Daarmee geef je aan dat je het je nog kan herinneren.quote:Op maandag 2 september 2013 09:21 schreef Brummetje_ het volgende:
Geen idee. Boeit me ook geen fuck.
Wáárom gaat iedereen altijd vertellen waar hij/zij was en wat ie deed bij zulk soort nieuws? What the fuck maakt het uit waar je was, hoe je het hoorde en wat je deed?!
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 08:51 schreef Loekie1 het volgende:
Maar je weet het wel als daarbij staat dat op de vroege ochtend van 31 augustus 1997 prinses Diana overleed in Parijs.
Heel goed!quote:Op maandag 2 september 2013 09:15 schreef remlof het volgende:
Ik woonde in Milaan en m'n vriendin vertelde het me toen ze me koffie bracht op bed.
Was op een zondag toch?
quote:
Jij was betrokken bij de ramp in enschede?!?!?!?! Moet ik de AIVD nu inlichten? Of was jij betrokken bij de hulpverlening van de vuurwerkramp?quote:Op maandag 2 september 2013 09:09 schreef theguyver het volgende:
9/11 thuis tv kijken live beelden volgen.
val berlijnse muur, zat ik in de zandbak.
Pim Fortuin neergeschoten , aan het werk luisterend naar de radio.
Vuurwerk Ramp Enschede , zelf betrokken.
diana verongelukt... eh... geen idee boeit me geen hol
nee maar die dingen vond ik wat belangrijker en wat ik nog weet. waar ik toen was..quote:Op maandag 2 september 2013 09:41 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jij was betrokken bij de ramp in enschede?!?!?!?! Moet ik de AIVD nu inlichten? Of was jij betrokken bij de hulpverlening van de vuurwerkramp?
Paris Hiltonquote:Op maandag 2 september 2013 09:41 schreef Loekie1 het volgende:
Zo iemand was er niet voor Diana en is er niet meer geweest na Diana.
Nee, ook dan weet ik niet waar ik op 31 augustus 1997 was...quote:Op maandag 2 september 2013 08:51 schreef Loekie1 het volgende:
Dat weet je niet meer. Maar je weet het wel als daarbij staat dat op de vroege ochtend van 31 augustus 1997 prinses Diana overleed in Parijs.
Ik weet waar ik was toen ik het hoorde, in een busje met medewandelaars op weg naar een wandeling.
Ditquote:Op maandag 2 september 2013 09:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik was toen net een paar maanden op de wereld..
quote:
ja echt fuck man what the fuck je gefuck motherfuckersquote:Op maandag 2 september 2013 09:21 schreef Brummetje_ het volgende:
Geen idee. Boeit me ook geen fuck.
Wáárom gaat iedereen altijd vertellen waar hij/zij was en wat ie deed bij zulk soort nieuws? What the fuck maakt het uit waar je was, hoe je het hoorde en wat je deed?!
ik weet het niet meerquote:Op maandag 2 september 2013 08:51 schreef Loekie1 het volgende:
Dat weet je niet meer. Maar je weet het wel als daarbij staat dat op de vroege ochtend van 31 augustus 1997 prinses Diana overleed in Parijs.
Ik weet waar ik was toen ik het hoorde, in een busje met medewandelaars op weg naar een wandeling.
eeuh, niet echt, die Diana heeft me nooit geboeid, volslagen langs me heen gegaan.quote:Op maandag 2 september 2013 08:51 schreef Loekie1 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |