abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130823361
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wow een post van jou zonder het woord "aluhoedje" !
Tja, het valt me wel op dat er hier de raarste sites voorbij komen.
Als voorbeeld: globalresearch. Eens gekeken naar de reputatie:

Many of globalresearch.ca's articles discuss legitimate humanitarian or environmental concerns, but the site has a strong undercurrent of reality warping and bullshit throughout its pages :D

http://rationalwiki.org/wiki/Globalresearch.ca

En...daar is hier toch ook een forum voor, voor die invalshoek :?
pi_130823365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De bronnen blijken daarvan niet te verifiëren zijn. En eventueel enkele landbouwgif emmers tellen niet mee, een geweer is dodelijker.

We hebben het over de enorme aanval in Damascus met vele honderden doden binnen een kort tijd bestek. Dat is de rode lijn. Iets wat aluhoedjes niet kunnen is dingen in perspectief zien. Daarom denken aluhoedjes zoals jij dat rebellen zo'n enorme aanval konden plegen, want jullie hebben geen besef van verhoudingen.
:')

De rebellen hebben grote legerbasissen overgenomen. Vliegvelden. Tanks. Anti-Air installaties.

Maar gelukkig heb je aluhoedjes zoals jij die geloven dat Amerika de baken van verlichting, democratie en mensenrechten is, en alles wat zij zeggen aannemen als feit.
pi_130823380
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:00 schreef firefly3 het volgende:
Moderate opposition forces—a collection of groups known as the Free Syrian Army—continue to lead the fight against the Syrian regime. While traveling with some of these Free Syrian Army battalions, I've watched them defend Alawi and Christian villages from government forces and extremist groups.
Je kan er ook voor uitkomen dat je pro war bent
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_130823442
lol Kerry begint te spreken en mensen beginnen massaal te zwaaien _O- ( dgene met die rode handen that is )
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_130823500
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

:')

De rebellen hebben grote legerbasissen overgenomen. Vliegvelden. Tanks. Anti-Air installaties.

Maar gelukkig heb je aluhoedjes zoals jij die geloven dat Amerika de baken van verlichting, democratie en mensenrechten is, en alles wat zij zeggen aannemen als feit.
Ik kan relativeren en zie het algemene plaatje. Jij niet en daardoor ben je voor Assad die dagelijks onschuldige mensen bombardeert.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130823527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:01 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Tja, het valt me wel op dat er hier de raarste sites voorbij komen.
Als voorbeeld: globalresearch. Eens gekeken naar de reputatie:

Many of globalresearch.ca's articles discuss legitimate humanitarian or environmental concerns, but the site has a strong undercurrent of reality warping and bullshit throughout its pages :D

http://rationalwiki.org/wiki/Globalresearch.ca

En...daar is hier toch ook een forum voor, voor die invalshoek :?
Die eigenaar van de site, Chossudovsky heet hij geloof ik, is behoorlijk gek in zijn hoofd inderdaad. Hij gelooft oa dat zionisten 9/11 hebben uitgevoerd en ontkent de holocaust.
Incelfrikandel
pi_130823530
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:01 schreef DeToffifee het volgende:
En...daar is hier toch ook een forum voor, voor die invalshoek
Sommige dingen mogen wel naar BNW van mij. Ik zag vandaag weer iets voorbij komen met een kernbom van israel op Syrie afgelopen mei.

Hoog BNW gehalte..
pi_130823534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je kan er ook voor uitkomen dat je pro war bent
Ben ik ook, want het is van het zotte dat de chemische wapens niet al lang eerder waren vernietigd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130823558
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik kan relativeren en zie het algemene plaatje. Jij niet en daardoor ben je voor Assad die dagelijks onschuldige mensen bombardeert.
Waar is het bewijs dat assad er iets mee te maken heeft ?
pi_130823591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Die eigenaar van de site, Chossudovsky heet hij geloof ik, is behoorlijk gek in zijn hoofd inderdaad. Hij gelooft oa dat zionisten 9/11 hebben uitgevoerd en ontkent de holocaust.
Lekker is dat.
En dat komt hier telkens tussendoor :{w
pi_130823622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij hebt een ontzettend grote bord voor je kop en kan totaal niet relativeren. Anders had je niet meteen gezegd dat ik 'voor' Asswipe ben omdat ik de versie van de VS niet geloof.
pi_130823640
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waar is het bewijs dat assad er iets mee te maken heeft ?
Omdat hij de enige is die zulk spul heeft dat zoveel schade kan aanrichten: honderden doden binnen een paar uur. Een chemische aanval op dat niveau doe je niet zomaar.
  woensdag 4 september 2013 @ 20:07:45 #213
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130823685
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben ik ook, want het is van het zotte dat de chemische wapens niet al lang eerder waren vernietigd.
Daar gaat een interventie niets aan veranderen, hoor.
pi_130823695
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat hij de enige is die zulk spul heeft dat zoveel schade kan aanrichten: honderden doden binnen een paar uur. Een chemische aanval op dat niveau doe je niet zomaar.
Dat is een aanname geen bewijs.
pi_130823697
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij hebt een ontzettend grote bord voor je kop en kan totaal niet relativeren. Anders had je niet meteen gezegd dat ik 'voor' Asswipe ben omdat ik de versie van de VS niet geloof.
Dus jij bent voor wie? Zeker niet de FSA? De FSA is een zeer goede partij namelijk in dit conflict.
pi_130823793
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:04 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

Sommige dingen mogen wel naar BNW van mij. Ik zag vandaag weer iets voorbij komen met een kernbom van israel op Syrie afgelopen mei.

Hoog BNW gehalte..
Vind het een puur zwaktebod. Omdat ze het niet meer af kunnen met de gewone media, komen ze maar met die onzin aan.
pi_130823800
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef practics het volgende:

[..]

Dat is een aanname geen bewijs.
Het bewijs zoals dat telefoontje en dat ze weten dmv satelliet beelden waar de raketten opstegen en neer kwamen willen jullie niet als bewijs zien. Dus dan maar nog de andere dingen erbij halen die zo enorm sterk zijn. Zeggen dat ze ineens zo'n wapen hebben is van het zotte.
pi_130823827
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus jij bent voor wie? Zeker niet de FSA? De FSA is een zeer goede partij namelijk in dit conflict.
Ja geweldige partij :')
Jup als ik niet voor Asswipe ben moet ik wel voor de FSA zijn. Je laat goed zien dat jij het grote plaatje ziet.
pi_130823829
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De rebellen hadden een paar maanden terug nog chemische aanval gedaan . Dit is inmiddels erkend door de UN dus waarom zouden ze niet achter deze aanval zitten?
pi_130823879
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja geweldige partij :')
Jup als ik niet voor Asswipe ben moet ik wel voor de FSA zijn. Je laat goed zien dat jij het grote plaatje ziet.
Speak up, of ben je bang om je gedachten te verkondigen?
pi_130823887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Die raketten, dat is wat je noemt sabels laten rammelen, duidelijk maken dat je serieus bent, grommen.
Nou, nee. Vrij algemeen, zelfs in de westerse media die zich defacto onverbloemd opstellen achter de wens van Obama om als een tirannieke mishandelde ouder blind op los te meppen, erkennen dat het een Israëlische poging is om de VS een oorlog met Syrië in te duwen.

Afhankelijk van wie je daarnaast geloven wil, komt dat door groeiende onzekerheid in Israël dat Obama, als puntje bij paaltje komt, de hete ijzers voor Israël uit het vuur zal slepen; of omdat Israël niet wil wachten op de uitkomst van onderzoek van de VN, omdat ze wel weten dat dat niet in de gewenste richting wijst.
Het punt is natuurlijk, dat als het toch de 'rebellen' zijn geweest, de focus zich weer verlegt richting de leverancier van dat spul dat is gebruikt. En dat dan ook die gijzelingen van VN-soldaten op de Golan weer in beeld komt, die 'voor hun eigen bestwil' beter even een tijdje niet in de buurt konden zijn.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_130823890
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De rebellen hadden een paar maanden terug nog chemische aanval gedaan . Dit is inmiddels erkend door de UN dus waarom zouden ze niet achter deze aanval zitten?
bron
pi_130823894
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit wist ik niet, mag ik hier ajb een bron van?
pi_130823918
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het bewijs zoals dat telefoontje en dat ze weten dmv satelliet beelden waar de raketten opstegen en neer kwamen willen jullie niet als bewijs zien. Dus dan maar nog de andere dingen erbij halen die zo enorm sterk zijn. Zeggen dat ze ineens zo'n wapen hebben is van het zotte.
Over aluhoedjes gesproken, het ''bewijs'' waar jij mee komt aanzetten is van hezbollah , een terroristische organisatie?

GTFO :W
pi_130823939
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat zogenaamde telefoontje, als dat er überhaupt is, bewijst eerder het tegenovergestelde. En satellietbeelden, tjah, de VS heeft nogal een 'rugzakje' op dat gebied he :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')