quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Frey het volgende:
De Rozenboom wordt vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was verdomme net de seizoen 8 cliff op mijn scherm daarstraks: Pfeww Pfeww Pfeww
quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vraag me af waarom niet van Nola? Dan had Nina het waarschijnlijk gerund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Frey het volgende:
De Rozenboom wordt vanToch goed voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:28 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je blijft maar volhouden hè?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:Wiens hoofd zit er verstopt in de afbeelding van 't logo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ afbeelding ]![]()
Welke van de twee logo's?quote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Wiens hoofd zit er verstopt in de afbeelding van 't logo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door DX11 op 02-09-2013 20:40:42 (lol quote ipv spoiler sorry :P ) ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op maandag 2 september 2013 20:40 schreef DjinN het volgende:
Nina's verschrikte gezicht doet me altijd aan een Creeper denken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 20:40 schreef delano.888 het volgende:
Jongens de dader is toch gewoon bekend?Dat was om te controleren. Ze dacht dat Bing die van haar had gesaboteerd en ging later die van haarzelf controleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euw, dat heb ik gemist.quote:Op maandag 2 september 2013 20:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was om te controleren. Ze dacht dat Bing die van haar had gesaboteerd en ging later die van haarzelf controleren.
Plaatje rechtermuisknop, URL kopiëren, openen in nieuw tabblad en dat tabblad F5 = vernieuwen. Ik had er ook net last van namelijkquote:
Daarom was ze misschien ook niet zo verrast. Ze had al zo'n actie verwacht, maar dan van Bing.quote:
Frey heeft bovenin en onderin inderdaad hoofdjes gemonteerd, heel subtielquote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Wiens hoofd zit er verstopt in de afbeelding van 't logo?
Ik bedoelde bij hét logo...quote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Frey heeft bovenin en onderin inderdaad hoofdjes gemonteerd, heel subtielBovenin Rohan en Rogier Proper
en onderin oud-componist Ronald Schilperoort
![]()
Ik mis nu eigenlijk alleen nog de bakkes van Frons Servies, Kengerd Bos en Kenna-Roha Bosschalkquote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Frey heeft bovenin en onderin inderdaad hoofdjes gemonteerd, heel subtielBovenin Rohan en Rogier Proper
en onderin oud-componist Ronald Schilperoort
![]()
Ook nog niks gehoord van Saturn. Als ze morgenvroeg nog niet gebeld hebben, dan zal ik zelf eens bellen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef SAMBAM het volgende:
Als seizoen 9 moet aankomen morgen hadden we vandaag toch een mail van verzending moeten hebben...
Haha, jaaquote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over de seizoen 9-box?Straks ben jij de eerste die dat ding in huis heeft
quote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij hét logo...
Ronald Schilperoort dus. Zo'n hoofd herken ik minder snel dan z'n memorabele repertoire <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |