Gelukkig snap ik deze niet eens nu.quote:
Evert ten Napel komt uit een banketbakkers familie. Hij was enkel allergisch voor bakmeel waardoor hij niet in het familiebedrijf kon stappen.quote:
Je weet het toch wel over die twee?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Zit Berend Boudewijn daar achter Martine of is die al d00d?
Je bent nogal van de dp's de laatste dagen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef alors het volgende:
Ik zou me wel laten sandwichen door Nadal en Fognini.
Niet zo seksistisch alstublieft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef alors het volgende:
Ik zou me wel laten sandwichen door Nadal en Fognini.
Meer inhoud dan jouw topics.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef tong80 het volgende:
Bijdrage van de neger todusver :
'Ha ha ha ha ha ha ha ha.'
Alles volgens verwachting dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ja, maar er als je een anti-septisch middel neemt, is daar wel wat aan te doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef JimboSlice het volgende:
Als je sceptisch bent, ben je dus septisch volgens Mathijs
Zou je hem aan een ketting willen leggen? Vieze racist.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dan weer een dikkere en grotere lul dan deze neger.quote:
Van een stukje antiseptisisme is nog nooit iemand slechter geworden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar er als je een anti-septisch middel neemt, is daar wel wat aan te doen.
Beide uitspraken zijn correct.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef JimboSlice het volgende:
Als je sceptisch bent, ben je dus septisch volgens Mathijs
Ze gebruiken het hidden soundsystem, gave muziek man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een muziekje, voor de depressieven onder ons.
Hidden sound systemquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze gebruiken het hidden soundsystem, gave muziek man.
Ja maar er zit toch een effectje op?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Ties02 het volgende:
Kutmuziek maken en het dan 'psychedelisch' noemen
Ik snap wel waarom die hem geloosd heeft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Kroelo het volgende:
hij had beter bij Jacco gardner kunnen blijven
Precies en dan Syd de grootste muzikant van ooit noemen jeweetz.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Ties02 het volgende:
Kutmuziek maken en het dan 'psychedelisch' noemen
Hier kunnen ze niet aan tippen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
De drums zijn wel heel ingewikkeld zeg.
zekers, erg goede persiflage was hetquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
Bij Koefnoen deden ze haar wel goed na.
Gymnasium en heel lang geleden cool op TV.quote:
Nu moet de neger iets zeggen.quote:
Ja maar dat heeft iemand zijn oom/tante/opa/oma hier, dus dan mag het niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
even schelden met normale ziektes aub. Kanker bijvoorbeeld.
Ik was dus niet de enige.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk de hele tijd dat dat middelste jurylid Loretta Schrijver is.
En toen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zal jullie nog eens wat vertellen, sterker nog dat moment komt nu al.
Er vloog net een mug voorbij met een dusdanig dik achterlichaam dat ik even dag dat het een vlieg was :S
goed verhaal man, kun je morgen op de sociale werkplaats best nogmaals vertellen hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zal jullie nog eens wat vertellen, sterker nog dat moment komt nu al.
Er vloog net een mug voorbij met een dusdanig dik achterlichaam dat ik even dag dat het een vlieg was :S
Ik probeerde dat akelige beest uit de lucht te grijpen, maar slaagde er maar half in. Nu ligt dat stuk satansgebroed te spartelen op mijn bureauquote:
Jaloers gewoon. 40 cent voor een broodje kroket in de kantinequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goed verhaal man, kun je morgen op de sociale werkplaats best nogmaals vertellen hoor
Ga weg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeerde dat akelige beest uit de lucht te grijpen, maar slaagde er maar half in. Nu ligt dat stuk satansgebroed te spartelen op mijn bureau
Bedankt voor je bijdrage, LR.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeerde dat akelige beest uit de lucht te grijpen, maar slaagde er maar half in. Nu ligt dat stuk satansgebroed te spartelen op mijn bureau
[..]
Jaloers gewoon. 40 cent voor een broodje kroket in de kantine
Dat was Connie toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond Sjakie van de hoek het mooiste nummer van Martine Bijl.
Eigenlijk vind ik het best spannend om hem uit zijn lijden te verlossen :| Wat als hij alsnog opvliegt :S bah bah bahquote:
Oh nee, toch niet.quote:
Dat gaat op voor de meeste tafelgasten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:13 schreef marcodej het volgende:
Roue hoeft niet meer terug te komen.
Ik hoop dat Gerdi Verbeet weer eens aanschuift.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat gaat op voor de meeste tafelgasten.
dacht ik ook meteen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Martine Bijl is de Tooske Ragas van de jaren 60 en 70.
Of even in dit topic kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Roué, kijk even op Twitter. Kan je lezen dat je er geen kont van kan.
Een taart aan het bakken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar was Martine toen de twin towers instortte?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gerdi Verbeet weer eens aanschuift.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Voor iemand van 65 ziet ze er nog steeds goed uit.
die had bij martine in dr kont gehangen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:18 schreef Ties02 het volgende:
Nou wat een succes, volgende keer die andere kale neger maar weer dan
Sylvana
Fuck die homos.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Martine noemde Paul Groot een dragqueen. Hopelijk is Paul hetero genoeg om dit aan te kunnen. Als René van der Gijp deze grap had gemaakt was de wereld te klein :S
Ik vond 'm wel leuk hoor! Maar een goede Bolkesteinbash is altijd oké.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:22 schreef starla het volgende:
Lucky is een beetje passé heb ik de indruk. Een beetje de drummer van The Stones.
Veel beter dan dit is het nooit geweest hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:22 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze moeten nog op gang komen na zo'n lange vakantie..
Ik vind dat het niveau van voor de zomerstop goed hebben vastgehouden hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:22 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze moeten nog op gang komen na zo'n lange vakantie..
Wacht maar tot Marc-marie er weer is..quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veel beter dan dit is het nooit geweest hoor.
Met name in gedachten in het stukken beter.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veel beter dan dit is het nooit geweest hoor.
Toen was het niet meer saai ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Erg saai tot dat Martine Bijl over haar programma kwam praten.
Waar was je gisteren?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:50 schreef Karina het volgende:
Ik houd helemaal niet van musicals, maar West Side Story is een uitzondering. Moderne Romeo & Julia![]()
Undateables ken ik al van TLC.
Jeetje word ik in de gaten gehouden? Gewoon thuis op de bank zitten kijken, maar even geen FOK! gisteren (of ik zat ook te gamen tegelijkertijdquote:
Nee, het viel ons op dat je er niet was. Gewoon nieuwsgierigkeit. Want dit is niets voor jouquote:Op woensdag 4 september 2013 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje word ik in de gaten gehouden? Gewoon thuis op de bank zitten kijken, maar even geen FOK! gisteren (of ik zat ook te gamen tegelijkertijd).
Nee klopt inderdaad. Volgens mij was er gisteren niks aan want ik kan me niet meer herinneren wat de onderwerpen waren.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het viel ons op dat je er niet was. Gewoon nieuwsgierigkeit. Want dit is niets voor jou
Een man met een belletje. Een vrouw die kwam praten over de oorlog. En die kneus Roué Verveer.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee klopt inderdaad. Volgens mij was er gisteren niks aan want ik kan me niet meer herinneren wat de onderwerpen waren.
Want anders word je boos?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee schat ik was niet boos. Zeg dat nou niet altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja de tafelheer die niks zei. Nu weet ik het weer, wat slecht was dat.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een man met een belletje. Een vrouw die kwam praten over de oorlog. En die kneus Roué Verveer.
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want anders word je boos?Kut ik moest lachen, vanwege de voorspelbaarheid en de voorzet die ik weer gaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch denk ik dat hij weer opnieuw blijft komen.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja de tafelheer die niks zei. Nu weet ik het weer, wat slecht was dat.
Denk het ook, zoveel keus hebben ze volgens mij ook niet, mensen die willen in ieder geval.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij weer opnieuw blijft komen.
Al was het dinsdag en dan zou meestal Giel of Claudia komenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het ook, zoveel keus hebben ze volgens mij ook niet, mensen die willen in ieder geval.
Nou dan liever hij nog dan Claudia met haar lach. Misschien willen ze wat nieuwe uitproberen.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al was het dinsdag en dan zou meestal Giel of Claudia komen
Er komt zelfs een college van hem! Heb ik nog gepost in het topic ervan. Ik DACHT in november of december.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt Kranenborg weer koken?
quote:Robert Kranenborg, de gewaardeerde topkok in DWDD die met regelmaat laat zien hoe klassiekers in de haute cuisine bereid worden, geeft vrijdag 13 december een culinair college: DWDD University presenteert: De Koe.
tafelheer*quote:Op woensdag 4 september 2013 18:07 schreef tong80 het volgende:
Nog een neger als nietszeggende tafelgast vanavond ?
Ok. Iemand anders die de plank misslaat.quote:
Joe.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Iemand anders die de plank misslaat.
Twee Joe's voor You....quote:
Jij bent het dieptepuntquote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren was een dieptepunt, het kan dus alleen maar meevallen vandaag.
Nee.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef ConscienceNL het volgende:
Doet iedereen straks weer mee? "Doorrrrr".
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef ConscienceNL het volgende:
Doet iedereen straks weer mee? "Doorrrrr".
Klopt jaquote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren was een dieptepunt, het kan dus alleen maar meevallen vandaag.
Ik vind haar een beetje uitgewerkt.quote:
Doe normaal man, ze heeft alleen een gaar spleetje.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Gerdi verbeet stomme stoephoer met je tyfus neus,
Dat is raar.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe normaal man, ze heeft alleen een gaar spleetje.
Allemaal imutsj.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel een beetje Indiana Jones kleren aan.
Jij bent zelf Karl Hammer.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Karl Hammer zit volgens mij iedere nacht keihard aan de zuip.
Ik dacht ik laat die gaanquote:Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef alors het volgende:
Hij heeft minder swag dan zijn halfbroer Martinus Cornelis aka MC.
Daar wisten Hitlers mannen ook alles vanquote:Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ik laat die gaanHammertime.
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Daar wisten Hitlers mannen ook alles van
[ afbeelding ]
Hehequote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Daar wisten Hitlers mannen ook alles van
[ afbeelding ]
Kun even normaal doen he? alors is lief.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Noem haar maar gerust vieze dikke mongool hoor.
Als ik mod was zou ik hem een note geven.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun even normaal doen he? alors is lief.
Alors is een schat.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun even normaal doen he? alors is lief.
Als ik Hitler was zou ik hem een kogel geven.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik mod was zou ik hem een note geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |