Zou Hans op FOK! zitten?quote:Op maandag 2 september 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
Nee joh Hans. Volgens een user hier was het absoluut geen pingel.
Kan zomaar. Zelfs twente geef ik kans.quote:Op maandag 2 september 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord kan kampioen worden![]()
!
Zie z'n twitter maar even.quote:
De Jong in de spitsquote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Heel goed dat de media Sigthorsson eindelijk uit de basis praat. Kan absoluut niet als Ajax spits spelen.
Ik weet nog dat ik een half jaar geleden in deze reeks een discussie had daarover. Hij zou voor 10-15 miljoen weg gaanquote:
Dat was Johanquote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef BesottedOrb het volgende:
Thijs moet ff interessant doen met z'n trouwdag
Wat....quote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een half jaar geleden in deze reeks een discussie had daarover. Hij zou voor 10-15 miljoen weg gaan_!
Lijkt me nu onwaarschijnlijk. In die vorm had ie wel kans.quote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een half jaar geleden in deze reeks een discussie had daarover. Hij zou voor 10-15 miljoen weg gaan_!
Derksen ook, maar daar klaagt niemand over.quote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef waaromniet1988 het volgende:
Martins Indi heeft een vieze snor
Thijs had 't vast ge-SMS'tquote:
quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef Regilio_ het volgende:
Ene S. de Vos vertelde zo lekker live en droog dat ene Mino Raiola zijn hoofd te dik was om inzijn eigen pizzaoven te stoppen. Dat was pas mooie tv
Ah, vandaarquote:Op maandag 2 september 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De reclame is al een tijdje voorbij.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:34 schreef hafcfan het volgende:
Ozil nog niet naar Arsenal. Die club haalt ook niks he.
JUIST!quote:
Ja dat las ik ook. Zou toch wat zijn als hij niet komt.quote:Op maandag 2 september 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is hij er nog niet?
Zou al om 6 uur vandaag officieel worden gemaakt
Makkelijke overwinning uit handen gevenquote:Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Jong PSV aan het doen.
De tering
In welk opzicht was het een overwinning dan?quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Makkelijke overwinning uit handen geven
Dan ga ik best hard lachen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook. Zou toch wat zijn als hij niet komt.
Voor rust een pingel voor de 3-0 niet binnen schieten.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Coca Cola Zero, tadaaaaa
[..]
In welk opzicht was het een overwinning dan?
Dan is het toch een voorsprong?quote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor rust een pingel voor de 3-0 niet binnen schieten.
Dat klopt.quote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het toch een voorsprong?
Wenger verkloot het sowieso daar joh.quote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan Wenger opstappen denk ik. Met alleen Ozil zullen de fans ook al wel genaaid zijn.
Pure oogkanker, inderdaad.quote:
Best zielig trouwens de hele tijd dat bashen op een bepaald persoon.quote:Op maandag 2 september 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ohja, we waren bijna Johan zijn bash over van Gaal vergeten.
Triest idd. Gelukkig doen wij dat nooit in VBL.quote:Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best zielig trouwens de hele tijd dat bashen op een bepaald persoon.
Immersquote:Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest idd. Gelukkig doen wij dat nooit in VBL.
Ik ga die onzin niet eens kijken.quote:Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verheug me weer op de conversaties tussen Hans en Louis
quote:
jaquote:Op maandag 2 september 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zei hij dat Xabi Alonso de beste was?
Dat, maar meer op Wilfred en Louis, die is niet zo politiek correct, meer gewoon een paardenlul.quote:Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verheug me weer op de conversaties tussen Hans en Louis
Waardeloos.quote:
Hij komt vrijdag? Ik zat even niet op te letten.quote:
Sky?quote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die zit nog te huilen in een hoekje na de wanprestatie van Sky vandaag.
Ah zo.quote:
Hoop het niet. Gewoon Bossiequote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Hij komt vrijdag? Ik zat even niet op te letten.
#TEAMSKYquote:
Hoi Feyenoordsupporter die fan van Babel isquote:Op maandag 2 september 2013 21:52 schreef RetRy32 het volgende:
tyfusdebielen kennen Buttner en Emanuelson niet
Als iedereen fit is is hij wissel.quote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef RetRy32 het volgende:
Emanuelson speelde de laatste pot LB trouwens
hoi meneer de tekenmeneerquote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi Feyenoordsupporter die fan van Babel is
Goeie vergelijking. Cambuur en Valencia.quote:
Mooi.quote:
Ik heb die van vrijdag niet gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Maandag nog een topshow. Ze vliegen je om de oren wel.
Lucht je hart. Opkroppen veroorzaakt enkel bloedige taferelen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:01 schreef Regilio_ het volgende:
Ik voel wat frustratie bij Johan. Klein beetje maar.
quote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef De_Dorstige het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b08-c4fd591e25f5.mp4
Graag gedaan.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef De_Dorstige het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b08-c4fd591e25f5.mp4
Je hebt iets van 4 reclames op internet zonder adblocker dus dat klopt niet helemaalquote:Op maandag 2 september 2013 22:50 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand een idee waarom ze de mp4 al zo snel na de aflevering online gooien?
Ik kijk daardoor expres niet naar de uitzending, waardoor ze toch minder inkomsten hebben uit reclame. Ik ga er dan even vanuit dat ik niet de enige ben.
?quote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hebt iets van 4 reclames op internet zonder adblocker dus dat klopt niet helemaal
Met die vraag over die tattoo's vroeg hij wel door...alleen wel alles in één keerquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Derksen kan niet interviewen. Hij dreunt als een schoolkrant verslaggever zijn vooraf bedachte vraagjes op, en vraagt niet door naar aanleiding van de antwoorden die hij krijgt. Ik dacht op een gegeven moment van waar zit ik naar te koekeloeren.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:21 schreef Zipportal het volgende:
#14 VOETBAL INTERNATIONAL 867.000
DERKSEN EN 382.000
FOX VOETBAL 43.000
Wie wilt er dan ook een acterende jankbal en zo'n kale analyticus zien?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:21 schreef Zipportal het volgende:
DERKSEN EN 382.000
FOX VOETBAL 43.000
Tering.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:21 schreef Zipportal het volgende:
DERKSEN EN 382.000
FOX VOETBAL 43.000
Bespottelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Feyenoord kan kampioen worden"
Ik vraag mij af wat GGMM hiervan vindt
quote:Op maandag 2 september 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Feyenoord kan kampioen worden"
Ik vraag mij af wat GGMM hiervan vindt
quote:
Klopt. Ook leidt hij aan hetzelfde syndroom als Hans Kraaij jr., namelijk je eigen mening al in de vraag verpakken waardoor je het gesprek bij voorbaat al een bepaalde richting heen stuurt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Derksen kan niet interviewen. Hij dreunt als een schoolkrant verslaggever zijn vooraf bedachte vraagjes op, en vraagt niet door naar aanleiding van de antwoorden die hij krijgt. Ik dacht op een gegeven moment van waar zit ik naar te koekeloeren.
DERKSEN EN 382.000
FOX VOETBAL 43.000
Wow wat een goeie score voor VIquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:21 schreef Zipportal het volgende:
DERKSEN EN 382.000
FOX VOETBAL 43.000
Nee dat niet. Zal het nooit meer doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vinden jullie dit rullevante bijdrages over het onderwerp Voetbal International?
Ja dat klopt Lavenderr.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat niet. Zal het nooit meer doen.
Was wel een topshow gisteren he?
Ja dat was grappig he? Hij is echt dol op die hond volgens mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja dat klopt Lavenderr.
Het leukste vond ik toen Johan een hond probeerde te knuffelen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Iwanius het volgende:
Wat was zo top aan het programma? Die onzin die men verkondigd elke keer met uithalen naar mensen die ze niet moeten? Of die gespeelde emoties/uitspraken omdat het moet?![]()
Enige wat echt leuk is,is de muziek eigenlijk.
He rot dan alsjeblieft op naar het ik hou van Holland topic.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Iwanius het volgende:
Wat was zo top aan het programma? Die onzin die men verkondigd elke keer met uithalen naar mensen die ze niet moeten? Of die gespeelde emoties/uitspraken omdat het moet?![]()
Enige wat echt leuk is,is de muziek eigenlijk.
Hij kijkt zeker graag naar Shownieuws en RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
He rot dan alsjeblieft op naar het ik hou van Holland topic.
DERKSEN EN 382.000
FOX VOETBAL 43.000
Timmersquote:
DERKSEN EN 382.000
FOX VOETBAL 43.000
twitter:aad300 twitterde op donderdag 05-09-2013 om 12:38:06Pelle kapsel is in maar wij hadden t al in 1957 #modebewust http://t.co/qNBYDSrBTA reageer retweet
Ach gut, nu heeft Derksen weer een reden om zijn grootste hobby uit te oefenen: het neerzetten van Van Gaal als een dorpsidioot. Derksen mist elk gevoel voor humor, stijl en sociale vaardigheden.quote:
volgens mij mist juist van gaal elk gevoel voor humor, als het als grap bedoelt was....quote:Op donderdag 5 september 2013 14:57 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ach gut, nu heeft Derksen weer een reden om zijn grootste hobby uit te oefenen: het neerzetten van Van Gaal als een dorpsidioot. Derksen mist elk gevoel voor humor, stijl en sociale vaardigheden.
Tenzij hij na zijn pensionering bekend maakt dat hij al die tijd een typetje heeft gespeeld.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij mist juist van gaal elk gevoel voor humor, als het als grap bedoelt was....
Volgens BMI heb jij ongelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij mist juist van gaal elk gevoel voor humor, als het als grap bedoelt was....
BMI gaf hem een heupbreuk joh.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens BMI heb jij ongelijk.
Van Gaal. Bij elke gestelde vraag van Genee zal je ook horen.quote:
quote:Jack van Gelder sluit een overstap naar de nieuwe sportzender FOX niet uit. Dat zegt de NOS-coryfee vandaag in het AD. Van Gelder is nu 62, maar moet er van de NOS uit als hij 65,5 is. Hij heeft al met FOX gepraat. “Ik heb gesprekken gehad. Het heeft nog tot niets geleid, maar zeg nooit nooit. Het is de vraag of ik 65,5 ga afwachten. Ik kan ook voor die tijd een switch maken. We zien wel. In principe ben ik altijd loyaal geweest. Terecht, ik heb fantastische dingen mogen doen“, zo vertelt hij.
Daar is Van Gelder de NOS dankbaar voor. “De NOS heeft mijn werkende leven buitengewoon interessant gemaakt.”
Toch moet hij eruit. “Nou ja, ik moet er volgens de regels uit bij 65,5. Zo werkt het bij de Publieke Omroep. Dat is pas over 3 jaar, maar het lijkt me vreselijk om te stoppen. Ik vind mijn werk nog zo leuk, maak nog steeds makkelijk contact met nieuw talent dat komt bovendrijven.”
“We zullen zien wat er gebeurt. Het leven houdt niet op bij de NOS. Misschien ga ik de boeken schrijven die ik al jaren in mijn hoofd heb. Ik heb het één en ander te vertellen.“
Oneens. Van Gaal maakte een goede grap maar de grootste kneus van Nederland, Johan Derksen, grijpt zijn kans weer.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
Zo dan. Studio Sport loop zo wel leeg aan vertrouwde gezichten....quote:
Mijn God.quote:Misschien ga ik de boeken schrijven die ik al jaren in mijn hoofd heb. Ik heb het één en ander te vertellen.“
Is al een tijdje zo hoor.quote:
Speciaal voor jou:quote:
Kan zo in het rijtje van Hermans, Mulisch, Derksen en Reve, die moet ik hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Grifte het volgende:
http://www.vi.nl/webshop/product/geen-gezeik.htm
Wereldboekie man, meteen besteld.
Aan het eind van de maand gaat Bossie bij het VI-kantoor langs met Albert-Heijn tassen om de centen op te halen, is toch heerlijk man.
Je bedoelt:quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan zo in het rijtje van Hermans, Mulisch, Derksen en Reve, die moet ik hebben.
Nee, ben je dyslectisch?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bedoelt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje laat dudequote:Op zondag 8 september 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet je toch nu wel weten. Maar jij bent al tijden de uitzondering.
Het is echt not dun.quote:Op zondag 8 september 2013 20:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
GGMM is rechtstreeks vanuit het bedrijfsleven dit wereldje ingerold en maakt derhalve alle beginnersfouten die je maar kunt maken.
Die overschat zichzelf hij weet niks van de kleedkamer.quote:Op zondag 8 september 2013 20:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
GGMM is rechtstreeks vanuit het bedrijfsleven dit wereldje ingerold en maakt derhalve alle beginnersfouten die je maar kunt maken.
Dan fungeer je in de bovenste regionen!quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
VI topic zonder RensAjacied is geen VI topic. Ik mag wel zeggen dat ik bij de top10 users van deze reeks hoor.
Ja, Jan Boskamp fungeert daar en die neemt meerdere plaatsen in beslag.quote:Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de beschikking over de actuele statistieken en kan bevestigen dat RensAjacied niet in de bovenste regionen verkeert.
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de beschikking over de actuele statistieken en kan bevestigen dat RensAjacied niet in de bovenste regionen verkeert.
Vrouwonvriendelijk, dat pleit dan weer voor ze.quote:Op zondag 8 september 2013 21:56 schreef DrDentz het volgende:
VBL SC, een eng gezelschap waar je de lachers op je hand hebt als je racistische en ordinaire leuzen scandeert, de beschaafde FOK!er schaamt zich er dood voor.
Ik ben altijd heel aardig tegen die vrouwen hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijk, dat pleit dan weer voor ze.
Jij hebt een hele makkelijke avond!quote:
Daar ga je al, daarom word je een troll genoemd.quote:Op zondag 8 september 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel aardig tegen die vrouwen hoor.
Dat zal de reden zijn dat niemand me mag.quote:Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ga je al, daarom word je een troll genoemd.
Wie weet.quote:Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal de reden zijn dat niemand me mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |