twitter:fr12live twitterde op maandag 02-09-2013 om 10:56:14Sekou Cissé lijkt ook het komende half jaar nog bij Feyenoord te 'voetballen'. De Ivoriaan traint gewoon mee en niets duidt op een vertrek reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De deadline van vandaag is alleen voor aankopen toch? Spelers huren mag nog een week ofzo?
Als je op Bakkal doelt, die staat niet meer onder contract.quote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De deadline van vandaag is alleen voor aankopen toch? Spelers huren mag nog een week ofzo?
Je kan alleen nog spelers aantrekken die geen club hebben na middernacht vandaagquote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Engeland hebben ze het vaak ook nog over een loan window. Eigenlijk geen idee of dat voor Nederland ook zo werkt.quote:
quote:NEWS FROM EVERTON...
...but it's nothing to do with Baines, Fellaini or McCarthy.
Everton midfielder Francisco Junior has joined Dutch side Vitesse Arnhem on a season-long loan deal.
Dus het aantrekken van BMI is niet afhankelijk van een vertrek van hun spelers?quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is vervanger Fellaini, lijkt logisch. Baines moet gewoon naar Man U gaan, kunnen wij 12 miljoen incasseren (alhoewel het AD het had over 8 miljoen..)quote:Op maandag 2 september 2013 11:38 schreef Maver24 het volgende:
Gareth Barry van man city waarschijnlijk naar everton.
quote:Het lijkt erop dat Feyenoord ook op de slotdag van de transfermarkt geen spelers meer gaat verkopen. Dat moet volgens Pellè een garantie zijn om voor het kampioenschap te kunnen strijden. ''Financieel ben ik blij voor ze als ze iemand verkopen. Als dat niet zo is, zijn we happy met deze groep. Daarmee kunnen we de titel winnen.''
Als je de eerste 3 wedstrijden kan verliezen en bij de 5e wedstrijd al weer op 2 punten staat van Ajax klopt dat ook gewoon.quote:
Beide zijn zeer informatief. Beide geven eigenlijk aan dat hetgeen wat gezegd wordt onjuist is. (en nogal dom)quote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Veel toevoegende post weer hoor. Chapeau.
Jouw posts in dit topic kan je ook nogal dom noemen. Dan heb ik het niet eens alleen over je matige Nederlands trouwens.quote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide zijn zeer informatief. Beide geven eigenlijk aan dat hetgeen wat gezegd wordt onjuist is. (en nogal dom)
Dat kan ja. Prima.quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jouw posts in dit topic kan je ook nogal dom noemen. Dan heb ik het niet eens alleen over je matige Nederlands trouwens.
Koeman heb ik nooit over gedacht weg ermee. Na een seizoen 2e en 3e heb je wel wat meer krediet verdient.quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie dat de stemming weer goed is (of is het schone schijn) na deze eclatante overwinning voor Feyenoord op Roda JC. Maar betekend dat ook dat de stemming/gedachte over Ronald Koeman ook is omgeslagen van "weg ermee" naar "ach zo slecht is hij echt niet en beter kunnen we niet hebben momenteel. "
Er waren maar een heel beperkt aantal debielen die Koeman weg wilden. Van een stemming die is omgeslagen is dan ook totaal geen sprake.quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie dat de stemming weer goed is (of is het schone schijn) na deze eclatante overwinning voor Feyenoord op Roda JC. Maar betekend dat ook dat de stemming/gedachte over Ronald Koeman ook is omgeslagen van "weg ermee" naar "ach zo slecht is hij echt niet en beter kunnen we niet hebben momenteel. "
Wat?? Koeman moet weg, waarom in hemelsnaam? Je leest zeker alleen de posts van fantasyboy of niet?quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Maar betekend dat ook dat de stemming/gedachte over Ronald Koeman ook is omgeslagen van "weg ermee" naar "ach zo slecht is hij echt niet en beter kunnen we niet hebben momenteel. "
Volgens mij is de stemming bij de supporters vooral cynisch.quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Tijdens het zingen van "wij worden kampioen" kon ik gisteren anders geen spoortje cynisme/sarcasme ontdekken hoorquote:Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is de stemming bij de supporters vooral cynisch.
Niet? Dan moet je dat toch eens leren gaan herkennen. Zat vol cynisme.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tijdens het zingen van "wij worden kampioen" kon ik gisteren anders geen spoortje cynisme/sarcasme ontdekken hoor
Niet? In W3 lachten de mensen om mij heen zich kapot.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tijdens het zingen van "wij worden kampioen" kon ik gisteren anders geen spoortje cynisme/sarcasme ontdekken hoor
Huh? Waar heb je het over? Ik was hardstikke serieus in ieder geval.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet? Dan moet je dat toch eens leren gaan herkennen. Zat vol cynisme.
quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet? Dan moet je dat toch eens leren gaan herkennen. Zat vol cynisme.
En ik maar denken dat de PI duidelijk genoeg was. Natuurlijk ging het nergens overquote:Op maandag 2 september 2013 12:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Niet? In W3 lachten de mensen om mij heen zich kapot.
En nu herkende ik jouw cynisme dus niet.quote:Op maandag 2 september 2013 12:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
En ik maar denken dat de PI duidelijk genoeg was. Natuurlijk ging het nergens over
Niet? Dan moet je dat toch eens leren gaan herkennen. Zat vol cynisme.quote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef Muto het volgende:
[..]
En nu herkende ik jouw cynisme dus niet.
quote:Op maandag 2 september 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
Immers gaat er ook gewoon 15 maken dit seizoen.
Leuk geintje, maar zou slecht zicht ook daadwerkelijk het gebrek aan trefzekerheid van Immers kunnen verklaren?quote:Op maandag 2 september 2013 12:20 schreef BesottedOrb het volgende:
Immers krijgt dit seizoen een bril en scoort all z'n kansen. Dat zullen er zo rond de 50 zijn, daarna vertrekt Lex voor 150 miljoen naar PSG, Man City of Real.
Nee, die man heeft gewoon geen flauw idee hoe hij een bal moet raken.. Heeft het bij ADO in de jeugd gehaald door hard te werken en door te zetten, niet door z'n techniekquote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk geintje, maar zou slecht zicht ook daadwerkelijk het gebrek aan trefzekerheid van Immers kunnen verklaren?
Hij zou eerder eens kunnen beginnen met niet iedere kans vol met de wreef door het net heen te willen jagen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk geintje, maar zou slecht zicht ook daadwerkelijk het gebrek aan trefzekerheid van Immers kunnen verklaren?
quote:Op maandag 2 september 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
Immers gaat er ook gewoon 15 maken dit seizoen.
Daarom, gelul. Hopelijk snel 0.00 uur. Dan kan het transfer gelul ook weer even de koelkast inquote:Op maandag 2 september 2013 12:57 schreef Cara het volgende:
In Engelse media is er echt 0,0 over BMI te vinden.
Als Nederlandse clubs op het punt stonden spelers als Ozil, Benzema, Angel di Maria, Di Michealis, De Rossi e.d. binnen te halen stond er ook weinig in de krant over de mogelijke transfer van verdediger pietje van Zulte Waregem.quote:Op maandag 2 september 2013 12:57 schreef Cara het volgende:
Dit zou je moeten kunnen vinden (van NU):quote:Op maandag 2 september 2013 12:57 schreef Cara het volgende:
quote:Een interessante bijdrage van de chef voetbal van de BBC: "This morning's Dutch media are going heavy on Everton trying to tie up a deal for Feyenoord's promising defender Bruno Martins Indi. It is shaping up to be a busy day for manager Roberto Martinez - but so much will be shaped by Marouane Fellaini's proposed move to Manchester United."
Ja, BBC meldt dus dat de Nederlandse media melding maken van de transfer van BMI naar Everton, dat wisten we zelf al. Maar andere Engelse media melden er dus niks overquote:Op maandag 2 september 2013 13:05 schreef nomnom het volgende:
[..]
Dit zou je moeten kunnen vinden (van NU):
[..]
In het buitenland staat BMI toch bekend als de nieuwe centrale verdediger van het Nederlands elftal.quote:Op maandag 2 september 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Nederlandse clubs op het punt stonden spelers als Ozil, Benzema, Angel di Maria, Di Michealis, De Rossi e.d. binnen te halen stond er ook weinig in de krant over de mogelijke transfer van verdediger pietje van Zulte Waregem.
Misschien bij die-hard voetbalvolgers. De gemiddelde Engelsman heeft echt geen idee wie BMI is hoor. Die vragen zich op het volgende WK af wie die keiharde negert in de verdediging van Nederland is.quote:Op maandag 2 september 2013 13:15 schreef Cara het volgende:
[..]
In het buitenland staat BMI toch bekend als de nieuwe centrale verdediger van het Nederlands elftal.
Ja dat zegt al genoeg denk ik. De opvolger van the great Heitinga and Mathijsenquote:Op maandag 2 september 2013 13:15 schreef Cara het volgende:
[..]
In het buitenland staat BMI toch bekend als de nieuwe centrale verdediger van het Nederlands elftal.
Zou tevens de keuze voor z'n vriendin verklaren.quote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2013 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou tevens de keuze voor z'n vriendin verklaren.
Mogen ze van mij iedere week doenquote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Heb de wedstrijd niet gezien. Maar bagger spelen en 4-0 winnen? Ik teken ervoor
Klopt. Fuck mooi spel, punten moeten we hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 13:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mogen ze van mij iedere week doen
Baines hoeft dus geeneens door te gaan waarschijnlijk.quote:"All the signs are that Manchester United's pursuit of Marouane Fellaini is moving towards a successful conclusion before the window closes - which will leave Everton manager Roberto Martinez with money to spend. The Dutch media reports that Feyenoord's highly-rated defender Bruno Martins Indi is waiting to fly in to England to complete a move to Goodison Park once the Fellaini deal is done."
Is een principeovereenkomst niet voldoende?quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
BMI is gewoon bij de Oranje-selectie voor een training vanavond, dus lijkt me sterk dat die vandaag nog gaat tekenen in Engeland.
Als Bakkal niet gehaald ook, wat mij betreft.quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef Merkie het volgende:
Als Bakkal gehaald wordt kan je Immers wel weg doen.
Deze manquote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Bakkal niet gehaald ook, wat mij betreft.
Wie dan daar neer zetten? Immers werkt wel hard...quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan speel je met 10 man. Ook geen slecht idee opzich.quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig met een uurtje in Engeland.quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
BMI is gewoon bij de Oranje-selectie voor een training vanavond, dus lijkt me sterk dat die vandaag nog gaat tekenen in Engeland.
Handtekeningen e.d. moeten vandaag gezet worden. Denk niet dat Everton handtekening gaat zetten onder een contract met zowel club als speler zonder medische testen e.d.quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is een principeovereenkomst niet voldoende?
quote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie dan daar neer zetten? Immers werkt wel hard...
Tja, als je elke bal verneukt die je toegespeeld krijgt, is het minste wat je kan doen proberen die bal terug te veroveren..quote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met een fax is ook gewoon rechtsgeldig, mits die fax voor 00:00 verstuurd is.quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is een principeovereenkomst niet voldoende?
Het klopt welquote:Op maandag 2 september 2013 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
IK KAN DIT NIET MEER AANHOREN AHHHHHHHH
Vilhena stond 1 wedstrijd op 10 tegen Willem II, hij scoorde 2 keerquote:Op maandag 2 september 2013 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het klopt wel. Ik vraag me alleen af wat het alternatief is. Een speler die wellicht wat minder hard werkt, maar wel (veel) beter kan voetballen
Da's in enkele minuten geregeldquote:Op maandag 2 september 2013 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een fax is ook gewoon rechtsgeldig, mits die fax voor 00:00 verstuurd is.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:26 schreef BesottedOrb het volgende:
Ik denk dat BMI pleiten is morgen.. Guidetti en Bakkal zouden mooi zijn
Dan ga jij ervan uit dat onze directie al met email overweg kan...quote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's in enkele minuten geregeld. Faxen gaat tegenwoordig ook over de mail
Gelukkig hebben we Mitchel Te Vrede al!quote:
Mr. Yellow kan allesquote:Op maandag 2 september 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ga jij ervan uit dat onze directie al met email overweg kan...
Tegen Willem IIquote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Vilhena stond 1 wedstrijd op 10 tegen Willem II, hij scoorde 2 keer
Ik zeg Immers verhuren/verkopen
Cool, ik ben gezegend met een slecht geheugenquote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Vilhena stond 1 wedstrijd op 10 tegen Willem II, hij scoorde 2 keer
Ik zeg Immers verhuren/verkopen
Ja precies, al moet ik wel zeggen dat we het ook die wedstrijd weer 'gewoon' moeilijk hadden...quote:
Wat heeft die met Guidetti te maken?quote:Op maandag 2 september 2013 14:28 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Mitchel Te Vrede al!
En op de plek van Vilhena? Ruud 'balletje breed' Vormer (alhoewel hij best aardig speelde tegen Roda)?quote:Op maandag 2 september 2013 14:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cool, ik ben gezegend met een slecht geheugen. Dus als Vilhena het beter doet op dit positie, lijkt me de conclusie simpel. Immers op de bank, Vilhena op die positie
De Feyenoord directie misschien niet, maar BMI en zijn zaakwaarnemers toch wel lijkt me. Die printen de boel ff uit en gooien dat onder de ogen van Van Geel.quote:Op maandag 2 september 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ga jij ervan uit dat onze directie al met email overweg kan...
We moeten gewoon weer een type El Ahmadi hebben... (Maar dan eentje die wel kan schieten op doel)quote:Op maandag 2 september 2013 14:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En op de plek van Vilhena? Ruud 'balletje breed' Vormer (alhoewel hij best aardig speelde tegen Roda)?
Idd, gezien de niet zo brede selectie, vraag ik me daadwerkelijk af hoe je een Immers aan de kant kan zetten zonder een nieuwe speler aan te trekken. Lijkt me atm nogal moeilijk, zo niet onmogelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 14:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En op de plek van Vilhena? Ruud 'balletje breed' Vormer (alhoewel hij best aardig speelde tegen Roda)?
Klopt, we weten nog niks zeker tot kwart over 12 komt het op neerquote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is de dealine trouwen 0:00 NL tijd, of UK tijd? In het laatste geval moeten we wachten tot kwart over 1quote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, we weten nog niks zeker tot kwart over 12 komt het op neer
Niks. Gewoon Guidetti halen dusquote:Op maandag 2 september 2013 14:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat heeft die met Guidetti te maken?
Ik denk dat we er zeker van kunnen zijn dat er geen belangstelling voor Lex gaat komen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, we weten nog niks zeker tot kwart over 12 komt het op neer
NL tijd.quote:Op maandag 2 september 2013 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is de dealine trouwen 0:00 NL tijd, of UK tijd? In het laatste geval moeten we wachten tot kwart over 1
Dat het bij hem nog niet lukt tot nu toe, heeft met omstandigheden te maken. Toch komt hij wel in de juiste positie. Ik denk dat het vooral ook te maken heeft met de mensen om hem heen. Want hij werkt wel hard.quote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Degene die dit nog als argument gebruikt verdient het om met een ooivaarssnavel genaaid te worden.quote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat harde werken is meer een eis voor de vervangende speler. Dat moet die ofwel ook doen, ofwel goed kunnen compenseren met zijn spelquote:Op maandag 2 september 2013 14:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Degene die dit nog als argument gebruikt verdient het om met een ooivaarssnavel genaaid te worden.
Als die 'nieuwe speler' fatsoenlijk een bal kan aannemen dan scheelt dat al een slok op een borrel. Hoef je niet steeds in de omschakeling.quote:Op maandag 2 september 2013 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat harde werken is meer een eis voor de vervangende speler. Dat moet die ofwel ook doen, ofwel goed kunnen compenseren met zijn spel
JDT deed dat voortreffelijk een paar jaar geleden. Jammer dat hij maar een handvol wedstrijden fit was.quote:Op maandag 2 september 2013 14:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op 10 wil ik gewoon een technisch begaafdere speler (zoals Ono in de goede tijd), iemand met een leep afstandsschot (Goossens) of een met het tor-instinct van Inzaghi (Tomasson).
Maar JDT had wel dat loopvermogen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:35 schreef Merkie het volgende:
Als je goed kan voetballen hoef je minder hard te werken.
[..]
JDT deed dat voortreffelijk een paar jaar geleden. Jammer dat hij maar een handvol wedstrijden fit was.
JDT was dan ook op zijn top 10x zo goed als Immers ooit zal zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 14:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar JDT had wel dat loopvermogen.
Djuricic, Tadic, Eriksenquote:Op maandag 2 september 2013 14:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op 10 wil ik gewoon een technisch begaafdere speler (zoals Ono in de goede tijd), iemand met een leep afstandsschot (Goossens) of een met het tor-instinct van Inzaghi (Tomasson).
Immers heeft geen techniek, kan niet schieten en heeft 0 tor-instinct.
Daar zal ik nooit tegenin gaan.quote:Op maandag 2 september 2013 14:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
JDT was dan ook op zijn top 10x zo goed als Immers ooit zal zijn.
Realistisch als in?quote:Op maandag 2 september 2013 14:38 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Djuricic, Tadic, Eriksen
Kan alleen geen realistische spelers voor Feyenoord bedenken
BMI weg, El Ahmadi voor 6 miljoen en Bakkal halen. Tonny op 10, Bakkal voor op de bank, behalve in de toppersquote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten gewoon weer een type El Ahmadi hebben... (Maar dan eentje die wel kan schieten op doel)
haalbaarquote:
En Immers voor een goede pizza weg doen naar de eerstvolgende club die om willekeurig welke speler komt vragenquote:Op maandag 2 september 2013 14:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
BMI weg, El Ahmadi voor 6 miljoen en Bakkal halen. Tonny op 10, Bakkal voor op de bank, behalve in de toppers
Op welke manier? Financieel, of dat ze niet zouden willen?quote:
Financieel.quote:Op maandag 2 september 2013 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Immers voor een goede pizza weg doen naar de eerstvolgende club die om willekeurig welke speler komt vragen
[..]
Op welke manier? Financieel, of dat ze niet zouden willen?
Vilhena speelde altijd op de positie van Immers in de jeugd en scoorde veel.quote:Op maandag 2 september 2013 14:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cool, ik ben gezegend met een slecht geheugen. Dus als Vilhena het beter doet op dit positie, lijkt me de conclusie simpel. Immers op de bank, Vilhena op die positie
Tja, wat dat betreft kan Feyenoord niet eens de kruidenier op de hoek betalen... Misschien is het een idee om eerst uit de schulden te geraken alvorens er spelers gekocht gaan worden? Tot die tijd, huren...quote:
El Ahmadiquote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten gewoon weer een type El Ahmadi hebben... (Maar dan eentje die wel kan schieten op doel)
Is dat een buitenspeler? Of ook kandidaat voor op het middenveld.quote:Op maandag 2 september 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
Feyenoord is al best lang met dat ventje van Groningen bezig maar die wordt zo langzamerhand wel onhaalbaar. Benieuwd dat als BMI verkocht wordt ze daar nog gaan aankloppen.
Utrecht dusquote:Op maandag 2 september 2013 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Immers voor een goede pizza weg doen naar de eerstvolgende club die om willekeurig welke speler komt vragen
[..]
Op welke manier? Financieel, of dat ze niet zouden willen?
quote:Op maandag 2 september 2013 14:32 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Niks. Gewoon Guidetti halen dus
Ik denk dat dit bij Lexje weinig meer gaat helpen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vilhena speelde altijd op de positie van Immers in de jeugd en scoorde veel.
En dat harde werken van Lex, laat hij maar eens elke dag een uurtje trainen op een bal aannemen.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:42 schreef Keltie het volgende:
Dacht zelf, toen ik las dat'ie weg mocht bij RKC, dat misschien Rodney Sneijder wel iets kon zijn voor Feijenoord. Daarna gelijk een dokter gebeld en ik kan morgen onder de scan om te zien of ik geen hersentumor heb.
Dacht zelf, toen ik las dat'ie weg mocht bij RKC, dat misschien Rodney Sneijder wel iets kon zijn voor Feijenoord. Daarna gelijk een dokter gebeld en ik kan morgen onder de scan om te zien of ik geen hersentumor heb.
Ook de geestelijk gehandicapte medemens kun je nieuwe dingen lerenquote:Op maandag 2 september 2013 14:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit bij Lexje weinig meer gaat helpen.
Die Zivkovic? Spits toch?quote:Op maandag 2 september 2013 14:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dat een buitenspeler? Of ook kandidaat voor op het middenveld.
Heb hem enkel zo in de samenvattingen zien voorbijflitsen.
Bronquote:Feyenoord Defender Kevin Gomez Pleased To Seal Stoke City Deal
Feyenoord defender Kevin Gomez has said that he is happy to have sealed his move to Stoke City this summer, Sky Sports reports.
The 19-year-old impressed new manager Mark Hughes during two trial spells with the club earlier in the summer and has now put pen-to-paper on a two year deal to stay at the Britannia Stadium.
The highly rated right back will now join City’s youth set up, and he has spoke to the press over his delight at being able to wrap up the deal and continue his education in the Premier League.
Gomez told Dutch paper De Telegraaf: “The competition at Feyenoord is enormous. I have to compete with defenders of the Dutch national team, so I know it would be very difficult in the near future to get a chance at Feyenoord. Stoke City was therefore a fantastic club at the right moment.
“I want to work hard to get some chances in the first team this season. After the first training I received compliments from coach and players.
“The club have placed me in a guest family and I am completely in the English way of life. It’s a dream and a fantastic experience.”
Speelde in de jeugdquote:Op maandag 2 september 2013 14:45 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Kom net dit tegen, ik kende die hele gast niet:
[..]
Bron
El Ahmadi lijkt me helaas niet haalbaar. En een 'type El Ahmadi' kan ik niet bedenken. Ben het wel met je eens dat Feyenoord zo iemand wel kan gebruiken.quote:Op maandag 2 september 2013 14:44 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord heeft weer een type El Ahmadi nodig. Dat is voor de balans op het middenveld veel en veel beter. Dan kan Clasie zich ook weer op z'n echte taak concentreren, in plaats van in z'n eentje het hele middenveld moeten doen.
Kreeg geen contract, speelde bij Scheveningen. Leuke stap voor zo'n jongen, als we hem ooit tegenkomen scoort hij sowieso tegen onsquote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Speelde in de jeugd![]()
stelde niet veel voor volgens mij.
Geen contract gekregen bij Feyenoord, niet goed genoeg bevonden.quote:Op maandag 2 september 2013 14:45 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Kom net dit tegen, ik kende die hele gast niet:
[..]
Bron
Krijgt Feyenoord hier nog geld voor?quote:Op maandag 2 september 2013 14:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geen contract gekregen bij Feyenoord, niet goed genoeg bevonden.
Volgens Van Geel is Singh een type El Ahmadi..quote:Op maandag 2 september 2013 14:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
El Ahmadi lijkt me helaas niet haalbaar. En een 'type El Ahmadi' kan ik niet bedenken. Ben het wel met je eens dat Feyenoord zo iemand wel kan gebruiken.
El Ahmadi in dat ene jaar is één van de beste middenvelders die ik in de Kuip heb zien spelen.
Bakkal zou overigens ook al een geweldige versterking betekenen. Al is dat een compleet andere speler.
Hoe zeer ik Bakkal ook zou willen zien, ligt daar onze prioriteit niet. Ons middenveld is uit balans en wordt continue overgeslagen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
El Ahmadi lijkt me helaas niet haalbaar. En een 'type El Ahmadi' kan ik niet bedenken. Ben het wel met je eens dat Feyenoord zo iemand wel kan gebruiken.
El Ahmadi in dat ene jaar is één van de beste middenvelders die ik in de Kuip heb zien spelen.
Bakkal zou overigens ook al een geweldige versterking betekenen. Al is dat een compleet andere speler.
Gaaf dat je dan toch ineens weer bij Stoke speelt zegquote:Op maandag 2 september 2013 14:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kreeg geen contract, speelde bij Scheveningen. Leuke stap voor zo'n jongen, als we hem ooit tegenkomen scoort hij sowieso tegen ons
Lijkt mij transfervrije stap, dus nee, dan is er geen opleidingsvergoeding van toepassingquote:Op maandag 2 september 2013 14:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijgt Feyenoord hier nog geld voor?
Jammer. En vervolgtransfers?quote:Op maandag 2 september 2013 14:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lijkt mij transfervrije stap, dus nee, dan is er geen opleidingsvergoeding van toepassing
Zeker een middagje mee zitten zuipen met Blokland die Van Geel. Toen zijn vrouw er even niet was.quote:Op maandag 2 september 2013 14:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens Van Geel is Singh een type El Ahmadi..
Stoke wint de FA Cup, wij komen eens wel in de groepsfase terecht en zie daarquote:Op maandag 2 september 2013 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaaf dat je dan toch ineens weer bij Stoke speelt zeg
quote:MARTINS INDI GEWOON BIJ ORANJE
Trainer Ronald Koeman lijkt niet te hoeven vrezen voor een vertrek van Bruno Martins Indi. De verdediger van Feyenoord heeft zich maandagmiddag gewoon gemeld voor het trainingskamp van het Nederlands elftal in de aanloop naar de komende duels in de WK-kwalificatie tegen Estland en Andorra. Martins Indi staat volgens veel Britse media in de belangstelling van Everton. De club uit Liverpool zou de verdediger van Feyenoord willen inlijven als Leighton Baines zijn oude trainer David Moyes naar Manchester United volgt. De transfermarkt sluit over iets minder dan 10 uur. (AD)
Mits hij naar het buitenland gaat volgens mij (ofwel van Engeland naar buitenland, Nederland incluis)quote:
Zelfde drugs gebruikt als vorige week donderdag na de wedstrijd van Kuban, alles heel positief inzienquote:Op maandag 2 september 2013 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker een middagje mee zitten zuipen met Blokland die Van Geel. Toen zijn vrouw er even niet was.
Zou zomaar kunnen. In tegenstelling tot vele anderen geloof ik nog steeds in Singh. Daar ie immers slechts voor de toekomst is gehaald.quote:Op maandag 2 september 2013 14:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens Van Geel is Singh een type El Ahmadi..
Mwoah. Denk dat onze prioriteit op beide plekken ligt. Maar El Ahmadi lijkt me al onhaalbaar. Laat staan én El Ahmad én Bakkal, de kans dat ik de staatsloterij win acht ik groter. Denk nogmaals dat we hooguit nog Bakkal erbij krijgen en dat het daar bij blijft.quote:Op maandag 2 september 2013 14:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe zeer ik Bakkal ook zou willen zien, ligt daar onze prioriteit niet. Ons middenveld is uit balans en wordt continue overgeslagen.
Maar hoever in de toekomst is dat? Ik schrijf hem nog niet af, maar hij speelt simpelweg bijna nooit. Is nu 22 jaar, dan moet je toch langzamerhand wat meer gaan spelen in het 1e elftal?quote:Op maandag 2 september 2013 14:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. In tegenstelling tot vele anderen geloof ik nog steeds in Singh. Daar ie immers slechts voor de toekomst is gehaald.
[..]
Mwoah. Denk dat onze prioriteit op beide plekken ligt. Maar El Ahmadi lijkt me al onhaalbaar. Laat staan én El Ahmad én Bakkal, de kans dat ik de staatsloterij win acht ik groter. Denk nogmaals dat we hooguit nog Bakkal erbij krijgen en dat het daar bij blijft.
Van Deelen, Goossens, Singh, Vilhena...quote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De lange bal op Pelle bedoel je? Dat is een bewust gekozen speelstijl en ook niet iets van de laatste tijd. Met Bakkal haal je belangrijke doelpunten binnen. En dan mag Inmers thuis tegen RKC wel rondhobbelen, en gebruik je Bakkal voor de grotere wedstrijden.quote:Op maandag 2 september 2013 14:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe zeer ik Bakkal ook zou willen zien, ligt daar onze prioriteit niet. Ons middenveld is uit balans en wordt continue overgeslagen.
Wat is dit voor onzin.quote:Op maandag 2 september 2013 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
MARTINS INDI GEWOON BIJ ORANJE
Trainer Ronald Koeman lijkt niet te hoeven vrezen voor een vertrek van Bruno Martins Indi. De verdediger van Feyenoord heeft zich maandagmiddag gewoon gemeld voor het trainingskamp van het Nederlands elftal in de aanloop naar de komende duels in de WK-kwalificatie tegen Estland en Andorra. Martins Indi staat volgens veel Britse media in de belangstelling van Everton. De club uit Liverpool zou de verdediger van Feyenoord willen inlijven als Leighton Baines zijn oude trainer David Moyes naar Manchester United volgt. De transfermarkt sluit over iets minder dan 10 uur. (AD)
En dan tegen een RKC gelijk spelen omdat Immers weer eens voor open doel mist?quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
De lange bal op Pelle bedoel je? Dat is een bewust gekozen speelstijl en ook niet iets van de laatste tijd. Met Bakkal haal je belangrijke doelpunten binnen. En dan mag Inmers thuis tegen RKC wel rondhobbelen, en gebruik je Bakkal voor de grotere wedstrijden.
Van Deelen is een rechtsback, lijkt mij nou geen vervanger voor Immersquote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Van Deelen, Goossens, Singh, Vilhena...
Immers bakt er niet veel van, maar zijn vervangers zijn nou ook niet direct je van het. Alleen Vilhena heeft de poten toe, maar laat dat dit seizoen nog niet zien.
Hoe oud was El Ahmadi ook alweer toen ie het ging laten zien bij Feyenoord? Singh heeft dus nog wel even.quote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar hoever in de toekomst is dat? Ik schrijf hem nog niet af, maar hij speelt simpelweg bijna nooit. Is nu 22 jaar, dan moet je toch langzamerhand wat meer gaan spelen in het 1e elftal?
Dit inderdaad. Volgens mij denken sommige mensen dat je Engeland nog steeds alleen per stoomschip kan bereiken.quote:Op maandag 2 september 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
Als BMI om half 12 begint met lopen dan is hij kwart voor 12 in Engeland hoor. Oranje zit ook in een hotel aan zee dus daar is over nagedacht.
Bakkal is tegen de kleintjes nou ook niet bepaald een garantie. Die was vaak onzichtbaar hoor, vergis je niet.quote:Op maandag 2 september 2013 14:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan tegen een RKC gelijk spelen omdat Immers weer eens voor open doel mist?
Sowieso denken dat BMI een vervoersmiddel nodig heeft.quote:Op maandag 2 september 2013 15:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Volgens mij denken sommige mensen dat je Engeland nog steeds alleen per stoomschip kan bereiken.
BMI is zwemmend nog op tijd voor de deadline in Engeland.quote:Op maandag 2 september 2013 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso denken dat BMI een vervoersmiddel nodig heeft.
Ze zaten een uur of 4 terug al ruim boven het record met 510 miljoen pond deze periodequote:Op maandag 2 september 2013 15:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een transfer madhouse daar in Engeland, de miljoenen vliegen om je oren op die BBC site. Nu zou Fernando van F.C. Porto weer gaan tekenen bij Everton voor 15 mln pond.
Als hij dat doet, is hij meteen ook door de medische keuringquote:Op maandag 2 september 2013 15:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
BMI is zwemmend nog op tijd voor de deadline in Engeland.
Tegen de kleintjes ligt dan ook niet zozeer het probleem. Het grootste probleem met het scorend vermogen ligt met name tegen de grotere tegenstanders.quote:Op maandag 2 september 2013 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Bakkal is tegen de kleintjes nou ook niet bepaald een garantie. Die was vaak onzichtbaar hoor, vergis je niet.
Tegen de kleintjes heb je dan weer creativiteit nodig om door de verdedigingsmuren te breken. Alhoewel, als ze allemaal zo verdedigen als NAC en Roda hebben we dat ook niet nodigquote:Op maandag 2 september 2013 15:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tegen de kleintjes ligt dan ook niet zozeer het probleem. Het grootste probleem met het scorend vermogen ligt met name tegen de grotere tegenstanders.
De topwedstrijden zijn qua punten minder interessant dan alle andere. Dat zijn er "maar" 6 tot 8, de overige 26 tot 28 wedstrijden moeten veel meer punten opleverenquote:Op maandag 2 september 2013 15:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tegen de kleintjes ligt dan ook niet zozeer het probleem. Het grootste probleem met het scorend vermogen ligt met name tegen de grotere tegenstanders.
Nee. Het grootste probleem met het scorend vermogen zit in de overige 9 spelers. Kleintjes of toppers.quote:Op maandag 2 september 2013 15:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
De onderlinge wedstrijden zijn juist wel belangrijk. Om je concurrenten af te schudden. Zijn vaak 6 punten wedstrijden.quote:Op maandag 2 september 2013 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De topwedstrijden zijn qua punten minder interessant dan alle andere. Dat zijn er "maar" 6 tot 8, de overige 26 tot 28 wedstrijden moeten veel meer punten opleveren
We zullen het zienquote:Op maandag 2 september 2013 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
De onderlinge wedstrijden zijn juist wel belangrijk. Om je concurrenten af te schudden. Zijn vaak 6 punten wedstrijden.
Dat sowieso. Maar tegen de 'kleintjes' wil er ondanks het gebrek aan scorend vermogen nog weleens één ingaan omdat de tegenstander voor geen meter kan verdedigen. Tegen de 'grotere' tegenstanders zal je dat niet zo snel hebben daar die over het algemeen een wat betere verdediging hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Het grootste probleem met het scorend vermogen zit in de overige 9 spelers. Kleintjes of toppers.
Echt weer ja? Dertig jaar na de uitvinding van e-mail gebruiken voetbalclubs het ook? Sjonge.quote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze per definitie het verschil zullen maken. Ik zeg alleen dat ik het niet eens ben met dat de wedstrijden tegen kleintjes belangrijker zijn of dat 'de titel tegen de kleintjes wordt beslist' dat hoor je wel vaker maar dat is dus onzin aangezien je juist tegen je directe concurrenten invloed kunt hebben op de stand.quote:Op maandag 2 september 2013 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ajax en PSV zijn momenteel verre van onraakbaar. Spelen erg wisselvallig. Daar bovenop is Ajax ook nog eens een paar belangrijke spelers kwijt. Best mogelijk dat de onderlinge wedstrijden juist niet het verschil gaan maken.
Niet dat dat altijd werkt, vooral in Italië zijn er soms wat problemen mee.. (van afgelopen winter)quote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt weer ja? Dertig jaar na de uitvinding van e-mail gebruiken voetbalclubs het ook? Sjonge.
quote:Pajtim Kasami dacht de gelederen van Pescara te kunnen versterken, maar een weigerende internetverbinding maakte dat de deal voor de middenvelder niet door kon gaan.
[...]
Defecte fax
We zijn er nog niet. Middenvelder Felipe Anderson leek lange tijd voor 7,5 miljoen euro van Santos naar Lazio te gaan. De Romeinen hadden urenlang onderhandeld, maar kregen het niet voor elkaar de juiste papieren voor 18.00 uur - het tijdstip waarop de Italiaanse spelersmarkt sloot - per fax te versturen.
Email is nog steeds niet rechtsgeldig blijkbaar. Ik moest dit jaar op vakantie in Laos ook op zoek naar een fax om een handtekening naar de rabobank te sturen dat ze m'n pas moesten deblokkerenquote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt weer ja? Dertig jaar na de uitvinding van e-mail gebruiken voetbalclubs het ook? Sjonge.
quote:Op maandag 2 september 2013 15:18 schreef inZanity het volgende:
Nou gezien de internetverbinding in de Kuip altijd bagger is zal het me niks verbazen als de transfer inderdaad daardoor niet doorgaat.
Imo is beide even belangrijk. Als je verliest van Cambuur en Ajax wint van PEC, sta je net zo hard 3 punten achter. Elke punt is even belangrijk. Net als elke punt die de concurrent wel of niet weet te halen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze per definitie het verschil zullen maken. Ik zeg alleen dat ik het niet eens ben met dat de wedstrijden tegen kleintjes belangrijker zijn of dat 'de titel tegen de kleintjes wordt beslist' dat hoor je wel vaker maar dat is dus onzin aangezien je juist tegen je directe concurrenten invloed kunt hebben op de stand.
Als je van bijv. Cambuur wint en Ajax wint van Go Ahead dan heb je er geen klote aan qua ranglijst. Win je echter een onderling duel van Ajax dan win je sowieso 3 punten op ze.
Tuurlijk is elk punt even belangrijk. Maar in onderlinge duels heb je normaal gesproken direct invloed op de ranglijst tegen kleintjes niet.quote:Op maandag 2 september 2013 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo is beide even belangrijk. Als je verliest van Cambuur en Ajax wint van PEC, sta je net zo hard 3 punten achter. Elke punt is even belangrijk. Net als elke punt die de concurrent wel of niet weet te halen.
Dat ligt ook maar net aan de posities op de ranglijst op dat momentquote:Op maandag 2 september 2013 15:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk is elk punt even belangrijk. Maar in onderlinge duels heb je normaal gesproken direct invloed op de ranglijst tegen kleintjes niet.
Tegen grote teams zijn het zes-punten-wedstrijden. Dat is het verschil.quote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar net aan de posities op de ranglijst op dat moment. Ik blijf erbij dat de topwedstrijden qua punten niet belangrijker of minder belangrijk zijn dan de overige wedstrijden. Aan het eind van het liedje zijn het 34 wedstrijden die de eindstand bepalen, niet die 6 of 8 topwedstrijden. Maw: het totaalplaatje
Nogmaals, ik zeg ook niet dat wedstrijden tegen grote tegenstanders belangrijker zijn dan tegen kleintjes of andersom. Enige wat ik zeg is dat je in onderlinge duels tegen directe concurrenten direct invloed hebt op de ranglijst, die kans is aanzienlijk kleiner tegen kleinere tegenstanders aangezien je dan van anderen afhankelijk bent.quote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar net aan de posities op de ranglijst op dat moment. Ik blijf erbij dat de topwedstrijden qua punten niet belangrijker of minder belangrijk zijn dan de overige wedstrijden. Aan het eind van het liedje zijn het 34 wedstrijden die de eindstand bepalen, niet die 6 of 8 topwedstrijden. Maw: het totaalplaatje
Dan lijkt het erop dat we het eens zijnquote:Op maandag 2 september 2013 15:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg ook niet dat wedstrijden tegen grote tegenstanders belangrijker zijn dan tegen kleintjes of andersom. Enige wat ik zeg is dat je in onderlinge duels tegen directe concurrenten direct invloed hebt op de ranglijst, die kans is aanzienlijk tegen kleinere tegenstanders aangezien je dan van anderen afhankelijk bent.
Neemt niet weg dat uiteindelijk iedere punt even belangrijk is.
Onzichtbaar is beter dan een storende factor.quote:Op maandag 2 september 2013 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Bakkal is tegen de kleintjes nou ook niet bepaald een garantie. Die was vaak onzichtbaar hoor, vergis je niet.
Bronquote:Relevant nieuws voor Feyenoord. Everton heeft volgens Corriere dello Sport een bod uitgebracht op de Italiaanse verdediger Davide Astori. Cagliari heeft het bod in beraad. Mocht Astori naar Goodison Park vertrekken, dan betekent dat er voor Martins Indi voorlopig in Rotterdam blijft.
Lijkt me niet. Ze wilden BMI als vervanger halen voor Baines en dat is een linksback.quote:Op maandag 2 september 2013 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Astori is een pure linksback. Volgens mij wilden ze Bruno als CV halen. Maar de kans wordt wel steeds kleiner zo
Als Everton zich op de laatste dag nog niet eens gemeld heeft bij Feyenoord, kan je er vanuit gaan dat die transfer er niet komt. Sowieso zie ik BMI niet als een speler die meteen mee kan draaien in de PL en die hebben ze wel nodig.quote:
Want?quote:Op maandag 2 september 2013 15:36 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als Everton zich op de laatste dag nog niet eens gemeld heeft bij Feyenoord, kan je er vanuit gaan dat die transfer er niet komt. Sowieso zie ik BMI niet als een speler die meteen mee kan draaien in de PL en die hebben ze wel nodig.
Ik dacht gisteren in dat stukje in de Mirror gelezen te hebben dat ze BMI wilden en nog een linksback. Maar ik kan er naast zitten.quote:Op maandag 2 september 2013 15:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ze wilden BMI als vervanger halen voor Baines en dat is een linksback.
Lijken iig het meest concreet, afgaande op de Nederlandse media. Of er ook überhaupt beweging komt rond BMI, dat is afwachten. AC Milan had ook interesse (naar het schijnt), maar niks is officieel bekendquote:Op maandag 2 september 2013 15:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft alleen Everton maar interesse in BMI trouwens?
Zo graag willen ze hem dus niet, want ze nemen nu het risico dat hij naar een andere club gaat die wel concreet belangstelling toont. De tijd begint te dringen.quote:
Volgens mij hebben ze die Baines nog altijd niet verkocht. Pas als die verkocht is zullen ze bij Feyenoord aan gaan kloppen lijkt me.quote:Op maandag 2 september 2013 15:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zo graag willen ze hem dus niet, want ze nemen nu het risico dat hij naar een andere club gaat die wel concreet belangstelling toont. De tijd begint te dringen.
1e reactie:quote:Op maandag 2 september 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/wayneveysey/status/374528290133790721
Wat voor bullshit dan? Hij noemt toch geen namentwitter:AaqibAlyas twitterde op maandag 02-09-2013 om 15:45:49@wayneveysey The amount of bullshit you have said this summer is unreal. reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/wayneveysey/status/374528290133790721
twitter:wayneveysey twitterde op maandag 02-09-2013 om 15:44:37Everton have made an offer for a centre-back. Details to come imminently... reageer retweet
Goal.com Chief Correspondentquote:
Man u wil Fellaini en Herrera. Baines lijkt niet meer te vertrekken.quote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef Bombvis het volgende:
Schijnt dat Herrera naar Man U gaat, zou dat betekenen dat Fellaini niet gaat en BMI blijft?
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef Bombvis het volgende:
Schijnt dat Herrera naar Man U gaat, zou dat betekenen dat Fellaini niet gaat en BMI blijft?
Alsof Engeland ver vliegen is.quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Cara het volgende:
BMI zit nu in NL en zou dan nog gekeurd moeten worden en naar Engeland moeten vliegen voor een handtekening? Gaat hem niet worden, helaas.
In 7,5 uur kan nog veel gebeuren hoorquote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Cara het volgende:
BMI zit nu in NL en zou dan nog gekeurd moeten worden en naar Engeland moeten vliegen voor een handtekening? Gaat hem niet worden, helaas.
quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Alsof Engeland ver vliegen is.
We zullen zien. Geloof er in elk geval het zijne van.quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In 7,5 uur kan nog veel gebeuren hoor
quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Cara het volgende:
Ja, toch wel. Want dat betekent dat we ook geen versterking kunnen halen op het middenveld.quote:Op maandag 2 september 2013 16:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gaan we het jammer vinden als hij uiteindelijk niet zal vertrekken?
Het zou voor de doorstroom van Kongolo, de onvrede bij Indi over LB spelen (nu en dan), en de eventuele aanwinst Bakkal wel goed zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 16:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Een beetje, ruimte in het budget zodat je een niet-gehandicapte tien kan halen zou wel heel nice zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 16:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ja, maar Bakkal is transfervrij, hooguit salaris/tekengeld. Salaris BMI zou dan naar Bakkal kunnen gaan, kan je 9,5 miljoen in de schulden stoppenquote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die 10 miljoen gaat trouwens toch grotendeels naar het aflossen van de schuld?
Lijkt me wel. Hoeveel is de schuld op dit moment nog? 10-15 miljoen?quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die 10 miljoen gaat trouwens toch grotendeels naar het aflossen van de schuld?
BMI zat ook nog in die laatste talentpool toch? Dus dan heb je überhaupt maar 8 van de 10 miljoen oidquote:Op maandag 2 september 2013 16:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, maar Bakkal is transfervrij, hooguit salaris/tekengeld. Salaris BMI zou dan naar Bakkal kunnen gaan, kan je 9,5 miljoen in de schulden stoppen
Nee, volgens mij in de beloftenpool.quote:Op maandag 2 september 2013 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
BMI zat ook nog in die laatste talentpool toch? Dus dan heb je überhaupt maar 8 van de 10 miljoen oid
Volgens mij nog over de 40. Die lening van de vrienden van feyenoord zul je ook ooit moeten aflossen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Hoeveel is de schuld op dit moment nog? 10-15 miljoen?
Oh ja, dat gedrocht bestaat ook nog. Dan hou je idd stuk minder over, maar denk niet dat de transfersom gebruikt zal worden om een nieuwe speler (behalve tekengeld dan) aan te trekkenquote:Op maandag 2 september 2013 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
BMI zat ook nog in die laatste talentpool toch? Dus dan heb je überhaupt maar 8 van de 10 miljoen oid
Ja oké, maar feit blijft dat we er geld aan investeerders voor moeten inleveren toch?quote:Op maandag 2 september 2013 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, volgens mij in de beloftenpool.
Ja klopt.quote:Op maandag 2 september 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij nog over de 40. Die lening van de vrienden van feyenoord zul je ook ooit moeten aflossen.
Ja. En helaas is BMI niet de enige..quote:Op maandag 2 september 2013 16:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja oké, maar feit blijft dat we er geld aan investeerders voor moeten inleveren toch?
Van Geel is niet gek. Fer en Wijnaldum met éénjarig contract voor 5 verkopen en BMI met een meerjarig contract voor minder.quote:Op maandag 2 september 2013 16:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Hier gaat het om 4 miljoen pond trouwens![]()
http://www.soccernews.nl/(...)ord_dichtbij_akkoord
Eigen doelpunt hequote:Op maandag 2 september 2013 16:50 schreef DonRaja het volgende:
Steenvoorden naar Dordt. Die klootzakken doen het erom hé...
Weten we in elk geval wie de winnende scoort in onze eerste bekerwedstrijd...
quote:Op maandag 2 september 2013 16:50 schreef DonRaja het volgende:
Steenvoorden naar Dordt. Die klootzakken doen het erom hé...
Weten we in elk geval wie de winnende scoort in onze eerste bekerwedstrijd...
Idd. BMI is volgend seizoen ook nog steeds 5 miljoen waard. Bedrag zou nergens op slaan.quote:Op maandag 2 september 2013 16:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van Geel is niet gek. Fer en Wijnaldum met éénjarig contract voor 5 verkopen en BMI met een meerjarig contract voor minder.
Nee tuurlijk niet, 5 miljoen lijkt me ook sterk, maar dan moet ie wel beter gaan spelen als afgelopen donderdagquote:Op maandag 2 september 2013 16:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van Geel is niet gek. Fer en Wijnaldum met éénjarig contract voor 5 verkopen en BMI met een meerjarig contract voor minder.
Kan wel wezen. Maar voor 5 miljoen moet je hem never nooit laten gaan, daar gaat het om.quote:Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef Gert het volgende:
Ik vind 10 miljoen een stuk onrealistischer eigenlijk.
Tuurlijk nooit 5 miljoen... Okee Donderdag was die misschien niet al te best, maar zondag Foutloosquote:Op maandag 2 september 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Voor 5m maar. Daar moet je niet aan beginnen.
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:29:27#Feyenoord wacht op telefoon van Everton, dat naar verluidt alleen zaken wil doen als deal van Baines naar Man Utd doorgaat. #martinsindi reageer retweet
Als wij ze 5 miljoen geven bedoel je?quote:Op maandag 2 september 2013 17:45 schreef Bombvis het volgende:
Ik heb nog steeds een utopische droom dat iemand vanavond opeens Sekou koopt voor 5 miljoen
Nee, één of andere zandbakclub die een snelle spits wil en uitkomt bij Cissé en z'n contract afkoopt voor 5 miljoenquote:Op maandag 2 september 2013 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als wij ze 5 miljoen geven bedoel je?
Saaie laatste transferdag zo..quote:De kans dat Leighton Baines nog naar Manchester United vertrekt, lijkt klein. ManU heeft nog wel een bod uitgebracht van 18 miljoen euro, maar deze heeft Everton naast zich neer gelegd. De landskampioen lijkt zich meer te concentreren op Fellaini en Herrera, waardoor Baines tussen wal en schip valt.
Of hoe heet die gozer die die rotschop kreeg tegen Mallorca? Dat is toch een middenvelder?quote:Op maandag 2 september 2013 14:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van Deelen is een rechtsback, lijkt mij nou geen vervanger voor Immers
Sleegersquote:Op maandag 2 september 2013 18:03 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Of hoe heet die gozer die die rotschop kreeg tegen Mallorca? Dat is toch een middenvelder?
Sleegers bedoel je, die moet alleen fysiek aansterken (heeft die zelf gezegd), maar mag wat mij betreft een kans krijgen danquote:Op maandag 2 september 2013 18:03 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Of hoe heet die gozer die die rotschop kreeg tegen Mallorca? Dat is toch een middenvelder?
Al willen ze hem gratis hebben, van mij mag t.quote:Op maandag 2 september 2013 17:45 schreef Bombvis het volgende:
Ik heb nog steeds een utopische droom dat iemand vanavond opeens Sekou koopt voor 5 miljoen
Sleegers ja, maar heeft moeite met aanhaken fysiek, word pas na winterstop.quote:Op maandag 2 september 2013 18:03 schreef HansVaak het volgende:
[..]
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:53:11DEADLINE DAY: #MartinsIndi moet bij #Everton wellicht Baines opvolgen. Een bod op Baines werd net afgewezen, #Feyenoord nog in de wachtkamer reageer retweet
Blijft spannendquote:Op maandag 2 september 2013 18:11 schreef Grifte het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:53:11DEADLINE DAY: #MartinsIndi moet bij #Everton wellicht Baines opvolgen. Een bod op Baines werd net afgewezen, #Feyenoord nog in de wachtkamer reageer retweet
Inderdaad. United laat het echt niet op een paar miljoentjes mislopen zo aan het einde van de transferperiode.quote:Op maandag 2 september 2013 18:13 schreef Sunri5e het volgende:
Als er nu nog geboden wordt dan gaat die transfer er echt wel komen.
Is in ieder geval een alternatief en hij kan t moeilijk slechter doen dan Lexje.quote:Op maandag 2 september 2013 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sleegers ja, maar heeft moeite met aanhaken fysiek, word pas na winterstop.
Dit zijn ook van die kul argumenten.quote:Op maandag 2 september 2013 18:21 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Is in ieder geval een alternatief en hij kan t moeilijk slechter doen dan Lexje.
Als hij dat op de trainingen laat zien iig genoeg om m een kans te geven.quote:Op maandag 2 september 2013 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit zijn ook van die kul argumenten.
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 02-09-2013 om 18:13:48DEADLINE DAY: Ronald Koeman: 'Graziano #Pellè en Bruno #MartinsIndi blijven bij #Feyenoord' http://t.co/AmI2Q8j6UW reageer retweet
Dit ja. Echt zonde, we waren er op vooruit gegaan met Kongolo + misschien Bakkal. Helaas helaasquote:Op maandag 2 september 2013 18:21 schreef Maastoren het volgende:
Jammer dat we BMI niet kunnen verkopen
Het is nog niet voorbij, nog 7 uur te gaan manquote:Op maandag 2 september 2013 18:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit ja. Echt zonde, we waren er op vooruit gegaan met Kongolo + misschien Bakkal. Helaas helaas
Tja, ook wel logisch. Als Feyenoord al van zo'n speler af wil zal Everton het ook geen toevoeging vinden.quote:Op maandag 2 september 2013 18:21 schreef Maastoren het volgende:
Jammer dat we BMI niet kunnen verkopen
Feyenoord wil niet van hem af.quote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ook wel logisch. Als Feyenoord al van zo'n speler af wil zal Everton het ook geen toevoeging vinden.
5,5quote:Op maandag 2 september 2013 18:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij, nog 7 uur te gaan man
Jij denkt dat Bakkal komt voor het salaris van Steenvoorden?quote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef PizzaGeit het volgende:
En trouwens, met Steenvoorden die wordt verhuurd is er ook weer wat extra ruimte in het salarisbudget. Bakkal zal toch wel nog komen ?
Er is wel genoeg geld om iemand te huren. Met Bakkal en Immers vind ik het zo weet dubbel, heb je Immers, Bakkal, Goossens en Sleegers die nooit een kans zal krijgen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef PizzaGeit het volgende:
En trouwens, met Steenvoorden die wordt verhuurd is er ook weer wat extra ruimte in het salarisbudget. Bakkal zal toch wel nog komen ?
Nee, maar alle beetjes helpen en als ze Singh nou ook nog verhuren heb je al bijna de helftquote:Op maandag 2 september 2013 18:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
5,5
[..]
Jij denkt dat Bakkal komt voor het salaris van Steenvoorden?
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 18:36 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Er is wel genoeg geld om iemand te huren.
Immers heeft al genoeg kansen gehad, Goossens is gewoon heel blessuregevoelig en Sleegers komt fysiek nog (zwaar) tekortquote:Op maandag 2 september 2013 18:36 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Er is wel genoeg geld om iemand te huren. Met Bakkal en Immers vind ik het zo weet dubbel, heb je Immers, Bakkal, Goossens en Sleegers die nooit een kans zal krijgen.
Mits daar een redelijk bedrag tegenover staat zal niemand daar van wakker liggen inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar er ligt ook geen hond wakker van als hij gaat.
Er was ook geen geld voor Pellé, Singh en Immers volgens mijquote:
Valt nog maar te bezien of hij dan basis staat.quote:Op maandag 2 september 2013 19:22 schreef jaaapiooo het volgende:
Ik denk niet dat je er geld op verliest als je BMI nu niet verkoopt. Volgens jaar mét WK ervaring zal hij minstens zoveel waard zijn lijkt me.
Ook als back-up zou hij in waarde vermeerderen denk ik.quote:Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
Valt nog maar te bezien of hij dan basis staat.
4.4 miljoen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef Maastoren het volgende:
Jammer ook dat we De Teen niet hebben kunnen slijten. Hoeveel heeft hij eigenlijk gekost. Want dat gehele bedrag moet weer terug worden betaald aan de VvF.
Ik denk dat het nieteens lukt om Immers te ruilen met een willekeurige speler uit een willekeurig G-elftal.quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef jaaapiooo het volgende:
Immers ruilen voor Toivonen zou de dag toch nog interessant maken.
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 02-09-2013 om 19:38:48Lucas Woudenberg vertrekt door het uitblijven een transfer van Martins Indi vanavond nog op huurbasis van Feyenoord naar Excelsior. [via AD] reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef Maastoren het volgende:
Jammer ook dat we De Teen niet hebben kunnen slijten. Hoeveel heeft hij eigenlijk gekost. Want dat gehele bedrag moet weer terug worden betaald aan de VvF.
Feyenoord heeft een deal gemaakt met de VvF dat elk verlies op Cissé terug zou worden betaald.quote:
Goeie genade, welke idioot heeft dat verzonnen dan?quote:Op maandag 2 september 2013 20:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een deal gemaakt met de VvF dat elk verlies op Cissé terug zou worden betaald.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef Luni het volgende:
Doe maar niet!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-in-Rotterdam.dhtml
Geen flauw idee. Ze hadden waarschijnlijk wel verwacht dat ze hem met winst zouden verkopen. Goed beleidquote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goeie genade, welke idioot heeft dat verzonnen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |