Gelukkig snap ik deze niet eens nu.quote:
Evert ten Napel komt uit een banketbakkers familie. Hij was enkel allergisch voor bakmeel waardoor hij niet in het familiebedrijf kon stappen.quote:
Je weet het toch wel over die twee?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Zit Berend Boudewijn daar achter Martine of is die al d00d?
Je bent nogal van de dp's de laatste dagen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef alors het volgende:
Ik zou me wel laten sandwichen door Nadal en Fognini.
Niet zo seksistisch alstublieft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef alors het volgende:
Ik zou me wel laten sandwichen door Nadal en Fognini.
Meer inhoud dan jouw topics.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef tong80 het volgende:
Bijdrage van de neger todusver :
'Ha ha ha ha ha ha ha ha.'
Alles volgens verwachting dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ja, maar er als je een anti-septisch middel neemt, is daar wel wat aan te doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef JimboSlice het volgende:
Als je sceptisch bent, ben je dus septisch volgens Mathijs
Zou je hem aan een ketting willen leggen? Vieze racist.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dan weer een dikkere en grotere lul dan deze neger.quote:
Van een stukje antiseptisisme is nog nooit iemand slechter geworden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar er als je een anti-septisch middel neemt, is daar wel wat aan te doen.
Beide uitspraken zijn correct.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef JimboSlice het volgende:
Als je sceptisch bent, ben je dus septisch volgens Mathijs
Ze gebruiken het hidden soundsystem, gave muziek man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een muziekje, voor de depressieven onder ons.
Hidden sound systemquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze gebruiken het hidden soundsystem, gave muziek man.
Ja maar er zit toch een effectje op?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Ties02 het volgende:
Kutmuziek maken en het dan 'psychedelisch' noemen
Ik snap wel waarom die hem geloosd heeft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Kroelo het volgende:
hij had beter bij Jacco gardner kunnen blijven
Precies en dan Syd de grootste muzikant van ooit noemen jeweetz.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Ties02 het volgende:
Kutmuziek maken en het dan 'psychedelisch' noemen
Hier kunnen ze niet aan tippen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
De drums zijn wel heel ingewikkeld zeg.
zekers, erg goede persiflage was hetquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
Bij Koefnoen deden ze haar wel goed na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |