*boks*quote:Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb genoeg werk maar geen slapende baby. Kan ik vanavond weer aan de slag.
Hé, dat is mijn slaaptotaal van de hele afgelopen nachtquote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Mangostine het volgende:
De teller staat op 3 uur
Ik had wel willen ruilen dames.
Mijn moeder heeft er een tijd heel veel baat bij gehad..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef danic het volgende:
Zo bij de ha geweest. Dacht niet aan een ppd en ik was daar ook al heftig over aan het twijfelen.
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding![]()
Wel bloed geprikt en morgen tussen 08.00 en 11.00 bellen voor de uitslag.
Hij had het zelf over een vitamine b12 shot maar ik weet nog even niet waar die vitamine bij helpen. Iemand? Anders zwengel ik vanavond Google wel ff aan.
Oei, schrikken!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Skoap het volgende:
Twink Luc is ook uit de kinderstoel gevallen...
Daarna een tuigje gekocht en nu kan hij er tenminste niet meer uitklimmen...
(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Elmo mijlpaal! Wanneer moet je weer aan het werk?
hee wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:54 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!
Volgens mij heeft de Prenatal een "huismerk" tuigje.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Olf het volgende:
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |