SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik zie 't nergens staanquote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef roos85 het volgende:
Dat zomerstop plaatje kan wel uit de OP
Dat is er toch ook al uit?quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef roos85 het volgende:
Dat zomerstop plaatje kan wel uit de OP
Monica, denk ik.quote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nina is de killer ! Ik zag het aan haar ogen.
Dat dacht ik ook toen ik de aflevering voor het eerst zagquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Frey het volgende:
Denk je even dat Servies eindelijk met een mooi pianomuziekje komt, blijkt het weer een liedje te zijn.
Het is altijd Ferryquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nina is de killer ! Ik zag het aan haar ogen.
Nu bezig met z'n Necrologiequote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je bent zeker al een FP bericht aan het schrijven?
Durf je nou te beweren dat GTST niet realistisch is???quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef MissJ het volgende:
WTF zeg.
Aysen heeft zelf ook gesprongen, maar doet nu wel politieonderzoek![]()
![]()
![]()
Lang leve Meerdijk.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef luftersel het volgende:
Natural beauty Anita is ook duidelijk geschokt van Mikes dood.
[ afbeelding ]
kijk jij?quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Durf je nou te beweren dat GTST niet realistisch is???
[ afbeelding ]
Ja, ze heeft de moord zo laten plegen, dat Mike dat ook kanquote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Staat die soms op uit de dood?
quote:Op maandag 2 september 2013 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat Lucas niet is gesprongen.
Natural beauty Anita is ook duidelijk geschokt van Mikes dood en grijpt spontaan naar haar dildo.
[ afbeelding ]
Jawel, jij kunt dat, zie je?quote:Op maandag 2 september 2013 20:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
KUNNEN WE NIET MET CAPSLOCK PRATEN
Zij heeft het gedaan. Ze heeft het koord doorgesneden met die dildo.quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee joh, dat is een krultang!quote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ze grijpt spontaan naar haar dildo.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Frey het volgende:
De Rozenboom wordt vanMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had net geen Maltesers in mijn mond, maar als ik die wel had, genoot mijn computerbeeldscherm zeker mee
quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Frey het volgende:
De Rozenboom wordt vanVraag me af waarom niet van Nola? Dan had Nina het waarschijnlijk gerund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |