Mijn vriend zal vrij moeten regelen een paar dagen moet minimaal 4 dagen in het ziekenhuis blijven. Eventueel kan ze ook naar mijn moeder.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
Wie gaat er dan voor je meisje zorgen Sam ? Zal wel heftig zijn !
Fee: dat las ik ook. Hier nu de eerste tand ( nog steeds alleen voelenzo klein) maar geen rare poep
Zoe: succes met de kiezen ( en bij anderen die ik vergeet) Kiezen ??? Tis dat ?![]()
Vandaag trouwens ook om 18.30 gegeten. Nou echt te laat hier. pfffffft . Ze was doodmoe en at bijna niets.
Nee, wat mij betreft kunnen ze het ook beter 'kiezen-poep' noemen, want hij heeft het echt alleen bij kiesjes. Van tandjes heb ik elke keer vrij weinig gemerkt gelukkig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
Fee: dat las ik ook. Hier nu de eerste tand ( nog steeds alleen voelenzo klein) maar geen rare poep
Preciesquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Fee, mijn meisje heeft 4 kiezen inmiddels en die had ook echt zure poep dan...en normaal niet. Fabeltje dat fabeltje denk ik
En daarna moet je ook nog rustig aan doen natuurlijk. Volgens mij mag je ook niet tillen, of autorijden...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Mijn vriend zal vrij moeten regelen een paar dagen moet minimaal 4 dagen in het ziekenhuis blijven. Eventueel kan ze ook naar mijn moeder.
Zoe, hier ook al 4 kiezen daar had ze echt last van. Succes jij ook fee
Ik was er naar op zoek maar de H&M heeft ze al een paar weken dus zo lang heb ik ze inmiddels ook alweer in huisquote:Op woensdag 4 september 2013 09:20 schreef PureEvil het volgende:
Bij de H&M hebben ze trouwens die zwarte rompers weer, wie was daar naar op zoek? maat 56 tot 92. En met de 2 kortingscodes dus 3 stuks voor 5 euro
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef Kyara het volgende:
per ongeluk los buiten gelopen en gezien hoe de joden naar een andere wei werden gebracht.
+1quote:Op woensdag 4 september 2013 22:59 schreef Olf het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik lach zo hard!
En ja ik lees hier stiekem mee
Begrijpelijkquote:Op donderdag 5 september 2013 08:31 schreef Zoë23 het volgende:
Phaidra
Klopt, een vaccinatie is niet zomaar iets & gezien haar reactie op eerdere vaccinaties ben ik voorzichtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |