chemiequote:Op dinsdag 3 september 2013 13:23 schreef Captain_Ghost het volgende:
Haan, Wat voor opleiding ga je doen?
aha, je studeert in de buurt van oostsprongpark.. niet in Uithof.. Je mist dus veel..quote:
oorsprongpark jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:33 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
aha, je studeert in de buurt van oostsprongpark.. niet in Uithof.. Je mist dus veel..
Studie chemische wapens?quote:
Gelukkig wel, anders had je chaos gehad...quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:04 schreef sportliefhebber het volgende:
Terechte klacht! Neem aan dat bus 12 nog steeds op dezelfde plek staat?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Eindhoven is 10x beter. Zelfs den Bosch is nog beter
Misschien omdat er een bus heen en een bus terug is?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:27 schreef verdacht.individu het volgende:
Meest terechte klacht ooit! Ooit mijn theorie examen gemist door die waardeloze bussen in Utrecht. Ik keek op internet welke bus ik nodig had. Alleen was ik iets te vroeg maar ik dacht pak ik een bus eerder met hetzelfde nummer. Bleek die dus een heel andere kant op te gaan
. Wtf Utrecht hoezo gebruik je dan geen ander nummer voor die bus.
Neequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien omdat er een bus heen en een bus terug is?
Ok kom je met de metro?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:19 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer naaien gewoon.
Arrivaquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:21 schreef mapima het volgende:
Nee haaglanden is leuk. Eens in het half uur komt de bus van lijn x e. De 45 is sinds gistere. deels overgonem door arriva.
Heb je mij ook niet gezienquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:10 schreef AktiveHate het volgende:
Heb je niet gezien haantje maar wat een pauper chaos daar vanochtend...
Terechte klacht.
amsterdam?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef Aberkullie het volgende:
Ga dan ook in Amsterdam studeren klapjosti dan kun je met de metro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Centrum van het universum ben ik..
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |