iets met 2004 dat belde...quote:
Ik heb ze niet maar uuhhh, ik denk dat de kinderbescherming langs kwamquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef goed_volk het volgende:
Kinderen, lachen man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nichtjes en neefjes krijgen van mij al tijden viltstiften. Vinden ze keileuk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ze niet maar uuhhh, ik denk dat de kinderbescherming langs kwam
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nichtjes en neefjes krijgen van mij al tijden viltstiften. Vinden ze keileuk.
denk dat voor hem de vraag, hoe kom ik eruit, belangrijker is nuquote:Op woensdag 4 september 2013 01:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Muur van gewapend beton?Hoe komt ie daarin?
toen dat glas brak en zij snel wegreed ging ik stukquote:Op woensdag 4 september 2013 16:18 schreef picodealion het volgende:
Vrouw gaat helemaal super sayan omdat er geen McNuggets zijn.
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:18 schreef picodealion het volgende:
Ik las in het vorige topic dat ie fake is...quote:Op woensdag 4 september 2013 16:18 schreef picodealion het volgende:
Ze slaan elkaar voor de grap en gooien zo een ruit door?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik las in het vorige topic dat ie fake is...
Niet alles is meteen fake.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze slaan elkaar voor de grap en gooien zo een ruit door?
Lijkt me toch wel redelijk echt hoor.
quote:Op maandag 2 september 2013 15:33 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het origineel heeft geen geluid.. dat hebben ze later toegevoegd. Wel heel leuk gedaan
Dat zei ik ook..quote:
LG doet wel vaker van die filmpjes en die zijn uiteraard gewoon fake.quote:
Maar ze blijven leukquote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LG doet wel vaker van die filmpjes en die zijn uiteraard gewoon fake.
Bij de vorige (in de lift) kon je het groen van het greenscreen nog zien
Dat was daniel018 zeker?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik las in het vorige topic dat ie fake is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Oh het was ClapClapYourHands. Die roept ook wel eens domme dingen, maar het is geen daniel.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk een kloon.
Dan kan zij het licht zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld, kreeg ze die kaarsjes in haar ogen.
wat een enorme eikel, die zou je och zelf even bewusteloos meppenquote:
Fantastisch dat mensen nog steeds dat trucje van hem niet door hebbenquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld, kreeg ze die kaarsjes in haar ogen.
Groen?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LG doet wel vaker van die filmpjes en die zijn uiteraard gewoon fake.
Bij de vorige (in de lift) kon je het groen van het greenscreen nog zien
Vreemd is wel dat de LCD's geen licht lijken te geven terwijl de panelen wel volledig wit zijn.quote:
Volgende TT. Te koop: Non in doosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww.జ్ఞా
Non merci.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgende TT. Te koop: Non in doos
Maar er ligt maar één eitje?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:57 schreef Syntos het volgende:
[..]
Het moeten zaadcellen voorstellen wat naar de eitjes gaat
In tegenstelling tot een man die duizenden zaadjes per keer uitwerpt, heeft een vrouw maar 1 keer per maand 1 eitje tot haar beschikking. Soms 2 maar dan krijg je een tweeeige tweeling (want: 2 eieren).quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een man die duizenden zaadjes per keer uitwerpt, heeft een vrouw maar 1 keer per maand 1 eitje tot haar beschikking. Soms 2 maar dan krijg je een tweeeige tweeling (want: 2 eieren).
En trouwens de hoeveelheid eieren staat los van de hoeveelheid bacon. Don't tell me how to live my life!!
Ben je serieus? Want ik geloof dit niet. Een vrouw legt toch geen eierenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een man die duizenden zaadjes per keer uitwerpt, heeft een vrouw maar 1 keer per maand 1 eitje tot haar beschikking. Soms 2 maar dan krijg je een tweeeige tweeling (want: 2 eieren).
En trouwens de hoeveelheid eieren staat los van de hoeveelheid bacon. Don't tell me how to live my life!!
Alleen als ik naar de wc ga.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:24 schreef P8 het volgende:
[..]
Ben je serieus? Want ik geloof dit niet. Een vrouw legt toch geen eieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |