*boks*quote:Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb genoeg werk maar geen slapende baby. Kan ik vanavond weer aan de slag.
Hé, dat is mijn slaaptotaal van de hele afgelopen nachtquote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Mangostine het volgende:
De teller staat op 3 uur
Ik had wel willen ruilen dames.
Mijn moeder heeft er een tijd heel veel baat bij gehad..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef danic het volgende:
Zo bij de ha geweest. Dacht niet aan een ppd en ik was daar ook al heftig over aan het twijfelen.
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding![]()
Wel bloed geprikt en morgen tussen 08.00 en 11.00 bellen voor de uitslag.
Hij had het zelf over een vitamine b12 shot maar ik weet nog even niet waar die vitamine bij helpen. Iemand? Anders zwengel ik vanavond Google wel ff aan.
Oei, schrikken!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Skoap het volgende:
Twink Luc is ook uit de kinderstoel gevallen...
Daarna een tuigje gekocht en nu kan hij er tenminste niet meer uitklimmen...
(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Elmo mijlpaal! Wanneer moet je weer aan het werk?
hee wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:54 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!
Volgens mij heeft de Prenatal een "huismerk" tuigje.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Olf het volgende:
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte.
Geen Brammen van de dag meer?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou een regeling met de andere ouder willen instellen om zeer geleidelijk de kinderen terug te ruilen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:
Toch moet je er niet aan denken. Stel je voor dat je er na een jaar of 6 achterkomt.
TWEELING!!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik moet nu aan Desperate Housewives denken![]()
Ik zou mijn lieve grote kleine stoere grappige fantastische dikbuikige lachende babbelende kwijlkussende hartveroverende Silvijn voor geen goud meer kunnen missen. Dus omruilen is sowieso een no-go. Ik zou misschien wel een bezoekregeling willen, maar dan niet maandelijks. Maar eigenlijk vind ik het onmogelijk om te antwoorden
We zitten in een hele drukke en emotionele periode. Ik heb simpelweg geen tijd om elke dag een shot te doen.quote:
Hahaha, oh ik zie dit al helemaal voor me, dat je ineens een bezoekregeling met Silvijn zou hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik moet nu aan Desperate Housewives denken![]()
Ik zou mijn lieve grote kleine stoere grappige fantastische dikbuikige lachende babbelende kwijlkussende hartveroverende Silvijn voor geen goud meer kunnen missen. Dus omruilen is sowieso een no-go. Ik zou misschien wel een bezoekregeling willen, maar dan niet maandelijks. Maar eigenlijk vind ik het onmogelijk om te antwoorden
Ik bedoel in het potentiële geval dat jij Bram terugruilt voor je biologische babyquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We zitten in een hele drukke en emotionele periode. Ik heb simpelweg geen tijd om elke dag een shot te doen.
Ik zat net precies hetzelfde te denken! En toen kwam ik in een hersenkronkel terecht waar ik niet meer uitkwam en waarbij ik dacht: zou ik dan de moeder van Silvijn zijn geweest????? Maar dat is echt totaal onlogischquote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat jij Flappe bent en niet stiekem toch als Spees ter wereld bent gekomen?
Jullie hadden ze ook kunnen splitsen bij geboorte en dan allebei een helft van een foto geven. En dat ze elkaar na jaren terugvinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Kyara het volgende:
Ai, dat is een heel erg lastige Olf. Mijn kinderen zijn echt mijn kinderen en ik hou met heel mijn hart van ze. Ik zou ze dan ook niet graag omruilen als ze toch niet van mij zouden zijn. Desondanks zou ik het ook heel moeilijk vinden als mijn eigen kind dan weer ergens anders zou opgroeien. Eigenlijk wil ik dan gewoon alle kinderen. Deze + de biologische....
We hebben ons trouwens wel een afgevraagd of D echt D is en niet stiekem toch J.
Oh ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik bedoel in het potentiële geval dat jij Bram terugruilt voor je biologische baby![]()
Het doet al pijn het te typen.
Oh, daar kan ik me echt niets bij voorstellen nu. Dat ik dan tóch de keuze zou maken om Silvijn aan iemand 'terug' te gevenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja.
Hoe pijn het ook zal doen om Bram terug te moeten geven aan zijn ouders, zo graag zou ik ook mijn eigen kind terug willen.
Bram slaapt op z'n buik vanaf het moment dat hij zelf op z'n buik kon rollen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef Fieder het volgende:
Ik zou ze denk ik ook allebei willen...
Even een vraag: L sliep vannacht op zijn buik. Hij kan niet zelf terugrollen maar hij is wel sterk in zijn nek. Mag dit nou of niet?
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We zitten in een hele drukke en emotionele periode. Ik heb simpelweg geen tijd om elke dag een shot te doen.
wij hebben er 1 bij de babydump gekocht. Past volgens mij overal opquote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Olf het volgende:
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte.
Ik maak Saar eigenlijk ook nog zelden vast, ze heeft tot nu toe niet geprobeerd te klimmen. Maar tis wel veiliger natuurlijk, dus toch maar doen voortaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Skoap het volgende:
Twink Luc is ook uit de kinderstoel gevallen...
Daarna een tuigje gekocht en nu kan hij er tenminste niet meer uitklimmen...
(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Nee manquote:Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef L-E het volgende:
IK ga straks Saar bekijken (nu eerst iets met mijnes doen). Aan de reacties te lezen heeft ze de oplossing voor wereldhonger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Fieder op 06-09-2013 07:07:31 ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef danic het volgende:
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding![]()
Haha. Een beetje welquote:Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik zat net precies hetzelfde te denken! En toen kwam ik in een hersenkronkel terecht waar ik niet meer uitkwam en waarbij ik dacht: zou ik dan de moeder van Silvijn zijn geweest????? Maar dat is echt totaal onlogisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |