Een zure Turk?quote:
Nee, hij leek mij heel vriendelijk. Minder hipster dan ik dacht. Jammer dat ik hem niet langer kon spreken.quote:
Goed plan.quote:Op maandag 2 september 2013 10:30 schreef Tem het volgende:
Misschien toch maar een keer met hem en Mutant naar de Bazar om te lunchen ofzo.
U hebt natuurlijk al moeite met mensen uit het volgende dorp.quote:Op maandag 2 september 2013 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
Het is jammer dat ik allochtonen niet kan uitstaan, anders vond ik het vast een aardige gast.
Exact. En Fransen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt natuurlijk al moeite met mensen uit het volgende dorp.
Ga jij wel eens naar Paul?quote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Er komen steeds meer Fransen in Brussel wonen, het is een ware plaag
Ik ben daar nog nooit geweest; het lijkt me een typische gelegenheid voor Fransen en aspirant-Fransen.quote:
Allemaal knechtjes van Hollande.quote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Er komen steeds meer Fransen in Brussel wonen, het is een ware plaag
Ze hebben lekkere macarons.quote:Op maandag 2 september 2013 10:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest; het lijkt me een typische gelegenheid voor Fransen en aspirant-Fransen.
Tem is een PvdA'er. Hahoequote:Op maandag 2 september 2013 10:41 schreef Tem het volgende:
Asscher was wel weer een sterk politicus gisteren in Buitenhof, trouwens. Hij kon alles heel makkelijk pareren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |