abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:13:22 #101
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130791323
Heftig Sam, succes alvast!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_130791874
Wie gaat er dan voor je meisje zorgen Sam ? Zal wel heftig zijn !
Fee: dat las ik ook. Hier nu de eerste tand ( nog steeds alleen voelen :D zo klein) maar geen rare poep :?
Zoe: succes met de kiezen ( en bij anderen die ik vergeet) Kiezen ??? Tis dat ? :D

Vandaag trouwens ook om 18.30 gegeten. Nou echt te laat hier. pfffffft . Ze was doodmoe en at bijna niets.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130792161
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
Wie gaat er dan voor je meisje zorgen Sam ? Zal wel heftig zijn !
Fee: dat las ik ook. Hier nu de eerste tand ( nog steeds alleen voelen :D zo klein) maar geen rare poep :?
Zoe: succes met de kiezen ( en bij anderen die ik vergeet) Kiezen ??? Tis dat ? :D

Vandaag trouwens ook om 18.30 gegeten. Nou echt te laat hier. pfffffft . Ze was doodmoe en at bijna niets.
Mijn vriend zal vrij moeten regelen een paar dagen moet minimaal 4 dagen in het ziekenhuis blijven. Eventueel kan ze ook naar mijn moeder.

Zoe, hier ook al 4 kiezen daar had ze echt last van. Succes jij ook fee
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130792622
Fee, mijn meisje heeft 4 kiezen inmiddels en die had ook echt zure poep dan...en normaal niet. Fabeltje dat fabeltje denk ik ;)

Heftig Sam, succes!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_130792694
Wow Sam. Pittig vooruitzicht! Veel succes :).

M maak de eerste metertjes! *O*. Leuk Kyara!

Succes met alle kiezen! Voorlopig gelukkig klaar met tanden. Billie heeft alle vier de hoektanden in een keer gekregen :?. Veel zure broeken, maar verder weinig problemen. Gelukkig. De kiezen waren veel erger.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_130792967
O en Kyara, stapjes, leuk! ^O^
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:58:39 #107
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130793752
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef kleinzusje het volgende:

Nee, wat mij betreft kunnen ze het ook beter 'kiezen-poep' noemen, want hij heeft het echt alleen bij kiesjes. Van tandjes heb ik elke keer vrij weinig gemerkt gelukkig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Fee, mijn meisje heeft 4 kiezen inmiddels en die had ook echt zure poep dan...en normaal niet. Fabeltje dat fabeltje denk ik ;)

Precies ;).
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:59:35 #108
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130793811
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Mijn vriend zal vrij moeten regelen een paar dagen moet minimaal 4 dagen in het ziekenhuis blijven. Eventueel kan ze ook naar mijn moeder.

Zoe, hier ook al 4 kiezen daar had ze echt last van. Succes jij ook fee
En daarna moet je ook nog rustig aan doen natuurlijk. Volgens mij mag je ook niet tillen, of autorijden...

Mn schoonzus heeft dat ook laten doen, die is nu 34 kilo afgevallen inmiddels :) 't is een grote aanpassing, maar ze voelt dr eigen een stuk beter nu! Hopelijk bij jou ook zo! En je kan natuurlijk contact houden met de mensen uit jouw groepje die ook zo'n operatie krijgen! (Zou ik doen hoor, altijd fijn denk ik, zullen er vast wel een aantal zijn met facebook oid...)
Succes met de operatie iig!

Boh Kleizusje, en nou? Ging ze dan wel slapen? Hoop niet voor je dat ze dan vannacht wakker wordt...

Wat lees ik nou? M aan het lopen! Wat goed zeg! *O*
pi_130794162
PE: Ze sliep pas om 21.00 uur 8)7
Te moe ?

Heeft maar 1 x geslapen vandaag (2,5 uur) en we hebben veel gedaan.
Speeltuin, wandelen, boodschappen................ Tsja ?
Ze is de hele dag aan het lopen/bijna rennen............. misschien is "het tot rust komen" dan wat lastiger ?
pi_130794602
*G* M loopt losse stapjes *G*

Zoë begrijp ik goed, dat je dan wel brood geeft.

Sam, pittig zeg! Veel succes Ik hoop dat je je na de operatie beter voelt.

Kz morgen weer vroeger eten? Hier is het meestal 18.30 uur. Veel vroeger is op werkdagen geen optie.

Hier komen kiezen, hoektanden en weet ik veel allemaal tegelijk door. Slapen overdag is echt drama. Vandaag op kdv om 13 uur een half uur en dan om 14.30 uur nog eens drie kwartier.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_130795339
Ach Tinu : :* Avonden nu wel beter ?
Morgen vroeger hoop ik
pi_130797588
Slaap lekker mamas
pi_130802942
Nou eindelijk een wat betere nacht *O*. Wakker om 2.30 en 5.30, maar daarna nog geslapen tot 7 uur. Scheelt behoorlijk!

Sam een vriendin van de middelbare school heeft de operatie ook gehad. Het eerste jaar was heel pittig, veel voeding verdraagt ze niet meer en dat moet je echt uittesten. Inmiddels gaat het heel goed en is ze 60 kg kwijt (en ik las gister dat ze zwanger is van haar eerste kindje!!).

Tinu wat zielig. Hoe ging de nacht?

Tandjespoep hebben wij niet (echt duidelijk) gehad. Wel 1x kapotte billetjes, maar dat was maar een klein plekje en met een dag alweer weg.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130803410
Tinu, vannacht beter gegaan?

Heftig Sam, bereid je inderdaad maar voor op een heftig jaar.

Fijn dat het beter ging Phaidra!

M was gister toch een beetje van slag toen hij s ochtends wakker werd en mama was er niet.

Hier wel wat zuurdere poep bij doorkomende tandjes met daarbij rode billen. Ik vind het niet zo'n fabeltje. Dat wil zeggen: het klinkt mij wel plausibel in de oren dat speeksel veranderd bij doorkomende tanden en dat dat ook zijn weerslag heeft op de ontlasting.
pi_130803576
Ach dat is ook wel een beetje schrikken voor M.

Net ging ik de mini naar het kdv brengen. Toen ik net al zijn spullen weg aan het zetten was, werd de mini door een ouder kindje omgeduwd. Ik pakte hem even op om te troosten, maar dat lukte niet zo goed. Hij strekte toen zijn handjes uit naar de leidster en toen zij hem over pakte was hij meteen stil :'(.

Nou ja, ik denk dat ik maar blij moet zijn dat hij zich zo veilig voelt bij de leidster :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 september 2013 @ 09:07:26 #116
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130803854
/ego post
iemand zin in een mopperdreumes?? Niets is goed en hoofdpijn daarbij helpt ook niet. En dat er dan in de supermarkt door 1 of andere oude doos gezegd wordt 'ach mag ze zich ook even uitleven?' Helpt al helemaal niet! Die heb ik even duidelijk gemaakt dat dit al vanaf 6 uur is.... En ik word er zelf ook kribbig van, wat ik dus op haar af reageer... Vicieuze cirkel dus.
En ik had zo'n leuke dag in mijn hoofd, lekker fietsen, naar klein strandje etc...
Bah. Moet ff omdenken dus...
/einde ego post.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 4 september 2013 @ 09:13:10 #117
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130803987
Boh, vervelend zo'n dag Susie! Geen opa's /Oma's oid in de buurt waar je ff naartoe kan? Anders vanmiddag ff lekker gaan liggen ofzo :*

Cristel heeft hier vannacht wel lekker geslapen iig. Ik moest gisteravond weg, dus mijn man heeft haar naar bed gebracht ....En geslapen van 19.30 tot 07.15

Nu is ze weer dr lekker vrolijke zelf, en ze heeft al 4 broodjes op vandaag :o (wel zonder korstjes ;) )
pi_130803992
Susie :*. Opmerkingen van buitenstaanders kan je dan niet gebruiken idd. Stom!

Paracetamol, kop koffie en dan toch gewoon op de fiets stappen? Meestal werkt naar buiten gaan hier juist heel goed tegen dat soort buien.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130804019
Susie :*

(hier een mopperbaby, werkt ook niet echt mee)
  woensdag 4 september 2013 @ 09:20:41 #120
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130804118
Bij de H&M hebben ze trouwens die zwarte rompers weer, wie was daar naar op zoek? maat 56 tot 92. En met de 2 kortingscodes dus 3 stuks voor 5 euro
pi_130804471
susie :*

kyara een mopperbaby.. :*

Fijn phaidra!

kz
hier valt S soms bij een drukke dag ook moeilijker in slaap.
ik ga meestal wandelen voor het slapen, dan komt ze even tot rust.

tinu
pff min dat hij slechter slaapt.
ja ik geef S altijd brood als ze niets wil eten. Of een stukje worst ofzo

vanmorgen heeft ze weer een broodje gegeten *O*. gister heeft ze geen ontbijt, middageten en avondeten gehad :o van alles aangeboden natuurlijk. Wel 2x 120ml pap en een half bolletje smorgens van de bakker en svonds een halve krentebol. Ze werd vannacht ook vaker wakker.
maar vannacht was de 1e x dat ze een hele nacht + ochtend geen bv heeft gehad :o

-O- alle tandjes/kiezen leed.
Hier ook alleen kapotte billetjes bij doorkomen van tanden/kiezen

en..
}:| ben ik een tijdje op mijn werk.. ga ik naar de toilet.. kijk ik in de spiegel. Heb ik een vlek op mn tshirt! Echt, de ochtend doorkomen zonder vlekken is lastig.. grr.
S heeft op mn schoot gegeten, dan wilde ze wel. Verslikte zich in drinken en was gevallen dus vlekken komen dan wel maar had goed in de spiegel gekeken voor ik wegging..dacht ik -O-
pi_130804933
Zoë, herkenbaar :D Ik moest voor mijn werk op de foto maandag, check in vlak ervoor mijn kleding nog even, zit er appelstroop op m'n shirt :'). Gelukkig had ik ook een vestje bij me.

Fijn dat ze net wel een broodje op heeft! Wat ik me afvroeg he, bied jij nog wel bv aan bijvoorbeeld in de ochtend? Of wacht je tot ze er zelf om vraagt?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130804986
Susie, misschien toch op de fiets springen? Allebei even de wind door de haren en hopelijk doorbreek je dan het gemopper?

Sam, heftige operatie. Het doel op lange termijn is goed, maar de komende tijd gaat wel zwaar worden, zeker met een dreumes denk ik?

Zoé, gefeliciteerd, je bent een echte moeder als je met vlekken rondloopt ;)

Ik ben nogal gaar. Tot 1 uur wakker gelegen te denken, veel info gekregen bij voorlichting van Chris zijn juf. En van 12tot 7 is Daan elk uur wel wakker geweest. Soms een minuut iets huilen, soms 10 minuten brullen. En als je er bij bent, dan is er niks aan de hand, tot je de kamer uitloopt. Echt verlatingsangst dus. Merk ook dat als ik wel ging kijken, de keer erna het huilen ook langer duurde. Dat pikt hij snel op..
Maar dus amper 6 uur geslapen, maar dan wel 6 keer wakker, en niet snel weer in slaap kunnen komen.. Kom maar op met de koffie..

Gelukkig speelt hij nu rustig buiten in de zandbak, dat is beter dan een mopperdreumes op zo'n dag..
pi_130805153
DF
*O* jeej een echte moeder haha
pff.. vermoeiende nacht dus.. fijn dat hij even lekker speelt

Phaidra
:D haha gelukkig had je een vestje mee.
Ik geef idd alleen bv als ze vraagt, daarom heb ik ook nooit gekolft om de productie hoog te houden. Heb wel gevoed op mijn verzoek als ik bijv erg volle pijnlijke borsten had (of kort met de hand kolven om de druk er af te halen)
Afgelopen nachten dronk ze maar kort en vannacht dus niet. Vind het ook wel prima met bijna 16mnd.
pi_130806590
Zoe zo herkenbaar hier ook regelmatig de vlekken op mijn shirt die ik niet heb gezien xd.
Susie, veel succes vandaag

Eerste jaar is inderdaad het moeilijkste. Ik mag daarna officieel ook 2 jaar niet zwanger worden dus dat is wat minder. Aan de andere kant lijkt me zwanger zijn met een normaal lichaam ook heerlijk dat je ook echt ziet dat er baby in zit hihi. Eventuele na operaties om te corrigeren worden ook vergoed als ik last blijf houden van smetplekken. Ik haat dit weer daarom ook zo.

Sommige van jullie vragen zich vast af hoe ikhetnzover heb laten komen maar ik was een gigantische emotieeter en heb een hele slechte jeugd gehad. Mijn moeder had liever een dik kind dan geen kind daar kwam het op aan. Nu gaat het zoveel beter ik wil gewoon gaan leven en met mn kind van de glijbaan af zonder bang te zijn vast te zitten hihi als het te zwaar word mag ik altijd na mn moeder toe en vriend zorgt dan voor het huis :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')