SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercedesquote:Op maandag 2 september 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Wie is jullie autosponsor eigenlijk?
mercedesquote:Op maandag 2 september 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Wie is jullie autosponsor eigenlijk?
Audiquote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Twente Audi, Seat, Skoda en Volkswagen. Kies maar.
Doe dan maar een Passat station. Liever dan die Audi-rommel.quote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
VW bedrijfswagen is ook een optie trouwens.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Doe dan maar een Passat station. Liever dan die Audi-rommel.
Die UP.quote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Ik kan al mijn werkspullen makkelijk in een Passat kwijt.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
VW bedrijfswagen is ook een optie trouwens.
Wordt dat de nieuwe spelersbus van Twente?quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
VW bedrijfswagen is ook een optie trouwens.
Kreeg wel een alert van de VI app. Denk het wel dus.quote:Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die transfer van Alderweireld is nog altijd niet officieel hé?
8 uur FOXtwitter:AFCAjax twitterde op maandag 02-09-2013 om 18:50:15De elf van Jong Ajax: Leeuwenburgh; Martina, Gravenberch, Sporkslede, Kuipers; Bazoer, El Hasnaoui, Lobotka; De Sa, Hendriks, Meleg. #psvaja reageer retweet
Wat kon er beter bij Groningen Ajax?quote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef Tyron het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)aar_naar_Ajax__.html
goed interview filmpje![]()
![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 18:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ho ho
hij is van sparta, de club van rotterdam
quote:Op maandag 2 september 2013 18:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ho ho
hij is van sparta, de club van rotterdam
Oh, dan kunnen we ook Sjaak Polak wel halen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
ach een pelle finbogason etc hebben ook jaren niks gepresteerd
Denk het eerlijk gezegd ookquote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat hij het wel goed gaat doen als hij komt.
Die is gestopt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen we ook Sjaak Polak wel halen.
Bijna: http://www.ajaxshowtime.c(...)ampaign=Headliner.nlquote:Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die transfer van Alderweireld is nog altijd niet officieel hé?
Gebaseerd op wat?quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
De concurrentie is nou ook niet heel zwaar natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Kopsterk het volgende:
Van wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Eljero_Elia
'Op 2 september 2013 maakt Elia de overstap naar AFC Ajax, de jodenclub uit Amsterdam. Werder Bremen vind dat Elia er niets van bakt dus lieten ze hem transfervrij gaan.'
![]()
Is hij laatste tijd ook natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan moet Fischer wel heel erg slecht zijn.
Tot hij naar het buitenland ging deed hij het goed, zeker die verdedigers die hier nu rondlopen kan hij wel hebben denk ik.quote:
'Op 2 september 2013 maakt Elia de overstap naar AFC Ajax, de jodenclub uit Amsterdam. Werder Bremen vind dat Elia er niets van bakt dus lieten ze hem transfervrij gaan.'
![]()
Ik denk dat die in de knoop met zichzelf zit.quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of op links en Elia op rechts.quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
Ach, het betekent iig wel dat Bojan naar een andere positie verhuist.
beter zetten ze hem nu in de spits.
![]()
Dipje, die zal binnenkort ook wel weer beter gaan presteren.quote:Op maandag 2 september 2013 19:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de knoop met zichzelf zit.
Speelt wel eens aardig maar gaat nooit van waarde zijn voor Ajax 1.quote:Op maandag 2 september 2013 18:56 schreef Heeinz het volgende:
8 uur FOXtwitter:AFCAjax twitterde op maandag 02-09-2013 om 18:50:15De elf van Jong Ajax: Leeuwenburgh; Martina, Gravenberch, Sporkslede, Kuipers; Bazoer, El Hasnaoui, Lobotka; De Sa, Hendriks, Meleg. #psvaja reageer retweet
. Is die Kuipers wat? Nooit wat van gehoord
Dat heeft net iemand zitten veranderenquote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
Dat klopt toch ook? Vorig seizoen kon hij zijn zwakke optredens nog maskeren met een assists/doelpunt op zijn tijd, maar nu...quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Wikipedia alles wel controleert wat er geplaatst wordtquote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
meen je nietquote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef Krunep het volgende:
[..]
Dat heeft net iemand zitten veranderen
Zou je denken?quote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef Krunep het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het idee achter Wikipedia niet helemaal.quote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Wikipedia alles wel controleert wat er geplaatst wordt
Ú srs bro?quote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef Krunep het volgende:
[..]
Is die homoseksueel?quote:Op maandag 2 september 2013 19:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de knoop met zichzelf zit.
Deze reactie is net door iemand op het forum geplaatst.quote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef Krunep het volgende:
[..]
Nee?quote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef Krunep het volgende:
[..]
Jawel. Tot ik een keer begrepen heb dat je niet zomaar alles kan veranderen, omdat dat eerst bekeken wordt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het idee achter Wikipedia niet helemaal.
Transferperikelenquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
VI @VI_nl 1m
Zaakwaarnemer Rodger Linse: 'Ik ben níet met Ajax in gesprek over Eljero Elia. Hij blijft bij Werder Bremen.'
Tering Telegraafquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
VI @VI_nl 1m
Zaakwaarnemer Rodger Linse: 'Ik ben níet met Ajax in gesprek over Eljero Elia. Hij blijft bij Werder Bremen.'
zo simpel is datquote:Op maandag 2 september 2013 18:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wat kon er beter bij Groningen Ajax?
Gewoon winnen..![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 02-09-2013 om 19:05:33Maar @ELJERO11ELIA meldt nu dat de deal naar #Ajax niet doorgaat! reageer retweet
Er gaaaaat niets meet gebeurenquote:Op maandag 2 september 2013 19:06 schreef hafcfan het volgende:
Ajax moet nu echt gaan opschieten. Overmars houd de Ajax supporters voor de gek.
sommige onderwerpen inderdaad, na herhaaldelijk misbruikquote:Op maandag 2 september 2013 19:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel. Tot ik een keer begrepen heb dat je niet zomaar alles kan veranderen, omdat dat eerst bekeken wordt.
Dan ben je lekker in de maling genomen. Weer alles verkopen wat mee kan in de subtop van Europa en er niks voor terug kopen. Ongelofelijk. Snap helemaal niks van Ajax.quote:
jaquote:Op maandag 2 september 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon voor de 3e keer op Labyad overschakelen
Dit staat op Wikipedia?quote:Op maandag 2 september 2013 19:10 schreef Krunep het volgende:
De komst van Elia was heel even een ding, maar is door zijn agent Linse al snel weer de grond ingeboord. De Telegraaf meldde bij FOX Sports dat Elia en Linse in gesprek zijn met de Amsterdammers, maar VI deed navraag. 'Ik ben níet met Ajax in gesprek over Eljero Elia. Hij blijft bij Werder Bremen.' Ook Mike Verweij van De Telegraaf meldt dat de deal niet meer door zou gaan
Ook een prima speler.quote:Op maandag 2 september 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon voor de 3e keer op Labyad overschakelen
quote:
Omdat hij teveel verdient.quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die bij Sporting Lissabon niet aan spelen toe komt.
Toch beter dan Sana en op het moment ook beter dan Bojan en Fischer.quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die bij Sporting Lissabon niet aan spelen toe komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |