*boks*quote:Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb genoeg werk maar geen slapende baby. Kan ik vanavond weer aan de slag.
Hé, dat is mijn slaaptotaal van de hele afgelopen nachtquote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Mangostine het volgende:
De teller staat op 3 uur
Ik had wel willen ruilen dames.
Mijn moeder heeft er een tijd heel veel baat bij gehad..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef danic het volgende:
Zo bij de ha geweest. Dacht niet aan een ppd en ik was daar ook al heftig over aan het twijfelen.
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding![]()
Wel bloed geprikt en morgen tussen 08.00 en 11.00 bellen voor de uitslag.
Hij had het zelf over een vitamine b12 shot maar ik weet nog even niet waar die vitamine bij helpen. Iemand? Anders zwengel ik vanavond Google wel ff aan.
Oei, schrikken!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Skoap het volgende:
Twink Luc is ook uit de kinderstoel gevallen...
Daarna een tuigje gekocht en nu kan hij er tenminste niet meer uitklimmen...
(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Elmo mijlpaal! Wanneer moet je weer aan het werk?
hee wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:54 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag aan het werk! Heb nogal een tijd thuis gezeten. Nu mag ik me weer eens nuttig maken buiten de deur!
Volgens mij heeft de Prenatal een "huismerk" tuigje.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Olf het volgende:
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte.
Geen Brammen van de dag meer?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou een regeling met de andere ouder willen instellen om zeer geleidelijk de kinderen terug te ruilen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:
Toch moet je er niet aan denken. Stel je voor dat je er na een jaar of 6 achterkomt.
TWEELING!!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik moet nu aan Desperate Housewives denken![]()
Ik zou mijn lieve grote kleine stoere grappige fantastische dikbuikige lachende babbelende kwijlkussende hartveroverende Silvijn voor geen goud meer kunnen missen. Dus omruilen is sowieso een no-go. Ik zou misschien wel een bezoekregeling willen, maar dan niet maandelijks. Maar eigenlijk vind ik het onmogelijk om te antwoorden
We zitten in een hele drukke en emotionele periode. Ik heb simpelweg geen tijd om elke dag een shot te doen.quote:
Hahaha, oh ik zie dit al helemaal voor me, dat je ineens een bezoekregeling met Silvijn zou hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik moet nu aan Desperate Housewives denken![]()
Ik zou mijn lieve grote kleine stoere grappige fantastische dikbuikige lachende babbelende kwijlkussende hartveroverende Silvijn voor geen goud meer kunnen missen. Dus omruilen is sowieso een no-go. Ik zou misschien wel een bezoekregeling willen, maar dan niet maandelijks. Maar eigenlijk vind ik het onmogelijk om te antwoorden
Ik bedoel in het potentiële geval dat jij Bram terugruilt voor je biologische babyquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We zitten in een hele drukke en emotionele periode. Ik heb simpelweg geen tijd om elke dag een shot te doen.
Ik zat net precies hetzelfde te denken! En toen kwam ik in een hersenkronkel terecht waar ik niet meer uitkwam en waarbij ik dacht: zou ik dan de moeder van Silvijn zijn geweest????? Maar dat is echt totaal onlogischquote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat jij Flappe bent en niet stiekem toch als Spees ter wereld bent gekomen?
Jullie hadden ze ook kunnen splitsen bij geboorte en dan allebei een helft van een foto geven. En dat ze elkaar na jaren terugvinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Kyara het volgende:
Ai, dat is een heel erg lastige Olf. Mijn kinderen zijn echt mijn kinderen en ik hou met heel mijn hart van ze. Ik zou ze dan ook niet graag omruilen als ze toch niet van mij zouden zijn. Desondanks zou ik het ook heel moeilijk vinden als mijn eigen kind dan weer ergens anders zou opgroeien. Eigenlijk wil ik dan gewoon alle kinderen. Deze + de biologische....
We hebben ons trouwens wel een afgevraagd of D echt D is en niet stiekem toch J.
Oh ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik bedoel in het potentiële geval dat jij Bram terugruilt voor je biologische baby![]()
Het doet al pijn het te typen.
Oh, daar kan ik me echt niets bij voorstellen nu. Dat ik dan tóch de keuze zou maken om Silvijn aan iemand 'terug' te gevenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja.
Hoe pijn het ook zal doen om Bram terug te moeten geven aan zijn ouders, zo graag zou ik ook mijn eigen kind terug willen.
Bram slaapt op z'n buik vanaf het moment dat hij zelf op z'n buik kon rollen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef Fieder het volgende:
Ik zou ze denk ik ook allebei willen...
Even een vraag: L sliep vannacht op zijn buik. Hij kan niet zelf terugrollen maar hij is wel sterk in zijn nek. Mag dit nou of niet?
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We zitten in een hele drukke en emotionele periode. Ik heb simpelweg geen tijd om elke dag een shot te doen.
wij hebben er 1 bij de babydump gekocht. Past volgens mij overal opquote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Olf het volgende:
Bestaan er eigenlijk tuigjesachtige dingen die je gewoon kan kopen en op elke willekeurige stoel kan gebruiken? We hebben een retrokinderstoel, maar ze staat de hele tijd op, en heb er pas al op het laatste moment vastgegrepen omdat ze met 1 been over de rand stapte.
Ik maak Saar eigenlijk ook nog zelden vast, ze heeft tot nu toe niet geprobeerd te klimmen. Maar tis wel veiliger natuurlijk, dus toch maar doen voortaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Skoap het volgende:
Twink Luc is ook uit de kinderstoel gevallen...
Daarna een tuigje gekocht en nu kan hij er tenminste niet meer uitklimmen...
(We hadden er beide niet over nagedacht dat Luc dat wel eens zou kunnen proberen)
Nee manquote:Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef L-E het volgende:
IK ga straks Saar bekijken (nu eerst iets met mijnes doen). Aan de reacties te lezen heeft ze de oplossing voor wereldhonger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Fieder op 06-09-2013 07:07:31 ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef danic het volgende:
Hij vroeg of ik een doorverwijzing wilde naar een psycholoog maar ik weet echt niet wat ik daar moet bespreken. Heb gezegd dat dat alleen hoeft als ze komt helpen in de huishouding![]()
Haha. Een beetje welquote:Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik zat net precies hetzelfde te denken! En toen kwam ik in een hersenkronkel terecht waar ik niet meer uitkwam en waarbij ik dacht: zou ik dan de moeder van Silvijn zijn geweest????? Maar dat is echt totaal onlogisch![]()
Nou het zijn nog niet hele diepzinnige grappen hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Suikertante het volgende:
Vertel even over die humor! Dat is al over 3,5 maand!!
En Fieder, zou kunnen....?![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef L-E het volgende:
IK ga straks Saar bekijken (nu eerst iets met mijnes doen). Aan de reacties te lezen heeft ze de oplossing voor wereldhonger
Ze heeft het een paar keer eerder gedaan, sinds een dag of twee, zoiets. Dus niet de allerallerallerallereerste stapjes, maar close enoughquote:Op woensdag 4 september 2013 19:51 schreef Mangostine het volgende:
Deed ze dat al langer? Of heb je nu echt de allereerste losse stapjes gecaptured?
Ja, voel me prima. Alleen heel moe enzo, maar da's niet erg. Vrijdag gesprek met de arts, daar ben ik vooral benieuwd naarquote:
Dat deden wij inderdaad ook, tot ze zelf meteen weer terugdraaide naar haar buikquote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Omentielvo het volgende:
Fieder als Riley op haar buik ligt als ik naar bed ga draai ik haar om tijdens de nachtkus.
Verder laat ik haar gewoon op de buik slapen
Ik denk dat dat stuk op dr rug als een soort gootje fungeert.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:55 schreef Fieder het volgende:
Wel apart dat het precies een streep maakt.
Ik zou ook een maatje groter proberen. Anders zou ik het ook niet weten.
Dat denk ik ook. Dat er wat plasdruppels tot op het plastic komen en dat dat dan in haar ruggengraatgootje (scrabble) stroomt. Hebben wij ook eens gehad, niet een grotere maat maar een ander merk was bij ons de oplossing.quote:[b]Op donderdag 5 september 2013 08:04 schreef danic het volgede:b]
[..]
Ik denk dat dat stuk op dr rug als een soort gootje fungeert.
Maatje groter verzuipt ze in.
Oh ja!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:04 schreef danic het volgende:
Ik denk dat dat stuk op dr rug als een soort gootje fungeert.
Maatje groter verzuipt ze in.
Haha ja best wel, helemaal als je het zo opsomt. Maargoed, de puberteit moet nog komen hequote:Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef Mangostine het volgende:
Kwis jouw dochter is echt netjes hè. Eten en drinken zonder morsen, lief bij je stoel blijven spelen, geen viezigheid in dr mond.![]()
Hoort ook een beetje bij maagd hè?
Mijnes is echt zo'n smeerkees. Snottebellen oplurken, van de grond eten, in zijn luier graaien, dat soort. Wat dat betreft gaan ze niet zo heel gelijk op.
ohja dat deed ik ook wel eens in de tijd van de overstromende luiersquote:Op donderdag 5 september 2013 08:14 schreef Fieder het volgende:
[..]
Oh ja!een gootje. Wel stom, dure luiers.
En als je het achterste randje nou iets naar binnen omslaat?
Heel mijn verlof deed ik dat ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:40 schreef Kwisted het volgende:
Gaan jullie trouwens ook mee terug naar bed als jullie kindjes een dutje doen? Ik tegenwoordig altijd wel, en sindsdien voel ik me zoveel beter. Nu ga ik dus terug naar bed
's middags sowieso niet. Soms als Silvijn heel vroeg wakker is (6 uur ofzo) wel. Want dan is hij altijd om 7 uur half 8 alweer moe en dan slaapt ie nog een uurtje. 's Middags is mijn eigen vermoeidheid eigenlijk altijd wel weg en sowieso word ik niet fitter van 's middags slapen, eerder gedesorienteerd en gaarquote:Op donderdag 5 september 2013 08:40 schreef Kwisted het volgende:
Gaan jullie trouwens ook mee terug naar bed als jullie kindjes een dutje doen? Ik tegenwoordig altijd wel, en sindsdien voel ik me zoveel beter. Nu ga ik dus terug naar bed
Goeie. Dat neem ik me 's ochtends ook altijd voor maar dan wordt het toch altijd weer minimaal 23.30quote:Op donderdag 5 september 2013 08:45 schreef klumsy het volgende:
Nee, maar nu Lola haar late fles niet meer krijg ga ik wel vaker vroeg naar bed...
ben deze week al 2 keer tussen 9 en half 10 naar bed gegaan
Je ziet het misschien zelf niet, maar je hebt al structuurquote:Op donderdag 5 september 2013 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben echt geen ritme. Ze slaapt als ze wil slapen en is wakker als ze wakker wil zijn. Ik zou ook echt niet weten hoe ik daar structuur in zou moeten aanbrengen eigenlijk
.
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, sinds de laatste sprong is ze echt een stuk wakkerder geworden.
Das meer SESK, spees... maar die afkorting doet toch ergens anders aan denken.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat denk ik ook echt Belle. Dat RRR () hebben wij ook ingevoerd toen S wat mopperig en huilerig was. Slapen, eten, spelen/knuffelen. Slapen, eten spelen/knuffelen. Etc. En daar kregen we echt een relaxtere baby voor terug. Succes!
Ja, XM, ik heb er wel eens over nagedacht, maar ik weet dat eigenlijk ook niet zo goed. In de praktijk ging het tot nu toe zo dat ik haar eten geef wanneer ik denk dat het er ongeveer weer tijd voor is en dat samenvalt met wat gemor van haar óf dat ze naar bed moet óf dat ze net wakker isquote:Op donderdag 5 september 2013 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Och belle, volgens mij gebeurt dat bijna bij iedereen wel een keer. Als het niet uit bed is, dan wel van de bank of een stoel.. Voel je niet te schuldig, die kleintjes kunnen heus wat hebben. Maar ik zou ook helemaal van slag zijn hoor...
Hoe herken jij hongersignalen bij Nin trouwens? Sinds Noor zo duimt vind ik het echt superlastig, aangezien ze bijna nooit huilt. Eigenlijk alleen als het te lang duurt voor haar fles klaar is, maar dan ben je 'het voedingsproces' in principe al gestart.
Enige wat ik merk is dat ze soms hard gaat kreunen tijdens het duimen () of veel harder aan haar duim zuigt dan anders. Maar vaak kijken we toch nog op de klok, zo van... mja het is weer 3-4 uur geleden, dus het zou wel kunnen dat het honger is.
Lastig!
Lieve fotoquote:Op donderdag 5 september 2013 09:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Goeie. Dat neem ik me 's ochtends ook altijd voor maar dan wordt het toch altijd weer minimaal 23.30
Gisteravond zoals iedere avond nog even bij slapende beeb gekeken, een van mijn lievelings. Hij lag er zo bij, achterstevoren op zijn dekentje, knuffels wel meegenomen natuurlijk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef Spirit82 het volgende:
Belle, als het goed voelt en gaat zoals het gaat, waarom zou je dan iets veranderen? Gek mens![]()
Bram was een week toen hij het kreeg... Nog volop antistoffen van mama en volledig borstgevoed. De kans dat hij het krijgt heel erg klein? Sorry? Het is een verkoudheid / griepvirus... Jaarlijks belanden er 1000 tot 2000 baby's in het ziekenhuis..quote:Op donderdag 5 september 2013 13:58 schreef Juud79 het volgende:
Ik kreeg vandaag telefoon, dat er volgende week iemand zou langskomen om mijn zoon een enting te geven tegen het RS-virus. Was in opdracht van de kinderarts omdat ie prematuur geboren is. Het is geen vaccin, maar een medicijn dat ze preventief krijgen zodat mochten ze RS oplopen dat ze er niet zo ziek van worden. Maar dan zou ie even t/m Feb iedere maand een enting krijgen en daar was ik volgens haar ook al van op de hoogte... niet dus.
Nu moet ik morgen voor controle naar het ziekenhuis en wil ik het daar nog overleggen, maar ik voel er toch niet zo voor om dat te doen. Hij krijgt BV en nog een hele tijd ook alleen dat en hij gaat niet naar een kinderdagverblijf oid. Wel een dreumes en baby in de opvang straks hier. Dus de kans dat ie het oploopt is echt heel klein. Ik was echt even van mijn apropos, ze bracht het als een voldongen feit.
Ik weet wat het inhoud en hoe ziek ze er van zijn. Alleen preventief medicatie geven dat staat mij tegen, als het een vaccin zou zijn en het was bijv eenmalig met de prikken mee, dan geen probleem.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram was een week toen hij het kreeg... Nog volop antistoffen van mama en volledig borstgevoed. De kans dat hij het krijgt heel erg klein? Sorry? Het is een verkoudheid / griepvirus... Jaarlijks belanden er 1000 tot 2000 baby's in het ziekenhuis..
Er zijn maar een paar groepen die in aanmerking komen voor deze prikken, aangezien ze zo'n 5000 euro per seizoen kosten. Te vroeg geboren kinderen of zwakkere kinderen die het virus krijgen kunnen echt heel erg ziek worden. Bram heeft er een week van in het ziekenhuis gelegen en dat was dus nog een vrij mild verloop.
1x per maand iemand die thuis een prik geeft.. Ik vind dat je er erg licht over denkt, en het zelfs in twijfel trekt of het wel nodig is...quote:Op donderdag 5 september 2013 14:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik weet wat het inhoud en hoe ziek ze er van zijn. Alleen preventief medicatie geven dat staat mij tegen, als het een vaccin zou zijn en het was bijv eenmalig met de prikken mee, dan geen probleem.
Maar ik vind dit nogal heftig voor iets wat ie wellicht kan oplopen...
Ehm ja, iets met genoeg geprikt en gemorreld aan mijn baby en genoeg prikkels en gedoe aan zijn lijf en al meer dan genoeg rommel in hem gestopt. Dus kritisch naar wat er nog meer met hem gebeurd ja, daar ben ik zijn moeder voor toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
1x per maand iemand die thuis een prik geeft.. Ik vind dat je er erg licht over denkt, en het zelfs in twijfel trekt of het wel nodig is...
Ieder zn ding...
Ja zeker! Maar dat is dan ook het geval met de hele groep die in aanmerking komt. Daarom is die zorg er ook dat er iemand thuis bij je komt. Dat is een vast iemand.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ehm ja, iets met genoeg geprikt en gemorreld aan mijn baby en genoeg prikkels en gedoe aan zijn lijf en al meer dan genoeg rommel in hem gestopt. Dus kritisch naar wat er nog meer met hem gebeurd ja, daar ben ik zijn moeder voor toch?
Dat doet Rosalie ook. Dan heeft ze gepoeptquote:Op donderdag 5 september 2013 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet je al wanneer je bij een andere kinderarts terecht kunt Spark?
Noor maakt allerlei geluiden, maar schaterlachen nog niet. Wel iets dat en voorbode ervan lijkt. Dan giert ze met geluid een sloot lucht naar binnen.
D is geboren met 32.4 weken, maar had wel ademhalingproblemen tijdens en net na de geboorte. Wellicht dat dat bij hem de reden is, maar ik overleg het morgen gewoon even waarom ze denken dat ie het nodig heeft.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:03 schreef L-E het volgende:
Juud, ik had dezelfde twijfels bij die prik. Uiteindelijk bleek dat Sticker niet in aanmerking kwam omdat het voor kindjes is die onder de 32 weken geboren zijn. Maar ik heb er echt mijn hoofd over gebroken, om de redenen die jij aandraagt. Elke maand een injectie vind ik een belasting voor een lichaam dat al zo veel te verduren heeft gehad. Maar goed, RS wil je ook niet.. Lastig.
belle, hier ook compleet zonder ritme hoor. Sticker hangt 8 a 10 keer aan de borst, en daar omheen slaapt hij wat, speelt hij wat, kletst hij wat, geen idee in welke volgorde, dat gaat telkens anders. Maar we hebben een blije baby (vorige week een sprongetje denk ik, hij is nu weer zn oude zelf, maar dan beter!) dus we gaan lekker zo door
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:36 schreef Fieder het volgende:
Mijn reus![]()
(de plaatjes zijn een beetje groot, sorry)
Wow Fieder!! 10 kg bij 6 maandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn uk is nu nog niet eens 10 kg (bijna 15 mnd). Pokon ftw
![]()
Venus in pocketformaat
© loveli
Neeeeequote:Op donderdag 5 september 2013 20:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
D'r beenplooien zijn al bijna weg!
Ja! Voordat je te laat bentquote:Op donderdag 5 september 2013 20:11 schreef Fieder het volgende:
[..]
NeeeeeOh ik ga snel foto's van zn beenplooien maken
Nee, E heeft nog d'r buikjequote:Op donderdag 5 september 2013 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Soesa, die bolle spekbuik raken ze zo snel niet kwijt... toch?
daar is de afgelopen 32 jaar maar 47 kilo bijgekomen....best te doen toch.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:52 schreef Suikertante het volgende:
Becky wat een verademing voor jullie! En wat was jij een veertje!
ga er maar niet vanuit.......quote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Olf het volgende:
Oja, box opruimen, onze heeft er al maanden niet meer in gezeten. We hadden het er toevallig vandaag over. Maar vroeg me af of er bijvoorbeeld ooit een fase nog komt dat het handig is als ze al loopt oid? Al laat ze dat vast niet toe
Zo hee, dus eigenlijk zijn je meisjes dikzakjes geweest vergeleken met jouquote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef becky27 het volgende:
Olf bij geboorte
mama: 40 weken zwangerschap 2200 gram 44 cm
Noortje 38.3 weken zwangerschap 3200 gram 47 cm
Isabel 37.6 weken zwangerschap 2935 gram 45 cm
Hier gaat hij er in de ochtend ook meestal even in. Maar hij vind het niet leuk. Geen bewegingsvrijheid. Hij tijgert liever op de grond. Dus dat doen we dan maar.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb de box tot 18 maanden gebruikt.![]()
Ik vond het fijn, dan ging ze in de ochtend er een tijdje in spelen, kon ik even wat in huis doen en eind vd middag ging ze er ook nog even in als ik ging koken. De laatste maanden ging ze er alleen in de ochtend na het ontbijt nog even in.
Als je dat maar iedere dag doet op een vast tijdstip dat is dat niet zo´n probleem, hier tenminste niet.
+1 ook Yaro vond het niets. En ik zelf als baby ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:11 schreef becky27 het volgende:
Als ik wat uit het zicht zet ik isabel in de kinderstoel, dat vind ze toffer dan de box. Denk dat het er hier niet in komt, ook niet met een bepaald ritme. Noortje moest er ook niets van hebben, zit gewoon in d'r karakter. Op het kdv kan ze het wel maar hier wil ze alles in de gaten houden en vooral met Noortje meedoen.
Achteruit is ook beweging. Het kan snel gaan hoor belle. Ons huis is aardig kids proef (door de oudste). En ik laat ze zelden alleen achter in de woonkamer. We hebben een open keuken, dus ook dan zicht. Moet alleen even wennen aan het speelgoed van de oudste wat misschien kwaad kan (kleine ballen van de knikkerbaan bv) en dat mijn oudste niet zijn snacks gaat weggeven. Vanmiddag aten ze beide lekker op de bank. Kyan aan de soepstengel en Yaro aan de chips.Dus ik dacht dat ik mooi even de vaatwasser kon uit en inruimen. Bleek dat mijn oudste hem chips had gegeven. En mijn kleine veelvraat vond dat wel wat volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef bellelena het volgende:
As, ik denk dat hier de grond ook geprefereerd zal gaan worden, nu al eigenlijk en ze kan alleen nog maar achteruit
Nou toen ie gisteren (vriend was er ook niet) van 16-20 zo'n beetje non stop aan het huilen was, was de gelatenheid iets minder.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara, klinkt echt wel pittig die regeldagen. Ben je er in het echt net zo gelaten onder als in je posts? Hopelijk heeft ie snel genoeg geregeld en is hij weer zijn happy old self!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |