Daarmee geef je aan dat je het je nog kan herinneren.quote:Op maandag 2 september 2013 09:21 schreef Brummetje_ het volgende:
Geen idee. Boeit me ook geen fuck.
Wáárom gaat iedereen altijd vertellen waar hij/zij was en wat ie deed bij zulk soort nieuws? What the fuck maakt het uit waar je was, hoe je het hoorde en wat je deed?!
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 08:51 schreef Loekie1 het volgende:
Maar je weet het wel als daarbij staat dat op de vroege ochtend van 31 augustus 1997 prinses Diana overleed in Parijs.
Heel goed!quote:Op maandag 2 september 2013 09:15 schreef remlof het volgende:
Ik woonde in Milaan en m'n vriendin vertelde het me toen ze me koffie bracht op bed.
Was op een zondag toch?
quote:
Jij was betrokken bij de ramp in enschede?!?!?!?! Moet ik de AIVD nu inlichten? Of was jij betrokken bij de hulpverlening van de vuurwerkramp?quote:Op maandag 2 september 2013 09:09 schreef theguyver het volgende:
9/11 thuis tv kijken live beelden volgen.
val berlijnse muur, zat ik in de zandbak.
Pim Fortuin neergeschoten , aan het werk luisterend naar de radio.
Vuurwerk Ramp Enschede , zelf betrokken.
diana verongelukt... eh... geen idee boeit me geen hol
nee maar die dingen vond ik wat belangrijker en wat ik nog weet. waar ik toen was..quote:Op maandag 2 september 2013 09:41 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jij was betrokken bij de ramp in enschede?!?!?!?! Moet ik de AIVD nu inlichten? Of was jij betrokken bij de hulpverlening van de vuurwerkramp?
Paris Hiltonquote:Op maandag 2 september 2013 09:41 schreef Loekie1 het volgende:
Zo iemand was er niet voor Diana en is er niet meer geweest na Diana.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |