Nee, maar indirect heeft Xenia er wel mee te maken, haar client heeft een relatie met diegene die nu beschuldigd wordt van overspel.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)kent-vreemdgaan.htmlquote:Woensdagmiddag liet ook Gunning in een verklaring weten dat het artikel in Weekend niet klopt. "Het artikel zit vol onwaarheden en feitelijke onjuistheden, ik vind het vreselijk wat er over mij en de vriend van Linda de Mol wordt beweerd."
Volgens Gunning zijn er nooit afspraken gemaakt met Rietbergen, ook niet in het geheim. "We zijn elkaar wel eens spontaan tegengekomen, maar er hebben nooit geheime ontmoetingen plaatsgevonden."
Die reacties eronder..quote:Op woensdag 4 september 2013 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)kent-vreemdgaan.html
Tsja, dan snap ik wel waarom Jeroen háár bedroog.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Lange tijd hield actrice Lieke van Lexmond (26) haar lippen stijf opelkaar
Ja, beetje wel inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef Starlie het volgende:
Nee kan me ook niet voorstellen, ik vind hem echt een down-hoofd hebben...
Ze mag hier ook wel een keertje komen $nott¤r¤n. Maar daarna wel opzouten.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, beetje wel inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zaptquote:Op woensdag 4 september 2013 18:44 schreef Uccie het volgende:
Peter R. De Vries en Bram Moscowicz hierbij als experts (over dat Jeroen zijn advocaat ingeschakeld heeft)
meneer vahle zag er beter uit dan deze opvolgerquote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bram zei in boulevard dat het interpretatie was en dat ze niets letterlijk gezegd heeft. De kop in artikel was een rechtzaak waard. "Ik was de minnares van", dit was niet te horen op de bandquote:Op woensdag 4 september 2013 19:42 schreef tesssssssss het volgende:
Maar die Bart Ettekoven heeft het interview toch opgenomen?
snaperniksmeervan.
Hear, hearquote:Op woensdag 4 september 2013 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij wilt dat ze haar kruisje laat zien tijdens ik hou van Holland?![]()
Ik vind haar aardig. Ze moet een andere plastisch chirurg, dat wel, maar ze is intelligent, professioneel en sympathiek.
Ja Jeroen heeft een relatie gehad met Lieke.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Tsja, hoe je eraan komt....
Was die kerel niet eerst met Lieke van Lexmond toen Linda haar benen opende voor hem?
Ohja, zwijggeld. Denk ik niet eens aan. Ik zou maar wat ongeschikt zijn als BN'erquote:Op woensdag 4 september 2013 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
Of die Renee heeft zwijggeld gekregen (van Jeroen of wellicht zelfs van de familie de Mol), en zal het nu gewoon blijven ontkennen.
Zou het overigens ook mediatechnisch in het voordeel van Linda werken als dat overspel nooit heeft bestaan?
Ze is natuurlijk de ideale schoondochter met het ideale gezinnetje, wellicht denken ze dat ze hierdoor een deuk in haar imago krijgt.
Het beste voorbeeld is natuurlijk Sylvie.
Ze IS de ideale schoondochter van Nederland, ze staat niet voor niets elke week daar te giechelen bij Ik Hou Van Holland met de blik van "kijk mij nou eens gewoon doen"quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ohja, zwijggeld. Denk ik niet eens aan. Ik zou maar wat ongeschikt zijn als BN'er
Jep, de geweldige David Harkema in GTSTquote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Bart Ettekoven was toch ooit soapacteur?
Hmm, jij denkt er het jouwe van?quote:
Dat er nog steeds mensen zijn die vreemdgaan goed praten, met 'argumenten'quote:Op woensdag 4 september 2013 13:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet altijd, maar soms speelt het wel mee.
Maar eerlijk is eerlijk, hij ziet er nog redelijk fris uit en zij is gewoon al een stuk rijper kwa verschijning.
Heb gedacht dat zij veel ouder was, leeftijdsverschil valt wel mee.
Is het alweer winter?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben geen anale sex.
En die is echt gruwelijk, gruwelijk oud geworden zeg. Onherkenbaarquote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Bart Ettekoven was toch ooit soapacteur?
Weet je wat erg is ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |