http://edition.cnn.com/2013/09/04/politics/us-syria/index.htmlquote:Obama: Red line on Syria is the world's, not his
STORY HIGHLIGHTS
NEW: President Obama calls on the international community to act on Syria
NEW: "Are we going to try to find a reason not to act?" Obama says
Obama kicks off a four-day trip to Sweden and Russia as Congress debates Syria
A Senate committee will consider a resolution for limited military strikes
(CNN) -- President Barack Obama said Wednesday that the red line he outlined last year regarding Syria's use of chemical weapons came from international treaties and past congressional action, and now it is time for the international community to make good on its opposition to the banned armaments.
Al sinds 2011.quote:
Vreemde conclusie.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef DeToffifee het volgende:
Dit zegt in mijn ogen hoe hardnekkig en niet voor reden vatbaar dat regime van Assad is.
Aluhoedjes hebben het over weinig anders in die kant van de wereld, 4/5 mei was hetquote:Op woensdag 4 september 2013 16:36 schreef rakotto het volgende:
[..]
Vreemd. Ik ben dit nergens tegen gekomen.
Tja, je weet dat bepaalde landen het inmiddels uitgezocht hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:31 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Uitzoeken waar het vandaan komt alvorens iemand te straffen.
Er zijn zat websites en bladen die alleen maar artikelen schrijven voor een bepaald gewin. het is een "The boy who cried wolf effect." Zijn hersenscheten kunnen best waar zijn, maar hij heeft zijn kruit verspilt door andere onzin te verkondigen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:34 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Het interesseert mij persoonlijk de rozen WIE iets schrijft. Ik let alleen maar op WAT iemand schrijft. En of dat verifieerbaar juist is, of niet. Ik vind het zelfs tekenend voor deze tijd, EN verschrikkelijk gevaarlijk, dat er zo snel wordt gezegd dat bepaalde berichten niet juist zijn, omdat de schrijver 'anti-semiet' is. Of 'Moslim'. Of 'Homo'. Of een 'Vriend van Poetin/Obama/Rutte/Samasom.....'.
En de schrijver insinueert juist verbluffend weinig. Hij is er stellig van overtuigd dat Israël twee raketten heeft afgevuurd, gisteren, vanuit de Middellandse Zee. En Israël heeft dat inmiddels ook toegegeven. Tot zover de feiten.
Vervolgens verdwijnen die raketten van het radarscherm, en Israël zegt dat dat ook de bedoeling was, omdat het hier een oefening betrof. Samen met de Amerikanen. Maar de Amerikanen zelf ontkennen.
Daarbij is het op zijn zachtst gezegd onverantwoordelijk, om zonder waarschuwing vooraf, raketten te lanceren richting het oostelijke deel van de Middellandse Zee, op een moment dat daar een vloot oorlogsschepen van de Amerikanen en de Russen om elkaar heen draaien, in de aanloop naar de volgende agressie-oorlog van de VS. Een constatering die ik met de schrijver van dat artikel hartgrondig deel!
En uit eigen waarneming kan ik daar aan toevoegen, dat de Amerikanen zelf, ten tijde van de oorlog tegen Libië, consequent het afvuren van raketten WEL vooraf aankondigden, en iedereen luid en duidelijk vertelde uit welk gebied ze weg moesten blijven.
Dit akkefietje stinkt een uur in de wind!
Naar 't schijnt héquote:Op woensdag 4 september 2013 16:42 schreef DeToffifee het volgende:
Tja, je weet dat bepaalde landen het inmiddels uitgezocht hebben.
En er is nog niets gebeurd he....
Goed lezen. Het zou een Russische TORPEDO zijn geweest. Wie die lanceerde, dat meldt het artikel niet. Maar vind je HIER. Dat de Israëli's nooit mededelingen doen over hun militaire acties die in strijd zijn met het internationaal recht, dat moet je nu toch wel zo onderhand weten? Dus op bevestiging van Israël kun je lang wachten. Je zult het moeten doen met de claim van een Syrische bron, vrees ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:20 schreef rakotto het volgende:
Wot? Een Israelische submarine dat kapot geschoten is door Rusland en dat is niet in het nieuws gekomen?
Vaststellen dat er daadwerkelijk gifgas is gebruikt. Vervolgens vaststellen WIE het heeft gebruikt. Bewijzen overleggen. Internationaal de DADER straffen. Dus niet de kinderkamer binnen rennen, en het kind waar je een pesthekel aan hebt in elkaar rossen. Klink ik nou onredelijk?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef DeToffifee het volgende:
Wat is volgens jou dan de oplossing tegen dat gifgas?
Dus volgens jou liegen de VS? 'For the record!'quote:
'For the record!'quote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Dus volgens jou liegt de VS?
Nee. Dat hebben ze NIET.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:42 schreef DeToffifee het volgende:
Denk je niet dat het onderhand wel duidelijk is dat er gifgas is gebruikt? Nee, jij niet. Want jij denkt alles beter te weten. En je verdraait dingen zoals het je uitkomt, heb ik inmiddels gezien. Daar hou ik niet van, dus ik negeer je voortaan maar.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Vaststellen dat er daadwerkelijk gifgas is gebruikt. Vervolgens vaststellen WIE het heeft gebruikt. Bewijzen overleggen. Internationaal de DADER straffen. Dus niet de kinderkamer binnen rennen, en het kind waar je een pesthekel aan hebt in elkaar rossen. Klink ik nou onredelijk?
ik geloof mister Brahimi.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:42 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
En er is nog niets gebeurd he....
Waneer liegen ze niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Dus volgens jou liegen de VS? 'For the record!'
Sorry, weet even niet wie mister Brahimi is en waar ie voor staat.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef zuchtje het volgende:
[..]
ik geloof mister Brahimi.
[..]
Waneer liegen ze niet?
De UN-dude voor het Syrië probleemquote:Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Sorry, weet even niet wie mister Brahimi is en waar ie voor staat.
Dat de Joden geheimzinnig en alles schenden is wel bekend, maar ik vond het vreemd dat ik het nergens tegen gekomen was. Naja, goed om te weten dit.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Goed lezen. Het zou een Russische TORPEDO zijn geweest. Wie die lanceerde, dat meldt het artikel niet. Maar vind je HIER. Dat de Israëli's nooit mededelingen doen over hun militaire acties die in strijd zijn met het internationaal recht, dat moet je nu toch wel zo onderhand weten? Dus op bevestiging van Israël kun je lang wachten. Je zult het moeten doen met de claim van een Syrische bron, vrees ik.
Deze meneer dus.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:58 schreef zuchtje het volgende:
[..]
De UN-dude voor het Syrië probleem
Ban Ki Moon is een schoothondje. Moeten we wachten totdat hij blijft? Laat dat maar aan zijn bazen over.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:02 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Deze meneer dus.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)of-bij-aanval-syrie/
Ik hoop ook dat ze op de VN wachten. Ban-Ki-Moon heeft al gevraagd om zo snel mogelijke resultaten.
Dit soort reacties zit in dezelfde hoek: De kinderkamer binnen rennen, en meppen. Ik ben zelf nog zo'n volstrekt ouderwetse ouder, die niet bang was om te straffen. Maar wel altijd eerst even zeker wilde weten dat hij de goede te pakken had!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef DeToffifee het volgende:
Denk je niet dat het onderhand wel duidelijk is dat er gifgas is gebruikt? Nee, jij niet. Want jij denkt alles beter te weten. En je verdraait dingen zoals het je uitkomt, heb ik inmiddels gezien. Daar hou ik niet van, dus ik negeer je voortaan maar.
Oef....!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef DeToffifee het volgende:
Sorry, weet even niet wie mister Brahimi is en waar ie voor staat.
Nee. Dat was de wraakactie van Israël.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Aluhoedjes hebben het over weinig anders in die kant van de wereld, 4/5 mei was het
yes. Alleen hoop ik dat ze iets meer doen dan alleen vaststellen dat het is gebruikt. Dat geloof ik wel. Op zich zou Assad ook wel aansprakelijk gesteld kunnen worden voor gejat gas. Hij had er voorzichtig mee om moeten gaan, en wist dat de rest van de wereld het niet goed van hem vind. Maar als het buitenlandse raketten waren.. Dan kunnen we iets zuidelijker los. Of bij de buurman natuurlijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:02 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Deze meneer dus.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)of-bij-aanval-syrie/
Ik hoop ook dat ze op de VN wachten. Ban-Ki-Moon heeft al gevraagd om zo snel mogelijke resultaten.
En als het nou Syrische raketten waren, die op ondergrondse opslagplaatsen van de 'rebellen' terecht kwamen?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:10 schreef zuchtje het volgende:
yes. Alleen hoop ik dat ze iets meer doen dan alleen vaststellen dat het is gebruikt. Dat geloof ik wel. Op zich zou Assad ook wel aansprakelijk gesteld kunnen worden voor gejat gas. Hij had er voorzichtig mee om moeten gaan, en wist dat de rest van de wereld het niet goed van hem vind. Maar als het buitenlandse raketten waren.. Dan kunnen we iets zuidelijker los. Of bij de buurman natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |