk best laat om om die tijd af te spreken :') ik heb zo'n wild studentenbestaan!

Ohhhh en ik wilde nog even met jullie delen dat deze fase (8 mnd) zo fantastisch is! Baby heeft steeds beter gevoel voor humor, d'r intelligentie neemt gestaag toe :P en ze is fysiek echt een stuk handiger. En extreem gezellig.
pi_130826492
Vertel even over die humor! Dat is al over 3,5 maand!!

En Fieder, zou kunnen....? :@ :D
pi_130826561
Mango door jou ben ik even sterrenbeelden aan t googlen, grappig om te lezen!

Olf klinkt geweldig O+
pi_130826666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Suikertante het volgende:
Vertel even over die humor! Dat is al over 3,5 maand!!

En Fieder, zou kunnen....? :@ :D
Nou het zijn nog niet hele diepzinnige grappen hoor :+ maar ze buldert echt als ik me verstop en tevoorschijn spring. Of wanneer ze iets in d'r hand heeft en ze geeft het aan mij en ik zeg heel overdreven 'dankjewellllll!' dat vindt ze dolkomisch. Of als ik dieren nadoe.

Oke slecht verhaal. Maar ze lacht veel. En hard. En ik ben blij dat jullie me niet in actie zien. Hopelijk is er geen the Olf show versie van the Truman show.

[ Bericht 0% gewijzigd door Olf op 04-09-2013 21:21:49 ]
pi_130826733
Dat klinkt juist helemaal te gek Olf O+
F lacht eindelijk hard (ik denk dat ik het wel schateren kan noemen) en ik ben nu al een sucker voor zijn schaterlach.
pi_130826799
Olf O+ wat klinkt dat schattig! Ik merk nu ook al dat Nin steeds meer humor krijgt, als papa (of ik) 'grapjes' maakt gaat ze echt hard lachen O+ Grapjes zijn dan met een aanloopje een heleboel kusjes geven met bijbehorend hard geluid of haar heen en weer hobbelen op schoot O+ Of soms gewoon at random als ze ons ziet :') :D

Suiker, hier dus ook de echte echte schaterlachen! En de grote bellen merkte ik gisteren ook op! Inclusief het 'pfffrrrt' met tong :P O+

(hartjes overkill ftw)
  woensdag 4 september 2013 @ 21:24:37 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130827235
Ohhh ik lees allemaal lieve dingen O+

Omens baby van 30 jaar :D
Schaterende Nin en F (zo leuk altijd jullie posts, ik herken er zooooveel in!)
Slapende L van Fieder! Het zal toch De Oplossing zijn :o lekker op zn buik laten slapen dan O+
Olfs slimme en grappige baby O+

Ohja en iets over geheugen... :')
  woensdag 4 september 2013 @ 21:35:08 #105
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130827767
Heb nog geen tijd gehad om bij te lezen, sorrie.

Het tandjesleed van D gaat gelukkig vandaag iets beter.
Alleen is het drinken vandaag een drama, eerst 3 kwartier over 40c bij de laatste fles, en net nog weer meer dan een half uur over 100c. Maar eind goed, hij slaapt nu. Nog niet in zijn ledikantje maar tevreden in zijn wipstoeltje. Dus zo maar boven slapend in zijn ledikantje leggen.

En apothekers en dingen bestellen, pffft. Apotheker zou vandaag dentinox binnenkrijgen. Nou niet dus, morgen weer een kans.

Morgen ga ik weer bijlezen en reageren. Heb er even geen energie meer voor vandaag.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130827911
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef L-E het volgende:
:+

quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:51 schreef Mangostine het volgende:
Deed ze dat al langer? Of heb je nu echt de allereerste losse stapjes gecaptured?
Ze heeft het een paar keer eerder gedaan, sinds een dag of twee, zoiets. Dus niet de allerallerallerallereerste stapjes, maar close enough :s)

FIeder, wat een lekker ding O+

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:25 schreef Kwisted het volgende:
hoe is het??
Ja, voel me prima. Alleen heel moe enzo, maar da's niet erg. Vrijdag gesprek met de arts, daar ben ik vooral benieuwd naar :)

Fijn dat het bloeden gestopt is. :*

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Omentielvo het volgende:
Fieder als Riley op haar buik ligt als ik naar bed ga draai ik haar om tijdens de nachtkus.
Verder laat ik haar gewoon op de buik slapen
Dat deden wij inderdaad ook, tot ze zelf meteen weer terugdraaide naar haar buik :Y

Schaterende baby's O+

mandy, fijn dat het beter gaat met de tandjes. Dentinox krijg je overigens ook gewoon bij de supermarkt. Daar heb ik het althans gehaald. In verschillende ketens.
  woensdag 4 september 2013 @ 22:06:33 #107
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130829544
Goede tip coco :D!
onze jumbo heeft het niet maar ik kan kruidvat altijd wel eens proberen morgen idd.

[ Bericht 11% gewijzigd door -mandy- op 05-09-2013 06:15:41 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130838292
Gisteren was L al wat schor. Nu is hij echt verkouden. Loopneus, niezen, hoesten, superzielig :'(
Ik heb neusspray, zo'n neuspeertje en een ui naast zn bed. Wat kan ik nog meer doen?
pi_130838307
Niet veel. Eventueel zijn bed iets schuin en goed letten dat hij niet te warm/te koud gekleed is.
En veel knuffelen O+
Luuf smeren eventueel?
pi_130838324
Oh ja dat heb ik ook nog ergens! Ooit gekocht en toen zag ik pas dat het vanaf 6 mnd is. Even zoeken.

Gelukkig ben ik vrij vandaag, lekker plakken. (als hij wil ;( )
pi_130838341
Saar! O+ Wat zullen de Palestijnen blij zijn! *O*

En M. dus ook voorzichtig aan de wandel Kyara? :)
pi_130838364
Ik heb zelf ook een vraag.
Rosalie draagt altijd pampers new baby, nu maat 3.
Nu had ze gisterochtend een natte streep op haar rug, precies over haar ruggengraat. Die kon ik niet verklaren.
Nu had ze het weer. Zou het kunnen zijn dat ze zoveel plast, dat die luier vol is? Ze slaapt op haar rug of op haar zij.
Iemand tips? Ik vind het verder heerlijke luiers.
pi_130838446
Geen idee Danic, misschien anders maatje 3+ proberen of baby dry?
Bij Lola nooit last van gehad eigenlijk
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_130838478
Wel apart dat het precies een streep maakt.
Ik zou ook een maatje groter proberen. Anders zou ik het ook niet weten.
pi_130838485
Beterschap voor L fieder.

En fijn dat het met D en zijn tandjes beter gaat. Nog over kunnen leggen in zijn bedje?

F en Nin die hard lachen O+ schatetende baby's zijn tof.

Over 1,5 uur naar het cb. Ik hoor de afgelopen dagen alleen maar hoe klein Kyan is en volgens mij valt dat reuze mee. We gaan het horen vandaag.
pi_130838561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:55 schreef Fieder het volgende:
Wel apart dat het precies een streep maakt.
Ik zou ook een maatje groter proberen. Anders zou ik het ook niet weten.
Ik denk dat dat stuk op dr rug als een soort gootje fungeert.

Maatje groter verzuipt ze in.
  donderdag 5 september 2013 @ 08:07:24 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130838583
Hier ook maat 3 New Baby, maar geen last van... Wel typisch!

Vanochtend gekolfd om 5:15. Dus toen had het niet meer zoveel zin om terug naar bed te gaan :O.

Noor werd niet eerder wakker, want daar vloog gisteravond nog 200 (!) cc in rond 22u.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130838611
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 5 september 2013 08:04 schreef danic het volgede:b]

[..]

Dat denk ik ook. Dat er wat plasdruppels tot op het plastic komen en dat dat dan in haar ruggengraatgootje (scrabble) stroomt. Hebben wij ook eens gehad, niet een grotere maat maar een ander merk was bij ons de oplossing.
pi_130838648
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:04 schreef danic het volgende:

Oh ja! :D een gootje. Wel stom, dure luiers.
En als je het achterste randje nou iets naar binnen omslaat?
  donderdag 5 september 2013 @ 08:24:18 #120
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130838753
Oh, ik kwam m'n naam tegen hier! Nee, dat babyslaapboek komt niet via mij. Ik heb 'm nog wel in de aanbieding, mocht iemand interesse hebben. Ik heb er 2:

- Lekker slapen zonder huilen van Elizabeth Pantley
- Baby in een droomritme van Stephanie Lampe
pi_130838796
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef Mangostine het volgende:
Kwis jouw dochter is echt netjes hè. Eten en drinken zonder morsen, lief bij je stoel blijven spelen, geen viezigheid in dr mond. O+
Hoort ook een beetje bij maagd hè?

Mijnes is echt zo'n smeerkees. Snottebellen oplurken, van de grond eten, in zijn luier graaien, dat soort. Wat dat betreft gaan ze niet zo heel gelijk op. :')
Haha ja best wel, helemaal als je het zo opsomt. Maargoed, de puberteit moet nog komen he :X
pi_130838834
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:14 schreef Fieder het volgende:

[..]

Oh ja! :D een gootje. Wel stom, dure luiers.
En als je het achterste randje nou iets naar binnen omslaat?
ohja dat deed ik ook wel eens in de tijd van de overstromende luiers :Y

Mij lijkt dat de luier niet helemaal goed heeft gezeten Danic. Ik zou hem wat hoger doen aan de achterkant.

Hier een prima nacht! Ze was vanmorgen de hele tijd aan het dansen :D
pi_130838842
Ik ga eens een ander merk proberen voor de nacht. Ik vind new baby namelijk wel heel fijn, maar die hou ik dan maar voor overdag.
pi_130838948
Gaan jullie trouwens ook mee terug naar bed als jullie kindjes een dutje doen? Ik tegenwoordig altijd wel, en sindsdien voel ik me zoveel beter. Nu ga ik dus terug naar bed :)
pi_130838968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:40 schreef Kwisted het volgende:
Gaan jullie trouwens ook mee terug naar bed als jullie kindjes een dutje doen? Ik tegenwoordig altijd wel, en sindsdien voel ik me zoveel beter. Nu ga ik dus terug naar bed :)
Heel mijn verlof deed ik dat ja.
pi_130838972
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:40 schreef Kwisted het volgende:
's middags sowieso niet. Soms als Silvijn heel vroeg wakker is (6 uur ofzo) wel. Want dan is hij altijd om 7 uur half 8 alweer moe en dan slaapt ie nog een uurtje. 's Middags is mijn eigen vermoeidheid eigenlijk altijd wel weg en sowieso word ik niet fitter van 's middags slapen, eerder gedesorienteerd en gaar :+
pi_130839012
Nee, maar nu Lola haar late fles niet meer krijg ga ik wel vaker vroeg naar bed...
ben deze week al 2 keer tussen 9 en half 10 naar bed gegaan
pi_130839315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:45 schreef klumsy het volgende:
Nee, maar nu Lola haar late fles niet meer krijg ga ik wel vaker vroeg naar bed...
ben deze week al 2 keer tussen 9 en half 10 naar bed gegaan
Goeie. Dat neem ik me 's ochtends ook altijd voor maar dan wordt het toch altijd weer minimaal 23.30 :')

Gisteravond zoals iedere avond nog even bij slapende beeb gekeken, een van mijn lievelings. Hij lag er zo bij, achterstevoren op zijn dekentje, knuffels wel meegenomen natuurlijk O+

pi_130839480
Klums dat doe ik ook wel eens ja, heerlijk is dat. 's Middags slaap ik ook liever niet

Spees hoe groot ie soms ook lijkt, zo is het toch een kleine baby O+
pi_130839651
Lief Spees O+

Danic, kan inderdaad ook aan de pasvorm liggen, dat hij toch niet helemaal goed aansloot of zo.

Als ik alle kinderen tegelijk in bed krijg dan probeer ik nog wel even wat slaap mee te pakken ja. :Y

Vandaag lukt dat helaas niet want mijn moeder komt straks en dan gaan we iets leuks doen voor haar verjaardag. Het was alleen een baggernacht:

01:30 M over de rooie, speen kwijt.
03:30 D honger
05:30 J honger, D toch ook nog honger en M wakker geworden van al het geloop voor zijn deur dus tot 06:45 bezig geweest....
07:30 iedereen wakker en ready voor een nieuwe dag

:O :O :O :O
pi_130839723
Jeez Kyara wat een nacht.
  donderdag 5 september 2013 @ 09:56:26 #132
381212 Gulara
From the future
pi_130840486
Oi Kyara wat een nacht! :O
Respect hoor! _O_

Silvijn! O+ Je zou em toch zo uit bed willen pakken om te knuffelen. O+

En er wordt nog steeds flink geregeld, en hij is ook behoorlijk uit z'n doen. Heeft sinds tijden niet meer zo veel gehuild. En nu wil die niet slapen terwijl het wel zou moeten. Nou goed, gaat wel weer over. :)
pi_130840557
Jeetje Kyara, succes vandaag! Wat een nacht hebben jullie gehad.

Spees, wat is hij ineens weer klein zo O+ O+

Danic, hier ook new baby 3 voor overdag maar voor de nacht baby dry. Heb het idee dat die veel meer op kunnen vangen en ik vind ze ook minder stinken.

Hier geen dutje in de middag, tenzij E. meerdere nachten heeft liggen spoken en ik mijn ogen alleen nog open kan houden met plakband. Dat is bijna nooit, gelukkig ;)

Beterschap voor L :*

Gelukkig is de tandjesleed al minder, Mandy.

Saar *O*

Schaterlachende baby's O+
E. maakt eigenlijk echt nog maar weinig geluid. Ze brabbelde een tijdje wat meer maar toen het drinken minder werd ging het brabbelen ook weg. Jammer, vind het zo lief O+

Gisteren hebben we geprobeerd om E. van de Pacco naar de Puckababy over te doen om alvast te wennen aan meer ruimte. Het begon heel veelbelovend maar vannacht toch maar weer in de pacco gedaan. Ze bleef maar wakker schrikken en huilen, helemaal overstuur. In de pacco direct stil en slapen. Nu is ze gelukkig net 3 maanden dus we hebben nog even voor ze niet meer ingebakerd mag maar af en toe wil ik het graag even proberen.
E.
  donderdag 5 september 2013 @ 10:06:04 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130840713
Weet je al wanneer je bij een andere kinderarts terecht kunt Spark?

Noor maakt allerlei geluiden, maar schaterlachen nog niet. Wel iets dat en voorbode ervan lijkt. Dan giert ze met geluid een sloot lucht naar binnen :').
pi_130840809
Spees, je baby is gekrompen! O+
pi_130841042
Mandy, fijn dat het beter gaat met het tandjesleed van D, hopelijk vind je ergens die Dentinox en drinkt hij lekker door vandaag.

Fieder, arme L! Volgens mij vroeg ik dit laatst ook en de enige andere optie was nog Luuf. Ik heb ook het hoofdeinde iets omhoog gezet. Maar de beste tip was van Spees: neussprayen vóór het drinken, dan slikt hij al het slijm meteen door ^O^

danic jouw luierprobleem ken ik niet! Hier neemt de poep wel eens dezelfde route, ook toen we nog new baby gebruikten. Als ik F niet tussendoor verschoon komt de plas nu wel eens op zijn buik terecht, dan wordt de luier gewoon overbelast.

XM dat is wel terror zeg, je moet werken neem ik aan? Anders zou ik mooi wel weer het bed in duiken! Vanmorgen ook gedaan, fles rond 6:00 en direct daarna sliep de hele familie weer tot 8:30.

Spees ik wil ook klumsy's doen maar het lukt mij ook nooit.
Die foto van S is weer om op te eten O+ :'( O+

Kyara dit is wel echt een snertnacht zeg, hopelijk houdt je moeder de ukken wat bezig zodat je in elk geval niet teveel hoeft na te denken vandaag.. :*

Spark fijn om zo vroeg te beginnen, dan heb je lekker de tijd inderdaad! En E gaat vanzelf meer kletsen, dan gaat het ineens heel hard!

F is ook licht uit z'n doen. Die viermaandenikwilnietetenfase is nog niet helemaal voorbij (hij eet wel weer meer, maar hij vindt het nog niet echt leuk) en hij wil al een week regelmatig niet meer alleen in slaap vallen. Hij moet echt over een megadrempel heen en dan is hij ook meteen twee uur helemaal weg, ik denk dat hij nog door zou slapen als ik een disco naast zijn bed zou bouwen.
Hij heeft ook krampjes voor hij moet poepen en dat doet hij dan in twee keer.
Maar ik maak me verder geen zorgen, tis vast, jawel, een.... ;)

Oja hij heeft wel de hele tijd jeuk in zijn gezicht lijkt het, al sinds hij verkouden is geweest. Dan gaat hij met twee knuistjes in zijn gezicht wrijven, maar echt op een agressieve manier, vooral zijn neus. Soms haal ik er een kattenhaar uit :@ Maar meestal kan ik echt niks vinden en jeuk ik maar lekker met hem mee of ik laat hem gaan tot het over is. Krijgt hij van die rode traanoogjes en een rood neusje O+
pi_130841458
Goedemorgen O+ Hier heerlijk uitgeslapen tot 9:30. "moet je niet werken dan??" Jawel O+ O+

Suiker, kan F niet allergisch zijn? Ik weet het niet hoor, heb er geen ervaring mee, maar rode oogjes en rood neusjes klinkt voor mij als noob als allergie.

Kyara, wat een nacht joh! Sterkte vandaag ;)

Schaterlachen komt vanzelf! Tip als je een man met een baard hebt: happen in haar nekje zodat de baard een beetje schuurt. In het begin lachte Isa echt alleen maar als mijn man dat deed, anders niet :D Dinsdag gierde ze het ook uit in de winkel toen ik haar onder haar armpje kietelde O+
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 5 september 2013 @ 10:39:03 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130841464
Ja, ik moest werken ja.. dus Noor naar het kdv.

En je beschrijving van de faaaasse klinkt zalig. Ik verheug me er nu al op :').
pi_130841514
Spark misschien overdag alleen proberen met puckababy? Maak je overdag alles donker of gewoon alles licht? Dat je mini langzaam kan wennen?

Fieder wat snwu... Bij Djen gebruikten we de baby luuf al toen ze pas een week of zes was.. wel heeeeel weinig natuurlijk. En verder alle tips die hier al gegeven worden. Meer jan je niet doen lijkt me.
pi_130841772
Wat is Silvijn nog weer een klein prupke als ie zo lief in z'n bedje ligt met z'n knuffels O+

Mandy, lekker dat het weer wat beter gaat, hoop dat de tandjes snel door zijn!

Agos Fieder, beterschap voor kleine L.!

Kyara :O wat een nacht! Hopelijk lukt het om er vanavond extra vroeg in te liggen :*

*O* Voor de uitgeslapen mama's!

Hier is het een soort gekke nacht geweest, ben niet helemaal uitgeslapen, maar vanavond dan maar extra vroeg naar bed! Mijn 'extra vroeg' in bed is streven naar 22:00uur, wat vaak iets uitloopt tot 22:30-23:00uur maar dat helpt echt al veel qua uitgeslapenheid/bijslapen!
Vandaag beginnen we met (uit uitproberen van) een nieuwe 'ritme' om te kijken of Nin dan beter kan (in)slapen, zodat ze meer uitgerust is! Ze was vanmorgen om 8:30 wakker en slaapt nu sinds 10:00uur weer. De ochtendslaapjes gaan eigenlijk altijd wel goed, maar vaak naarmate de dag vordert kan ze steeds iets minder goed slapen. Vanaf het eind van de middag wil ze helemaal niet meer slapen, terwijl ze wel moe is en steeds moeier wordt. Gevolg is dat ze steeds mopperiger wordt en eigenlijk niets meer echt leuk vindt, maar weigert te slapen en dan kost het ook vaak best wat moeite om haar voor haar avondslaap echt lekker in slaap te krijgen. Kortom, hopelijk gaat het helpen om fijner te slapen zodat ze ook blijer is aan het eind van de dag!
pi_130841905
Silvijn O+

Kyara wat een nacht :X :*

Ben benieuwd bellelena of het nieuwe ritme effect gaat hebben!

Hier eindelijk voor het eerst sinds tijden weer een goede nacht. Het was half 7
Het leven heeft opeens weer veel meer zin :D ;)
pi_130842141
Ben ook benieuwd! Tot nu toe hielden we wel elke keer max. 90 minuten wakkere tijd aan, maar liet ik haar dan vaak inslapen met de borst. Nu draaien we dat om, ze krijgt te drinken zodra ze wakker wordt en gaat dan zelf slapen. De wakkere tijd blijft wel max. 90 min. of eerder als ze eerder moe is natuurlijk.

De afgelopen tijd had ik trouwens wel al elke avond het goede moment te pakken van haar in bed leggen, precies op een piek van haar moeheid, en was het 's avonds dus geen gedoe meer met (in)slapen. Maar van het eind van de middag tot de avondslaap weigerde ze dus wel te slapen en werd ze wel nog steeds mopperiger. We deden haar dan elke keer rond 17:00-18:00uur in de draagdoek zodat ze daar misschien 1 slaapje zou doen en ze daarna nog even vrolijk wakker kon zijn tot haar avondslaap. Maar de draagdoekslaapjes rond die tijd werden de afgelopen dagen ook steeds wat moeizamer. Dus nu echt aan de slag en kijken hoe dit uitpakt, ik heb het idee dat het best wel eens goed kan gaan helpen!
pi_130842450
Belle hopelijk gaat ze mee in jullie nieuwe ritme! Wij denken zo nu en dan dat we in een nieuw ritme terecht komen maar eigenlijk is het gewoon het makkelijkst om geen conclusies te trekken en elke dag maar weer te zien wat er gebeurt. Dus dat doen we nu :)
Wat jullie nu proberen hebben wij ook geprobeerd, toen dronk hij steeds een halve fles en dan gaven we de andere helft voor het slapen. Dat was twee keer zoveel werk. Toen gingen we eens kijken wat hij zelf aangaf en hebben we niet op de tijd gelet, toen zaten we weer in ons oude ritme :')

Spirit ik ben al eens over hooikoorts of kattenallergie begonnen bij het cb maar die zeiden toen dat ze dat eigenlijk nooit zien op zo'n jonge leeftijd. Dat was geloof ik toen hij een maand oud was (toen had hij steeds rode traanoogjes maar achteraf kwam dat denk ik door het licht). Ik zal het de volgende keer weer eens aankaarten. Ook die lichtgevoeligheid trouwens, we hebben dan weer een afspraak bij de arts.

Skoap O+ geniet van je dag!
  donderdag 5 september 2013 @ 11:14:33 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130842514
Wij hebben echt geen ritme :@. Ze slaapt als ze wil slapen en is wakker als ze wakker wil zijn. Ik zou ook echt niet weten hoe ik daar structuur in zou moeten aanbrengen eigenlijk :@.
pi_130842544
Oh Belle, dat van die slaapjes later op de dag klinkt bekend! Isa weigert ook laat in de middag nog te slapen en is dan dus wakker (en niet te genieten) tot ze savonds naar bed "mag". Eerst deden we haar tegen 7 uur in bed, maar nu haalt ze 6 uur soms maar net. We gaan er dan maar gewoon in mee, proberen zo lang mogelijk te rekken, maar soms ligt ze dus al om 6 uur te pitten omdat ze het niet langer trekt :Z
Sarcasme. Herken het.
pi_130842587
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben echt geen ritme :@. Ze slaapt als ze wil slapen en is wakker als ze wakker wil zijn. Ik zou ook echt niet weten hoe ik daar structuur in zou moeten aanbrengen eigenlijk :@.
Je ziet het misschien zelf niet, maar je hebt al structuur ;) Ik zei ook altijd dat we geen ritme hadden anders dan wat Isa wilde, maar echt, het is er wel! Vaak is het slapen, wakker worden, verschonen, eten, spelen en dan weer slapen en zit daar wel een redelijk stabiele tijd bij, bijvoorbeeld half uur fles, uur spelen, twee uur slapen :)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 5 september 2013 @ 11:19:41 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130842642
Oh de duur van alles varieert hier echt nog enorm. Soms doet ze een hazenslaapje en de volgende dag is ze rond dezelfde tijd dik 2 uur onder zeil. Echt geen peil op te trekken. Gemiddeld is ze rondom een voeding 1,5-2 uur wakker, maar ook hier grote verschillen.
pi_130842830
Tja, het is geen robot natuurlijk, maar dat ritme is er dus wel, dat zeg je nu ook zelf ;)

En dat jij gewoon zegt dat ze rond een voeding 1,5 a 2 uur wakker is!! *O*
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 5 september 2013 @ 11:27:48 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130842849
Ja, sinds de laatste sprong is ze echt een stuk wakkerder geworden :Y.
pi_130842886
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, sinds de laatste sprong is ze echt een stuk wakkerder geworden :Y.
*O*
pi_130843375
Kyara wat een slechte nacht. Hopelijk wel wat leuks doen zo. Nog gefeliciteerd met je moeder.

Ik ga hier nooit mee slapen, maar dat heeft meer te maken met een wakkere peuter. Soms zou ik nog wel heel graag willen. Maar ik probeer er ook op tijd in te gaan in de avond.

Verder las ik nog even snel dat F nog niet zo lekker in zijn vel zit. Hopelijk is hij snel weer zijn vrolijke ik.
Allergieën schijnen inderdaad nog niet echt voor te komen bij die kleintjes.

Belle bezig met een slaapritme. Hier gaat Kyan juist steeds minder slapen. In principe in de ochtend nog 1,5 a 2 uur. En daarna nog twee hazenslaapjes van een half uur overdag en dat is het.

Vanmorgen naar het cb geweest. Zijn flesjes besproken. Zij wist het eigenlijk ook niet. Ze heeft me wel een verwijzing gegeven voor de huisarts. Die ga ik van de week maar even bellen. Met hem evt overleggen om maagzuurremmer te proberen. Anders wordt het een traject kinderarts maar dan zijn we waarschijnlijk weer een heel stuk verder en dan hoop ik dat we flesjes kunnen gaan afbouwen.
Ze vond het niet klinken als reflus, maar ook niet als een echte koemelk allergie. Dus lastig.

Verder ontwikkeld hij zich wel goed. Ja het zijn geen grote kinderen, maar netjes hun eigen lijntje. Alleen zijn hoofdje boog iets af. Dus dat gaan ze in de gaten houden.
Stats: 68 cm (eigenlijk 67.9) en 7920 gr

gewicht:

Lengte:
pi_130843434
De duur van de slaapjes varieert hier ook. En daarin houden we ook gewoon haar eigen ritme aan. Maar het gaat er eigenlijk nu vooral om dat wij haar op het juist moment in bed gaan leggen waardoor ze zelf in slaap kan vallen.

Om 18uur is ze hier namelijk ook hartstikke moe, maar ze kan dan niet slapen op een of andere manier, dat weigert ze dan. Ze gaat dan huilen wanneer we d'r in bed leggen, maar ook aan de borst valt ze dan niet in slaap. Pas rond 20uur/20:30 (als het donkerder wordt) geeft ze aan haar slaap toe. Dus tussen 18 en 20 is ze dan helemaal niet blij! Vandaar dat we maar eens willen proberen wat er gebeurd als we het omdraaien en met haar oefenen om zelf in slaap te vallen. Ik hoop dat dat beter gaat! Dat ze dan ook later op de dag nog 'gewoon' een slaapje kan doen en blij is tot aan het avondslaapje!

's Ochtends slaapt ze nog goed, en 's middags vaak ook, maar na ca. 16:00uur wil ze niet meer :? Of wij spelen dan niet goed in op haar 'moeheid piek'?!
pi_130843491
Klinkt goed en doordacht Belle. Maar volgens mij is het ook een fase hoor.
Maar ik merk hier bv wel als Kyan "te laat" een middagslaapje heeft gedaan hij ook moe is, maar toch nog niet wilt gaan slapen.
pi_130843657
As ik vind de lijntjes mooi hoor, ziet er toch heel goed uit? En dat hoofdje is ook lastig te meten, is vast niks aan de hand :)

Ik ben het trouwens eens met jou wat betreft de fase. Ik doe het ook hoor, elke week denk ik wel een keer "oh nu gaan we het zó doen, dat is een goed plan!" en dan valt het plan binnen een dag in het water en drie dagen later ben ik al vergeten dat hij liep te piepen.

En hoe je een ritme aanbrengt: gewoon dwingen. En dan van het eten uitgaan. Dus echt elke 3,5 uur stipt een fles (bijvoorbeeld) en proberen haar te laten slapen zolang jij wilt en als het niet lukt, dan is ze dus lang wakker want ze moet nog op de fles wachten. Rekken met badjes en andere afleidingsmanoeuvres.
Hier duurde dat twee flessen en toen snapte hij het :')
Maar als je tevreden bent met hoe het gaat zou ik hier helemaal niet aan beginnen XM! Wij zagen hem steeds sipper worden en sinds hij het doorheeft is hij veel relaxter, en dat is nu al 3 maanden geleden ofzo.

Fijn dat ze wat langer wakker is nu O+
pi_130843759
Ritme komt vanzelf een klein beetje maar hier is het nog steeds niet echt vast ofzo. Slaapjes worden wel steeds minder en dan ietsjes langer (vaak tussen uur en twee uur, waar ze eerst veel hazenslaapjes had). Maar ik vind het allemaal prima, ik wacht braaf tot ze wakker wordt en als we echt ergens heen moeten hebben of wij of zij een keertje pech :P

En wat een moeilijke nacht Kyara. Op zich valt het per kind allemaal mee, maar als ze elkaar afwisselen is het al gauw gedaan met de slaap, kan ik me voorstellen.

Hier net scriptiebespreking gehad en ik had de hoop dat ik op miraculeuze wijze niets meer had hoeven doen maar dat valt tegen. :') Dat wordt een prachtige combi van stage, werk, baby en scriptie de komende maanden. Hiep hoi.
pi_130843769
En prima statistiekjes As! Ook helemaal niet echt klein ofzo, toch? Gewoon prima!
pi_130843819
As mooie stats hoor, onze schelen maar een weekje toch?
pi_130843835
Belle, hier echt echt echt precies hetzelfde! Ze doet sochtends een goeie tuk, smiddags een tuk, maar laat in de middag wanneer ze eigenlijk nog een uurje moet slapen, wil ze dit vaak niet meer en dan wordt ze vanaf 5 uur wat jengelig want moe. Alleen is Isa dus wel al gewend aan het zelf in slaap vallen in bed en lukt het haar tussen 6 en 7 meestal wel om zelf in slaap te vallen. We doen het slaapritueel na de laatste fles (pyamaatje aan, slaapzak aan, nog even kletsen op het verschoonkussen, in bed leggen met speen en knuffel, liedje zingen, kusje en dan gaan wij weg) en dan valt ze meestal in slaap na nog een paar keer de speen terugstoppen en het knuffeltje terugleggen. Kan soms een half uur duren, maar langer eigenlijk niet en ze gaat eigenlijk nooit huilen.

Ik heb vanaf dat ze 2 maanden was geloof ik haar gewoon in bed gelegd bij de eerste tekenen van moeheid (oogjes wrijven of gapen). De eerste 2 of 3 keer wilde ze toen absoluut niet slapen en was het even doorbijten om steeds weer de speen terug te stoppen, haar toe te dekken, etc, maar nu is het echt heerlijk dat ze gewoon zelf gaat slapen als ze moe is. Hoewel het soms ook heel jammer is dat ze mij daar niet meer voor nodig heeft ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_130845281
As, ik vind de lijntjes er ook mooi uitzien, niet alle kindjes groeien even snel. De grafieken zijn gebaseerd op gemiddelden. Ik denk dat je er nu eigenlijk nog niets over kunt zeggen!

Spirit, ik kwam er dus per vandaag achter dat Nin eigenlijk ook prima in slaap valt in d'r eentje! Ze rolt op d'r zij, duim erin en slapen maar. Eigenlijk ook hoe het na de borst meestal gaat ;) Dus eigenlijk wist ik het stiekem wel al ;)
Denk nu ook dat het voor ons meer een leerweg gaat zijn in het herkennen van haar vermoeiheid-signalen en daar wat handiger op in spelen! Maar het is dus ook vrij 'normaal' dat ze aan het eind van de middag niet echt goed meer willen slapen als ik het zo lees.

Suiker, ik begon vol goede moed en tot nu toe gaat het ook prima, maar eigenlijk is het ook nauwelijks anders dan wat we al deden tot nu toe. Ik wist ook niet zo goed hoe je een strak ritme aan moet houden (en of dat ook iets is voor ons?), want Nin was na 3 kwartier wakker, en dan?! Maar uitgaan van het eten is wel een goede tip!
We hebben haar zostraks (na de 3 kwartier slaap) even in bed laten spelen maar toen bedacht ik dat ik haar er beter uit kon halen en de riedel kon starten omdat ze anders straks alweer moe is als ze pas net uit d'r bed is?! Maar toen dacht ik: Hoe kun je dan zo'n strak ritme aanhouden? Want ze was niet aan het huilen en wel te wakker om weer terug in slaap te vallen, dus haar langer laten slapen was geen optie. Nou ja, die tip dus van uit gaan van haar eten, dat is wel een goede om mee te nemen! Want ik gaf haar toen dus meteen uit bed haar eten, maar ze was eigenlijk nog niet heel hongerig. Hersenspinsel: Maar als ik haar dan later eten geef, is ze dan niet alweer moe en valt ze dan niet alsnog in slaap aan de borst??

En ik ging net de was opruimen in de kast en legde Nin even op het bed, aan het randje :X ...
Juist, ze is er toen per ongeluk uit gevallen :'( :'( :'( Ik kon haar wel snel troosten gelukkig, maar pfff, dat was echt schrikken! Ik zag het niet gebeuren, maar ga er vanuit dat er niets geks met d'r aan de hand is. Ze is nu aan het slapen, maar ik check wel even af en toe of alles nog goed gaat.
pi_130845380
Dank allemaal voor de O+'s voor mijn gekrompen baby!

Gulara, klinkt echt wel pittig die regeldagen. Ben je er in het echt net zo gelaten onder als in je posts? Hopelijk heeft ie snel genoeg geregeld en is hij weer zijn happy old self!

Sparkling jammer dat het niet lukte, volgende keer beter. Ik heb wel eens gelezen dat je beter kunt afbouwen met 1 armpje eruit ofzo. Klopt dat of is dat om een andere reden toch niet aan te raden? Zolang je baby niet zelf rolt natuurlijk wel he.

En F ook nog uit zijn doen ;( jammer dat het slapen en eten even een gevecht is, maar idd die fase gaat ook wel weer voorbij. Dat hard wrijven in het gezichtje/neus alsof hij jeuk heeft, dat doet Silvijn heel erg als hij moe is. Hij krijgt dan ook rode randjes om zijn ogen. Zou dat ook kunnen of doet F het de hele dag door?

Dit tip van de baard Spirit, dat is idd een goeie :D Hier zijn mannen met (stoppel of stoppel+baarden zoals papa) ook een enorm succes!

Fieder sterkte met de verkoudheid. Meer tips heb ik helaas ook niet...

Succes met het vinden van een nieuw ritme Belle, heel herkenbaar dat vermoeide in de middag maar niet uitkomen met slaap. Ik denk dat het wel een interessant plan is zo met het omdraaien van het ritme, kijken of ze het zo zelf goed aan kan gaan geven! En dan even goed observeren wat haar specifieke hints zijn. Oortjes trekken en staren of oogcontact mijden kunnen subtiel zijn maar wel hele belangrijke. Wat suiker zegt, het zal vast wel weer wisselen die tijden (wij beginnen nu met 9,5 maand pas een beetje vaste slaaptijden te krijgen iedere dag). Dus XM ik zou ook echt nog niet aan ritmes denken hoor. Gewoon haar signalen volgen. Ze kan best de ene dag na een uur al moe zijn als ze heel veel in zich opgenomen heeft ofzo en de volgende dag 2 uur wakker zijn.

Silvijn is trouwens nog steeds niet aan minder slaapjes toe. Die slaapt sowieso 3 x per dag, in de ochtend een uurtje, vroeg in de middag 3 kwartier of anderhalf uur en laat in de middag ook 3 kwartier of anderhalf uur. Best veel volgens mij voor zijn leeftijd. Maar ik ga er maar vanuit dat dat door zijn activiteitsniveau op wakkere momenten komt.

Prima stats, As!

Olf succes zo met alles tegelijk. Het klinkt wel als heel veel food on your plate, maar het einde kwam wel een beetje in zicht toch?
  donderdag 5 september 2013 @ 13:08:44 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130845433
Och belle, volgens mij gebeurt dat bijna bij iedereen wel een keer. Als het niet uit bed is, dan wel van de bank of een stoel.. Voel je niet te schuldig, die kleintjes kunnen heus wat hebben :*. Maar ik zou ook helemaal van slag zijn hoor...

Hoe herken jij hongersignalen bij Nin trouwens? Sinds Noor zo duimt vind ik het echt superlastig, aangezien ze bijna nooit huilt. Eigenlijk alleen als het te lang duurt voor haar fles klaar is, maar dan ben je 'het voedingsproces' in principe al gestart.

Enige wat ik merk is dat ze soms hard gaat kreunen tijdens het duimen ( :') ) of veel harder aan haar duim zuigt dan anders. Maar vaak kijken we toch nog op de klok, zo van... mja het is weer 3-4 uur geleden, dus het zou wel kunnen dat het honger is.

Lastig!
pi_130845472
Ja dat is precies het idee Spees!

En met ritme bedoel ik dus ook vooral een vaste volgorde in de dingetjes: Wakker worden, eten, schone luier, knuffelen en spelen, slapen. Dat liep bij ons enigszins door elkaar, of we hadden daar nergens een systeem in in ieder geval ;) en ik denk dat het voor Nin wel prettig is om zo een ritme te kunnen herkennen. Dat het vertrouwd wordt!
pi_130845512
Oja, nog een subtiel voedingssignaal van Isa: "HAAAAAAA!!!" en dan twee handen tegelijkertijd in haar mond stoppen en haar hoofd woest heen en weer bewegen alsof ze een tepel zoekt :D Ik moet dan altijd zo hard lachen :@

Wat hier ook wel vaak een goede indicatie is, is om de knokkel van je wijsvingen aan de zijkant van haar mond te houden. Als ze daar meteen op hapt is het honger, als het haar geen biet interesseert, nou dan dus niet :P

edit: schrikken trouwens Belle.. ik zou echt een halve hartverzakking krijgen joh :@ Gelukkig is er waarschijnlijk niets aan de hand :*
Sarcasme. Herken het.
pi_130845541
Dat denk ik ook echt Belle. Dat RRR ( :+ ) hebben wij ook ingevoerd toen S wat mopperig en huilerig was. Slapen, eten, spelen/knuffelen. Slapen, eten spelen/knuffelen. Etc. En daar kregen we echt een relaxtere baby voor terug. Succes!
pi_130845579
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat denk ik ook echt Belle. Dat RRR ( :+ ) hebben wij ook ingevoerd toen S wat mopperig en huilerig was. Slapen, eten, spelen/knuffelen. Slapen, eten spelen/knuffelen. Etc. En daar kregen we echt een relaxtere baby voor terug. Succes!
Das meer SESK, spees... maar die afkorting doet toch ergens anders aan denken.
Sarcasme. Herken het.
pi_130845762
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Och belle, volgens mij gebeurt dat bijna bij iedereen wel een keer. Als het niet uit bed is, dan wel van de bank of een stoel.. Voel je niet te schuldig, die kleintjes kunnen heus wat hebben :*. Maar ik zou ook helemaal van slag zijn hoor...

Hoe herken jij hongersignalen bij Nin trouwens? Sinds Noor zo duimt vind ik het echt superlastig, aangezien ze bijna nooit huilt. Eigenlijk alleen als het te lang duurt voor haar fles klaar is, maar dan ben je 'het voedingsproces' in principe al gestart.

Enige wat ik merk is dat ze soms hard gaat kreunen tijdens het duimen ( :') ) of veel harder aan haar duim zuigt dan anders. Maar vaak kijken we toch nog op de klok, zo van... mja het is weer 3-4 uur geleden, dus het zou wel kunnen dat het honger is.

Lastig!
Ja, XM, ik heb er wel eens over nagedacht, maar ik weet dat eigenlijk ook niet zo goed. In de praktijk ging het tot nu toe zo dat ik haar eten geef wanneer ik denk dat het er ongeveer weer tijd voor is en dat samenvalt met wat gemor van haar óf dat ze naar bed moet óf dat ze net wakker is :P
Huilen om eten heb ik eigenlijk nooit meegemaakt. Ook 's nachts bijvoorbeeld, dan wordt ze gewoon 'blij' wakker en hoor ik haar en schuif ik d'r aan. Als ik d'r dan niet aanschuif, blijft ze wakker en gaat ze pas na een hele poos steeds meer en harder jammeren en pas na anderhalf uur oid huilen.
Overdag gaat het eigenlijk net zo. Bijvoorbeeld: Ze wordt net wakker en ik zie op de klok dat haar vorige eten alweer 3 a 4 uur geleden was, dan schuif ik haar meteen maar even aan. Of: Nin is moe en wrijft in d'r oogjes, ik ga haar in bed leggen en zie op de klok dat haar vorige maaltijd alweer 3 a 4 uur geleden was, dan schuif ik d'r nog even aan. Eigenlijk komt het er dus altijd op neer dat ze óf eet als ze net wakker is óf als ze naar bed gaat. Het verschuift omdat ze meestal op een dag 1 groot slaapje en 2 kleine slaapjes doet. De tijden variëren dus! Kortom: Ik doe het eigenlijk meer op m'n eigen gevoel.
Het gebeurd trouwens ook wel eens dat ze een lang slaapje doet en dat ik op de klok kijk als ze wakker wordt, en dan blijkt dat het al meer dan 5 uur na d'r vorige voeding is. Dit gebeurd ook wel eens als ze naar bed moet, dat ik er dan 'achter kom' dat haar vorige voeding alweer 5 uur terug was, dan leg ik d'r natuurlijk ook aan ;) En soms ook juist andersomdat ze weer moet slapen, maar het niet zo goed lukt om te gaan slapen, maar dat ze pas 2 uur eerder heeft gegeten. Dan leg ik d'r soms ook gewoon aan, om haar te helpen met in slaap vallen.

Dus :D

Hier is het eigenlijk nooit langer dan 6 uur geweest dat ze (ik?) tussen haar voedingen heeft gelaten (overdag én 's nachts). Voordat het zo ver komt is er altijd wel ergens een moment geweest dat zo uit kwam om haar aan te leggen. Ze heeft 1 keer een 'nachtje doorgeslapen' van 7 uur slaap achter elkaar.
pi_130845859
Haha Belle, hier precies zo! Alleen klinkt het bij jou heel mooi terwijl ik eigenlijk maar wat doe. Hier nu wel iets meer regelmaat qua vaste voeding, maar melk wisselt daar omheen nog heel erg.
pi_130845912
Kyara poeee :*
Gulara arme Pi :* en jij ook een beetje
Spark blijven proberen!

Suiker ik had geen zin om terug te zoeken :@ neusspray voor het drinken ga ik doen!

As mooie stats toch?! Mooi rond de middenlijn. Jammer dat ze niks over het drinken kon zeggen, hopelijk de ha wel.

Belle succes met het nieuwe ritme :* En :o :'( voor het vallen. Ze is vast in orde :*
pi_130845935
Whehe, hier voelt het ook als 'we zien wel' ;) Maar als ik het zo opschrijf klinkt het opeens best logisch allemaal, dat 'go with the flow'. Nu vraag ik me af waarom ik dan ook alweer iets wilde doen met meer structuur :7

Op zich gaat het best goed, alleen ergens rond het avondeten, dan lukt slapen opeens niet zo goed, maar dat hebben dus veeeeel meer kindjes en is misschien helemaal niet zo raar?!
pi_130845974
Fieder, ik hoop dat hij wilt knuffelen hoor. Beterschap voor je kleine man O+

XM zie je Noor nog wel voordat je naar je werk gaat? Dat vind ik altijd al zoveel schelen als je even kan knuffelen

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:00 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Goeie. Dat neem ik me 's ochtends ook altijd voor maar dan wordt het toch altijd weer minimaal 23.30 :')

Gisteravond zoals iedere avond nog even bij slapende beeb gekeken, een van mijn lievelings. Hij lag er zo bij, achterstevoren op zijn dekentje, knuffels wel meegenomen natuurlijk O+

[ afbeelding ]
Lieve foto O+ Spees
+1 voor het voornemen. Dat doe ik ook altijd en gisteren was het pas tegen twaalven dat ik naar bed ging, omdat mijn iPhone even niet meewerkte.
Ik ga alleen naar bed als Riley in het weekend vroeg wakker is. Overdag lukt me niet. Net als Spees ben ik dan over mijn moeheid heen

Kyara wat een nacht :*

Jeetje Gulara. Hopelijk is hij snel uitgeregeld :*

Spark hopelijk went ze er gauw aan. Voorlopig overdag oefenen met de ruimte en de nacht nog even op de oude manier :*

Suiker van jouw posts over F smelt ik altijd. Hopelijk is hij gauw weer de oude O+

Spirit tot hoe laat moet jij werken?

Jeetje Belle hopelijk heb je gauw een goed ritme. Dat lijkt me echt moeilijk als een baby de moeheidssignalen aangeeft, maar niet gaat slapen.

Skoap *O* voor de goede nacht

XM probeer je niet zoveel zorgen om het ritme. Bij Riley is die er ook bijna niet. Net als Noor slaapt zij de ene keer heel kort. Dan weer heel lang. Soms slaapt ze twee keer tussen twee voedingen. Dan weer een keer. Waar ik nu maar naar kijk is of Riley tevreden is (en dat is) en pas ik me aan haar aan, zover dat mogelijk is. :*

As, hopelijk dat er iets uitkomt waarom hij zo moeilijk doet met zijn flesjes.
Mooie stats

Olf succes en sterkte met de drukke periode :*

Belle wat schrikken :*
pi_130845975
Hier net als jij en wat anderen gaat de dag echt van rustig, goede slaapjes, naar onrustig en moeilijk in slaap vallen. Denk echt dat het gewoon met prikkels verwerken te maken heeft, na een hele dag is er veel gebeurd.
pi_130846086
Zo even naar de ha, hij grijpt naar zn oortje. Arm jochie :'( hij plakt nu wel maar het is eigenlijk te warm. Hij heeft ook koorts
pi_130846161
Mijn reus :o O+ (de plaatjes zijn een beetje groot, sorry)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130846162
Oh zielig Fieder ;( Ik vind het zo sneu, steeds die zieke kindjes...

Omen, het verschilt heel erg. Gisteren moest ik voor mijn werk in zuid Limburg zijn, dus heb ik 12 uur gemaakt. Dan vind ik dat ik wel even mag uitslapen en iets minder werken vandaag ;) Baalde er wel van hoor. Ik zag Isa sochtends amper want ik moest vroeg weg, savonds sliep ze al toen ik eindelijk thuis kwam en vanochtend heb ik haar de fles gegeven maar was ik zo brak dat ik verder niks heb meegekregen. Ben blij als het weekend is en we weer lekker kunnen spelen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_130846163
Poeh, ik heb het er nu met C. over en ging het eigenlijk niet gewoon goed zoals het ging? Heeft het nut om daar iets aan te veranderen?

Dat voeden wanneer het zo voelt, voelt eigenlijk best wel fijn. Moet ik daar iets aan veranderen dan?

Olf, wat jij ook zegt, dat de vermoeidheid aan het einde van de dag gewoon komt door prikkels e.d.

Ik ga me toch nog even bezinnen...
pi_130846184
Wooaaahhhh, je kind springt van de grafiek af!! :D

Belle, als het goed voelt en gaat zoals het gaat, waarom zou je dan iets veranderen? Gek mens :)
Sarcasme. Herken het.
pi_130846601
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef Spirit82 het volgende:
Belle, als het goed voelt en gaat zoals het gaat, waarom zou je dan iets veranderen? Gek mens :)
Dat! :*

waarom zou je het dan gaan veranderen?
  donderdag 5 september 2013 @ 13:58:37 #178
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130846695
Ik kreeg vandaag telefoon, dat er volgende week iemand zou langskomen om mijn zoon een enting te geven tegen het RS-virus. Was in opdracht van de kinderarts omdat ie prematuur geboren is. Het is geen vaccin, maar een medicijn dat ze preventief krijgen zodat mochten ze RS oplopen dat ze er niet zo ziek van worden. Maar dan zou ie even t/m Feb iedere maand een enting krijgen en daar was ik volgens haar ook al van op de hoogte... niet dus.

Nu moet ik morgen voor controle naar het ziekenhuis en wil ik het daar nog overleggen, maar ik voel er toch niet zo voor om dat te doen. Hij krijgt BV en nog een hele tijd ook alleen dat en hij gaat niet naar een kinderdagverblijf oid. Wel een dreumes en baby in de opvang straks hier. Dus de kans dat ie het oploopt is echt heel klein. Ik was echt even van mijn apropos, ze bracht het als een voldongen feit.
pi_130846842
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:58 schreef Juud79 het volgende:
Ik kreeg vandaag telefoon, dat er volgende week iemand zou langskomen om mijn zoon een enting te geven tegen het RS-virus. Was in opdracht van de kinderarts omdat ie prematuur geboren is. Het is geen vaccin, maar een medicijn dat ze preventief krijgen zodat mochten ze RS oplopen dat ze er niet zo ziek van worden. Maar dan zou ie even t/m Feb iedere maand een enting krijgen en daar was ik volgens haar ook al van op de hoogte... niet dus.

Nu moet ik morgen voor controle naar het ziekenhuis en wil ik het daar nog overleggen, maar ik voel er toch niet zo voor om dat te doen. Hij krijgt BV en nog een hele tijd ook alleen dat en hij gaat niet naar een kinderdagverblijf oid. Wel een dreumes en baby in de opvang straks hier. Dus de kans dat ie het oploopt is echt heel klein. Ik was echt even van mijn apropos, ze bracht het als een voldongen feit.
Bram was een week toen hij het kreeg... Nog volop antistoffen van mama en volledig borstgevoed. De kans dat hij het krijgt heel erg klein? Sorry? Het is een verkoudheid / griepvirus... Jaarlijks belanden er 1000 tot 2000 baby's in het ziekenhuis..

Er zijn maar een paar groepen die in aanmerking komen voor deze prikken, aangezien ze zo'n 5000 euro per seizoen kosten. Te vroeg geboren kinderen of zwakkere kinderen die het virus krijgen kunnen echt heel erg ziek worden. Bram heeft er een week van in het ziekenhuis gelegen en dat was dus nog een vrij mild verloop.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ticootje op 05-09-2013 14:12:20 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 14:14:37 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130847115
Omen, ja ik ben degene die haar wegbrengt en ophaalt :Y.

En Fieder, wow! Off the charts bijna! Geef je 'm Pokon? ;)

Belle, als jullie 'ritme' werkt, goed voelt, waarom dan veranderen? Alleen omdat het zo hoort? Vind ik geen afdoende reden.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:26:32 #181
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130847494
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bram was een week toen hij het kreeg... Nog volop antistoffen van mama en volledig borstgevoed. De kans dat hij het krijgt heel erg klein? Sorry? Het is een verkoudheid / griepvirus... Jaarlijks belanden er 1000 tot 2000 baby's in het ziekenhuis..

Er zijn maar een paar groepen die in aanmerking komen voor deze prikken, aangezien ze zo'n 5000 euro per seizoen kosten. Te vroeg geboren kinderen of zwakkere kinderen die het virus krijgen kunnen echt heel erg ziek worden. Bram heeft er een week van in het ziekenhuis gelegen en dat was dus nog een vrij mild verloop.

Ik weet wat het inhoud en hoe ziek ze er van zijn. Alleen preventief medicatie geven dat staat mij tegen, als het een vaccin zou zijn en het was bijv eenmalig met de prikken mee, dan geen probleem.
Maar ik vind dit nogal heftig voor iets wat ie wellicht kan oplopen...
pi_130847807
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:26 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik weet wat het inhoud en hoe ziek ze er van zijn. Alleen preventief medicatie geven dat staat mij tegen, als het een vaccin zou zijn en het was bijv eenmalig met de prikken mee, dan geen probleem.
Maar ik vind dit nogal heftig voor iets wat ie wellicht kan oplopen...
1x per maand iemand die thuis een prik geeft.. Ik vind dat je er erg licht over denkt, en het zelfs in twijfel trekt of het wel nodig is...

Ieder zn ding...
  donderdag 5 september 2013 @ 14:45:08 #183
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130848067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

1x per maand iemand die thuis een prik geeft.. Ik vind dat je er erg licht over denkt, en het zelfs in twijfel trekt of het wel nodig is...

Ieder zn ding...
Ehm ja, iets met genoeg geprikt en gemorreld aan mijn baby en genoeg prikkels en gedoe aan zijn lijf en al meer dan genoeg rommel in hem gestopt. Dus kritisch naar wat er nog meer met hem gebeurd ja, daar ben ik zijn moeder voor toch?
pi_130848162
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:45 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ehm ja, iets met genoeg geprikt en gemorreld aan mijn baby en genoeg prikkels en gedoe aan zijn lijf en al meer dan genoeg rommel in hem gestopt. Dus kritisch naar wat er nog meer met hem gebeurd ja, daar ben ik zijn moeder voor toch?
Ja zeker! Maar dat is dan ook het geval met de hele groep die in aanmerking komt. Daarom is die zorg er ook dat er iemand thuis bij je komt. Dat is een vast iemand.
Van de "enting" zelf hebben ze trouwens helemaal geen last.
pi_130848368
Het is heel persoonlijk Tico. Kan me van beide kanten heel goed voorstellen waarom je wel of juist niet die prikken wil voor je kindje. Geen idee wat ik in het geval van Juud zou doen. Sowieso zou ik me erg overrompeld voelen en het willen bespreken met de kinderarts. Echt niet netjes dat je daar zo mee wordt overvallen.
Sarcasme. Herken het.
pi_130848781
Haha ik lees alweer dat jullie allemaal zitten te klunzen met wel of geen ritmes :D

En Fieder haha die vliegt er bijna af! :D
  donderdag 5 september 2013 @ 15:13:20 #187
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130849137
Fieder :o Wauw! Hij is gewoon zwaarder dan mijn 13-maander :D. Dat broodkorstje knagen doet 'm goed ;)

Dat ritme was hier ook altijd zoeken hoor, en ik vond dat makkelijker toen ik nog bv gaf. Dan maakte het niet uit wanneer en hoevaak ze dronk, met flesjes (helemaal bij die veelvraat van mij) zit je toch aan een max. Vanaf dat ze een maand of 6 was kwam er pas echte regelmaat. En die is nu, met 13 maanden dus, nog steeds bijna gelijk! Ze eet alleen nu meer en drinkt minder flessen.
pi_130852436
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet je al wanneer je bij een andere kinderarts terecht kunt Spark?

Noor maakt allerlei geluiden, maar schaterlachen nog niet. Wel iets dat en voorbode ervan lijkt. Dan giert ze met geluid een sloot lucht naar binnen :').
Dat doet Rosalie ook. Dan heeft ze gepoept :+
Was bij eva ook.
pi_130852732
Juud, ik had dezelfde twijfels bij die prik. Uiteindelijk bleek dat Sticker niet in aanmerking kwam omdat het voor kindjes is die onder de 32 weken geboren zijn. Maar ik heb er echt mijn hoofd over gebroken, om de redenen die jij aandraagt. Elke maand een injectie vind ik een belasting voor een lichaam dat al zo veel te verduren heeft gehad. Maar goed, RS wil je ook niet.. Lastig.

belle, hier ook compleet zonder ritme hoor. Sticker hangt 8 a 10 keer aan de borst, en daar omheen slaapt hij wat, speelt hij wat, kletst hij wat, geen idee in welke volgorde, dat gaat telkens anders. Maar we hebben een blije baby (vorige week een sprongetje denk ik, hij is nu weer zn oude zelf, maar dan beter!) dus we gaan lekker zo door :)
  donderdag 5 september 2013 @ 17:23:05 #190
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130853290
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:03 schreef L-E het volgende:
Juud, ik had dezelfde twijfels bij die prik. Uiteindelijk bleek dat Sticker niet in aanmerking kwam omdat het voor kindjes is die onder de 32 weken geboren zijn. Maar ik heb er echt mijn hoofd over gebroken, om de redenen die jij aandraagt. Elke maand een injectie vind ik een belasting voor een lichaam dat al zo veel te verduren heeft gehad. Maar goed, RS wil je ook niet.. Lastig.

belle, hier ook compleet zonder ritme hoor. Sticker hangt 8 a 10 keer aan de borst, en daar omheen slaapt hij wat, speelt hij wat, kletst hij wat, geen idee in welke volgorde, dat gaat telkens anders. Maar we hebben een blije baby (vorige week een sprongetje denk ik, hij is nu weer zn oude zelf, maar dan beter!) dus we gaan lekker zo door :)
D is geboren met 32.4 weken, maar had wel ademhalingproblemen tijdens en net na de geboorte. Wellicht dat dat bij hem de reden is, maar ik overleg het morgen gewoon even waarom ze denken dat ie het nodig heeft.
pi_130853513
Dat zou er zeker iets mee te maken kunnen hebben. Lijkt me goed om het er met de kinderarts even over te hebben, bijzonder ook dat je er niet eerder iets over hoorde.
pi_130853578
Jaaaa, Fieder, wat gaat ie hard! Goeie stats!

Hier een mega lange grote middagslaap van 12:45 tot 15:00 :o Maar sindsdien wakker, ook bij de eerste vermoeidheidsignalen in het bedje hielp niet. In de draagdoek geweest, zonder slaapje, maar nu rustig op het kleedje aan het spelen voor zichzelf. Als ik zometeen weer een signaal zie, wederom een poging om haar naar bedje te brengen!

We hebben het er over gehad en besloten om nu eerst echt met die vermoeidheidsignalen aan de gang te gaan, kijken of we daar echt goed op kunnen gaan inspelen! En dat we het voeden gewoon nog even laten gaan zoals het ging.
pi_130853600
Ohja, Fieder, je reus! Wat groeit-ie hard joh O+
pi_130854167
Wow fieder megababy *O*

Slapen overdag is hier ineens ook weer ingewikkeld zal ook wel een faaase zijn weer...

Juud ik denk dat de dokter prima kan uitleggen waarom het nodig is, zodat je een geïnformeerde beslissing kan nemen. Ontzettend suf dat ze dat niet eerder hebben uitgelegd.

Ik moet een beetje lachen om mezelf. Ik meende altijd dat ik zo'n mama zou worden die vies worden niet erg zou vinden...nou ik denk dat ik er nog een beetje in moet groeien... Mijn mini is aan het drinken uit een tuitbeker. Gaat hartstikke goed maar hij houdt het ding op de kop. Dus alles wordt toch een beetje nat. En hij heeft een broodkorst. Dus inclusief plakkerig natte broodkorst. Grootste lol, baby die leert drinken uit tuitbeker + brood eten en het is heul warm dus natte romper is niet erg. En toch zit ik hier met kromme tenen. :')
pi_130854358
*O* Gelukt! Ze ligt te slapen :z
pi_130854540
Juud, zeker met ademhalings problemen bij de geboorte zou ik de prikken geven.
Als ik zie hoe intensief en zorgelijk de opname was toen J rs had en vorig jaar met z'n astma, ik zou het wel weten

[ Bericht 1% gewijzigd door mrien op 05-09-2013 18:19:54 ]
pi_130854764
Jeetje Fieder wat groeit hij hard

Juud ik hoop dat de dokter je wat meer inzicht kan geven

Belle fijn dat ze slaapt *O*

Spirit zulke lange werkdagen zijn niet fijn. Gelukkig bijna weekend :*
pi_130855546
Ik bedenk nu dat het 31 graden is waar F slaapt, niet heeeeel raar dat hij vandaag wat van slag is :') slaapt moeilijk in maar als het zover is slaapt hij als een blok.

Belle lekker slaapje hoor! Lijkt zo lang he? Hier hebben we dus meestal slaapjes tussen 1,5 en 2,5 uur, kun je echt iets doen!!
pi_130855687
Zelden gebeurt het dat Isa zo instort. Er kwam een heel vrolijk, wakker baby'tje hier binnen nog geen uur geleden. Ik wilde haar een klein flesje geven en nog wat sperzieboontjes proberen zodat ze een beetje mee kon eten, maar na 40ml lag ze al in coma. Kon haar in bed wegleggen, werd ze even wakker, maar voor ik haar speen kon vinden lag ze alweer met duim in de mond diep in dromenland O+ klein snurkertje O+ heb niet eens haar pyjamaatje of slaapzak aan kunnen doen :D
Sarcasme. Herken het.
pi_130856726
Ff snel een vraagje tussendoor:
De laatste drie dagen raakt Ow compleet over de rooie tijdens het avondeten.
Als ik heb het eten aanbiedt doet hij heel enthousiast zijn mond open en na de eerste hap is t krijsen. Na een kwartier/half uurtje is het over gaat hij eten
Iemand misschien een ideetje wat er met die kleine dan is?
pi_130856933
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:36 schreef Fieder het volgende:
Mijn reus :o O+ (de plaatjes zijn een beetje groot, sorry)

SPOILER
Wow Fieder!! 10 kg bij 6 maanden :o Mijn uk is nu nog niet eens 10 kg (bijna 15 mnd). Pokon ftw ;) :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130857149
Wowwww Fieder! Wat is hij groot en wat schiet zijn lengte en gewicht ineens omhoog! Hij besluit om meteen een compleet nieuwe lijn te gaan volgen :+ Had je dat idee zelf ook? 10 kg! Das een kilo meer dan Silvijn met 9,5 maand :D

Belle fijn dat de slaap zo goed werkte! Als jullie patroon goed voor jullie werkt zou ik er idd ook niets aan veranderen. Ik heb dan denk ik niet goed gelezen of het niet goed begrepen, ik dacht dat ze niet zo goed in haar vel zat en dat jullie daarom naar haar ritme wilden kijken. Maar het in bed leggen bij de eerste vermoeidheidssignalen is natuurlijk altijd goed en fijn dat het net ook gewerkt heeft :)

Loj, dat komt hier heel soms ook wel eens voor. Wat daar dan de oorzaak van is, geen idee. Ik denk dan altijd maar dat het tegenvalt wat hij krijgt ofzo. Toevallig vandaag nog. Ben een rondje met hem door de tuin gaan lopen en heb hem toen verder op mijn schoot gevoerd terwijl ik een liedje zong en toen was het weer helemaal goed. Kan het anders aan de temperatuur liggen? Dat hij niet zo van warm of juist van koud houdt?
pi_130857612
Ik vroeg nog of het niet zorgwekkend was maar ze zei van niet. Hij gaat binnen nu en een paar maanden veel meer bewegen en dan zou het waarschijnlijk wel weer een lijntje omlaag gaan. Lengte en gewicht waren gewoon prima samen.

Gelukkig heeft ie nog wel een babyface, mijn reus O+
pi_130857878
Ja, dat zou ik ook denken hoor. Zijn lengte groeit zeker net zo hard mee. Welke kledingmaat heeft hij nu?
pi_130858209
74/ 80. Sommige merken zelfs 86!
  donderdag 5 september 2013 @ 20:08:15 #206
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130858419
Wow Fieder, wat is L goed gegroeid zeg! Hij is zwaarder dan mijn 13-maanden :D. Ik merk het nu idd, nu ze loopt vliegt het babyspek er af ;(. D'r beenplooien zijn al bijna weg!
pi_130858573
Dat is inderdaad flink Fieder. Maar als hij gewoon gezond is, dan is dat alleen maar mooi toch. Heeft hij tenminste wat bij te zetten!

F.leur is nu bijna 1 jaar en weegt nog geen 9kg!
pi_130858583
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
D'r beenplooien zijn al bijna weg!
Neeeee :'( Oh ik ga snel foto's van zn beenplooien maken :+
  donderdag 5 september 2013 @ 20:17:28 #209
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130858781
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:11 schreef Fieder het volgende:

[..]

Neeeee :'( Oh ik ga snel foto's van zn beenplooien maken :+
Ja! Voordat je te laat bent :'( ;)
pi_130858802
Zien!! :Y)
pi_130858860
Soesa, die bolle spekbuik raken ze zo snel niet kwijt... toch? ;(
  donderdag 5 september 2013 @ 20:21:19 #212
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130858932
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Soesa, die bolle spekbuik raken ze zo snel niet kwijt... toch? ;(
Nee, E heeft nog d'r buikje :Y (maar dat is geen echt spekbuikje eigenlijk). Ik merk het vooral bij d'r beentjes en armpjes. Het is niet dat het nu een mager ding is, maar de plooien worden nu glad gestreken!
pi_130859096
Ja dat bedoel ik eigenlijk, zo'n bolletje O+ . S heeft s ochtends altijd zo'n 'jongensbuikje' zo best plat met wat spieren, en als hij dan gegeten heeft zo'n grote bol die recht vooruit staat O+ Ik hoopte al dat dat nog even blijft!
pi_130859725
Dat zei ik vandaag nog tegen mijn moeder, zo'n bol buikje is geweldig.
Ze loopt nog net niet met een holle rug :D

Ze zat vandaag bij mijn moeder in de tuin in de wasmand te spetteren. Die hadden we voor het gemak even als zwembadje gebruikt. Lekker in der nakie :D
  donderdag 5 september 2013 @ 20:40:21 #215
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130859726
Jaaa, dat buikje is zo lief. E wijst m nu aan als ik haar vraag waar haar buik is O+, dan prikt ze met zo'n vingertje in haar buukske.
pi_130859803
O+ wat lief Soesa!

Fieder :D beenplooitjes op de foto O+

Zo had mijn lief hier vandaag dat hij Nin uit bed haalde en dat ze hem met twee armpjes omhelsde *; Ik had er helemaal nog niet aan gedacht, dat ze dat ook nog kon gaan doen :D O+
  donderdag 5 september 2013 @ 21:39:52 #217
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130863039
haai...

Belle, zou ze niet over gaan naar twee wat langere slaapjes? En lief he, babys die kunnen laten zien hoe blij ze zijn als ze je zien.
Wij hebben ook aangeklooid met ritmes en zo. Toen ze met 3.5 maanden in het ziekenhuis lag, kregen we een heel straks ritme mee maar dat was na 1 dag al weg. Wij konden dat niet zo. Ik wilde het ook een beetje aan Isabel over laten. We doen nog steeds maar wat, vannacht had ze een fles om 2.30 van 150 ml en om 05.15 van 90 ml. Dit was wel een uitzondering hoor.

10!!!! kilo bij 6 maanden!!! wtf (ik was 10 kilo bij 2 jaar en 4 maanden.
Pokon Fieder, maar fijn hoor, dat ie zo goed groeit.

Had ik al verteld dat we volledig over zijn op Omneo voeding *O* *O* geen gekke neocate meer! Wel beroerde nachten de laatste tijd maar dat kan ook tandenleed zijn. Laat die krengen maar snel doorkomen, het liefst allemaal tegelijk, dan hebben we het maar gehad.
pi_130863694
Becky wat een verademing voor jullie! En wat was jij een veertje!
  donderdag 5 september 2013 @ 22:00:52 #219
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130864173
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:52 schreef Suikertante het volgende:
Becky wat een verademing voor jullie! En wat was jij een veertje!
daar is de afgelopen 32 jaar maar 47 kilo bijgekomen....best te doen toch.

En jaaaaaa het enige nadeel is dat we het nu zelf moeten betalen :P

Mijn baby was van de week boos, aan het stampvoeten in de box, mooi man.
We hebben de box trouwens al opgeruimd. lekker weer wat ruimte.

En dan maar samen spelen
pi_130864272
Fieder wooooooow! Hij is ook heel lang dus lijkt me prima in verhouding. Zijn je vriend en jij ook lang?

En jeeeeee Becky, grote stap! Omneo! En 10 kilo bij ruim 2? Jij en je dochters zijn lichtgewichten! Hoe zwaar waren ze bij hun geboorte?

Schattig he, die toereikende armpjes Belle! O+

Hier ook het moeilijk gaan slapenpatroon doorbroken door gewoon wat later te gaan. Soms is het zo makkelijk. :+
pi_130864381
Oja, box opruimen, onze heeft er al maanden niet meer in gezeten. We hadden het er toevallig vandaag over. Maar vroeg me af of er bijvoorbeeld ooit een fase nog komt dat het handig is als ze al loopt oid? Al laat ze dat vast niet toe :')
  donderdag 5 september 2013 @ 22:04:34 #222
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130864402
Olf bij geboorte
mama: 40 weken zwangerschap 2200 gram 44 cm
Noortje 38.3 weken zwangerschap 3200 gram 47 cm
Isabel 37.6 weken zwangerschap 2935 gram 45 cm
  donderdag 5 september 2013 @ 22:04:55 #223
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130864433
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Olf het volgende:
Oja, box opruimen, onze heeft er al maanden niet meer in gezeten. We hadden het er toevallig vandaag over. Maar vroeg me af of er bijvoorbeeld ooit een fase nog komt dat het handig is als ze al loopt oid? Al laat ze dat vast niet toe :')
ga er maar niet vanuit.......
pi_130864489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef becky27 het volgende:
Olf bij geboorte
mama: 40 weken zwangerschap 2200 gram 44 cm
Noortje 38.3 weken zwangerschap 3200 gram 47 cm
Isabel 37.6 weken zwangerschap 2935 gram 45 cm
Zo hee, dus eigenlijk zijn je meisjes dikzakjes geweest vergeleken met jou ;)

Mijne was bijna het dubbele van wat jij was. :@
pi_130864510
Fieder had het al gezegd maar wat is hij groot.

Becky wat fijn dat ze het zo goed doet op de omneo. Zal je in je portemonee wel gaan merken :D

Wat een heerlijke foto (en gelukkig word bij jullie ook alles uit de kast getrokken)
Hier hebben we vanavond ook de box op mp gezet. Kyan vind er echt niets aan.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:07:48 #226
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130864586
Ik heb de box tot 18 maanden gebruikt. ^O^
Ik vond het fijn, dan ging ze in de ochtend er een tijdje in spelen, kon ik even wat in huis doen en eind vd middag ging ze er ook nog even in als ik ging koken. De laatste maanden ging ze er alleen in de ochtend na het ontbijt nog even in.
Als je dat maar iedere dag doet op een vast tijdstip dat is dat niet zo´n probleem, hier tenminste niet.
pi_130864682
Jeetje Becky. Allemaal lichtgewichten. En fijn dat je nu omneo mag geven. *O*
pi_130864755
Becky, wat een ontzettend gezellige foto O+

Na een heel kort slaapje om 18uur werd ze weer wakker en toen ze daarna weer moe was, wilde ze niet slapen ;( Ze heeft best gejammerd en gehuild, niets hielp! Ik denk dat ze toch een beetje hoofdpijn heeft gehad van de val vanmiddag. Na lang knuffelen is ze toch in slaap gevallen rond kwart over 8.
Ik ben denk ik zelf ook niet zo goed in ritmes, maar we kijken wel waar het schip strand! Vanmiddag na haar lange slaap was ze wel heel gezellig bij de visite O+ Ze vindt het echt weer leuk nu als iemand anders haar vasthoudt!

Lekker dat jullie nu helemaal over zijn op andere voeding! Ik heb er geen verstand van, maar klinkt goed! *O*
En wat een kleintje was jij! Was daar nog een reden voor? Of gewoon een klein poppetje? Ik was trouwens 3400gram en 50cm bij 43 weken, dus ook niet erg groot maar gewoon heeeeeel laat, dus viel het niet op ;) :D

Wij gaan de box aan 1 kant openzetten als ze echt kan kruipen (en klimmen), zodat we nog even een plekje hebben voor speeltjes en zo. Maar wie weet doen we er dan alsnog niets mee en kan ie daarna ook weg.
Nu ligt ze er nog wel in, maar het wordt al klein met al dat gedraai, haar benen steken telkens overal uit :P Dus ze ligt liever op de vloer te spelen!
  donderdag 5 september 2013 @ 22:11:20 #229
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130864778
Als ik wat uit het zicht doe, zet ik isabel in de kinderstoel, dat vind ze toffer dan de box. Denk dat het er hier niet in komt, ook niet met een bepaald ritme. Noortje moest er ook niets van hebben, zit gewoon in d'r karakter. Op het kdv kan ze het wel maar hier wil ze alles in de gaten houden en vooral met Noortje meedoen.
pi_130864787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb de box tot 18 maanden gebruikt. ^O^
Ik vond het fijn, dan ging ze in de ochtend er een tijdje in spelen, kon ik even wat in huis doen en eind vd middag ging ze er ook nog even in als ik ging koken. De laatste maanden ging ze er alleen in de ochtend na het ontbijt nog even in.
Als je dat maar iedere dag doet op een vast tijdstip dat is dat niet zo´n probleem, hier tenminste niet.
Hier gaat hij er in de ochtend ook meestal even in. Maar hij vind het niet leuk. Geen bewegingsvrijheid. Hij tijgert liever op de grond. Dus dat doen we dan maar.
pi_130864920
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:11 schreef becky27 het volgende:
Als ik wat uit het zicht zet ik isabel in de kinderstoel, dat vind ze toffer dan de box. Denk dat het er hier niet in komt, ook niet met een bepaald ritme. Noortje moest er ook niets van hebben, zit gewoon in d'r karakter. Op het kdv kan ze het wel maar hier wil ze alles in de gaten houden en vooral met Noortje meedoen.
+1 ook Yaro vond het niets. En ik zelf als baby ook niet.
Hier ook de kinderstoel of bumbo.
pi_130864989
Oh en belle helemaal gemist dat je meisje is gevallen. Kwart over acht slapen klinkt als een mooi tijdstip. Komt vast goed hoor met dat slapen en ritmes.
pi_130865271
As, ik denk dat hier de grond ook geprefereerd zal gaan worden, nu al eigenlijk en ze kan alleen nog maar achteruit ;)
pi_130866019
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef bellelena het volgende:
As, ik denk dat hier de grond ook geprefereerd zal gaan worden, nu al eigenlijk en ze kan alleen nog maar achteruit ;)
Achteruit is ook beweging. Het kan snel gaan hoor belle. Ons huis is aardig kids proef (door de oudste). En ik laat ze zelden alleen achter in de woonkamer. We hebben een open keuken, dus ook dan zicht. Moet alleen even wennen aan het speelgoed van de oudste wat misschien kwaad kan (kleine ballen van de knikkerbaan bv) en dat mijn oudste niet zijn snacks gaat weggeven. Vanmiddag aten ze beide lekker op de bank. Kyan aan de soepstengel en Yaro aan de chips.Dus ik dacht dat ik mooi even de vaatwasser kon uit en inruimen. Bleek dat mijn oudste hem chips had gegeven. En mijn kleine veelvraat vond dat wel wat volgens mij.
pi_130866406
:o Oeps As! Niet echt de bedoeling, maar stiekem ook wel aandoenlijk, dat je oudste zijn chipjes wilde delen :Y) O+ Hoe oud is je oudste nu? Misschien een idee om niet-mini-proof speelgoed naar z'n eigen kamer te verhuizen?
pi_130869212
Ons huis is ook kidsproof, maar onze woonkamer heeft een U vorm waardoor ik niet altijd overzicht heb als M aan het schooien slaat. Hij wil meestal ook wel even in de box en dat is zó handig als ik sta te koken/ swifferen, en al helemaal op mijn thuiswerkdag. Dus ik kan iedereen aanraden om gewoon een kind te krijgen dat akkoord gaat met de box :+ ;)

Becky, wat een knusse foto! Chaos die mag omdat er samen gespeeld wordt O+
pi_130869480
As, prima stats toch?
En een klein hoofdje, is dat erg? Kan dat op iets duiden?
Toen ik hem in Utrecht zag vond ik het ook. Datzijn hoofd relatief klein leek in verhouding met de rest van zijn lijfje. Maar bedacht toen dat ik het makkelijk kon verwarren met de fijne contouren die hij heeft.
Frappant dat dit nu gezegd wordt bij het cb.

Fieder, kenonne wat een grote knul :o wel mooi in verhouding. Nog een kg dan is hij eva voorbij en die is 2 jaar en 4 maanden.

Becky :D lekker zooitje. Heeft Noortje het opgeruimd of was jij de klos?

Juud, goed om het morgen na te vragen. Ik snap heel goed dat je het geprik en gepor zat bent voor dat kleine mannetje. Maar als hij wel rs oploopt zal er ook weer geprikt en gepord worden. Lastig.

Belle, lastig hè zo'n ritme. Hier is het er wel (met de uitleg van Spirit), maar tegelijkertijd ook nog niet. Ik volg Rosalie zoveel mogelijk.

En de box kan later weer interessant worden. Eva wil er nu geregeld even in spelen, terwijl ze er als baby geen val aan vond. Toen ze 6 maanden was gebruikten we hem al niet meer. Nu is er hernieuwde interesse.

Huisarts gesproken over mijn bloeduitslagen, er was niets uitgekomen. Eigenlijk voor mij een beetje teleurstellend, want wat nu.
Vraag van de ha was om het nog een tijdje aan te kijken en meer rust te nemen en terug te komen als het niet beter gaat. Dat gaan we dan maar doen.

Ook voor Rosalie weer een doktersbezoek. We moeten de hogere dosering lactulose blijven geven en hebben een receptje voor 3 klysma's meegekregen uit voorzorg. Mocht ze 2 dagen niet gepoept hebben, dan een klysma geven om te voorkomen dat alles weer zo ophoopt :+
Ze poept nu iedere dag minimaal 1x. Ik weet niet wat me gebeurd.
Gisteren had ze in de kinderwagen liggen slapen en toen ze wakker werd moest ze een fles en dus ook een schone luier. Die trok ik dus zo swoeshj onder haar billen vandaan. Had ze gepoept :o :Y)

Ze is er een paar dagen door van de leg geweest, maar nu is ze weer haar oude gezellige goedzakkerige zelf.
En stats want bij de ka wordt er iedere keer gemeten: 66 cm en 6680 gram.
pi_130869651
Danic, hoe blij je kunt zijn met poep! ;)

T komt vast niet door de val Belle, ze moet gewoon ook even wennen, net als jullie! :*

En de box, daar ligt hij hier na elk slaapje wel in, hij vermaakt zich zo een half uur en soms wel een heel uur. Gaat hij piepen, dan krijgt hij een nieuw speeltje. Maar hij kruipt ook nog niet natuurlijk. Begin me nu wel af te vragen of ik hem beperk in de box? Dat hij daarom ook niet echt omrolt enzo? Hoewel hij dat in bed wel doet.

Hij lag op zijn buik onder een lakentje toen we hem weg legden en een kwartier later lag hij op zijn rug dwars over het hoofdeinde en met beide beentjes door de spijlen naar buiten te snurken O+
Nu maar weer even de slaapzak aangetrokken :+
pi_130869669
Mango met je geswiffer :+ _O-
pi_130869805
Mijn swiffer en ik *;
Dat zou toch koning zijn, als ik M leer om swiffer te zeggen. :P
pi_130869842
Ik snap überhaupt niet waarom hij M heet eigenlijk.
  vrijdag 6 september 2013 @ 00:03:58 #242
381212 Gulara
From the future
pi_130869999
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:07 schreef Spees_Eend het volgende:

Gulara, klinkt echt wel pittig die regeldagen. Ben je er in het echt net zo gelaten onder als in je posts? Hopelijk heeft ie snel genoeg geregeld en is hij weer zijn happy old self!

Nou toen ie gisteren (vriend was er ook niet) van 16-20 zo'n beetje non stop aan het huilen was, was de gelatenheid iets minder. :')
En vannacht weer elke anderhalf uur.
Ik mis m'n lieve gezellige jongetje. -O-
Dat is ie nog wel hoor, zo door de dag heen, maar het het mopperen, huilen en krijsen overheerst.
pi_130870045
Dat is ook echt zielig, zo frustrerend! Zie je nu wel verbetering..? En wat is er anders dan toen het beter ging? (Of heb ik iets niet gelezen :@ )
  vrijdag 6 september 2013 @ 01:52:43 #244
381212 Gulara
From the future
pi_130871968
Nou ontbijt binnen, was in de machine, kind slaapt. Dus ik ga even uitgebreid reageren totdat ie wakker wordt.

Danic, hopelijk gaat de vitamine B12 helpen. :*

En Elmo, je meisje al weer 10 weken en twee dagen :P

Het valt me op dat hier in alle stoelen zowat standaard tuigjes zitten, ook in de bumbo bijvoorbeeld.

Kyara, Pi vraagt of ie als ie in Nederland is een keertje mee mag naar de kinderboerderij. :s)

Fieder klinkt als een geslaagde eerste werkweek voor jou en L. *O*
En Pi slaapt al maanden op z'n buik. Sinds twee maanden ook 's nachts. Kan niet rollen, maar wel goed op z'n handen steunen. *)

Ik dacht bij het ruilen (kom ik zo uitgebreid op terug) ook meteen aan Desperate Housewives. Hoewel dat nog steeds Celia verklaart

Saar, met d'r zombieloopje! O+

En schorre, halfjarige L. Lekker kind! O+ Met z'n vierde tantje! *)

Kwisted, de dierentuin lijkt me erg leuk met een grote baby, klinkt als een fijn dagje.
en dat lijkt me ook fijn, kun je het toch afsluiten denk ik zo :*

Loj, ben je al weer wakker? :O

Mango met d'r smeerkees! :9 En jij maar swifferen. ;)

Ik ga even invoeren voordat ik de helft kwijt ben. Stay tuned...
  vrijdag 6 september 2013 @ 02:07:18 #245
381212 Gulara
From the future
pi_130872088
Olf, biertjes om 22 uur! Ga slapen joh! :o

En de mijne heeft ook humor! :+

En schaterlachen. O+ O+ O+ O+

Mandy drinkt ie alweer wat beter? Hopelijk gaat de dentinox ook z'n werk doen. :*

Soesa, 'Lekker slapen zonder huilen' is toch Hét slaapboek? Heb je em nog?

Ik doe zo heel afentoe een dutje mee. Na bijna zes maanden niet meer dan 3 à 4 uur slaap achter elkaar mag dat van mezelf. Nooit alleen trouwens. Pi vindt tegen mama aansnurken, zo fijn! :z O+

Nog een O+ voor Sleepy Silly!

Sparkling succes met afbouwen. Ik heb het cold turkey gedaan. Heb hem wel vrij snel op z'n buik gelegd, want op z'n rug schrikt ie zichzelf nog steeds wakker. :')

F. niet in z'n hum. :* Waterige oogjes en rooie neusjes zijn, ondanks zielig, wel heel lief. O+

Spirit, de enige man met baard die ik me zo een twee drie kan bedenken is de lokale zwerver. :') -O- Kietelen in het okseltje is hier ook een hit.

Skoap vannacht weer een goeie nacht gehad? Fijn is dat hè? :Y

Einde deel twee.
  vrijdag 6 september 2013 @ 02:24:35 #246
381212 Gulara
From the future
pi_130872226
Belle, hier is het aan het einde van de dag ook klaar hoor. Volgens mij redelijk normaal.

XM wij hebben ook geen ritme hoor. Komt vast vanzelf. Nu ik ga werken en Pi gaat eten krijgen we denk ik automatisch wat meer structuur.

Mooie stats As. Inderdaad een eigen lijntje. :)

Suiker ik denk wel dat het dwingen om 3,5 uur tussen voedingen te houden stukken beter werkt bij flesgevoede kinderen. Pi drinkt volgens mij best onregelmatig. Dus dan zou ik het toch rot vinden om zo lang te wachten. Maar ik vind het nog steeds top dat jullie F. daarmee zo goed hebben kunnen helpen. ^O^

Olf de baby-stage-werk-scriptie-combo klinkt. :X Succes!

Belle je arme muppie die van het bed kukelde. Ze is vast ok, maar schrikken is het wel. :*
En ik zag hele verhalen over verandering met als conclusie dat het eigenlijk zo slecht nog niet ging. :) Good for you!

Fieder, wat een lekker bonkie! O+ Qua lengte komen hij en Pi wel overeen volgens mij, maar ik betwijfel of hij de 10 kilo haalt. Hij begint juist wat te zakken qua gewicht. Toch vind ik ze er zo op de foto's hetzelfde uitzien qua postuur.
Note to self: Even de huisarts bellen voor een afspraak.

Juud kan me voorstellen dat het koud op je dak komt vallen. Succes met de afweging.

Zolena met kromme tenen. :D

Arme F. 31 graden is wel warm ja.

Snurkertje Isa. O+

Pi is wakker. Later meer...
  vrijdag 6 september 2013 @ 02:26:56 #247
381212 Gulara
From the future
pi_130872241
Ik geef Pi twee speentjes en hij weet al hyperend niet waar die het zoeken moet. :') 8)7 O+
  vrijdag 6 september 2013 @ 02:37:59 #248
381212 Gulara
From the future
pi_130872300
Loj, ik kan je niet helpen. Hopelijk is het een faaaaase!

En Becky fijn van de omneo! *O*
En die speelfoto! :D :'( :X Dat ruimen ze zeker niet zelf op, of N. wel?

De box. Pi is er geen fan van. Hij blijft nog wel even staan. Ik hoop dat als ie kan zitten en rollen dat het wat beter wordt.

Yaro wat ben je toch een toffe grote broer dat je chipjes met je broertje deelt! O+ :9 ;)

*O* voor de poep van Rosalie!

En hier gaat ie in slaapzak ook nog het hele bed door Suiker. ;)

Mango en dr grote liefde! O+

En suiker hij is aan het regelen dus veel (en vooral váák) honger. Of dat altijd met zo'n zonnig humeur gepaard gaat weet ik niet.
Maar net ruim een uur geslapen en nu gezellig. Dus wie weet.
  vrijdag 6 september 2013 @ 02:45:17 #249
381212 Gulara
From the future
pi_130872323
En de verlate Olfjes:

Ik denk dat Pi mij vooral een hele grappige moeder vindt. Hij moet belachelijk veel (en vooral om mij) lachen.
Hij vindt wel dat ik wat sneller zou kunnen zijn. "Ik wilde toch nu eten/uit bed/..." :(

En voor wat betreft het ruilen. Volgens mij beschreef Omen precies wat ik vind.
Pi'tje is van mij. Die gaat never no way nooit Nooit NOOIT meer weg.
Als het andere kindje een slecht thuis heeft dan wil ik die ook.

En hier is Pi dus wel weggeweest. Ivm z'n slechte ademhaling en (8> was even naar huis, dus er kon niemand mee.
Maar goed, welke Australische baby zou er ook een Nederlands GMK pakje aan hebben gehad met 'Pi' erop. ;)

En nu gaan we douchen. Zometeen even met een vriend een huis bezichtigen wat hij misschien wil gaan huren. Groot probleem:
Ik ben er zelf helemaal verliefd op geworden en zie m'n kleine Pi er al rondscharrelen. O+ & -O-
We zouden het met mijn baan erbij kunnen betalen maar daar is alles mee gezegd.
Dus duim even voor me dat het Heel Erg Tegenvalt in het echt. :')
pi_130872426
Gulara je hebt helemaal gelijk, ik was weer totaal vergeten dat bv totaal anders is :@

En ik hoop dat dit soort uurtjes slaap gevolgd door zonnig humeur weer vaker komen!

Ik heb F al zeker acht keer omgedraaid en toen zag ik dat ik pas twee uur in bed lag :'(
Nu kreeg ik hem niet meer in slaap, dus hij krijgt nu een fles terwijl hij gister al een liter op had. Hopelijk is ie dan weer een paar uurtjes onder zeil.
pi_130872428
Gulara ik snap het even niet, je bent verliefd geworden op een te duur huurhuis waar bovendien een vriend dibs op heeft? :D
  vrijdag 6 september 2013 @ 03:44:32 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130872441
Gulara _O_
  vrijdag 6 september 2013 @ 04:10:50 #253
381212 Gulara
From the future
pi_130872463
F. heeft dus een zuipnachtje. c_/

En ja, die vriend stuurde linkjes van twee huizen waar hij zou gaan kijken. En toen werd ik per ongeluk verliefd op één van de twee. En nu ga ik over een uurtje dus mee om te kijken en voor de gezelligheid. En nu hoop ik heel hard dat het lelijk is.

Ik krijg dus echt kriebels in m'n buik van dit huis! Het is echt best erg. :@ Dus nu probeer ik steeds alleen maar het plaatje van de keuken te bekijken want die is best lelijk. :P Maar het helpt nog niet echt, want ook daar valt iets van te maken. En als we het nou bij lange na niet konden betalen... Maar het zou evt dus wel kunnen, maar dan is er volgens mij niet echt geld over voor een ticket naar Nederland.
En hoe moet ik jullie dan meeten. :'( Oh wat heb ik toch een zwaar leven!
pi_130872611
:D oeps.
Maar net kunnen betalen is niet leuk. Je moet wel ruimte houden voor je leven.

Oh en ik krijg geem vitamine b12. Was een suggestie van de ha, maar toen moest er nog bloed geprikt worden en daar kwam niks bijzonders uit.

En _O_ voor je posts.
pi_130872707
Gulara wat een post _O_
En hopelijk is Pi snel weer de oude. :*

Suiker geen fijne nacht :*

Ik ben net wakker en Riley doezelt nog. Moppie O+
pi_130872713
Danic niet fijn dat er niks uit kwam. Nu weet je nog niks :*

En Gulara ik ben benieuwd hoe het met huis afloopt
pi_130872778
Becky wat fijn dat ze het goed doet op de Omneo *O*
Olf nee wij zijn beiden niet lang :? mijn vader en mijn opa zijn 1.85, dat zijn de enigen.
Maar dan nog hoef je als baby niet zo snel zo lang te zijn lijkt me? Heeft iemand dat linkje nog om de toekomstige lengte te berekenen? (danic en becky, 10 kilo met 2 jaar en 4 maanden :X wat heb ik gebaard? :+ )
Danic wat vervelend dat je nou nog niks bent opgeschoten. Maar HOERA voor de poep *O*

Over kleine hoofdjes; L zit dus op de bovenste lijnen met lengte en gewicht maar zijn hoofd zit iets onder de middenlijn. Een klein hoofd dus. Met 4 maanden was het hoofd niet gegroeid maar nu zit hij weer netjes op zijn lijntje. Niet teveel zorgen om maken

Gulara ik hoop dat het regelen snel gedaan is. (hoe is het met het huis afgelopen?)

Gisteravond zijn we nog even op de hap beland. L had ondanks paracetamol 40 graden koorts. De arts kon verder niks vinden dus we mochten gewoon de nacht in. Hij heeft wel ab gekregen, zn eerste kuurtje is alweer binnen met 6 mnd :{
pi_130872813
Waarom een ab kuur? Door die koorts? En hoe was de nacht gegaan? :*
pi_130872847
Hij heeft een oorontsteking -O- dat had ik als kind eigenlijk chronisch en mijn man ook, dus dat belooft wat. Ik vermoedde het trouwens al een tijdje maar ze doen er niks aan tot er koorts bij komt.

Arme schat, hij hing helemaal suf tegen me aan, loopneus, schor, rode oogjes, echt heel ziek.
Vannacht ging redelijk eigenlijk. Wel ieder uur even wakker maar hij viel ook snel weer in slaap. Om 3 uur nog even een extra fles en een zetpil gegeven.
pi_130872894
Wow gulara wat een post!! Respect hoor!
Hoe was t huis??

Fieder beterschap!!
pi_130872929
Oh Fieder. Zie kindjes zijn zo zielig. Gelukkig ging de nacht goed. En hopelijk is hij goed te troosten tegen jou of (8> aan
Beterschap.

Mijn baby is weer in slaap gevallen en ik ben klaarwakker :o
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:13:06 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130873123
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 02:07 schreef Gulara het volgende:
Olf, biertjes om 22 uur! Ga slapen joh! :o

En de mijne heeft ook humor! :+

En schaterlachen. O+ O+ O+ O+

Mandy drinkt ie alweer wat beter? Hopelijk gaat de dentinox ook z'n werk doen. :*

Soesa, 'Lekker slapen zonder huilen' is toch Hét slaapboek? Heb je em nog?

Ik doe zo heel afentoe een dutje mee. Na bijna zes maanden niet meer dan 3 à 4 uur slaap achter elkaar mag dat van mezelf. Nooit alleen trouwens. Pi vindt tegen mama aansnurken, zo fijn! :z O+

Nog een O+ voor Sleepy Silly!

Sparkling succes met afbouwen. Ik heb het cold turkey gedaan. Heb hem wel vrij snel op z'n buik gelegd, want op z'n rug schrikt ie zichzelf nog steeds wakker. :')

F. niet in z'n hum. :* Waterige oogjes en rooie neusjes zijn, ondanks zielig, wel heel lief. O+

Spirit, de enige man met baard die ik me zo een twee drie kan bedenken is de lokale zwerver. :') -O- Kietelen in het okseltje is hier ook een hit.

Skoap vannacht weer een goeie nacht gehad? Fijn is dat hè? :Y

Einde deel twee.
Gu :o la :o ra :o wat een posts! Jemig! hoe was 't huis?

Toevallig spotte ik mijn naam ertussen en ja :Y, ik heb 't boek nog. Het is een fijn boek om te lezen. Wil je mij PM'en als je 'm wilt?

Fieder, ach, oorontsteking is zo sneu he :(. Beterschap!
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:21:59 #263
381212 Gulara
From the future
pi_130873216
Danic, wat is dan nu de volgende stap?

DoezelRiley. O+ Is ze al wakker Omen? Ooh wakker en weer slaap zie ik. Lekker rustig. *O* En saai. -O-

Fieder, arme L. :* Hopelijk blijven de vele oorontstekingen hem bespaard.

Goeiemorgen Kwisted! :W

SPOILER
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:23:40 #264
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130873236
Ik nam al tijdens mijn zwangerschap vit D en dat neem ik nu nog steeds omdat ik bv geef en sinds deze week slik ik ook vit B Complex. Die laatste tegen haaruitval wat vorige week weer is begonnen. Na de zwangerschap van Lientje ook last van gehad, een maand of twee viel het vreselijk uit en toen zag ik weer nieuw haar verschijnen. Uiteindelijk was dat dikker/donkerder en voller dan ik eerder had, dus daar hou ik me nu maar aan vast. En ik was het nu alleen met Weleda shampoo en doe er wat Weleda berkenwater doorheen, daar knapte het de vorige keer ook van op, alleen ben ik dat toen pas later gaan doen.

Ik las hier vd week over haaruitval, dus vandaar nog even wat ik er tegen doe.
pi_130873311
_O_ ik heb eigenlijk allen Gulara's post gelezen en nu ben ik weer redelijk bij ;)

Pi mag zeker mee naar de kinderboerderij. Maar gebeuren wel eens wat vreemde dingen in de wei hoor ;)

Beterschap voor reus L, wat sneu ;(

Fijn Becky!

Box wordt hier echt nog wel veel gebruikt. Ik laat de kinderen dus wel alleen achter in de woonkamer (met 3 wordt het ook lastig om dat niet te doen, dan krijg je zo'n vos, kip en graan verhaaltje). M heeft ongeveer tot zijn 1e verjaardag in de box gezeten. Vaak s ochtends even een uurtje. Daarna eigenlijk alleen op zijn eigen verzoek. Maar ik ben bang dat hij er nu door heen zou zakken :X

Nog even voor Mango: zelf swifferen :{w
SPOILER
Belle, wat een schrik. :*

Danic *O*

Gister een erg leuke dag gehad in het park. Eerst eendjes gevoerd, toen kwamen er een heleboel grote ganzen + zwaan op af dus snel weg. M huilen want hij vond het wel leuk. Daarna op een kleedje in het gras tot de dames er genoeg van kregen. Lekker gewandeld en daarna geluncht en een ijsje gegeten (M). Hertjes gevoerd, meisjes op een bankje in het bos gevoed. O+

J is sinds een dag of wat elke ochtend vroeg (= 7 uur :@ ) wakker. En dan echt wakker en uit bed willen. Hele huis nog in diepe rust. Heb haar mee naar mijn bed genomen en nog lekker gekroeld en gespeeld (zij) en nog even wat gedommeld (ik). Op mijn slapen wilde ze echt niet. Hoofd bleef omhoog tot ze mijn shirtje naar beneden had en een borst in het vizier kreeg, toen was het *hap*.
pi_130873315
Gulara :*
pi_130873325
Gulara waaaaaaaaaaaaaa respect!!!

Lastig dat het huis mooi was. Maar je keek toch mee met een vriend? Hopelijk gaat hij er ook niet wonen want anders is het zo confronterend. Maar je argumentatie klopt wel, geld voor binnen- en buitenlandse tripjes lijkt me voor jullie ook heel belangrijk. Maar bleh jammer dat het niet gewoon lellek was :{

Ik heb zes uur achter elkaar geslapen! Ik ben topfit!
pi_130873341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik nam al tijdens mijn zwangerschap vit D en dat neem ik nu nog steeds omdat ik bv geef en sinds deze week slik ik ook vit B Complex. Die laatste tegen haaruitval wat vorige week weer is begonnen. Na de zwangerschap van Lientje ook last van gehad, een maand of twee viel het vreselijk uit en toen zag ik weer nieuw haar verschijnen. Uiteindelijk was dat dikker/donkerder en voller dan ik eerder had, dus daar hou ik me nu maar aan vast. En ik was het nu alleen met Weleda shampoo en doe er wat Weleda berkenwater doorheen, daar knapte het de vorige keer ook van op, alleen ben ik dat toen pas later gaan doen.

Ik las hier vd week over haaruitval, dus vandaar nog even wat ik er tegen doe.
Bedankt voor de tip!

Vitamine B helpt trouwens ook tegen muggen. Ik slik dat altijd op vakantie in de tropen. Je bloed krijgt er een naar smaakje van.

Waarom herinner ik me dat nu pas? Aan het eind van de zomer en na tig muggebulten }:|
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:32:34 #269
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130873348
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:31 schreef Kyara het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!

Vitamine B helpt trouwens ook tegen muggen. Ik slik dat altijd op vakantie in de tropen. Je bloed krijgt er een naar smaakje van.

Waarom herinner ik me dat nu pas? Aan het eind van de zomer en na tig muggebulten }:|
Ja, dat had je mij ook wel eerder mogen melden! :o ;)
pi_130873352
Komt dat geheugen ooit weer goed?
pi_130873358
Kyara! Die parkfoto, zo idyllisch, ziet er echt perfect uit. O+ en M kijkt grotebroerig (?) naar z'n kleine zussen!
pi_130873465
Olf dat vind ik ook van M! Die blik O+
Zou hij nog weten hoe het zonder zusjes was? Is hij ook beschermend eigenlijk Kyara?
Je dag klinkt heerlijk. En voor zwanen en ganzen ren ik ook weg!

Gulara wat verstandig ;) maar mooie huizen zijn etters he? Ik word ook regelmatig verliefd maar woon in een koophuis, dat is dus niet zomaar even te regelen.

Die vitamine B ga ik trouwens mijn vriend tippen, die trekt muggen aan! Ik word dus nooit gestoken })

Fieder, beterschap!!

Ik heb F nog twee keer moeten omdraaien, maar hij sliep wel zoet verder en werd pas om 8:15 echt wakker O+
Nu ligt hij kraaiend op mijn schoot.

Ik vind nog steeds dat het letterlijk per week zóveel leuker wordt! Hij is zo gezellig nu en zo verliefd op ons ook O+
pi_130873531
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:41 schreef Suikertante het volgende:

Die vitamine B ga ik trouwens mijn vriend tippen, die trekt muggen aan! Ik word dus nooit gestoken })

Ik vind nog steeds dat het letterlijk per week zóveel leuker wordt! Hij is zo gezellig nu en zo verliefd op ons ook O+
Niet doen, dan ben jij straks weer de sjaak!

En dat steeds leuker worden O+ bizar is dat he. Ik heb het volgens mij al eerder gezegd, maar ben zo benieuwd wanneer dat een keer stopt! Nog duizend keer leuker kan toch haast niet?!
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:47:48 #274
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130873562
Even een snelle :* voor Gulara vanwege haar superpost en omdat een minuut waarin een baby huilt 10 minuten duurt. Laat staan vier uur. En sterkte voor zieke baby's ;( . Op de rest reageer ik straks, ik ga nu naar het Philips Stadion met.roodwitte baby voor de jaarlijkse foto op het PSV voetbalveld van alle baby's die het afgelopen jaar geboren zijn :+ Kom ik Shandaly of Kwisted nog tegen? :D
pi_130873591
Deze foto is gemaakt vlak voordat hij het autootje vlak langs D. hoofd gooide en J vol in haar oog prikte :') Hij weet wel dat hij zachtjes moet doen maar ja, dan wil hij toch een oog aanwijzen, of net iets te lomp aaien. Als iemand bij zijn zusjes komt dan staat hij er wel meteen naast om te roepen dat het zijn zusjes zijn. En in de auto heeft hij D's handje gepakt terwijl hij hele verhalen tegen haar vertelde O+ O+ O+
pi_130873610
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:45 schreef Olf het volgende:
Niet doen, dan ben jij straks weer de sjaak!
Dit!
pi_130873618
Veel plezier Spees! Wat een leuk idee!
pi_130873932
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Even een snelle :* voor Gulara vanwege haar superpost en omdat een minuut waarin een baby huilt 10 minuten duurt. Laat staan vier uur. En sterkte voor zieke baby's ;( . Op de rest reageer ik straks, ik ga nu naar het Philips Stadion met.roodwitte baby voor de jaarlijkse foto op het PSV voetbalveld van alle baby's die het afgelopen jaar geboren zijn :+ Kom ik Shandaly of Kwisted nog tegen? :D
haha nee ik wist niet eens dat het bestond! Wij gaan zo naar de babypark 2 autostoeltjes kopen en kijken of we kunnen afdingen :P

F.leur was vanmorgen zooo lief en leuk aan het spelen. Ze was eerst aan het dansen op Nielson en K3, kontje schudden :D Daarna blokken aan het stapelen (lees:omgooien en smijten) en toen nog even met haar pop rond aan het sjouwen, die kreeg dan ook veel kusjes (lees: natte plakzoenen met open mond en tong) en toen nog even een verhaaltje lezen in haar boekje (lees: knagen op de kaft en wederom natte plakzoeken op de foto's)

ohhhh mijn kind O+ O+ O+ O+ O+
pi_130873970
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:21 schreef Gulara het volgende:
Danic, wat is dan nu de volgende stap?

DoezelRiley. O+ Is ze al wakker Omen? Ooh wakker en weer slaap zie ik. Lekker rustig. *O* En saai. -O-

Fieder, arme L. :* Hopelijk blijven de vele oorontstekingen hem bespaard.

Goeiemorgen Kwisted! :W

SPOILER
Conclusie is toch maar niet doen dan? En die vriend van je, wil die het wel?

Kyara die swiffer foto _O- Wat ziet dat er gezellig uit zo op het kleedje met z'n 3en. Volgens mij onderneem jij altijd veel met jekindjes. M.idas is echt een stuk O+ Houdt hij ook van knuffelen??
pi_130874032
ok post nr 3, maar ik moet het toch óók nog even kwijt.

Ik ging gisteren kijken bij F.leur toen ze in bed lag, en ze lag op z'n pamperbabys. Oftewel, op haar buik, knietjes opgetrokken en kontje omhoog. Schattigste ooit O+

volgens mij ben ik hormonaal :')
pi_130874188
Lief!! Zeker geen foto van gemaakt?

(ik neem me altijd voor om de (video)camera mee te nemen als ik de kinderen uit bed haal, zo lief dat half wakker in de oogjes wrijven en uitrekken O+ )
pi_130874226
Coco

Een onesie voor Saar :D

Succes vandaag! :*

[ Bericht 37% gewijzigd door Kwisted op 06-09-2013 09:35:48 ]
pi_130874237
"dan wil hij toch een oog aanwijzen" :D
Maar echt, dat is natuurlijk juist hartstikke lief allemaal O+ En waarschijnlijk slaat hij zichzelf ook nog regelmatig in zijn oog ;) En dat hij ook verhalen vertelt, hij ziet ze wel echt als kleine meisjes dus. Ik heb echt geen idee hoe dat gaat met zulke jonge kinderen, daarom was ik benieuwd. Ik ga er een beetje van rammelen :@

Spees vol man'lijke kracht op 't veld, veel plezier! *O*
pi_130874378
Hoi! Ik werd geroepen geloof ik? Hier ben ik! Gaat allemaal prima, kind wordt groooooooot, maar bagger internet. Wordt aan gewerkt...
Dus no worries, I'll be back :)
pi_130874391
Egopost!! Zit ik weer op mn werk, krijg ik een whatsapp van man dat Isa een tandje door heeft!! Wanneer is dat gebeurd?! :o Ze is pas net geboren!! ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_130874418
ik ga straks maar even naar de H&M
SPOILER
pi_130874434
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:32 schreef Mineola het volgende:
Hoi! Ik werd geroepen geloof ik? Hier ben ik! Gaat allemaal prima, kind wordt groooooooot, maar bagger internet. Wordt aan gewerkt...
Dus no worries, I'll be back :)
:W

jeuj spirit een tandje :D *O*
pi_130874436
Gelukkig mineola! :)

Spirit Whut?! dat krijg je ervan als je haar eten gaat geven, ze moet toch ergens mee kauwen! :+

Wooooow Kwisted O+ Kwam je ook leuke jongensdingen tegen? Of alleen bij de meisjes geneusd?
pi_130874445
Dat vossenjrukje en die jumpsuit heb ik ook voor Isa gekocht. Die zijn echt te gaaf!! O+

Succes met shoppen Kwisted!
Sarcasme. Herken het.
pi_130874452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:34 schreef Kwisted het volgende:
ik ga straks maar even naar de H&M
SPOILER
met alle kortingscode van de H&M die in omloop zijn ben je waarschijnlijk goedkoper uit als je online besteld. Broek is hier ook in bestelling O+
pi_130874510
als ik een jongetje had :D
SPOILER
pi_130874528
Idd internetbestellen Kwisted!

Dat vossenjurkje is echt geweldig, ik heb een split second erover gedacht om die te bestellen voor als ooit. Maar dat ging me te ver. Maar toch. O+
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:41:49 #293
381212 Gulara
From the future
pi_130874556
Oh Kyara, Pi is ook een vreemd geitje, dus dat past goed in de wei.
En die foto van je drietal! O+ En M. die zo lief naar z'n zusjes kijkt. Of zou die denken "Krijgt mama twéé baby's zit er niet eens één broertje bij!" :P

En vanuit de sub-subtropen bedankt voor je muggentip! ^O^

Leuk hè baby's die wederzijds verliefd zijn! O+

En Spees veel plezier, klinkt tof! En dankje. :*

Kwisted succes met afdingen. En de jounes! O+ O+ O+

Mineola Yeah! Je bent er nog! *O* *O* Succes met je internet!

Spirit! *)

En Olf, ik zou het hem heel erg gunnen hoor. En dan kunnen Pi en ik ook nog eens op de veranda chillen.
Maar het is helemaal goed. Wij hebben een keitof leven ook zonder droomhuis. /luxeprobleem.
pi_130874620
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:39 schreef Kwisted het volgende:
als ik een jongetje had :D
SPOILER
Die met dat busje O+
Ik ga weer eens neuzen daar :@
Misschien moet ik eerst weer eens wat kleertjes sorteren op werkelijke maat ipv het label. Er schuiven continu kleertjes een vuilniszak door omdat ze nog te groot zijn ook al staat er 62 in en is hij 66 cm intussen. Dus ergens moet ik daar een veel te grote berg kleertjes aan overhouden zou je zeggen :D

Als ik nou dat jurkje met die vos koop, het rokgedeelte in tweeen knip en aan elkaar naai.. 8)7 O+
Trouwens je Fleurloving klinkt super. Dansen en bilschudden, ik verheug me erop.
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:47:14 #295
381212 Gulara
From the future
pi_130874657
Ooh en hoe zat het ook alweer met rijstwafels. Volgens mij was een merk beter dan het andere, maar waarom ook alweer? Wat zat er wel/niet, meer/minder in?
pi_130874759
Soms zit er zout in toch? Ik heb dus een of andere eco versie, die heeft dat niet. En ook nog eens babyformaat O+
pi_130874800
Oh en Coco!!!!!!!!! OMGWTFBBQ!!! O+ O+ O+ gefeliciteerd! Wat tof! Dit wordt een Tom, ik zeg het je!
pi_130874977
En wat slapen jullie baby's weinig (of mijne veel?)! Hij is ruim tien maanden en sinds twee weken pas over naar twee slaapjes van 1,5-2u per keer. Soms een derde aan het eind van de middag als hij weinig sliep/vroeg wakker was. Maar na 16u in slaap vallen is ook hier lastig, altijd al geweest.

Met 3/4/5 maanden sliep hij volgens mij nog 5x per dag een half uur of zo.
pi_130875006
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:53 schreef Mineola het volgende:
OMGWTFBBQ!!!
_O-

Ik denk ook een Tom trouwens!
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:05:34 #300
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130875068
Ik denk ook een Tom! En de boeken die ik aanbood zijn ip weg :)
pi_130875076
M sliep tot vorige week 2x en dan ook echt minimaal 4 uur per dag of zo.
Meisjes slapen sinds vorige week of 2x lang of 3x kort. Beetje afhankelijk van hoe laat ze wakker zijn. Maar ze zijn nu toch wel snel 2 uur wakker.

Ik ben vooral fan van de H&M vestjes voor jongetjes:
SPOILER
Vosjesjurkje vind ik zoooo schattig, maar ik kan niks vinden wat er op lijkt en ik wil ze niet allebei hetzelfde aantrekken (nou ja, heel soms wel) en ik weet inmiddels uit ervaring dat ik ze ook niks compleet anders aantrek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')