quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:11 schreef haan33 het volgende:
Iedereen is opeens ziek, ik heb nu ook al griep
Nu me griep wegzuipen
[ afbeelding ]
Vanwaar die scheef gemepte spijker?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o en beterschap natuurlijk
awh lief :$quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o en beterschap natuurlijk
tja vrouwen en hamers hequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:12 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Vanwaar die scheef gemepte spijker?
kan nooit goed gaan inderdaad.quote:
Dat snap ik, maar je antwoord verklaart nog steeds niet waarom je op die plek een spijker in het kozijn gaat slaan.quote:
ja, zekerquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
Gewoon doorzuipen. Je komt zaterdag nog wel naar Scheveningen.
Middag bradda.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja, zeker
maar in de avond of de middag?
wie komen er allemaal dan?quote:
Nee was te moe, eerste schooldag sinds juniquote:[b]Op dinsdag 3 september 2013 16:00 schreef Significantie het volgende:[/b
[..]
Heb je mij ook niet gezien
Het CBR is in Overvecht?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:31 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Neebleek dus gewoon met tijdstippen te maken te hebben. De ene keer reed die langs het cbr en de keer toen ik er in zat. Kwam ik dus ergens uit in Overvecht ofzo
True that. En de auto lekker laten staan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:47 schreef Nielsch het volgende:
In utrecht moet je ook gewoon gaan fietsen. Ov is voor paupers in Nieuwegein. Bus 12s is voor spoorknorren.
Mag ik vragen wat een "uutje" is? Anyway, de klacht is terecht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:23 schreef haan33 het volgende:
In Utrecht wonen heel veel studenten. Omdat het van belang is dat zij allemaal op school komen, is het handig dat er veel bussen rijden naar verschillende delen van de stad.
Wat mij hekelt is het hoge aantal bussen die in het relatief kleine busterrein staan. Het is één chaos, bussen doen er 5 minuten over om dit terrein uberhaupt te verlaten, meestal vliegen de bussen heen en weer bij een bocht en ze zijn altijd te laat. Leuk dat er goed OV in uutje is, maar die chaos van al die bussen
Klacht: de bussen in Utrecht
hahahhaa ik zit er weleens in als de 45 naar leiden pas over een galf uur komt en ij dus de 46 neem en ovrrstap in vschoten of als ik naar leiden south moet of zo. En binnenkort moet ik ermee naar ldorp. Een keer zat ik in de 4 naar de merenwijk vanaf leiden south allemaal plastic stoeltjes achterse bank op de gtond net rrn schoolreisjequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:58 schreef Significantie het volgende:
[..]
Arrivax 10000000000000000!!!!
Ze kunnen niet eens 1 traject Dordrecht-Geldermalsen op tijd laten rijden. Laat staan de bussen.
Klopt, welkom in Utrecht waar de wegen om de aantal maanden worden opengebroken en alles wordt verbouwd voor niets.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
Tussen Neude en CS is het één tyfusbende, overal omleidingen
ja ik was vorige week na de meet op de terugweg een tijdje op zoek naar de snelweg! hahaquote:Op donderdag 5 september 2013 11:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Klopt, welkom in Utrecht waar de wegen om de aantal maanden worden opengebroken en alles wordt verbouwd voor niets.
Bus11 was zowaar binnen 2 minuten (!!!) het station uit vanochtendquote:Op donderdag 5 september 2013 11:06 schreef haan33 het volgende:
Zo weer naar uutje, eerst een J klappen
kijken hoeveel minuten ik dit keer te laat ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |