Ach, daar hebben we Nibb-it voorquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja, niet goed gekeken van mijn kant, dom van me
Nee schatje dat is iemand van KCT zelf die ze waarschijnlijk begeleidde.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
http://www.hssk.nl/home.html Gekke pappie's. Zelfs 1 met een kct-groene baret
Duh, alle nog in leven zijnde MWO dragers hebben hun onderscheiding pas ná WO2 ontvangen.quote:
Nope, heeft een BLJ baret-embleem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee schatje dat is iemand van KCT zelf die ze waarschijnlijk begeleidde.
Waarom niet?:Pquote:
Ik zie dat je een opruiming hebt gehouden in je FOBO?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zie dat je een opruiming hebt gehouden in je FOBO?
Volgens mij vergeet je Den Ouden, die postuum de MWO gekregen heet na zijn sneuvelen in Korea.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duh, alle nog in leven zijnde MWO dragers hebben hun onderscheiding pas ná WO2 ontvangen.
Marco Kroon is wél de eerste die hem gekregen heeft voor níet WO2 gerelateerd optreden.
Dikke vette kop, verscholen achter een balaklavaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef m.k het volgende:
Kijk even naar de algemene aanheid van deze foto
[ afbeelding ]
Lezen, alle nog in leven zijnde. Den Ouden is vorig jaar overleden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je Den Ouden, die postuum de MWO gekregen heet na zijn sneuvelen in Korea.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef Thaboel het volgende:
Ik steek even een cameltje op. Iemand die meedoet?
een zware van nelle, ook goed?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef Thaboel het volgende:
Ik steek even een cameltje op. Iemand die meedoet?
IK ZEG TOCH EEN CAMELTJE! ALS JE JE EIGEN PLAN WILT TREKKEN GA JE MAAR ERGENS ANDERS HEEN!quote:
quote:
Ik vind die 100 jaar pakjes echt anders smaken dan 100 jaar geledenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH EEN CAMELTJE! ALS JE JE EIGEN PLAN WILT TREKKEN GA JE MAAR ERGENS ANDERS HEEN!
je hoeft geen capsloc te gbruiken, nitwitquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH EEN CAMELTJE! ALS JE JE EIGEN PLAN WILT TREKKEN GA JE MAAR ERGENS ANDERS HEEN!
shift al the wayquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Trafassie het volgende:
[..]
je hoeft geen capsloc te gbruiken, nitwit
Wat heb ik nou gezegd over het posten van mijn profiel foto !!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef m.k het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet er nog net zo schattig uit als op je vorige profiel fotoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over het posten van mijn profiel foto !!![]()
Ja, ik snap hem, maar deze dan even als tegenwichtquote:
Ik krijg daar nog kippevel van, ik was van die tijd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik snap hem, maar deze dan even als tegenwicht
Ik ook, maar Leningrad is juist wel een positief nummer vind ik dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ik krijg daar nog kippevel van, ik was van die tijd.
Dat is nou die vorige mosgroene Frans Molenaar baret waar al die ophef over geweest is. KCT baret is veel lichter groen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
echt ik sta af en toe perplex hoe jullie meer over 'fashion' weten dan ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is nou die vorige mosgroene Frans Molenaar baret waar al die ophef over geweest is. KCT baret is veel lichter groen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is nou die vorige mosgroene Frans Molenaar baret waar al die ophef over geweest is. KCT baret is veel lichter groen.
Serieus Frans molenaar of is dat de bijnaam?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Frans Molenaar is de ontwerper van het huidige KL DT, daar hoorde in de eerste instantie een mosgroene baret bij, is later petrol geworden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Serieus Frans molenaar of is dat de bijnaam?
oww wat triest danquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope, heeft een BLJ baret-embleem.
Lijken wel italiaanse situatiesquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Frans Molenaar is de ontwerper van het huidige KL DT, daar hoorde in de eerste instantie een mosgroene baret bij, is later petrol geworden.
Wel leuke manier van je wapen vasthouden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef m.k het volgende:
[ afbeelding ]
Door de ! moest ik natuurlijk wél lezen.quote:
Ik heb genoeg foto's gezien waarop verwarring ontstaan is door de groene baret. Oud KL-ers mogen bijv. nog de olijfgroene dragen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:13 schreef AchJa het volgende:
Nog even ter verduidelijking de drie verschillende baretten naast elkaar:
[ afbeelding ]
Mosgroen, KCT, Olijf.
Later hebben we de huidige baret (petrol) gekregen.
Tijd voor een nieuw dt+baret. Lavender paars of licht grijs.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:13 schreef AchJa het volgende:
Nog even ter verduidelijking de drie verschillende baretten naast elkaar:
[ afbeelding ]
Mosgroen, KCT, Olijf.
Later hebben we de huidige baret (petrol) gekregen.
Olijf lijkt mij wel duidelijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw dt+baret. Lavender paars of licht grijs.
AchJa weet alles over de oude uniformenquote:
Olijfbruin, en ja, voor zover ik weet wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb genoeg foto's gezien waarop verwarring ontstaan is door de groene baret. Oud KL-ers mogen bijv. nog de olijfgroene dragen?
Jitzz kent zijn schepen (Erasmo en Remco ook trouwens)quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:21 schreef Thaboel het volgende:
Enne waar zijn jitzz, mk, c4 en ik in het rijtje?!
Die hebben nergens verstand van...quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:21 schreef Thaboel het volgende:
Enne waar zijn jitzz, mk, c4 en ik in het rijtje?!
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
AchJa weet alles over de oude uniformen
Nibb-it over de onderscheidingen
Hoogvlieger houdt ons op de hoogte van de nieuwe fashion trends
En Sammie van wat hij graag wil hebben maar niet door KPU geleverd wordt dus maar zelf aanschaft
Ahaaaa....moet wel eerlijk zijn dat hier een fijne sfeer hangt in deze reeksquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jitzz kent zijn schepen (Erasmo en Remco ook trouwens)
M.K. Die jongen met die mooie blauwe ogen![]()
C4 heeft geen fashion gevoelGama da's zijn fashion
Maar wat voor kleur baret wil jij nu op je kop kunnen zetten?quote:
Petrol.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wat voor kleur baret wil jij nu op je kop kunnen zetten?
Roze natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heeft de foto'squote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Ahaaaa....moet wel eerlijk zijn dat hier een fijne sfeer hangt in deze reeks.
En pics van m.k's blauwe ogen.
Past wel bij jequote:
Da's Nibb-itquote:
Daar hoef ik gelukkig niet meer over na te denken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
AchJa weet alles over de oude uniformen
Nibb-it over de onderscheidingen
Hoogvlieger houdt ons op de hoogte van de nieuwe fashion trends
En Sammie van wat hij graag wil hebben maar niet door KPU geleverd wordt dus maar zelf aanschaft
Oeps heb ik de verkeerde credits gegeven?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]![]()
En niet eens mijn kennis over camo vermelden
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps heb ik de verkeerde credits gegeven?
Ik dacht dat het Hoogvlieger was die de nieuwe camo's had gepost
Grumphwefljoiu . Nu ga ik terugzoeken ookquote:
Heeft ie ook, maar dat wil nog niks zeggen over kennis m.b.t. camo patronenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps heb ik de verkeerde credits gegeven?
Ik dacht dat het Hoogvlieger was die de nieuwe camo's had gepost
Met de camo's ben ik ergens tijdens WO 1 opgehouden. Die dazzle camo's van schepenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:55 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heeft ie ook, maar dat wil nog niks zeggen over kennis m.b.t. camo patronen
quote:
Don't go all mathematics expert on me!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:55 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heeft ie ook, maar dat wil nog niks zeggen over kennis m.b.t. camo patronen
Veiligheidsbril zodat de dames zeker niet flauwvallenquote:Op woensdag 4 september 2013 00:01 schreef m.k het volgende:
[..]zonnebril is voor mij gelijk een veiligheid bril
Dames vind ik niet erg, het feit dat alle mannen spontaan gay worden als ze mijn ogen zien...quote:Op woensdag 4 september 2013 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Veiligheidsbril zodat de dames zeker niet flauwvallen
OH!? DUS DE DAMES MOGEN WEL HUN ACHTERHOOFD OPENSPLIJTEN OP HET TROTTOIR VANWEGE JOU!?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Dames vind ik niet erg, het feit dat alle mannen spontaan gay worden als ze mijn ogen zien...
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Dames vind ik niet erg, het feit dat alle mannen spontaan gay worden als ze mijn ogen zien...
mk ook niet dusssssss......quote:Op woensdag 4 september 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En daar kan zelfs IK mij iets bij voorstellen
Oh, en nee m.k. is níet mijn type, ik ben geen 14 meer
Ik ben inmiddels al lang 15 hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, en nee m.k. is níet mijn type, ik ben geen 14 meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al lang 15 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.true, officieel volwassen nu ook begreep ik, inclusief alle financiële en fiscale verplichtingen
Meisje van 16 nog steeds toestemming vragen
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Aan haar jaquote:Op woensdag 4 september 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meisje van 16 nog steeds toestemming vragen
Gewoon prikken, is hoe ik het doequote:Op woensdag 4 september 2013 00:12 schreef Thaboel het volgende:
Zolang je toestemming van de broer hebt dan is er niks aan het handje hoor mk!
Prikborden tellen niet als relatie sammie.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewoon prikken, is hoe ik het doe
Er is echt een hoop veranderd tussen de tijd dat ik 16 jaar was en nu blijkbaar.quote:
Die is er niet zo vaak geloof ik dus dat komt goedquote:Op woensdag 4 september 2013 00:12 schreef Thaboel het volgende:
Zolang je toestemming van de broer hebt dan is er niks aan het handje hoor mk!
iejoor dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Prikborden tellen niet als relatie sammie.
Iejoor was een vrij depressief mannetjes varken... Succes.quote:
wtf lopen er bij jou voor varkens op de boerderij dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Iejoor was een vrij depressief mannetjes varken... Succes.
Die lopen niet. Die vliegen.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:16 schreef m.k het volgende:
[..]
wtf lopen er bij jou voor varkens op de boerderij dan?
tuk zequote:Op woensdag 4 september 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga mij met mijn oude botten te rusten leggen
picsquote:Op woensdag 4 september 2013 00:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik spring onder de douche. Ik moet zeggen: ik zie er blits uit in DT
Goffer was al bang voor zo'n antwoord. Ik snap geen flikker van FB, weet trouwens niet eens of ik je daar kenquote:
Goffer ik log in op FB en zie allerlij ballontjes, zie jou daarbij staan, klik weer iets verkeerds aan.quote:
Ow wacht ff, heb je geloof ik wel op FB overhemd en stropdas zijn verkeerd?quote:
Ik kon het niet laten..quote:Op woensdag 4 september 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow wacht ff, heb je geloof ik wel op FB overhemd en stropdas zijn verkeerd?
Dat zijn alleen de AchJa's die het zou opvallen
Merk hetquote:
quote:
Ja, je hebt de goeiequote:Op woensdag 4 september 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow wacht ff, heb je geloof ik wel op FB overhemd en stropdas zijn verkeerd?
Dat zijn alleen de AchJa's die het zou opvallen
Stukje uit onze Skype chatquote:Op woensdag 4 september 2013 00:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten..![]()
[03-Sep-13 22:09:05] Samthegreat5: Hehe Do I look good, or do I look good
[03-Sep-13 22:09:29] Aapsoldaat: ik zou je doen
[03-Sep-13 22:09:38] Aapsoldaat: zodra je GODVERDOMME HET JUISTE TENUE AAN HEBT
Ja ken ik. Suf groepje droeftoeters bij mekaar. Zijn geen ten eerste geen studenten meer, en komen niet uit den Haag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Kennen jullie deze?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haagsch_Studenten_Schutters_Korps_'Pro_Libertate'
Leiden geil.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studentenweerbaarheid
Correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ik de foto's zo zie zijn dit nog ergere lachertjes dan VeVa'ers.
Ja, ik hoorde het net op de radio.quote:Op woensdag 4 september 2013 06:49 schreef gerco94 het volgende:
de nieuwe karel doorman word alweer verkocht
Ik las het ja. We worden (zijn?) echt het militaire lachertje van de wereld zoquote:Op woensdag 4 september 2013 06:49 schreef gerco94 het volgende:
de nieuwe karel doorman word alweer verkocht
Visie??? Welke visie?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:14 schreef AchJa het volgende:
Visie, WUL, Pakketvergelijking, nog meer ehdn opgeheven...
Nederland zoekt het maar lekker uit als er weer eens wat dijken gedicht moeten worden of als de pleuris uitbreekt. Stelletje ondankbare honden.
Je gaat je dan toch afvragen waar al dat geld blijft gezien die grafiek.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:39 schreef AchJa het volgende:
Kijk eens... Rupsje Nooitgenoeg krijgt er per jaar zakken vol geld meer bij... Defensie blijft hopeloos achter....
[ afbeelding ]
Maar dat durven ze niet. 95% van de nederlanders ziet defensie als een schreeuwende infanterist. En die vinden ze niet nodig.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:43 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Je gaat je dan toch afvragen waar al dat geld blijft gezien die grafiek.
Prima andere zaken waar men veel op kan bezuinigen.
Daar heb je helaas gelijk in.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar dat durven ze niet. 95% van de nederlanders ziet defensie als een schreeuwende infanterist. En die vinden ze niet nodig.
Maar wel ff 5000 syriers willen opvangen.
Linkse hobbies, baantjes carousel politici, Europa... etc.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:43 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Je gaat je dan toch afvragen waar al dat geld blijft gezien die grafiek.
Prima andere zaken waar men veel op kan bezuinigen.
De fraude in de zorg, megalomane overheidsprojecten die miljarden kosten en totaal niet rendabel zijn, ontwikkelingshulp waarvan weet ik veel hoeveel er aan de strijkstok blijft hangen bij de ontvangers etc etc etc.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Linkse hobbies, baantjes carousel politici, Europa... etc.
Al...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:52 schreef Trafassie het volgende:
En wat mij betreft bezuinigd men dan op defensiebladen, zet ze online. Ook weer veel geld bespaard.
Ik krijg anders nog steeds de Landmacht elke maand.quote:
Eerdere maatregelquote:Op woensdag 4 september 2013 09:55 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ik krijg anders nog steeds de Landmacht elke maand.
Dat wist ik idd al. Maar dan nog, die aparte krijgsmachtonderdelen tijdschriften, Vliegende Hollander, Landmacht en Alle Hens, dat kan ook online ipv dure drukkerij en bezorging.quote:
En mogelijk blijft die grote hoop een grote hoop als ze 650 man moeten herplaatsenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:49 schreef Thaboel het volgende:
Nou... Het is in het systeem verandert alleen ligt mn dossier weer op de grote hoop... Wacht uit.
En het kabinet maar mooi weer spelen.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef Bouke-p het volgende:
Denk dat zodra mn MBO4 diploma binnen is ik de dienst uitga, HBO ga ik wel bij een burgerbaas doen.
Stelletje mafkezen daar in Den Haag, eigenlijk moeten we met heel defensie alles pakken dat nog rijd/vliegt en t op t binnenhof dumpen en die figuren daar t maar laten uitzoeken
Vind je het gek? Al sinds begin jaren 90 vorige eeuw is er hervorming/bezuiniging op bezuiniging geweest.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:24 schreef Nibb-it het volgende:
'Volgens Trouw is de sfeer verslechterd binnen de krijgsmacht. Het vertrouwen in de defensietop en de minister is, vooral onder medewerkers van de landmacht, flink afgenomen.' (NRC)
Goh.
Duhuh...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:24 schreef Nibb-it het volgende:
'Volgens Trouw is de sfeer verslechterd binnen de krijgsmacht. Het vertrouwen in de defensietop en de minister is, vooral onder medewerkers van de landmacht, flink afgenomen.' (NRC)
Goh.
Er komt nog zes miljard aan bezuinigingen aanquote:Op woensdag 4 september 2013 10:11 schreef Trafassie het volgende:
[..]
En het kabinet maar mooi weer spelen.
Daar valt dit dus oa onderquote:Op woensdag 4 september 2013 10:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er komt nog zes miljard aan bezuinigingen aan
Heb jij daar een bron van?quote:
'Het is nog niet bekend hoe de zes miljard euro die het kabinet nog extra wil bezuinigen voor Defensie uitpakt.'quote:Op woensdag 4 september 2013 10:35 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Heb jij daar een bron van?
Dacht dat die 6 miljard bezuinigingen/lastenverzwaring oa dit ook defensie treft met bovengenoemde onderdelen die geschrapt gaan worden.
Nee, die 330 miljoen kwam ook plotsklaps uit de lucht vallen, dat staat helemaal los van die 6 miljard.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:35 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Heb jij daar een bron van?
Dacht dat die 6 miljard bezuinigingen/lastenverzwaring oa dit ook defensie treft met bovengenoemde onderdelen die geschrapt gaan worden.
voortaan vooraf aan een schietdag loopt er achter de HSI die de inspectie doet nog iemand met een pet, mag je ff een paar euro doneren voor de munitiequote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, die 330 miljoen kwam ook plotsklaps uit de lucht vallen, dat staat helemaal los van die 6 miljard.
Al, de inzetbaarheid defensiebreed is echt bedroevendquote:Op woensdag 4 september 2013 10:37 schreef Trafassie het volgende:
Dat is toch echt van de zotte dan.
Dan hebben we straks een krijgsmacht die met ducttape aan elkaar vastgeplakt zit.
Weet nog wel dat ik een keer in Egypte was en daar zo'n douanier zag wiens kalashnikov letterlijk met elastiekjes en plakband bij elkaar gehouden werd. Nooit meer vergeten.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:37 schreef Trafassie het volgende:
Dat is toch echt van de zotte dan.
Dan hebben we straks een krijgsmacht die met ducttape aan elkaar vastgeplakt zit.
quote:De vraag is nu natuurlijk: wat is de reactie van VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra op de brief van zijn eigen VVD-minister? Zijlstra heeft toch echt in april gezegd dat er niet minder, maar juist meer geld naar Defensie zou moeten.
Dat is Egypte, we hebben het nu over de NL Krijgsmacht, voorzover je dat nog zo kunt noemen.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik een keer in Egypte was en daar zo'n douanier zag wiens kalashnikov letterlijk met elastiekjes en plakband bij elkaar gehouden werd. Nooit meer vergeten.
NL Krijgsmacht? Royal Beggar's Armyquote:Op woensdag 4 september 2013 10:41 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Dat is Egypte, we hebben het nu over de NL Krijgsmacht, voorzover je dat nog zo kunt noemen.
We hebben marine nodig bij Afrika, kunnen jullie een schip sturen Nederland??? Neen, de kapitein is ziek....quote:Op woensdag 4 september 2013 10:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
NL Krijgsmacht? Royal Beggar's Army
Zo noemden de Britten dat geloof ik ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
NL Krijgsmacht? Royal Beggar's Army
Dat krijg je ervan met het bier dat spotgoedkoop isquote:Op woensdag 4 september 2013 10:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hebben marine nodig bij Afrika, kunnen jullie een schip sturen Nederland??? Neen, de kapitein is ziek....
Welk bier?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:46 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan met het bier dat spotgoedkoop is![]()
Of zijn die tijden ook al voorbij?
Grolsch bij ons in de Cie's bar. 40 guldencent voor een glas bier.quote:
20 jaar geledenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Grolsch bij ons in de Cie's bar. 40 guldencent voor een glas bier.
In totaal gaat het om een structureel tekort van maar liefst 330 miljoen euro (!) in 2018.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:38 schreef AchJa het volgende:
Nog even het 330 miljoen bezuinigen nieuwsbericht...
Zoiets ja.quote:
Dat was vroeger... Tegenwoordig Paresto met horeca prijzen...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Grolsch bij ons in de Cie's bar. 40 guldencent voor een glas bier.
Nee hoor dat had ik correct gelezen, daarom krijgt defensie met extra bezuinigingen te maken.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
In totaal gaat het om een structureel tekort van maar liefst 330 miljoen euro (!) in 2018.
Heeft iemand een leesfoutje gemaakt, of wat?
Ik weet het, op veteranendag Maes bier, ¤1,50 gvd.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was vroeger... Tegenwoordig Paresto met horeca prijzen...
Oh zo, goedemorgenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor dat had ik correct gelezen, daarom krijgt defensie met extra bezuinigingen te maken.
Is Utrecht niet dichterbij?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:00 schreef Trafassie het volgende:
Ik mag eigenlijk geen autorijden, maar moet helaas toch naar de Ikea in Breda, nieuwe schoenenrek kopen
Nee, Breda vanuit Gorinchem is maar 20 minuten rijden.quote:
Moet het persé Ikea schoenenrek zijn? Is er niet een bouwmarkt dichterbij die ook schoenenrekken verkoopt?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:00 schreef Trafassie het volgende:
Ik mag eigenlijk geen autorijden, maar moet helaas toch naar de Ikea in Breda, nieuwe schoenenrek kopen
We hebben hier een Gamma, een Praxis en een Karwei in Gorinchem. Weet echter niet of ze dat verkopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet het persé Ikea schoenenrek zijn? Is er niet een bouwmarkt dichterbij die ook schoenenrekken verkoopt?
http://www.kwantum.nl/meubelen/kasten/schoenenkastenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:05 schreef Trafassie het volgende:
ohhh, en een Leenbakker en Kwantum
En dan met jezelf leren leven als je een paar kinderen aan stukken rijdquote:Op woensdag 4 september 2013 11:00 schreef Trafassie het volgende:
Ik kan op ich best korte stukjes auto rijden, maar idd, wat je zegt, het is wel riskant, er zal maar iets gebeuren terwijl je vol met pillen zit.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:12 schreef m.k het volgende:
[..]
En dan met jezelf leren leven als je een paar kinderen aan stukken rijd
Gaat deze dan wordenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.kwantum.nl/meubelen/kasten/schoenenkasten
Moeilijk hè
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:25 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Gaat deze dan worden
[ afbeelding ]
Nee dat kan je niet, het staat niet voor de grap op die bijsluiterquote:Op woensdag 4 september 2013 11:23 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ik kan op ich best korte stukjes auto rijden, maar idd, wat je zegt, het is wel riskant, er zal maar iets gebeuren terwijl je vol met pillen zit.
Kwantum is open tot 2000 uur, dus als Lotusss thuis is maar even die kant op, dan kan zij rijden.
ik ga ze nu ff bellenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Je zou ze natuurlijk wel vast kunnen bellen of ze die apart zetten voor je en dat je die vanavond komt ophalen (just in case).
Ik snap je helemaal hoor, heb al maanden geen auto meer bestuurd juist omdat ik me er bewust van ben.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet, het staat niet voor de grap op die bijsluiter
Mooizo, je bent in ieder geval weer voor reden vatbaar tegenwoordigquote:Op woensdag 4 september 2013 11:33 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor, heb al maanden geen auto meer bestuurd juist omdat ik me er bewust van ben.
quote:
Tja, als ER was ik eigenlijk constant bezopen en kwam er geen zinnig woord uit. Vandaar ook dat ik ER begraven heb, en een nieuwe start wil makenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Mooizo, je bent in ieder geval weer voor reden vatbaar tegenwoordig
Beetje nutteloos is het wel als iedereen weet hoe het zit. Ik zie het punt niet maargoed als jij er gelukkig van word moet je het vooral doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:14 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Tja, als ER was ik eigenlijk constant bezopen en kwam er geen zinnig woord uit. Vandaar ook dat ik ER begraven heb, en een nieuwe start wil maken
Wat voor plannen heb jij dan om onder moeders rok vandaan te komen? Studeren? Op kamers gaan?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Beetje nutteloos is het wel als iedereen weet hoe het zit. Ik zie het punt niet maargoed als jij er gelukkig van word moet je het vooral doen.
Ondertussen ben ik plannen aan het trekken om binnen 2 jaar een eigen dakkie te vinden en een baan waar ik van kan eten. Maar wat en waar...
Toen hadden we nog een paar smaldelenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
man man man, als ik later als opa ga vertellen dan begin ik met "Vroeger, toen de marine nog schepen had"
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:23 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb jij dan om onder moeders rok vandaan te komen? Studeren? Op kamers gaan?
quote:
Wat voor baan denk je dan aan?quote:
Allround computer systeem bouwer (of iets in die richting) of iets in de buitenwereld.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Wat voor baan denk je dan aan?
Is een eigen webshop starten niks voor je?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Allround computer systeem bouwer (of iets in die richting) of iets in de buitenwereld.
Ja dat zou wat voor mij zijn ja, maar zie dat maar eens vol te houden op die markt, dan moet je met iets unieks komen.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Is een eigen webshop starten niks voor je?
klopt, concurentie is moordend. jij moet met een uniek concept komen wil je boven de anderen uitsteken.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dat zou wat voor mij zijn ja, maar zie dat maar eens vol te houden op die markt, dan moet je met iets unieks komen.
Praktisch gezien is langsgaan bij alle uitzendbureaus in de omgeving een goede eerste stap om werk te vinden. En niet te kieskeurig zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dat zou wat voor mij zijn ja, maar zie dat maar eens vol te houden op die markt, dan moet je met iets unieks komen.
Klopt, met aenvullende servicesquote:Op woensdag 4 september 2013 12:34 schreef m.k het volgende:
Het zal een uniek plan moeten worden wil het werken...
Alang al, een keer gebeld of ik 2 daagjes wou afwassenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Praktisch gezien is langsgaan bij alle uitzendbureaus in de omgeving een goede eerste stap om werk te vinden. En niet te kieskeurig zijn.
Zodra je wat geld hebt kan je het sparen of investeren in een eigen bedrijfje.
Maar vooral moet het ook een uniek iets zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 12:41 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Klopt, met aenvullende services
Daarin moet je dus inventief zijn, evt webhosting oid's.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:42 schreef m.k het volgende:
Maar vooral moet het ook een uniek iets zijn
Langs BLIJVEN gaan en minimaal 1x per week bellen.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Alang al, een keer gebeld of ik 2 daagjes wou afwassendat was een half jaar geleden
[..]
Maar vooral moet het ook een uniek iets zijn
Maar het punt is dat een uitzendbureau mij niet een baan gaat opleveren waar ik zekerheid heb en waar ik een paar jaar van kan leven.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Langs BLIJVEN gaan en minimaal 1x per week bellen.
Zoals Lotusss zegt, langs blijven gaan, en niet bij één uitzendbureau maar bij meerdere inschrijven. En zie je een vacature op het raam hangen die je wat lijkt, direct binnen informeren.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Alang al, een keer gebeld of ik 2 daagjes wou afwassendat was een half jaar geleden
Zekerheid heb je met geen enkele baan, ook niet bij de overheid. Het heeft mij ook jaren uitzendwerk gekost voordat ik een eerste vaste aanstelling kreeg. En zelfs op de Uni werd ik ondanks jarenlange relevante werkervaring eerst voor een jaar aangesteld.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar het punt is dat een uitzendbureau mij niet een baan gaat opleveren waar ik zekerheid heb en waar ik een paar jaar van kan leven.
Ja maar mag ik het ff anders proberen? Zolang ik de mogelijkheid heb om direct al mijn energie in iets goed te steken zou ik dat liever doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zekerheid heb je met geen enkele baan, ook niet bij de overheid. Het heeft mij ook jaren uitzendwerk gekost voordat ik een eerste vaste aanstelling kreeg. En zelfs op de Uni werd ik ondanks jarenlange relevante werkervaring eerst voor een jaar aangesteld.
Ga naar school.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar mag ik het ff anders proberen? Zolang ik de mogelijkheid heb om direct al mijn energie in iets goed te steken zou ik dat liever doen.
Onzin, naast school kun je best een webshop erbij houdenquote:
yeahhhnoquote:
Ik zeg toch ook niet dat dat niet kan. Maar als je naar school gaat heb je een wat grotere kans op een betere toekomst.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:07 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Onzin, naast school kun je best een webshop erbij houden
Dat vind ik onzin, genoeg mensen die zonder scholing een succesvool bedrijf hebben opgericht, ondernemerschap noem ik dat maarquote:Op woensdag 4 september 2013 13:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat dat niet kan. Maar als je naar school gaat heb je een wat grotere kans op een betere toekomst.
Daarm zeg ik: grotere kans. van de 20 mensen met bedrijfsscholing zal waarschijnlijk meer dan 80% makkelijk een bedrijf kunnen oprichten, dus 16 mensen. Maar van 20 mensen zonder scholing zal waarschijnlijk een aanzienlijk kleiner deel succesvol een bedrijf op kunnen zetten, hoewel zoals je zegt er inderdaad wel voorbeelden zijn van mensen zonder (afgemaakte!) scholing die succesvol bedrijven opzetten.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:19 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin, genoeg mensen die zonder scholing een succesvool bedrijf hebben opgericht, ondernemerschap noem ik dat maar
Ok. Welke richting wil je.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:22 schreef m.k het volgende:
Ook al is het waar dat een vak gerichte opleiding mij makkelijker een baan zou opleveren, het zal niet een baan zijn waar ik op zit te wachten. Al de werkrichtingen die ik op het oog heb geven nog steeds meer om ervaring en referenties. Los daarvan gaat het gewoon niet gebeuren
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Allround computer systeem bouwer (of iets in die richting) of iets in de buitenwereld.
Ik weet niet of je met dat eerste je hele leven gelukkig gaat zijn. Lijkt misschien mooi, maar na een tijd zul je geen componenten meer willen zien kan ik me voorstellen.quote:
Ik heb het ook niet over mijn hele leven natuurlijk (wanneer heb je dat wel?) maar een paar jaar zou leuk zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met dat eerste je hele leven gelukkig gaat zijn. Lijkt misschien mooi, maar na een tijd zul je geen componenten meer willen zien kan ik me voorstellen.
Oh zo. Ja, als je dat pad zou willen volgen weet ik niet precies hoe je dat het beste zou kunnen doen. Eigen bedrijfje opzetten neem ik aan, ZZP'er worden en adverteren. Maar het lijkt me wel handig als je nu al over je toekomst aan het nadenken bent.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over mijn hele leven natuurlijk (wanneer heb je dat wel?) maar een paar jaar zou leuk zijn.
Maar voor hetzelfde geld besluit ik na een jaar of wat dat ik het nog een keer bij DEF wil proberen. Maar voor nu heb ik wat nodig.
Ik denk altijd over mijn toekomst.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, als je dat pad zou willen volgen weet ik niet precies hoe je dat het beste zou kunnen doen. Eigen bedrijfje opzetten neem ik aan, ZZP'er worden en adverteren. Maar het lijkt me wel handig als je nu al over je toekomst aan het nadenken bent.
Je wilt toch allround computer systeem bouwer zijn voor een paar jaar? Dan zeg ik je: word ZZP'er, of hoe wou je het anders doen? Zwart?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk altijd over mijn toekomst.
ZZPers zijn er al veeel te veel en dat ik zo ongeveer het minst stabiele pad wat je kan begaan.
Bedrijfje hoeft niet voor eeuwig te zijn he.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je wilt toch allround computer systeem bouwer zijn voor een paar jaar? Dan zeg ik je: word ZZP'er, of hoe wou je het anders doen? Zwart?![]()
Jep, bedrijfje kan je gewoon opzeggen wanneer je wilt.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Bedrijfje hoeft niet voor eeuwig te zijn he.
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 4 september 2013 13:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar mag ik het ff anders proberen? Zolang ik de mogelijkheid heb om direct al mijn energie in iets goed te steken zou ik dat liever doen.
Lekker simpel ben je, ga eens teruglezen voordat je dom gaat lullenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:53 schreef Wasmachinu het volgende:
Gewoon accepteren wat ze je bieden. Boeien als het kutwerk is, geld is geld en niet te moeilijk zijn. Soepele baantjes zijn er niet bij uitzendbureau's.
Niet lekker simpel, gewoon bereid om m'n handen uit de mouwen te steken. Wellicht ben jij iets te simpel.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Lekker simpel ben je, ga eens teruglezen voordat je dom gaat lullen
Als je had gelezen dan had je nu geweten dat ook de uitzend bureaus geen werk hebben op het moment, iig niet voor mensen die geen vak gerichte opleiding hebben gehad.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:24 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Niet lekker simpel, gewoon bereid om m'n handen uit de mouwen te steken. Wellicht ben jij iets te simpel.
Ik lees zeker. Jij babbelt over zekerheid dat je niet kan krijgen bij uitzendbureau's. Jij zoekt een baantje dat precies bij je past, zonder dat je iets kan, behalve een beetje klussen met computers. Iets wat tegenwoordig, helaas voor jou, geen unieke kwaliteit meer is.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je had gelezen dan had je nu geweten dat ook de uitzend bureaus geen werk hebben op het moment, iig niet voor mensen die geen vak gerichte opleiding hebben gehad.
En waarom zou ik tijd steken in iets waar ik later niks aan heb?
idd, ziektewet ftwquote:
mijn oude mentor op school had de mooiste blauwe ogen maar was phaggot.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:04 schreef m.k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn oude mentor op school had de mooiste blauwe ogen maar was phaggot. Faggot
Amen! Jij wilt werken, dan ga je werken ook al is het tomaten plukken of glazen wassen. Dan kun je sparen, ben je productief bezig ,wellicht netwerken. Ben zelf zonder opleiding tandartsassistente geweest, werk bij een marketingbureau, kan een betaalde blog bijhouden en de baas van mijn zus( trouwringenzaak) wilt dat ik voor hem ga werken nadat ik een keertje mee was geweest. Netwerken werkt wel het beste! Waar woon je want ik ken iemand die mensen zoekt voor een project wat betreft sales. Verdient goed.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik lees zeker. Jij babbelt over zekerheid dat je niet kan krijgen bij uitzendbureau's. Jij zoekt een baantje dat precies bij je past, zonder dat je iets kan, behalve een beetje klussen met computers. Iets wat tegenwoordig, helaas voor jou, geen unieke kwaliteit meer is.
Ik denk dat je tegenwoordig geen kans meer hebt om eisen te stellen. Zonder opleiding jezelf omhoog werken is iets van vroeger, tegenwoordig moet je jezelf kwalificeren. Tot die tijd, handen uit de mouwen en gaan.
Zeg Fanta, waarom heb jij het LMB embleem in je UI staan? Gewoon belangstelling hoor, niet om je af te krakenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Hehe wat klinkt het toch lekker arrogant... Ben namelijk nog niet waar ik zijn wil aber naturlich.
dat had je al gevraagd en daar heb ik al op geantwoord maar voor jou/u dan nog een keer.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:19 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Zeg Fanta, waarom heb jij het LMB embleem in je UI staan? Gewoon belangstelling hoor, niet om je af te kraken
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat had je al gevraagd en daar heb ik al op geantwoord maar voor jou/u dan nog een keer!
Het is een soort self-fullfilling prophecy.
Ohhh sorry, mijn geheugen laat me helaas wel eens in de steekquote:Op woensdag 4 september 2013 15:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat had je al gevraagd en daar heb ik al op geantwoord maar voor jou/u dan nog een keer.
Het is een soort self-fullfilling prophecy.
jij zat bij de eerste lichting toch? Dan zal je nu rond de 45 zijn. Dus ja ik vergeef u!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:32 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ohhh sorry, mijn geheugen laat me helaas wel eens in de steek
Horeca in! Word je ook nog wat socialerquote:Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Lekker simpel ben je, ga eens teruglezen voordat je dom gaat lullen
1ste lichting idd, maaar ben geen 45 hooorquote:Op woensdag 4 september 2013 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jij zat bij de eerste lichting toch? Dan zal je nu rond de 45 zijn. Dus ja ik vergeef u!
Je hoeft je niet te schamen dat je alweer 63 bent.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:41 schreef Trafassie het volgende:
[..]
1ste lichting idd, maaar ben geen 45 hooor
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen dat je alweer 63 bent.
kquote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik lees zeker. Jij babbelt over zekerheid dat je niet kan krijgen bij uitzendbureau's. Jij zoekt een baantje dat precies bij je past, zonder dat je iets kan, behalve een beetje klussen met computers. Iets wat tegenwoordig, helaas voor jou, geen unieke kwaliteit meer is.
Ik denk dat je tegenwoordig geen kans meer hebt om eisen te stellen. Zonder opleiding jezelf omhoog werken is iets van vroeger, tegenwoordig moet je jezelf kwalificeren. Tot die tijd, handen uit de mouwen en gaan.
Te vaak in de spiegel gekekenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn oude mentor op school had de mooiste blauwe ogen maar was phaggot.
Dat bedoel ik, dat ik beter niet kan autorijden, prima, matig met alcohol ook prima, maar géén kaasquote:Op woensdag 4 september 2013 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
Voor een muis is dat natuurlijk ondoenlijk
De telegraaf kan mijn gedachten lezen denk ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:03 schreef Cobra4 het volgende:
Nederland wil met special forces naar Mali
~
Het gaat om de inzet van een helikoptereenheid van 60 man waarmee medische evacuaties van gewonde militairen in Mali kunnen worden uitgevoerd en om de inzet van twee inlichtingeneenheden van 60 en 90 man.
~
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ces_naar_Mali__.html
Was dat niet eerder dan gisteren?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:05 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat zei ik gister ookweer over die helicopters naar Mali?
[..]
De telegraaf kan mijn gedachten lezen denk ik.
Mijn deelneming.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef m.k het volgende:
kut kut kut kut! 2 Intern geheugen fabrieken afgefikt, snel GPU's en RAM bestellen
Dankquote:
Vertel jochie.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Instructeurs die je dingen aan raden te doen die eigenlijk niet mogen, moet niet mooier worden
Begin je nu al met dat: "Ja maar dat mag niet!" gezeur?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Instructeurs die je dingen aan raden te doen die eigenlijk niet mogen, moet niet mooier worden
Ik vind 't wel hardquote:Op woensdag 4 september 2013 17:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Begin je nu al met dat: "Ja maar dat mag niet!" gezeur?
Hij zeurt niet?quote:
BB ging ik vanuit dat is namelijk altijd zoquote:
Precies, assumptions enzoquote:Op woensdag 4 september 2013 18:36 schreef m.k het volgende:
[..]
BB ging ik vanuit dat is namelijk altijd zo
Inb4 nee ik had het niet over bb
Nope, 100% burger.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tja je staat nu onder krijgstucht.(toch?)
Niks anders doen dan opvolgen die adviezen..
Neuh gwn spulletjes die op bivak verboden zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 18:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maaruh, wat moest er gebeuren dan?
Ja hoorquote:
Kunnen we geen apart topic maken voor het gejank van een kutburger die aan zijn eerste week "minderjarigen-nat-pappen-tot-ze-oud-genoeg-zijn-om-daadwerkelijk-iets-volwassen-te-doen"-opleiding is begonnen?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:22 schreef Schild het volgende:
Kleuterschool is weer uit en het niveau is weer dramatisch.
Heeft ie al, maar echt veel moeite steekt ie er niet inquote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kunnen we geen apart topic maken voor het gejank van een kutburger die aan zijn eerste week "minderjarigen-nat-pappen-tot-ze-oud-genoeg-zijn-om-daadwerkelijk-iets-volwassen-te-doen"-opleiding is begonnen?
O wacht..
Weet je wat het grappige is. Ik zeg iets, en dat is geen gejank, daar geeft iemand een reactie op, vervolgens ontstaat er bijna altijd discussie en is het topic naar de kankerzooiquote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kunnen we geen apart topic maken voor het gejank van een kutburger die aan zijn eerste week "minderjarigen-nat-pappen-tot-ze-oud-genoeg-zijn-om-daadwerkelijk-iets-volwassen-te-doen"-opleiding is begonnen?
O wacht..
Jij ook niet in lezen zo te zienquote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeft ie al, maar echt veel moeite steekt ie er niet in
Meelezen staat niet gelijk aan meeposten, hé?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij ook niet in lezen zo te zien
Lees pagina 7 even opnieuw a.u.b.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Meelezen staat niet gelijk aan meeposten, hé?
Omdat je een klein kankerventje bent met tenen die langer zijn dan je muil groot is, die elk advies gegeven volkomen in de wind slaat en vervolgens militairen met meer dan 15 jaar ervaring gaat vertellen hoe de vork in de steel steekt?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weet je wat het grappige is. Ik zeg iets, en dat is geen gejank, daar geeft iemand een reactie op, vervolgens ontstaat er bijna altijd discussie en is het topic naar de kankerzooi
Heeft weer helemaal niks ermee te maken maar dat terzijde. Wat triest is, is iemand op alles wat die doet en laat "proberen" af te kraken. En dan ook nog schijnheilig te doen als het niet lukt, want ja, commentaar daarop heeft alles te maken met adviezen in de wind slaan en weten hoe de vork in de steel steekt. Respect moet je verdienen, en mijn respect heb je sowieso al als je bij de baas zit, maar niet als je je daarnaast triest opstelt, dan krijg je het ook niet terug. Misschien komt het wel omdat dit een of ander gay internet forum is, wie weetquote:Op woensdag 4 september 2013 19:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat je een klein kankerventje bent met tenen die langer zijn dan je muil groot is, die elk advies gegeven volkomen in de wind slaat en vervolgens militairen met meer dan 15 jaar ervaring gaat vertellen hoe de vork in de steel steekt?
Hou gewoon een keer je muil, lees, leer en reageer even serieus als je zelf genomen wilt worden.
Je realiseert toch wel dat als mensen nu googlen naar V&V ze bij jouw hersenscheten terecht komen?
En jij wil marinier worden? Ze moeten godverdomme een gat graven om het niveau te zoeken waar jij je begeeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |