Trouwen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef Aberkullie het volgende:
Ga dan ook in Amsterdam studeren klapjosti dan kun je met de metro.
Damsco, de aids op aardequote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef Aberkullie het volgende:
Ga dan ook in Amsterdam studeren klapjosti dan kun je met de metro.
Dit dus:quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik denk dat je niet weet wat 'iemand hekelen' betekent.
quote:Iemand over de hekel halen of iemand hekelen
Spreekwoorden: (1914) Iemand over den hekel halen (of iemand hekelen))
d.w.z. iemand scherp berispen; ook: hem belasteren, kwaadspreken
noord is weg sinds gisterquote:
zit ik nou ook ff op te googlen, thanks voor dit topic anders had ik morgen me ook de tering lopen zoekenquote:
Tussen Neude en CS is het één tyfusbende, overal omleidingenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:33 schreef Anosmos het volgende:
[..]
zit ik nou ook ff op te googlen, thanks voor dit topic anders had ik morgen me ook de tering lopen zoeken
Staan informatie mensen.. heb je niks aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:33 schreef Anosmos het volgende:
[..]
zit ik nou ook ff op te googlen, thanks voor dit topic anders had ik morgen me ook de tering lopen zoeken
Tja, is kut. 12 rijdt wel gewoon normaal neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
Tussen Neude en CS is het één tyfusbende, overal omleidingen
die rijdt bij oost denk ik,quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:35 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Tja, is kut. 12 rijdt wel gewoon normaal neem ik aan?
is ook best wel fucked up, zuid/oost was al druk, dan komen nou ook nog wat bussen van noord/west erbij...quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
die rijdt bij oost denk ik,
ik heb drie kwartier naar lijn 11 gezocht, die info-mensen wisten niet eens waar hij stond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |