twitter:fr12live twitterde op maandag 02-09-2013 om 10:56:14Sekou Cissé lijkt ook het komende half jaar nog bij Feyenoord te 'voetballen'. De Ivoriaan traint gewoon mee en niets duidt op een vertrek reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De deadline van vandaag is alleen voor aankopen toch? Spelers huren mag nog een week ofzo?
Als je op Bakkal doelt, die staat niet meer onder contract.quote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De deadline van vandaag is alleen voor aankopen toch? Spelers huren mag nog een week ofzo?
Je kan alleen nog spelers aantrekken die geen club hebben na middernacht vandaagquote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Engeland hebben ze het vaak ook nog over een loan window. Eigenlijk geen idee of dat voor Nederland ook zo werkt.quote:
quote:NEWS FROM EVERTON...
...but it's nothing to do with Baines, Fellaini or McCarthy.
Everton midfielder Francisco Junior has joined Dutch side Vitesse Arnhem on a season-long loan deal.
Dus het aantrekken van BMI is niet afhankelijk van een vertrek van hun spelers?quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is vervanger Fellaini, lijkt logisch. Baines moet gewoon naar Man U gaan, kunnen wij 12 miljoen incasseren (alhoewel het AD het had over 8 miljoen..)quote:Op maandag 2 september 2013 11:38 schreef Maver24 het volgende:
Gareth Barry van man city waarschijnlijk naar everton.
quote:Het lijkt erop dat Feyenoord ook op de slotdag van de transfermarkt geen spelers meer gaat verkopen. Dat moet volgens Pellè een garantie zijn om voor het kampioenschap te kunnen strijden. ''Financieel ben ik blij voor ze als ze iemand verkopen. Als dat niet zo is, zijn we happy met deze groep. Daarmee kunnen we de titel winnen.''
Als je de eerste 3 wedstrijden kan verliezen en bij de 5e wedstrijd al weer op 2 punten staat van Ajax klopt dat ook gewoon.quote:
Beide zijn zeer informatief. Beide geven eigenlijk aan dat hetgeen wat gezegd wordt onjuist is. (en nogal dom)quote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Veel toevoegende post weer hoor. Chapeau.
Jouw posts in dit topic kan je ook nogal dom noemen. Dan heb ik het niet eens alleen over je matige Nederlands trouwens.quote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide zijn zeer informatief. Beide geven eigenlijk aan dat hetgeen wat gezegd wordt onjuist is. (en nogal dom)
Dat kan ja. Prima.quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jouw posts in dit topic kan je ook nogal dom noemen. Dan heb ik het niet eens alleen over je matige Nederlands trouwens.
Koeman heb ik nooit over gedacht weg ermee. Na een seizoen 2e en 3e heb je wel wat meer krediet verdient.quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie dat de stemming weer goed is (of is het schone schijn) na deze eclatante overwinning voor Feyenoord op Roda JC. Maar betekend dat ook dat de stemming/gedachte over Ronald Koeman ook is omgeslagen van "weg ermee" naar "ach zo slecht is hij echt niet en beter kunnen we niet hebben momenteel. "
Er waren maar een heel beperkt aantal debielen die Koeman weg wilden. Van een stemming die is omgeslagen is dan ook totaal geen sprake.quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie dat de stemming weer goed is (of is het schone schijn) na deze eclatante overwinning voor Feyenoord op Roda JC. Maar betekend dat ook dat de stemming/gedachte over Ronald Koeman ook is omgeslagen van "weg ermee" naar "ach zo slecht is hij echt niet en beter kunnen we niet hebben momenteel. "
Wat?? Koeman moet weg, waarom in hemelsnaam? Je leest zeker alleen de posts van fantasyboy of niet?quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Maar betekend dat ook dat de stemming/gedachte over Ronald Koeman ook is omgeslagen van "weg ermee" naar "ach zo slecht is hij echt niet en beter kunnen we niet hebben momenteel. "
Volgens mij is de stemming bij de supporters vooral cynisch.quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Tijdens het zingen van "wij worden kampioen" kon ik gisteren anders geen spoortje cynisme/sarcasme ontdekken hoorquote:Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is de stemming bij de supporters vooral cynisch.
Niet? Dan moet je dat toch eens leren gaan herkennen. Zat vol cynisme.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tijdens het zingen van "wij worden kampioen" kon ik gisteren anders geen spoortje cynisme/sarcasme ontdekken hoor
Niet? In W3 lachten de mensen om mij heen zich kapot.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tijdens het zingen van "wij worden kampioen" kon ik gisteren anders geen spoortje cynisme/sarcasme ontdekken hoor
Huh? Waar heb je het over? Ik was hardstikke serieus in ieder geval.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet? Dan moet je dat toch eens leren gaan herkennen. Zat vol cynisme.
quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet? Dan moet je dat toch eens leren gaan herkennen. Zat vol cynisme.
En ik maar denken dat de PI duidelijk genoeg was. Natuurlijk ging het nergens overquote:Op maandag 2 september 2013 12:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Niet? In W3 lachten de mensen om mij heen zich kapot.
En nu herkende ik jouw cynisme dus niet.quote:Op maandag 2 september 2013 12:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
En ik maar denken dat de PI duidelijk genoeg was. Natuurlijk ging het nergens over
Niet? Dan moet je dat toch eens leren gaan herkennen. Zat vol cynisme.quote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef Muto het volgende:
[..]
En nu herkende ik jouw cynisme dus niet.
quote:Op maandag 2 september 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
Immers gaat er ook gewoon 15 maken dit seizoen.
Leuk geintje, maar zou slecht zicht ook daadwerkelijk het gebrek aan trefzekerheid van Immers kunnen verklaren?quote:Op maandag 2 september 2013 12:20 schreef BesottedOrb het volgende:
Immers krijgt dit seizoen een bril en scoort all z'n kansen. Dat zullen er zo rond de 50 zijn, daarna vertrekt Lex voor 150 miljoen naar PSG, Man City of Real.
Nee, die man heeft gewoon geen flauw idee hoe hij een bal moet raken.. Heeft het bij ADO in de jeugd gehaald door hard te werken en door te zetten, niet door z'n techniekquote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk geintje, maar zou slecht zicht ook daadwerkelijk het gebrek aan trefzekerheid van Immers kunnen verklaren?
Hij zou eerder eens kunnen beginnen met niet iedere kans vol met de wreef door het net heen te willen jagen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk geintje, maar zou slecht zicht ook daadwerkelijk het gebrek aan trefzekerheid van Immers kunnen verklaren?
quote:Op maandag 2 september 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
Immers gaat er ook gewoon 15 maken dit seizoen.
Daarom, gelul. Hopelijk snel 0.00 uur. Dan kan het transfer gelul ook weer even de koelkast inquote:Op maandag 2 september 2013 12:57 schreef Cara het volgende:
In Engelse media is er echt 0,0 over BMI te vinden.
Als Nederlandse clubs op het punt stonden spelers als Ozil, Benzema, Angel di Maria, Di Michealis, De Rossi e.d. binnen te halen stond er ook weinig in de krant over de mogelijke transfer van verdediger pietje van Zulte Waregem.quote:Op maandag 2 september 2013 12:57 schreef Cara het volgende:
Dit zou je moeten kunnen vinden (van NU):quote:Op maandag 2 september 2013 12:57 schreef Cara het volgende:
quote:Een interessante bijdrage van de chef voetbal van de BBC: "This morning's Dutch media are going heavy on Everton trying to tie up a deal for Feyenoord's promising defender Bruno Martins Indi. It is shaping up to be a busy day for manager Roberto Martinez - but so much will be shaped by Marouane Fellaini's proposed move to Manchester United."
Ja, BBC meldt dus dat de Nederlandse media melding maken van de transfer van BMI naar Everton, dat wisten we zelf al. Maar andere Engelse media melden er dus niks overquote:Op maandag 2 september 2013 13:05 schreef nomnom het volgende:
[..]
Dit zou je moeten kunnen vinden (van NU):
[..]
In het buitenland staat BMI toch bekend als de nieuwe centrale verdediger van het Nederlands elftal.quote:Op maandag 2 september 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Nederlandse clubs op het punt stonden spelers als Ozil, Benzema, Angel di Maria, Di Michealis, De Rossi e.d. binnen te halen stond er ook weinig in de krant over de mogelijke transfer van verdediger pietje van Zulte Waregem.
Misschien bij die-hard voetbalvolgers. De gemiddelde Engelsman heeft echt geen idee wie BMI is hoor. Die vragen zich op het volgende WK af wie die keiharde negert in de verdediging van Nederland is.quote:Op maandag 2 september 2013 13:15 schreef Cara het volgende:
[..]
In het buitenland staat BMI toch bekend als de nieuwe centrale verdediger van het Nederlands elftal.
Ja dat zegt al genoeg denk ik. De opvolger van the great Heitinga and Mathijsenquote:Op maandag 2 september 2013 13:15 schreef Cara het volgende:
[..]
In het buitenland staat BMI toch bekend als de nieuwe centrale verdediger van het Nederlands elftal.
Zou tevens de keuze voor z'n vriendin verklaren.quote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2013 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou tevens de keuze voor z'n vriendin verklaren.
Mogen ze van mij iedere week doenquote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Heb de wedstrijd niet gezien. Maar bagger spelen en 4-0 winnen? Ik teken ervoor
Klopt. Fuck mooi spel, punten moeten we hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 13:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mogen ze van mij iedere week doen
Baines hoeft dus geeneens door te gaan waarschijnlijk.quote:"All the signs are that Manchester United's pursuit of Marouane Fellaini is moving towards a successful conclusion before the window closes - which will leave Everton manager Roberto Martinez with money to spend. The Dutch media reports that Feyenoord's highly-rated defender Bruno Martins Indi is waiting to fly in to England to complete a move to Goodison Park once the Fellaini deal is done."
Is een principeovereenkomst niet voldoende?quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
BMI is gewoon bij de Oranje-selectie voor een training vanavond, dus lijkt me sterk dat die vandaag nog gaat tekenen in Engeland.
Als Bakkal niet gehaald ook, wat mij betreft.quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef Merkie het volgende:
Als Bakkal gehaald wordt kan je Immers wel weg doen.
Deze manquote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Bakkal niet gehaald ook, wat mij betreft.
Wie dan daar neer zetten? Immers werkt wel hard...quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Bakkal niet gehaald ook, wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |