abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130809740
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130810934
Mijn baby slaapt 2,5 uur. En ik heb geen zak te doen voor mijn werk. :')
pi_130811826
Ik heb genoeg werk maar geen slapende baby. Kan ik vanavond weer aan de slag. :{
pi_130811876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb genoeg werk maar geen slapende baby. Kan ik vanavond weer aan de slag. :{
*boks*

Alhoewel ik wel de ochtend heb kunnen werken, dus dat scheelt.
pi_130811932
De teller staat op 3 uur :O

Ik had wel willen ruilen dames.
pi_130811978
Zo bij de ha geweest. Dacht niet aan een ppd en ik was daar ook al heftig over aan het twijfelen.
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding :P

Wel bloed geprikt en morgen tussen 08.00 en 11.00 bellen voor de uitslag.
Hij had het zelf over een vitamine b12 shot maar ik weet nog even niet waar die vitamine bij helpen. Iemand? Anders zwengel ik vanavond Google wel ff aan.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:18:36 #7
381212 Gulara
From the future
pi_130812013
Mijn baby is aan het regelen. Dus veel drinken en huilen om van alles.
Dus helaas geen uitgebreide nachtposts.

Ontopic: mijn baby likt al van jongs af aan zonnebrandcreme. :9
pi_130812341
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Mangostine het volgende:
De teller staat op 3 uur :O

Ik had wel willen ruilen dames.
Hé, dat is mijn slaaptotaal van de hele afgelopen nacht :') / :O / -O-
pi_130812605
Gulara regeldag pff. :*

Eten, mijnes heeft een voorliefde voor electriciteitskabesl, dat kauwt geweldig ofzo... gras spin :X ook al uit mond gevist...

Danic fijn geen ppd maar lastig blijft het. :*

Nog een draaiend tweelingmeisje *O*

Voor de dramanachten bij skoap en anderen :*
pi_130812696
Danic, ik weet van een ex-collega dat je je enorm slecht kan voelen bij een vitamine b12-tekort. Zij had een heel scala aan klachten (zowel lichamelijk als mentaal) die verdwenen toen ze elke drie maanden een injectie kreeg.

Gulara, ohja, regeldagen. Dat vergeet ik soms, dat kan ook nog. Succes ermee!
pi_130812760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef danic het volgende:
Zo bij de ha geweest. Dacht niet aan een ppd en ik was daar ook al heftig over aan het twijfelen.
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding :P

Wel bloed geprikt en morgen tussen 08.00 en 11.00 bellen voor de uitslag.
Hij had het zelf over een vitamine b12 shot maar ik weet nog even niet waar die vitamine bij helpen. Iemand? Anders zwengel ik vanavond Google wel ff aan.
Mijn moeder heeft er een tijd heel veel baat bij gehad..

Veel rare klachten met continu moe, depressief ed kunnen een oorzaak hebben in vitamine tekort.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:47:21 #12
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_130812804
Fijn danic dat het wrs geen ppd is. :*

Mango wat een slaapkop die zoon van jou!
;)

Mijn kleine mooie meisje is vandaag al 10 weken! :o O+ :'( *O* ....... en dit is dus ook m'n laatste officiele verlofdag. :{
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 4 september 2013 @ 15:33:27 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130814334
Jeetje Elmo dat gaat hard!

Danic, fijn dat je waarschijnlijk geen ppd hebt. Maar nu wel hopen dat jij ook baat heb bij B12 shots!
En is een hulp in de huishouding een optie? Misschien tijdelijk, maar om je even te ontzien?
pi_130814401
Elmo mijlpaal! Wanneer moet je weer aan het werk?
  woensdag 4 september 2013 @ 15:35:50 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130814438
Verder een :* voor de slechte nachten en regelende baby's...

En ongelukjes maken idd nog geen slechte moeder Twinks!
wel hilarisch om vervolgens al die ongelukjes te lezen :@ :D
pi_130814820
Twink Luc is ook uit de kinderstoel gevallen... :@
Daarna een tuigje gekocht en nu kan hij er tenminste niet meer uitklimmen...

(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 4 september 2013 @ 15:48:07 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130814871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Skoap het volgende:
Twink Luc is ook uit de kinderstoel gevallen... :@
Daarna een tuigje gekocht en nu kan hij er tenminste niet meer uitklimmen...

(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Oei, schrikken!

E.lin stond steeds in de trip trap, zelfs een tuigje hield haar niet tegen :'). Nu hebben we een ikea stoel gekocht, daarin is het voor haar zo goed als onmogelijk om te staan. Eet een stuk rustiger moet ik zeggen :D
  woensdag 4 september 2013 @ 15:54:55 #18
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_130815103
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Elmo mijlpaal! Wanneer moet je weer aan het werk?
Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_130815200
M klimt niet. Nu steeds eigenlijk niet. Dus die kan ik veilig in de traptrap laten zitten. D heeft het al bijna voor elkaar gekregen om uit de bumbo te klimmen (met playtray) :X

Lekker paar uurtjes weggeweest: boodschappen en daarna doorgewandeld naar de kinderboerderij. M heeft lekker gespeeld en wat gegeten en gedronken, de meisjes lekker geslapen. Nu is het hele spul lekker rustig binnen aan het spelen.

De kinderboerderij is hier eigenlijk een stadsboerderij met een speeltuin erbij. Schommelen tussen de geitjes. Wel altijd even goed uitkijken waar ik de kinderwagen neer zet want voor je het weet begint een kalkoen aan babyvoetjes te knabbelen.
pi_130815754
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte. :X
  woensdag 4 september 2013 @ 16:24:08 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816055
Kyara, dat klinkt goed! Ik ben heel gezellig met E op visite geweest :) met de bus, en terug naar huis een omweggetje genomen vanwege het lekkere weer.

Maar dat gekke kind slaapt dan natuurlijk niet, dus die ligt nu weer knock out op mn arm :') Nouja, dan maak ik de afwas zo wel af...
  woensdag 4 september 2013 @ 16:25:37 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816095
Olf, ik heb er wel eens wat over gehoord... zit nu mobiel dus zoeken gaat wat lastig, maar er is een topic over kinderstoelen, daar kun je ff kijken!
pi_130816210
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:54 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!
hee wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! *O* Wat ga je doen?
En met de mijlpaal van Liva *O*
pi_130816237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Olf het volgende:
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte. :X
Volgens mij heeft de Prenatal een "huismerk" tuigje.
pi_130816349
Bedankt Kyara en LB :). Ga maar eens bij de Prenatal kijken en anders het kinderstoelentopic zoeken!

En ik lees hier allemaal leuke uitstapjes van vandaag! Gezellig! Fijn, nog zo'n week mooi weer. Hopelijk het weekeinde ook nog even, als ik ook vrij ben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')