quote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef Regilio_ het volgende:
Ene S. de Vos vertelde zo lekker live en droog dat ene Mino Raiola zijn hoofd te dik was om inzijn eigen pizzaoven te stoppen. Dat was pas mooie tv
Ah, vandaarquote:Op maandag 2 september 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De reclame is al een tijdje voorbij.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:34 schreef hafcfan het volgende:
Ozil nog niet naar Arsenal. Die club haalt ook niks he.
JUIST!quote:
Ja dat las ik ook. Zou toch wat zijn als hij niet komt.quote:Op maandag 2 september 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is hij er nog niet?
Zou al om 6 uur vandaag officieel worden gemaakt
Makkelijke overwinning uit handen gevenquote:Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Jong PSV aan het doen.
De tering
In welk opzicht was het een overwinning dan?quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Makkelijke overwinning uit handen geven
Dan ga ik best hard lachen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook. Zou toch wat zijn als hij niet komt.
Voor rust een pingel voor de 3-0 niet binnen schieten.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Coca Cola Zero, tadaaaaa
[..]
In welk opzicht was het een overwinning dan?
Dan is het toch een voorsprong?quote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor rust een pingel voor de 3-0 niet binnen schieten.
Dat klopt.quote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het toch een voorsprong?
Wenger verkloot het sowieso daar joh.quote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan Wenger opstappen denk ik. Met alleen Ozil zullen de fans ook al wel genaaid zijn.
Pure oogkanker, inderdaad.quote:
Best zielig trouwens de hele tijd dat bashen op een bepaald persoon.quote:Op maandag 2 september 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ohja, we waren bijna Johan zijn bash over van Gaal vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |