Heb je je verdiept in Japanse muziek of alleen dit soort bands? Is namelijk altijd leuk om iemand te hebben voor aanraders.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Shonen Kife was ook eerder.... 5678's is wat harder, wat meer surf er door.
In vergelijkbaar genre: Mama Guitar
en Banana Erectors
met name dit soort en andere herriequote:Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef Kerftminister het volgende:
Heb je je verdiept in Japanse muziek of alleen dit soort bands? Is namelijk altijd leuk om iemand te hebben voor aanraders.
Hmm ok, ben wel nog redelijk nieuw met surf. Vind Go!Go!7188 (ook Japans toevallig) en The Expendables (surf, reggae, punk, ska) erg vet, maar weet niet hoe representatief dat is voor de rest.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef ranja het volgende:
[..]
met name dit soort en andere herrieBanana Erectors en 5678's zaten beide bij Sympathy for the Record Industry, een (amerikaans) label waar je de platen bijna blind van kan kopen
als je van garagerock/surf/etc houdt
Ik bedoel dan met name het jongste albumquote:Op woensdag 4 september 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je The National saai vindt moet je misschien gewoon verhuizen naar de Hardstyle-reeks.
En ook dat album is niet saai, tenminste imo.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel dan met name het jongste album
binnenkort Sebadoh in Utrecht... band van Lou Barlow, een lid van Dinosaur jr tijdens de goede jaren,quote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dinosaur Jr. wordt echt een van mijn favoriete bands hoor.
Zonde dat ik niet 6 maanden eerder met ze begonnen was, dan had ik morgen naar het concert gekund.
The National is de enige band die ik ken die daadwerkelijk met elk album beter wordtquote:Op woensdag 4 september 2013 21:52 schreef Moody het volgende:
[..]
En ook dat album is niet saai, tenminste imo.
Elk nummer heeft of een geweldige brug of een geweldige climax. Heel knap als je na 4 ijzersterke albums (debuut was mwah) nog zoveel unieke nummers in elkaar kan timmeren.
Ja, sorry. Vind hem op het eind nogal inkakken. Gospel en Racing Like a Pro hebben me nooit kunnen boeien. De eerste acht tracks vind ik stuk voor stuk veel beter dan de laatste vijf.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boxer dieptepunten. Wat?
Ik kan geen favoriet kiezen tussen de laatste 3 albums, maar misschien zegt dat genoeg over de kwaliteit van de albums. Blijft mijn favoriete band van de afgelopen jaren. Live ook bezopen sterk...quote:Op donderdag 5 september 2013 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
The National is de enige band die ik ken die daadwerkelijk met elk album beter wordtDe eerste drie kunnen me weinig boeien, Boxer heeft enorme hoogte- en dieptepunten, High Violet is voor het eerst van begin tot eind geweldig en Trouble Will Find Me is... Wauw.
Jaquote:Op donderdag 5 september 2013 00:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kan geen favoriet kiezen tussen de laatste 3 albums, maar misschien zegt dat genoeg over de kwaliteit van de albums. Blijft mijn favoriete band van de afgelopen jaren. Live ook bezopen sterk...
Zonder wijn durft Matt niet eens het podium op. Hoe bezopen is datquote:Op donderdag 5 september 2013 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaEén keer live gezien toen ik werkelijk nog nooit van ze gehoord had. Stond voor een andere band helemaal vooraan te wachten. Een van de beste concerten die ik ooit gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |