vandaag 2 uur gefeund bij excel vaardigheden, toen al naar osso geboektquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, het kennisverrijkende studentenbestaan van haan is dan eindelijk begonnen.
Welke tijden?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:59 schreef Significantie het volgende:
Ohjoo Haan, ik liep daar ook vandaag!!! Heb 20 minuten naar m'n bus lopen zoeken.
Kut Utrecht en haar verbouwingen.
Liep daar rond 09:00 en 11:00 :p 11:20 had ik mn bus al naar huis <3quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Welke tijden?
ik van 8.15 - 9.00 en 11.20-11.30
Busstation noord is weg dus alle bussen van Noord zijn naar West en Zuid! Chaos!!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ochtend zijn bussen vaakst ook al bomvol..Nu er heleboel 1e jaars bij gekomen..
over 3 a 4 jaar zijn trambaan klaar voor.. (ze zijn nu aan bouwen)...
Gelukkig heb ik eigen fiets..
2018 op z'n vroegst, duurt nog even dusquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ochtend zijn bussen vaakst ook al bomvol..Nu er heleboel 1e jaars bij gekomen..
over 3 a 4 jaar zijn trambaan klaar voor.. (ze zijn nu aan bouwen)...
Gelukkig heb ik eigen fiets..
Vuile kut braboquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
OV![]()
Oja Haan je had eigenlijk wel kunnen komen chillen vandaag, heb wel tijd nu, maar helaas
Ja sorry hoor! Ik haat ziek zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
OV![]()
Oja Haan je had eigenlijk wel kunnen komen chillen vandaag, heb wel tijd nu, maar helaas
Je kan wel in utrecht hoog Catharijne (pal naast cs station) gaan kopen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vuile kut brabo
Me ma ging zeiken dat ik nog schoolspullen moest kopen dus had sowieso niet gekund
Ben nu al osso Gquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Je kan wel in utrecht hoog Catharijne (pal naast cs station) gaan kopen..
Niet boos worden op piraat, kwam door mij. Eigenlijk zou ik naar EHV gaan, maar ziek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vuile kut brabo
Me ma ging zeiken dat ik nog schoolspullen moest kopen dus had sowieso niet gekund
Ja dat is wel balenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vuile kut brabo
Ik weet het niet, ik ben nooit ziekquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:08 schreef Significantie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor! Ik haat ziek zijn
Alcoholist.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:11 schreef haan33 het volgende:
Iedereen is opeens ziek, ik heb nu ook al griep
Nu me griep wegzuipen
[ afbeelding ]
Levensgenieter.quote:
Alsof haan nog kennis tot zich kan nemenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, het kennisverrijkende studentenbestaan van haan is dan eindelijk begonnen.
Mooie Ikea lamp.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:11 schreef haan33 het volgende:
Iedereen is opeens ziek, ik heb nu ook al griep
Nu me griep wegzuipen
[ afbeelding ]
Wij moeten echt een keer naaien gewoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef Aberkullie het volgende:
Ga dan ook in Amsterdam studeren klapjosti dan kun je met de metro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |