abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130772586
Dank Fee :* Het is ook raar, maar het went ook. En op sommige momenten is het moeilijker dan op anderen.

Ja, ik at echt slecht maar ik had gewoon geen honger en ik vond het allemaal even vies. Het was ook geen machtsspel ofzo, ik at met tegenzin (was wel dol op koek en snoep en de 3 p's hoor, dat dan weer wel :P ). Beetje een familieding ook, mijn zusje, moeder, tante en oma aten ook niet als kind. Ik ben vanzelf meer gaan eten toen ik in de puberteit kwam en lust nu echt bijna alles, dus ik geloof heilig in loslaten. Trekt wel recht.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_130774012
Zoe, ga ook eens yoghurt etc proberen om te kijken of dat goed gaat.

Kwa toevoegingen eigenlijk kijk ik daar niet na ze krijgt ook gewoon af en toe chips of snoepjes zoals grote zus en knabbelt ook wel eens met ons mee. Vorige week gebakken hambutger gegeten en zij krijgt dat dan ook een halve met een broodje wat blokjes kaas augurk en een beetje saus. Ik ben van mening zolang het geen gewoonte word is er niks aan de hand. :-) ze is gezond en netjes gemiddeld. Ondanks haar dikke wangen hihi daar gaat het mij om :-)

Alternatieve aanbieden doe ik ook niet. Ze kan savonds een fles krijgen en dat was het :-)

[ Bericht 12% gewijzigd door Sam1993 op 03-09-2013 12:54:01 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130774092
Zo weinig eet ie niet CS, vind ik dan.
En :* voor het missen van je ventje

Als M minder eet krijgt hij inderdaad wel wat meer yoghurt. Ga geen brood smeren. Maar kan me wel voorstellen dat Zoe dat wel doet als het dan ook invloed heeft op haar slapen (en met de hele reflux achtergrond).

*G* losse stapjes *G*
en vervolgens zwaar gefrustreerd als hij dan toch valt :'(
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:43:01 #79
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130774184
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:39 schreef Kyara het volgende:

Als M minder eet krijgt hij inderdaad wel wat meer yoghurt. Ga geen brood smeren. Maar kan me wel voorstellen dat Zoe dat wel doet als het dan ook invloed heeft op haar slapen (en met de hele reflux achtergrond).

*G* losse stapjes *G*
Jaaaa, losse stapjes *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:49:23 #80
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130774377
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:44 schreef Clubsoda het volgende:
weer wel :P ). Beetje een familieding ook, mijn zusje, moeder, tante en oma aten ook niet als kind. Ik ben vanzelf meer gaan eten toen ik in de puberteit kwam en lust nu echt bijna alles, dus ik geloof heilig in loslaten. Trekt wel recht.
Wel handig op zich, die voorkennis ;). Maar ik vind t trouwens ook prima klinken hoor, wat M allemaal eet. Niks mis mee, volgens mij. Groenten matig... sja dat is bij veel kids denk ik zo. Rauwkost heb ik hier eerlijk gezegd nog niet eens geprobeerd... ga er al vanuit dat ze dat vies vinden :@ .

*O* Kyara wat goed!! *O*

O en brood geven ipv avondeten heb ik misschien tot nu toe twee keer gedaan. Voor J, nog nooit voor S. En dan was het omdat hij het echt echt echt niet lustte. En heel soms weet ik van tevoren al dat ze een gerecht allebei niet lekker vinden (kip Madras bijvoorbeeld) en dan krijgen ze iets uit de diepvries (heb altijd gezonde maaltijden voor ze ingevroren klaar liggen). Wij willen af en toe nog wel gewoon kip Madras eten :Y) . Of zoals vanavond: man komt laat thuis. Wij eten sla en hamburgers als de kids op bed liggen en de jongens krijgen vanavond dus iets uit de vriezer.
pi_130774437
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:39 schreef Kyara het volgende:

*G* losse stapjes *G*
Kan niet jompelen. Maar wat goed van M ! Nu gaat het snel over 3 weekjes loopt hij vast :-)
pi_130774447
Hier ligt ook de vriezer vol. Als de meiden ook met de pot mee gaat eten dan vries ik ons eten wel in. Doen we het andersom ;)

M eet 1x per week 's avonds brood. Als hij naar het kdv is geweest eet hij ronduit slecht. Dus dan een boterham. Rauwkost heb ik eigenlijk ook nog maar weinig geprobeerd.
pi_130774519
Kyara losse stapjes *O* Super!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130774703
Kyara, wat goed!

Acnaib, balen dat je dan niet slaapt. Lig je wakker van je kleine, te alert, of meer onrustig?

Pureevil, lastig zo'n bui. Maar misschien leek die actie van 24.00 wel voor herhaling vatbaar? Merk bij Daan dat hij zoiets echt onthoud en dat kreeg je 3 keer harder terug. Daan huilt nu dus soms wel 20-30 minuten voor het slapen, maar als we hem eruit halen, dan slaapt hij helemaal niet terwijl hij het wel nodig heeft. En de keer erna brult hij dan een uur of langer..

Brood in de avond is echt bij nood. Meestal ligt er wel iets in de vriezer. Of er ligt ergens een bakje olvarit. En anders wel wat pasta met restjes groente uit de vriezer met tomatenpuree..
En als hij niet eet, dan is het jammer. Simpel toetje, soms een stukje fruit erbij en dan is het klaar. Zeker als het een koppige bui is. Met tandjes wil ik we schappelijker zijn ;)
pi_130775403
Wat goed van M, Kyara! *O*

Ik vind ook dat hij goed eet hoor, afgezien dat hij niet zo van groente houdt. Maak mocht het slechter worden dan dit, dan maak ik me oko niet zo'n zorgen. Ik eet altijd op donderdagavond lekker dingen die M niet lust. Op de bank, met mn laptop erbij én de tv aan :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_130775938
Te alert, vrees ik. Dochter slaapt al een jaar door 's nachts. Dus daar ligt het niet aan. Maar gewoon extra waakzaam ofzo.

Grr wilde net naar buiten met (een krijsende) dochter, komen we bij de lift... Zijn ze met onderhoud bezig. Heel fijn, maar ik ga haar niet met buggy twee hoog de trap afsjouwen.
:( dus ik naar de schuur, daar staat een reservekinderwagen. Krijg ik dat ding maar half in elkaar en ook niet meer uitelkaar met een krijsende dame naast me. Dus nu met een half uitgeklapte bugg, waardoor ik morgen niet bij mijn fiets kan...
Bah, ik baal al zo van deze dagen, manlief slaapt, ik ben thuis met dochter. Man gaat straks als hij wakker is naar de kapper, dan eten, kind naar bed en dan gaat hij weer en ik heb weeer binnengezeten :(
pi_130776040
CS
Goed om te weten idd.

Kyara
*G* M!! *G* go!
Klopt, eerder toen ze veel overgaf kon ze echt niets eten en spuugde alles er uit. Ze had veel honger en ik kon naast bv toen niets voor dr doen. Nu ze voeding binnen kan houden ben ik ook niet echt streng omdat ik niet weet hoeveel last ze heeft. 1x wat later medicatie en ze heeft weer last van zuur.
Broodje wordt altijd met veel smaak opgegeten en wil ook niet dat ze honger heeft.

Maargoed vind het niet erg om iets extra's voor dr klaar te maken.
pi_130776521
Losse stapjes voor M *O*

Zo even bijlezen, dreumesje wordt wakker :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130776908
acnaib, dat klinkt niet zo fijn. Na zo'n nacht slaap wil alles ook minder.. Kun je niet nog even rustig naar de buggy kijken als je kleine slaapt? En na een bak goede koffie ;)
Of het onderhoudsteam de buggy laten tillen als jij de kleine meeneemt?
pi_130777053
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:27 schreef Deepfreeze het volgende:
acnaib, dat klinkt niet zo fijn. Na zo'n nacht slaap wil alles ook minder.. Kun je niet nog even rustig naar de buggy kijken als je kleine slaapt? En na een bak goede koffie ;)
Of het onderhoudsteam de buggy laten tillen als jij de kleine meeneemt?
Wat lief meegedacht ! ^O^ O+
pi_130777064
Zoe: Prima toch een broodje ! ^O^
Maar om 18.30 eten lijkt me idd wel laat.
pi_130777066
Als manlief zo wakker is, ga ik even een boodschap doen, hij neemt dochter maar mee naar de kapper ;)

De kop koffie was sowieso een goed plan ^^
pi_130777177
Wij aten eerst ook vaak om 18.30,door mijn werk. Maar nu eet smurf eerder, om uiterlijk 18.00. Ze eet nu heel goed. Als we te laat eten, is ze meer moe en eet ze slechter
pi_130783015
Net lekker naar de speeltuin geweest samen op de tractorband schommel gezeten heerlijk genoten en de wind door de haartjes laten waaien <3

Vanmorgen chocomel gegeven. Gevolg rode onderkin... benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld

vandaag een datum gekregen voor mijn operatie, 28 oktober krijg ik mijn gastric bypass!
pi_130784220
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:53 schreef Sam1993 het volgende:
Net lekker naar de speeltuin geweest samen op de tractorband schommel gezeten heerlijk genoten en de wind door de haartjes laten waaien <3

Vanmorgen chocomel gegeven. Gevolg rode onderkin... benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld

vandaag een datum gekregen voor mijn operatie, 28 oktober krijg ik mijn gastric bypass!
Jeetje dat is een heftige operatie... Waarom ga je dat (laten) doen? Is jou overgewicht zo ernstig dat het echt nodig is? En wat heb je hiervoor geprobeerd om af te vallen?
pi_130786145
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Nirak het volgende:

[..]

Jeetje dat is een heftige operatie... Waarom ga je dat (laten) doen? Is jou overgewicht zo ernstig dat het echt nodig is? En wat heb je hiervoor geprobeerd om af te vallen?
Volgens mij krijg je die operatie niet als ze denken dat je nog op een andere manier af kunt vallen. De eisen zijn behoorlijk streng (ook psychisch).

Wel heftig Sam, succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130786160
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik weeg meer dan 60 kg teveel. Ik heb al allerlei dieten en sportprogammas geprobeerd en ben ook een jaar tijdens de aanvraagnonder begeleiding geweest van een dietiste. Dit leverde 5 kg op. Omdat ik nog jong ben net 20 en nu nog geen ziektes heb wil ik het nu echt aanakken. De operatie geeft me wat meer houvast en maakt alles een beetje makkelijker. Na 8 maanden wachtlijsten ben ik eindelijk aan de beurt.

Hier zijn trouwens ook wel psychologische testen aan vooraf gegaan om te kijken of de operatie nut zal gaan hebben.
pi_130786640
Jeetje wat een ellende Sam, ik hoop dat het je wat oplevert :*
pi_130788351
Sam
Jeetje heftig!

S heeft duidelijk last van kiezen. Veel kauwen en echt niet willen eten. Zelfs geen spinazie :o (of brood of vla..etc ). ook veel kwijlen enzo.
Gelukkig is ze verder vrolijk O+
Nichtje (ook 16mnd) wilde ook niet eten en die eet normaal echt alles.
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:04:37 #100
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130790808
Jee Sam, heftig. Succes en sterkte met de operatie en het herstel. Ik hoop op goede resultaten!

Zoë, jouw S ook al bezig met kiesjes. Bij mijn S komen er ook twee door. Merk het niet echt aan z'n eten, maar wel aan z'n billetjes... helemaal stuk ;( . Had laatst in een blad gelezen dat tandenpoep een fabeltje is... :? . Vind ik wel heel gek, want hij heeft echt nooit zulke zure poep. Alleen dus als hij kiezen krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')