abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130809740
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130810934
Mijn baby slaapt 2,5 uur. En ik heb geen zak te doen voor mijn werk. :')
pi_130811826
Ik heb genoeg werk maar geen slapende baby. Kan ik vanavond weer aan de slag. :{
pi_130811876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb genoeg werk maar geen slapende baby. Kan ik vanavond weer aan de slag. :{
*boks*

Alhoewel ik wel de ochtend heb kunnen werken, dus dat scheelt.
pi_130811932
De teller staat op 3 uur :O

Ik had wel willen ruilen dames.
pi_130811978
Zo bij de ha geweest. Dacht niet aan een ppd en ik was daar ook al heftig over aan het twijfelen.
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding :P

Wel bloed geprikt en morgen tussen 08.00 en 11.00 bellen voor de uitslag.
Hij had het zelf over een vitamine b12 shot maar ik weet nog even niet waar die vitamine bij helpen. Iemand? Anders zwengel ik vanavond Google wel ff aan.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:18:36 #7
381212 Gulara
From the future
pi_130812013
Mijn baby is aan het regelen. Dus veel drinken en huilen om van alles.
Dus helaas geen uitgebreide nachtposts.

Ontopic: mijn baby likt al van jongs af aan zonnebrandcreme. :9
pi_130812341
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Mangostine het volgende:
De teller staat op 3 uur :O

Ik had wel willen ruilen dames.
Hé, dat is mijn slaaptotaal van de hele afgelopen nacht :') / :O / -O-
pi_130812605
Gulara regeldag pff. :*

Eten, mijnes heeft een voorliefde voor electriciteitskabesl, dat kauwt geweldig ofzo... gras spin :X ook al uit mond gevist...

Danic fijn geen ppd maar lastig blijft het. :*

Nog een draaiend tweelingmeisje *O*

Voor de dramanachten bij skoap en anderen :*
pi_130812696
Danic, ik weet van een ex-collega dat je je enorm slecht kan voelen bij een vitamine b12-tekort. Zij had een heel scala aan klachten (zowel lichamelijk als mentaal) die verdwenen toen ze elke drie maanden een injectie kreeg.

Gulara, ohja, regeldagen. Dat vergeet ik soms, dat kan ook nog. Succes ermee!
pi_130812760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef danic het volgende:
Zo bij de ha geweest. Dacht niet aan een ppd en ik was daar ook al heftig over aan het twijfelen.
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding :P

Wel bloed geprikt en morgen tussen 08.00 en 11.00 bellen voor de uitslag.
Hij had het zelf over een vitamine b12 shot maar ik weet nog even niet waar die vitamine bij helpen. Iemand? Anders zwengel ik vanavond Google wel ff aan.
Mijn moeder heeft er een tijd heel veel baat bij gehad..

Veel rare klachten met continu moe, depressief ed kunnen een oorzaak hebben in vitamine tekort.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:47:21 #12
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_130812804
Fijn danic dat het wrs geen ppd is. :*

Mango wat een slaapkop die zoon van jou!
;)

Mijn kleine mooie meisje is vandaag al 10 weken! :o O+ :'( *O* ....... en dit is dus ook m'n laatste officiele verlofdag. :{
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 4 september 2013 @ 15:33:27 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130814334
Jeetje Elmo dat gaat hard!

Danic, fijn dat je waarschijnlijk geen ppd hebt. Maar nu wel hopen dat jij ook baat heb bij B12 shots!
En is een hulp in de huishouding een optie? Misschien tijdelijk, maar om je even te ontzien?
pi_130814401
Elmo mijlpaal! Wanneer moet je weer aan het werk?
  woensdag 4 september 2013 @ 15:35:50 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130814438
Verder een :* voor de slechte nachten en regelende baby's...

En ongelukjes maken idd nog geen slechte moeder Twinks!
wel hilarisch om vervolgens al die ongelukjes te lezen :@ :D
pi_130814820
Twink Luc is ook uit de kinderstoel gevallen... :@
Daarna een tuigje gekocht en nu kan hij er tenminste niet meer uitklimmen...

(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 4 september 2013 @ 15:48:07 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130814871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Skoap het volgende:

(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Oei, schrikken!

E.lin stond steeds in de trip trap, zelfs een tuigje hield haar niet tegen :'). Nu hebben we een ikea stoel gekocht, daarin is het voor haar zo goed als onmogelijk om te staan. Eet een stuk rustiger moet ik zeggen :D
  woensdag 4 september 2013 @ 15:54:55 #18
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_130815103
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Elmo mijlpaal! Wanneer moet je weer aan het werk?
Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_130815200
M klimt niet. Nu steeds eigenlijk niet. Dus die kan ik veilig in de traptrap laten zitten. D heeft het al bijna voor elkaar gekregen om uit de bumbo te klimmen (met playtray) :X

Lekker paar uurtjes weggeweest: boodschappen en daarna doorgewandeld naar de kinderboerderij. M heeft lekker gespeeld en wat gegeten en gedronken, de meisjes lekker geslapen. Nu is het hele spul lekker rustig binnen aan het spelen.

De kinderboerderij is hier eigenlijk een stadsboerderij met een speeltuin erbij. Schommelen tussen de geitjes. Wel altijd even goed uitkijken waar ik de kinderwagen neer zet want voor je het weet begint een kalkoen aan babyvoetjes te knabbelen.
pi_130815754
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte. :X
  woensdag 4 september 2013 @ 16:24:08 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816055
Kyara, dat klinkt goed! Ik ben heel gezellig met E op visite geweest :) met de bus, en terug naar huis een omweggetje genomen vanwege het lekkere weer.

Maar dat gekke kind slaapt dan natuurlijk niet, dus die ligt nu weer knock out op mn arm :') Nouja, dan maak ik de afwas zo wel af...
  woensdag 4 september 2013 @ 16:25:37 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816095
Olf, ik heb er wel eens wat over gehoord... zit nu mobiel dus zoeken gaat wat lastig, maar er is een topic over kinderstoelen, daar kun je ff kijken!
pi_130816210
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:54 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!
hee wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! *O* Wat ga je doen?
En met de mijlpaal van Liva *O*
pi_130816237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Olf het volgende:
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte. :X
Volgens mij heeft de Prenatal een "huismerk" tuigje.
pi_130816349
Bedankt Kyara en LB :). Ga maar eens bij de Prenatal kijken en anders het kinderstoelentopic zoeken!

En ik lees hier allemaal leuke uitstapjes van vandaag! Gezellig! Fijn, nog zo'n week mooi weer. Hopelijk het weekeinde ook nog even, als ik ook vrij ben!
pi_130816706
Mijn eerste werkweek(je) zit erop *O* L heeft het leuk gehad bij de gastouder O+ wat ben ik opgelucht en blij

Danic ben benieuwd naar je bloeduitslagen. Fijn dat het geen ppd is.

Gulara sterkte :*

Wat een aparte dingen eten jullie kindjes :D ben benieuwd wat L allemaal in zijn mond gaat stoppen.
En de verhalen over ongelukjes :* ik denk dat iedereen wel iets heeft! L stikte bijna in een stukje wortel gisteren :'( Mijn man was hem aan het voeren en die riep opeens: "hij stikt!" Pfff paniek. Maar hij kreeg het gelukkig uiteindelijk zelf doorgeslikt. En ik heb het nog wel door een zeefje gedrukt...

Elmo sterkte met werken weer

Kyara die kalkoen _O-
pi_130816730
Deeeeeeeeeeeeee daily!

Een zeer hypothetische vraag. Wat zou jij doen als je baby(/babies) omgeruild blijken te zijn bij de bevalling (ook voor de thuisbevallers ;))?

Je komt er achter, en er is dus iemand die nu jouw biologische kind heeft. Ik wil graag uitvoerige antwoorden, met al je emoties, overwegingen en bezoekschema's die je dan zou overwegen. >:)
pi_130816758
:D !
  woensdag 4 september 2013 @ 16:49:23 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130816763
Tja. Van ruilen komt huilen he!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 4 september 2013 @ 16:49:58 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816782
OMG het idee!!! :'(

Ik zou het echt niet weten :o
pi_130816788
Misschien slaapt mijn hypothetische biologische baby wel de hele nacht! :o
pi_130816793
Ik zou een regeling met de andere ouder willen instellen om zeer geleidelijk de kinderen terug te ruilen.
  woensdag 4 september 2013 @ 16:50:24 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816800
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja. Van ruilen komt huilen he!
_O-
pi_130816821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou een regeling met de andere ouder willen instellen om zeer geleidelijk de kinderen terug te ruilen.
Geen Brammen van de dag meer? :'(
pi_130816833
Toch moet je er niet aan denken. Stel je voor dat je er na een jaar of 6 achterkomt.
pi_130816842
Ik moet nu aan Desperate Housewives denken :')
Ik zou mijn lieve grote kleine stoere grappige fantastische dikbuikige lachende babbelende kwijlkussende hartveroverende Silvijn voor geen goud meer kunnen missen. Dus omruilen is sowieso een no-go. Ik zou misschien wel een bezoekregeling willen, maar dan niet maandelijks. Maar eigenlijk vind ik het onmogelijk om te antwoorden :D
pi_130816843
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:
Toch moet je er niet aan denken. Stel je voor dat je er na een jaar of 6 achterkomt.

:X
  woensdag 4 september 2013 @ 16:51:49 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816844
Oh maar ik zou E écht niet meer af kunnen staan als ze niet mijn biologische kind zou zijn ;(
pi_130816847
Ai, dat is een heel erg lastige Olf. Mijn kinderen zijn echt mijn kinderen en ik hou met heel mijn hart van ze. Ik zou ze dan ook niet graag omruilen als ze toch niet van mij zouden zijn. Desondanks zou ik het ook heel moeilijk vinden als mijn eigen kind dan weer ergens anders zou opgroeien. Eigenlijk wil ik dan gewoon alle kinderen. Deze + de biologische....

We hebben ons trouwens wel een afgevraagd of D echt D is en niet stiekem toch J.
pi_130816855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou mijn lieve grote kleine stoere grappige fantastische dikbuikige lachende babbelende kwijlkussende hartveroverende Silvijn voor geen goud meer kunnen missen. Dus omruilen is sowieso een no-go. Ik zou misschien wel een bezoekregeling willen, maar dan niet maandelijks. Maar eigenlijk vind ik het onmogelijk om te antwoorden :D
TWEELING!!!!
pi_130816869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

TWEELING!!!!
Hahahahaha té erg ook.
pi_130816871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef Olf het volgende:

[..]

Geen Brammen van de dag meer? :'(
We zitten in een hele drukke en emotionele periode. Ik heb simpelweg geen tijd om elke dag een shot te doen.
pi_130816883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahaha, oh ik zie dit al helemaal voor me, dat je ineens een bezoekregeling met Silvijn zou hebben. :o

Dan zou ik die ook opeisen!!
pi_130816893
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

We zitten in een hele drukke en emotionele periode. Ik heb simpelweg geen tijd om elke dag een shot te doen.
Ik bedoel in het potentiële geval dat jij Bram terugruilt voor je biologische baby :'(
Het doet al pijn het te typen.
pi_130816917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

TWEELING!!!!
Weet jij zeker dat jij Flappe bent en niet stiekem toch als Spees ter wereld bent gekomen?
  woensdag 4 september 2013 @ 16:53:57 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130816922
Er was een tijdje terug een serie over: switched at birth.

Erg flauw, alle uitersten bij elkaar getrokken, maar wel interessant :Y
pi_130816932
Is Flappe Silvijns moeder dan ook? :o
pi_130816939
quote:
17s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:

[..]

Weet jij zeker dat jij Flappe bent en niet stiekem toch als Spees ter wereld bent gekomen?
Ik zat net precies hetzelfde te denken! En toen kwam ik in een hersenkronkel terecht waar ik niet meer uitkwam en waarbij ik dacht: zou ik dan de moeder van Silvijn zijn geweest????? Maar dat is echt totaal onlogisch :D _O-
pi_130816943
Een poos geleden bij achter gesloten deuren oid kwam deze casus echt voorbij. De ouders kwamen er achter omdat hun dochter een donornier moest hebben en beide ouders bleken dit niet te kunnen, omdat ze de biologische ouders niet waren.
pi_130816952
quote:
17s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Kyara het volgende:
Ai, dat is een heel erg lastige Olf. Mijn kinderen zijn echt mijn kinderen en ik hou met heel mijn hart van ze. Ik zou ze dan ook niet graag omruilen als ze toch niet van mij zouden zijn. Desondanks zou ik het ook heel moeilijk vinden als mijn eigen kind dan weer ergens anders zou opgroeien. Eigenlijk wil ik dan gewoon alle kinderen. Deze + de biologische....

We hebben ons trouwens wel een afgevraagd of D echt D is en niet stiekem toch J.
Jullie hadden ze ook kunnen splitsen bij geboorte en dan allebei een helft van een foto geven. En dat ze elkaar na jaren terugvinden.
pi_130816963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef Olf het volgende:
Is Flappe Silvijns moeder dan ook? :o
Aan zijn leukheid af te leiden zou het zomaar kunnen! :7 B-)
pi_130817006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef Olf het volgende:

[..]

Ik bedoel in het potentiële geval dat jij Bram terugruilt voor je biologische baby :'(
Het doet al pijn het te typen.
Oh ja.

Hoe pijn het ook zal doen om Bram terug te moeten geven aan zijn ouders, zo graag zou ik ook mijn eigen kind terug willen.
pi_130817038
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja.

Hoe pijn het ook zal doen om Bram terug te moeten geven aan zijn ouders, zo graag zou ik ook mijn eigen kind terug willen.
Oh, daar kan ik me echt niets bij voorstellen nu. Dat ik dan tóch de keuze zou maken om Silvijn aan iemand 'terug' te geven :X

Flappe die hersenkronkel _O-
pi_130817098
Ik zou ze denk ik ook allebei willen...

Even een vraag: L sliep vannacht op zijn buik. Hij kan niet zelf terugrollen maar hij is wel sterk in zijn nek. Mag dit nou of niet?
pi_130817131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef Fieder het volgende:
Ik zou ze denk ik ook allebei willen...

Even een vraag: L sliep vannacht op zijn buik. Hij kan niet zelf terugrollen maar hij is wel sterk in zijn nek. Mag dit nou of niet?
Bram slaapt op z'n buik vanaf het moment dat hij zelf op z'n buik kon rollen.
pi_130817141
Als hij zijn hoofd zelf van links naar rechts kan draaien zou ik me niet meer druk maken. Want dan zal hij niet met zijn gezichtje in het matras blijven liggen.
pi_130817169
Er is geen mag wel of mag niet alleen je eigen keuze..
Ja het is een wiegendood indicatie maar dat is geen borstvoeding geven ook.
Het is maar net hoe zeker je er zelf bij voelt.

Ik heb gewoon op de buik laten slapen.
pi_130817177
Ik neig er trouwens zelf naar niet terug te ruilen. Dan zou ik wel een soort afspraak willen maken waarbij ik ons biologische kind regelmatig zie (maar geen logeerpartijen want dan moet mijnes zeker ook uit logeren en dat wil ik niet) en iedereen nog lang en gelukkig samen zou leven.

In dit geval zie ik het wel voor me dat de ouders van mn 'huidige' baby geweldig leuke mensen zijn en dezelfde ideeën hebben over opvoeden. Ze moeten wel leuk zijn want ze hebben dit geweldige kind gemaakt.

Mochten het 'slechte' mensen zijn, wordt het een heel groot probleem. Dat wil ik mijn biologische kind niet aandoen maar mn baby ook absoluut niet.

Huidige 'terugruilen' is voor mij dus eigenlijk sowieso geen optie.

Wel vind ik het lastig dat ik ook tijdens mijn zwangerschap al een band heb opgebouwd met de baby in mijn buik, en dat zou heel verwarrend zijn als dat dus opeens niet deze baby is, maar de andere.
pi_130817770
Dailyolf is ingewikkeld . M. mag niet weg dat kan niet en de natuurlijke baby wil ik dan ook. Niks nie ruilen. Of misschien veel tijd met elkaar doorbrengen, naast elkaar gaan wonen ofzo...
En ik heb heel neurotisch (8> de opdracht gegeven altijd bij de baby te blijven in het ziekenhuis, ook al moest ie er mensen voor neerslaan :') hormonen denk ik :D . Maar goed heb me er geen moment druk over hoeven maken ze hielden hem in dezelfde kamer.
pi_130818078
Bram is een joenekloon. Ik maak me geen zorgen om een verwisseling.
pi_130818169
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:*
pi_130819653
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Olf het volgende:
wij hebben er 1 bij de babydump gekocht. Past volgens mij overal op
pi_130820033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Skoap het volgende:

Ik maak Saar eigenlijk ook nog zelden vast, ze heeft tot nu toe niet geprobeerd te klimmen. Maar tis wel veiliger natuurlijk, dus toch maar doen voortaan.

Mijlpaal voor Elmo! *O* En wat tof van je nieuwe werk :Y

Fieder, fijn dat het goed is gegaan bij de gastouder :)

Ik heb ook echt geen antwoord op de Olf vraag vandaag.
pi_130820064
Woei! O+

Ja, ik film altijd verkeerd om :') :@
pi_130820124
Kyan slaapt vanaf dag 3 op zijn buik. Hij draaide zelf goed zijn nek.

Wat betreft de Daily Olf, ik denk niet dat ik terugzou ruilen. Ik denk dat ik dan het andere (wat zou voelen als mijn eigen kind) zou willen houden en dan proberen veel met het andere gezin af te spreken zodat we beide betrokken zouden blijven bij het biologische kind.

Maar zeker weten doe ik het ook niet hoor.

Morgen naar het CB. Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen van het drinken en naar zijn stats.
pi_130820127
Wowwwww Saar!!! *O*

Oh ja, wij morgen ook cb! Ben ook zooooo benieuwd
pi_130820194
Saaaaaaaaar! *O*
pi_130820311
Wow! Saar loopt gewoon los! Heb je die film zo gemonteerd ofzo? :o :+
Knap joh!
pi_130820492
Saar _O_
pi_130820569
Oh saar *O* wat goed zeg!!!!
pi_130820676
Ja Fieder ik ben ook benieuwd bij jou, want die van ons schelen maar 2 weken.
pi_130821195
*O* Saaaar, superknap gek!

*O* Fieder, echt fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!

*O* 10 weken alweer Elmo, wat gaat het weer snel! En ook relaxed van je nieuwe baan!

En wat een lastige DO vandaag! Ik kan me niet voorstellen dat ik Nin weg (terug) zou moeten geven aan wildvreemde mensen :'( maar tegelijkertijd zou ik mijn biologische kindje ook niet bij die wildvreemde willen laten eigenlijk :@ Maar het is ook weer zo sneu om dan dat andere stel zonder kindjes te laten zitten ;( Dus doe dan maar het scenario dat ik gewoon stiekem een tweeling kreeg waar ik niets van wist en dat ik dus maar 1 kindje mee naar huis nam en dat er dan later nog eentje ergens bleek te zijn, die ik dan gewoon weer terug krijg O+ (Na 1 dag liefst wel al dan :P)
pi_130821973
Belle jij weet er wel een mooi scenario van te maken! :+
pi_130822070
Hier ook een buikslaper. Ik weet wat het advies is daarin, maar idd: geen borstvoeding geven geeft ook een verhoogd risico op wiegedood, daar hoor je niemand over. :) Hij slaapt wel bij ons overigens, een hele nacht in zijn eigen kamer op zijn buik vind ik gevoelsmatig wat bruggen te ver.

Ik kan niets met de Daily Olf van vandaag :+ Ten eerste kan ik me niet voorstellen dat er een verwisseling plaats had kunnen vinden, die van mij had wel wat bijzondere kenmerken waardoor je m van een ander kan onderscheiden. Ten tweede is het mijnes en die geef ik niet weg. Nooit. Nooit! :(
pi_130822145
Saaaaaar!!! *O*
pi_130822263
IK ga straks Saar bekijken (nu eerst iets met mijnes doen). Aan de reacties te lezen heeft ze de oplossing voor wereldhonger O+
pi_130822295
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef L-E het volgende:
IK ga straks Saar bekijken (nu eerst iets met mijnes doen). Aan de reacties te lezen heeft ze de oplossing voor wereldhonger O+
Nee man :{w
voor de Palestijnse kwestie
pi_130822546
Mijn baby is schor ;( te zielig

En hij ligt weer op zn buik maar hij is wel zelf in slaap gevallen :o :o (heb 2x zn speen teruggestopt, heeft ongeveer n kwartiertje geduurd *O* )
pi_130822863
Saar! :o Net de maanlanding *O*
Deed ze dat al langer? Of heb je nu echt de allereerste losse stapjes gecaptured?
pi_130823111
Daily Olf: stiekem denk ik dat je als ouder echt wel een gut feeling hebt als het niet jouw kind zou zijn. Niet? Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dan echt niks doorhebt.

Dat gezegd hebbende, super makkelijk op te lossen dus: meteen terugruilen!
En dan die onbiologische stiekem verduisteren. :7
pi_130823431
Ik doe even een speed-bijleesje.

Tally, ik moest lachen om je glimmende bolletje :@ :D

Klumsy jij nog even een :* voor de tijd van het jaar.

Kyara die foto met de doek en dan ook daarna met dat kleed, gossie O+ En lekker kwijlen zie ik :9
Wat lekker dat ze tegelijk gingen slapen vandaag!

Spark ben benieuwd hoe de heupecho uitpakt. Wel fijn dat ze preventief vast goed gaan kijken. En fijn dat jullie overstappen ook al gaat het niet van een leien dakje.

XM je werksituatie klinkt niet goed, kan heel lastig zijn, hoop dat je er op de een of andere manier oké uit komt!

Fieder, top dat het bij jou wél leuk is om weer te werken!

belle wat fijn dat Nin weer zo ontspannen is.
Jouw daily sla ik even over, maar volgens mij is F wel tevreden ;)

LE al iets gehoord van je sollicitatie??

Becky! :D Die gaat wel héél hard!! O+
Hier ook nog zes flessen trouwens, nu ik lees dat jij het ook nog steeds volhoudt denk ik weer dat ik er maar geen moeite voor ga doen. Ik vind het niet echt vervelend eigenlijk! Hoeveel drinkt ze nu per fles?

Shandaly, niet zo hard voor jezelf zijn en meer genieten :Y
(ik zeg dit meteen ook even tegen mezelf ;))

mandy F's gastouder is inderdaad een leuke meid die ik al langer ken (vriendin is een groot woord)!
Is bij jou het tandjesleed nu wat minder?

Spees, als ik met mijn knokploeg langs moet komen, let me know :*

Skoap erg is dat he, verwende nesten zijn we! Vannacht moest ik er maar liefs twee keer uit voor een lachende F, niet echt zwaar toch? Nou, ik heb me na de eerste fles lekker weer in bed genesteld :@ O+

Twinkle, iedereen heeft wel eens ongelukjes, echt niet te druk over maken hoor!

Tico: "Ontbijt: Korst brood vasthouden" :D
Verder, sterkte (geloof ik).

Elmo! *O* Hoera!

Olf ik heb een ding gekregen van een buurvrouw van mijn moeder (alsof dat uitmaakt ,van wie ik het heb gekregen) en dat kun je aan elke stoel vastknopen. Maar ja, ik weet niet waar het van is. Dus je hebt hier geen reet aan, behalve dat het dus bestaat!

De ruilvraag :D Ja dat lijkt me héél raar. Ik denk dat je automatisch ook iets voelt bij de andere baby (ook als het een placebo zou zijn trouwens). Maar F is mijnes :( Hoe zou zoiets wettelijk geregeld zijn eigenlijk?

Zo. Dat wast. Heb verder zelf niet veel nieuws :+ F kan bellen blazen. En dat klinkt als een scheet. En als hij dan gaat poepen gaat hij heel hard persen, loopt rood aan en dan zegt hij prrrrrrrt met allemaal bellen. LIEVELINGS!! O+
pi_130824190
Mag ik nog even mijn half-jarige job spammen van afgelopen zondag? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 32% gewijzigd door Fieder op 06-09-2013 07:07:31 ]
pi_130824413
O+ Fieder, zo'n leuk jommetje!

_O_ Suiker, megapost! We zijn trouwens bezig met dat boekje, al een beetje geprobeerd, maar vanaf morgen gaan we ervoor! Spannend wel een beetje vind ik, maar denk dat het wel echt kan helpen :)
pi_130824448
Lief Fieder! En leuk dat jullie ook echt een 1/2 jaar feestje hebben gedaan O+

Saar!!! You go girl! *O*
ik heb vandaag een soortgelijk filmpje gemaakt van mijn bijna 20-maander :')

En F blaast bellen *G*
pi_130824539
Waaaauw Saartje! Wat knap! Toch lopen voordat ze 1 jaar is Coco *O* *O*
hoe is het??

Over de kinderstoelen. Wij hebben de stokke tripp trapp, maar bewust de onderste plank laag gezet. Ze kan zich dus niet afzetten en dus ook niet gaan staan. Nog geen tuigje nodig hier.

F.leur heeft nog niet eerder vieze dingen in haar mond gedaan, behalve de pink van mijn schoonloeder :r Ohja en laatst een hapje zand :')

Over de ruilvraag: ik wil dan al de kinderen hebben >:)

Ik zag nog leuke filmpjes van Isabelmodel langs komen *O*

Tico :* voor de drukke periode!

Kyara was het leuk met de kindjes buiten vandaag??

Spees en Flappe _O- Is flappe degene die nu zwanger is?? Zoja, gefeliciteerd!! *O* En spees :* voor die k*t buren :(

Elmo, 10 weken :D *O* en gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Danic, b12 heeft bij mij echt wonderen gedaan! Voelde me ineens zowel mentaal als fysiek stukken beter. Mij werd het aangeraden omdat ik eigenlijk nooit geen vlees eet en dus weinig b12 binnen krijg.

En hier verder alles goed! Gezellig met F.leur naar de dierentuin geweest vandaag. Wat een weertje O+
en de bloeding is gestopt dus dat is ook fijn!
pi_130824581
Fieder :D wat een lekkerding! O+ En dat mutsje _O-
pi_130824691
Wat een leukerd Fieder O+
En een half jaar al!? :o
pi_130825400
Ja :o :'( O+ *O*

En wij vonden net een 4e tandje... :{
pi_130825513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef danic het volgende:

_O-
Gelukkig geen ppd. En ik ben ook benieuwd naar de uitslagen

Gulara :*

Elmo *O*
En jammer dat je verlof er op zit. Succes vrijdag

Kyara dat klinkt gezellig

LB ook al een gezellige dag. En dat niet slapen als je reist klinkt bekend. Buiten is veels te interessant

Fieder fijn dat de eerste werkweek er op zit *O*

Olf wat een moeilijke vraag. Ik moet gewoon huilen van het idee :@
Ik zou Riley nooit meer willen ruilen. Ze is nu mijn vlees en bloed. Biologisch of niet maakt niet meer uit. Zij is nu voor altijd mijn baby (zelfs als ze straks 30 is ofzo)
En nu lees ik als je biologische baby bij slechte mensen gekomen is. In dat geval wil ik haar er ook bij.

Tico :*

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik zat net precies hetzelfde te denken! En toen kwam ik in een hersenkronkel terecht waar ik niet meer uitkwam en waarbij ik dacht: zou ik dan de moeder van Silvijn zijn geweest????? Maar dat is echt totaal onlogisch :D _O-
Haha. Een beetje wel _O-

Fieder als Riley op haar buik ligt als ik naar bed ga draai ik haar om tijdens de nachtkus.
Verder laat ik haar gewoon op de buik slapen

Coco wat goed *O*

Suiker mooie post.

Fieder die foto O+

Kwisted gezellig
pi_130825722
Fieder wat een leuke feestfoto!!

En belle dat boekje was dus van Fieder, zo wordt het een heus Fok!boek.
pi_130825763
Welk boekje? :@
pi_130825775
Over slapende babytjes!
pi_130825814
Poeh.... Werken maakt moe *gaaaaaaap*

Zo moe dat ik me niet eens kan concentreren op wat jullie hebben geschreven *gaaaaaaaaap*
pi_130825829
Ohh ja! Die was niet van mij maar die heb ik jou wel getipt Suiker! Maar van wie was ie dan :P
Fijn boekje :Y
pi_130825899
Oh, wat genant. Ik heb geen idee meer :@
pi_130825998
Soesa toevallig?
Hihi hormonen he, geheugen als n vergiet :*
Ik ben 's ochtends blij als ik niet met mn roze konijnensloffen op mn werk aan kom
pi_130826022
Kwis jouw dochter is echt netjes hè. Eten en drinken zonder morsen, lief bij je stoel blijven spelen, geen viezigheid in dr mond. O+
Hoort ook een beetje bij maagd hè?

Mijnes is echt zo'n smeerkees. Snottebellen oplurken, van de grond eten, in zijn luier graaien, dat soort. Wat dat betreft gaan ze niet zo heel gelijk op. :')
pi_130826386
Fieder, wat een mooie foto! Een halfjaardag! En al vier tanden, woooooow!

Er komt zo om 22u een vriend langs voor biertjes enzo, ik vind het tegenwoordig eigenlijk best laat om om die tijd af te spreken :') ik heb zo'n wild studentenbestaan!

Ohhhh en ik wilde nog even met jullie delen dat deze fase (8 mnd) zo fantastisch is! Baby heeft steeds beter gevoel voor humor, d'r intelligentie neemt gestaag toe :P en ze is fysiek echt een stuk handiger. En extreem gezellig.
pi_130826492
Vertel even over die humor! Dat is al over 3,5 maand!!

En Fieder, zou kunnen....? :@ :D
pi_130826561
Mango door jou ben ik even sterrenbeelden aan t googlen, grappig om te lezen!

Olf klinkt geweldig O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')