Kan zo in het rijtje van Hermans, Mulisch, Derksen en Reve, die moet ik hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Grifte het volgende:
http://www.vi.nl/webshop/product/geen-gezeik.htm
Wereldboekie man, meteen besteld.
Aan het eind van de maand gaat Bossie bij het VI-kantoor langs met Albert-Heijn tassen om de centen op te halen, is toch heerlijk man.
Je bedoelt:quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan zo in het rijtje van Hermans, Mulisch, Derksen en Reve, die moet ik hebben.
Nee, ben je dyslectisch?quote:Op zondag 8 september 2013 13:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bedoelt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje laat dudequote:Op zondag 8 september 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet je toch nu wel weten. Maar jij bent al tijden de uitzondering.
Het is echt not dun.quote:Op zondag 8 september 2013 20:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
GGMM is rechtstreeks vanuit het bedrijfsleven dit wereldje ingerold en maakt derhalve alle beginnersfouten die je maar kunt maken.
Die overschat zichzelf hij weet niks van de kleedkamer.quote:Op zondag 8 september 2013 20:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
GGMM is rechtstreeks vanuit het bedrijfsleven dit wereldje ingerold en maakt derhalve alle beginnersfouten die je maar kunt maken.
Dan fungeer je in de bovenste regionen!quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
VI topic zonder RensAjacied is geen VI topic. Ik mag wel zeggen dat ik bij de top10 users van deze reeks hoor.
Ja, Jan Boskamp fungeert daar en die neemt meerdere plaatsen in beslag.quote:Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de beschikking over de actuele statistieken en kan bevestigen dat RensAjacied niet in de bovenste regionen verkeert.
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de beschikking over de actuele statistieken en kan bevestigen dat RensAjacied niet in de bovenste regionen verkeert.
Vrouwonvriendelijk, dat pleit dan weer voor ze.quote:Op zondag 8 september 2013 21:56 schreef DrDentz het volgende:
VBL SC, een eng gezelschap waar je de lachers op je hand hebt als je racistische en ordinaire leuzen scandeert, de beschaafde FOK!er schaamt zich er dood voor.
Ik ben altijd heel aardig tegen die vrouwen hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijk, dat pleit dan weer voor ze.
Jij hebt een hele makkelijke avond!quote:
Daar ga je al, daarom word je een troll genoemd.quote:Op zondag 8 september 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel aardig tegen die vrouwen hoor.
Dat zal de reden zijn dat niemand me mag.quote:Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ga je al, daarom word je een troll genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |