Jeetje dat is een heftige operatie... Waarom ga je dat (laten) doen? Is jou overgewicht zo ernstig dat het echt nodig is? En wat heb je hiervoor geprobeerd om af te vallen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:53 schreef Sam1993 het volgende:
Net lekker naar de speeltuin geweest samen op de tractorband schommel gezeten heerlijk genoten en de wind door de haartjes laten waaien <3
Vanmorgen chocomel gegeven. Gevolg rode onderkin... benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld
vandaag een datum gekregen voor mijn operatie, 28 oktober krijg ik mijn gastric bypass!
Volgens mij krijg je die operatie niet als ze denken dat je nog op een andere manier af kunt vallen. De eisen zijn behoorlijk streng (ook psychisch).quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jeetje dat is een heftige operatie... Waarom ga je dat (laten) doen? Is jou overgewicht zo ernstig dat het echt nodig is? En wat heb je hiervoor geprobeerd om af te vallen?
Ik weeg meer dan 60 kg teveel. Ik heb al allerlei dieten en sportprogammas geprobeerd en ben ook een jaar tijdens de aanvraagnonder begeleiding geweest van een dietiste. Dit leverde 5 kg op. Omdat ik nog jong ben net 20 en nu nog geen ziektes heb wil ik het nu echt aanakken. De operatie geeft me wat meer houvast en maakt alles een beetje makkelijker. Na 8 maanden wachtlijsten ben ik eindelijk aan de beurt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jeetje dat is een heftige operatie... Waarom ga je dat (laten) doen? Is jou overgewicht zo ernstig dat het echt nodig is? En wat heb je hiervoor geprobeerd om af te vallen?
Mijn vriend zal vrij moeten regelen een paar dagen moet minimaal 4 dagen in het ziekenhuis blijven. Eventueel kan ze ook naar mijn moeder.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
Wie gaat er dan voor je meisje zorgen Sam ? Zal wel heftig zijn !
Fee: dat las ik ook. Hier nu de eerste tand ( nog steeds alleen voelenzo klein) maar geen rare poep
Zoe: succes met de kiezen ( en bij anderen die ik vergeet) Kiezen ??? Tis dat ?![]()
Vandaag trouwens ook om 18.30 gegeten. Nou echt te laat hier. pfffffft . Ze was doodmoe en at bijna niets.
Nee, wat mij betreft kunnen ze het ook beter 'kiezen-poep' noemen, want hij heeft het echt alleen bij kiesjes. Van tandjes heb ik elke keer vrij weinig gemerkt gelukkig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
Fee: dat las ik ook. Hier nu de eerste tand ( nog steeds alleen voelenzo klein) maar geen rare poep
Preciesquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Fee, mijn meisje heeft 4 kiezen inmiddels en die had ook echt zure poep dan...en normaal niet. Fabeltje dat fabeltje denk ik
En daarna moet je ook nog rustig aan doen natuurlijk. Volgens mij mag je ook niet tillen, of autorijden...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Mijn vriend zal vrij moeten regelen een paar dagen moet minimaal 4 dagen in het ziekenhuis blijven. Eventueel kan ze ook naar mijn moeder.
Zoe, hier ook al 4 kiezen daar had ze echt last van. Succes jij ook fee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |