SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercedesquote:Op maandag 2 september 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Wie is jullie autosponsor eigenlijk?
mercedesquote:Op maandag 2 september 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Wie is jullie autosponsor eigenlijk?
Audiquote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Twente Audi, Seat, Skoda en Volkswagen. Kies maar.
Doe dan maar een Passat station. Liever dan die Audi-rommel.quote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
VW bedrijfswagen is ook een optie trouwens.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Doe dan maar een Passat station. Liever dan die Audi-rommel.
Die UP.quote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Ik kan al mijn werkspullen makkelijk in een Passat kwijt.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
VW bedrijfswagen is ook een optie trouwens.
Wordt dat de nieuwe spelersbus van Twente?quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
VW bedrijfswagen is ook een optie trouwens.
Kreeg wel een alert van de VI app. Denk het wel dus.quote:Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die transfer van Alderweireld is nog altijd niet officieel hé?
8 uur FOXtwitter:AFCAjax twitterde op maandag 02-09-2013 om 18:50:15De elf van Jong Ajax: Leeuwenburgh; Martina, Gravenberch, Sporkslede, Kuipers; Bazoer, El Hasnaoui, Lobotka; De Sa, Hendriks, Meleg. #psvaja reageer retweet
Wat kon er beter bij Groningen Ajax?quote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef Tyron het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)aar_naar_Ajax__.html
goed interview filmpje![]()
![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 18:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ho ho
hij is van sparta, de club van rotterdam
quote:Op maandag 2 september 2013 18:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ho ho
hij is van sparta, de club van rotterdam
Oh, dan kunnen we ook Sjaak Polak wel halen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
ach een pelle finbogason etc hebben ook jaren niks gepresteerd
Denk het eerlijk gezegd ookquote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat hij het wel goed gaat doen als hij komt.
Die is gestopt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen we ook Sjaak Polak wel halen.
Bijna: http://www.ajaxshowtime.c(...)ampaign=Headliner.nlquote:Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die transfer van Alderweireld is nog altijd niet officieel hé?
Gebaseerd op wat?quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
De concurrentie is nou ook niet heel zwaar natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Kopsterk het volgende:
Van wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Eljero_Elia
'Op 2 september 2013 maakt Elia de overstap naar AFC Ajax, de jodenclub uit Amsterdam. Werder Bremen vind dat Elia er niets van bakt dus lieten ze hem transfervrij gaan.'
![]()
Is hij laatste tijd ook natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan moet Fischer wel heel erg slecht zijn.
Tot hij naar het buitenland ging deed hij het goed, zeker die verdedigers die hier nu rondlopen kan hij wel hebben denk ik.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Kopsterk het volgende:
Van wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Eljero_Elia
'Op 2 september 2013 maakt Elia de overstap naar AFC Ajax, de jodenclub uit Amsterdam. Werder Bremen vind dat Elia er niets van bakt dus lieten ze hem transfervrij gaan.'
![]()
Ik denk dat die in de knoop met zichzelf zit.quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan moet Fischer wel heel erg slecht zijn.
Of op links en Elia op rechts.quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
Ach, het betekent iig wel dat Bojan naar een andere positie verhuist.
beter zetten ze hem nu in de spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |