SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 2 september 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
Haha ik las 'hoofddrol' in mijn eigen reactie
Het enige wat ik van De Kamps kan zeggen is dat hij een beetje dezelfde korte draaicirkel heeft als Sneijder. Verder vind ik hem tegenvallen.quote:Op maandag 2 september 2013 01:26 schreef Zhano het volgende:
Heerenveen heeft voor het eerst sinds jaren een keuze op het middenveld. Meestal stonden er 3 en verder was er weinig. Nu staan Ziyech, Roon en Eikrem er en heb je nog v/d Berg. Kums is zo goed als weg, dat was ook wel een leuke speler. Die Ajacied zal daar wel de vervanger voor zijn ofzo.
Hoezo kopen? Hveen huurt die gast.quote:Op maandag 2 september 2013 01:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het enige wat ik van De Kamps kan zeggen is dat hij een beetje dezelfde korte draaicirkel heeft als Sneijder. Verder vind ik hem tegenvallen.
Maargoed, de meeste jeugdspelers die Ajax verlaten doen het goed bij hun nieuwe werkgever dus de kans is groot dat we hem volgend jaar weer terugkopen voor 5 miljoen
Het is maar op huurbasis..quote:Op maandag 2 september 2013 01:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het enige wat ik van De Kamps kan zeggen is dat hij een beetje dezelfde korte draaicirkel heeft als Sneijder. Verder vind ik hem tegenvallen.
Maargoed, de meeste jeugdspelers die Ajax verlaten doen het goed bij hun nieuwe werkgever dus de kans is groot dat we hem volgend jaar weer terugkopen voor 5 miljoen
Oh ik dacht dat ze hem hadden gekochtquote:
Jij bent vroeg.quote:Op maandag 2 september 2013 06:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Bolly en Biabiany 97 pace, Ibarbo 95
Lol als ik opsta en naar utrecht moet denk ik nieteens om ff nog op fok te reageren.quote:Op maandag 2 september 2013 06:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat denk je, moet half 9 in Roffa zijn
ik probeer op te staan nu dus ik moet wat hequote:Op maandag 2 september 2013 06:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lol als ik opsta en naar utrecht moet denk ik nieteens om ff nog op fok te reageren.
Draai hardcore.quote:Op maandag 2 september 2013 06:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik probeer op te staan nu dus ik moet wat he
Laat me weten hoe het wasquote:Op maandag 2 september 2013 07:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je zou herkennen, je bent nou eenmaal niet zo imposant als Iwan
Hij doet jouw oude studiequote:Op maandag 2 september 2013 07:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laat me weten hoe het wasTeveel Fok!ers voor 1 studie
Welke groep zit hij ?
Okequote:
Op rooster stond tot 16.00, op site tot 18.00. Mag toch hopen van niet anders in 2 dagen 17 uurquote:
Pure angstaankoop.quote:Op maandag 2 september 2013 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat moet City in godsnaam met die lompe Demichelis?
Tja, je zou echt een keer zonder CV's komen te zitten, en moeten overwegen een keer een jeugdspeler op te stellen. Dan kun je inderdaad beter Demichelis de wei in sturen.quote:
Ben ik met je eens dit is een klap in het gezicht voor de jeugd.quote:Op maandag 2 september 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, je zou echt een keer zonder CV's komen te zitten, en moeten overwegen een keer een jeugdspeler op te stellen. Dan kun je inderdaad beter Demichelis de wei in sturen.
Kompany is 4 weken eruit, Toure/Rekik zijn weg... Ze hebben geen CB's meer op de bank aangezien Nastasic ( jeugd ) en Lescott spelen. Dat ze een backup verdediger nodig hebben is logisch gezien het aantal wedstrijden, alleen Demichellis ? Nah slechte keuze....quote:Op maandag 2 september 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, je zou echt een keer zonder CV's komen te zitten, en moeten overwegen een keer een jeugdspeler op te stellen. Dan kun je inderdaad beter Demichelis de wei in sturen.
Richards kan eventueel toch ook centraal spelen?quote:Op maandag 2 september 2013 07:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kompany is 4 weken eruit, Toure/Rekik zijn weg... Ze hebben geen CB's meer op de bank aangezien Nastasic ( jeugd ) en Lescott spelen. Dat ze een backup verdediger nodig hebben is logisch gezien het aantal wedstrijden, alleen Demichellis ? Nah slechte keuze....
Ook een blessurequote:Op maandag 2 september 2013 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Richards kan eventueel toch ook centraal spelen?
Alweer? Wist ik niet, maar inderdaad, dat is dan zijn zoveelstequote:Op maandag 2 september 2013 08:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ook een blessureDie gast is echt 20 keer geblesseerd geweest afgelopen 3 jaar
Hamstringquote:Op maandag 2 september 2013 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alweer? Wist ik niet, maar inderdaad, dat is dan zijn zoveelste
Dit soort gasten zouden eigenlijk een aangepast contract moeten krijgen. Je betaalt je blauw aan zo'n speler, en je krijgt er amper iets voor terugquote:
Ja, maar anders is het zielig, want ze verdienen maar een miljoen per jaar en dat is al zielig genoeg. Raakt 'ie ook nog geblesseerd.quote:Op maandag 2 september 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit soort gasten zouden eigenlijk een aangepast contract moeten krijgen. Je betaalt je blauw aan zo'n speler, en je krijgt er amper iets voor terug
Morgen!quote:Op maandag 2 september 2013 08:29 schreef Revontulet het volgende:
Mogge
Wat een kutverbinding naar Leiden
dit jaquote:
quote:
Is Bolly een bronze?quote:Op maandag 2 september 2013 06:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Bolly en Biabiany 97 pace, Ibarbo 95
lelijke gozer met een lelijk shirtquote:
dit word inderdaad zo langzamerhand wel de british pace leaguequote:
Dacht dat ie een downgrade heeft gekregen?quote:
ja die 80 pace van Arnautovic doet iedereen wel schrikkenquote:Op maandag 2 september 2013 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lelijke gozer met een lelijk shirt![]()
maar zal wel flink wat knaken kosten in fut 14
[..]
dit word inderdaad zo langzamerhand wel de british pace league
doelde inderdaad meer op de eto'o's en sakho's dan op de arnautovicen iddquote:Op maandag 2 september 2013 10:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja die 80 pace van Arnautovic doet iedereen wel schrikkenEn Sakho dacht ik een downgrade naar <72 pace?
![]()
Maar kan er naast zitten
nieuwe breaking bad kijkenquote:Op maandag 2 september 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
wat te doen, nog steeds ziek en het is saai...
quote:Op maandag 2 september 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
wat te doen, nog steeds ziek en het is saai...
Die fallout lijkt me wel watquote:
Die heb ik volgens mij niet gedownload? Wanneer was die beschikbaar?quote:Op maandag 2 september 2013 11:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die fallout lijkt me wel watIk heb geen zin om in mee eentje spellen te spelen
Ook nu als het goed isquote:Op maandag 2 september 2013 11:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij niet gedownload? Wanneer was die beschikbaar?
Sterk staaltje kapitaalvernietiging inderdaad. Benieuwd of Wilders weer met kamervragen gaat komenquote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
ze zijn daar in madrid in iedergeval lekker bezig
als ik zo lees wat er allemaal nog uit moet
als je zie wat voor spelers daar weer weg gaanquote:Op maandag 2 september 2013 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sterk staaltje kapitaalvernietiging inderdaad. Benieuwd of Wilders weer met kamervragen gaat komen
Het lijkt er inderdaad op dat Real structureel te veel geld uitgeeft aan gehypte spelers (Bale, Ozil, Kaka), en ze daarna met grof verlies weer verkoopt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je zie wat voor spelers daar weer weg gaanis suarez bijvoorbeeld echt zoveel beter dan benzema ? en of je nou isco hebt of ozil..
lijkt een beetje alsof ze gewoon weer 100.000 nieuwe shirtjes willen verkopen
Real heeft wel dikke winst op Callejon,Higuain gemaakt en Albiol weten te lozen, is weer 50 miljoenquote:Op maandag 2 september 2013 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat Real structureel te veel geld uitgeeft aan gehypte spelers (Bale, Ozil, Kaka), en ze daarna met grof verlies weer verkoopt.
di maria pakken ze misschien ook nog wel wat profit op.quote:Op maandag 2 september 2013 11:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real heeft wel dikke winst op Callejon,Higuain gemaakt en Albiol weten te lozen, is weer 50 miljoen
Op Ozil verlies maken is zelfs voor Real Madrid niet mogelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
di maria pakken ze misschien ook nog wel wat profit op.
maar het lijkt mij dat ze op ozil, coentrao en benzema toch aardig wat verlies maken.
Ik dacht even dat Fuszy weer een issue had, maar het blijkt een Dreetje te zijn die zijn eerste stappen in de puberwereld zetquote:
op FM? Met je muis naar rechts boven en dan krijg je als het goed is een klein balkje te zien. Daar kun je shouts doorgeven. Bij tactieken kun je ze ook zelf aanmaken.quote:Op maandag 2 september 2013 11:41 schreef BDIL het volgende:
Hoe the fuck roep je teaminstructies nu naar spelers ?
quote:
Je komt nu ook niet automatisch bij teamtoespraken bij begin wedstrijd en in de helftquote:Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
op FM? Met je muis naar rechts boven en dan krijg je als het goed is een klein balkje te zien. Daar kun je shouts doorgeven. Bij tactieken kun je ze ook zelf aanmaken.
Dat is raar, speel je wel de normale FM of FM classic?quote:Op maandag 2 september 2013 11:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je komt nu ook niet automatisch bij teamtoespraken bij begin wedstrijd en in de helft
quote:
Dacht de classicquote:Op maandag 2 september 2013 11:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is raar, speel je wel de normale FM of FM classic?
Classic is sinds FM2013, daar zijn veel opties weg gelaten, maar weet niet zeker of teamtoespraken enzo daar ook bij zitten.quote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dacht de classicHeb die altijd gespeeld
Niet, was het maandelijkse testen van het luchtalarm.quote:
Ja fijn is dat hequote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Zit je heel veel moed te verzamelen om een bepaald telefoontje te plegen. Wordt er niet opgenomen -.-
Tijd verspilling.quote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef dion_v_k het volgende:
Man City heeft 30 miljoen pond geboden voor El Shaarawy
twitter:televoetbal twitterde op maandag 02-09-2013 om 12:16:02Transfervrije Plet tekent bij Feyenoord http://bit.ly/Kuf5E2 reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 12:24 schreef Zhano het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op maandag 02-09-2013 om 12:16:02Transfervrije Plet tekent bij Feyenoord http://bit.ly/Kuf5E2 reageer retweet
Liverpool heeft wel alle doelwitten binnenquote:
Ze hebben wel goed ingekocht voor mn gevoel. Voor het eerst in jarenquote:Op maandag 2 september 2013 12:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Liverpool heeft wel alle doelwitten binnenZie ze wel in de race om kampioenschap.
Wat de fuck moeten zij met nog een aanvallende middenvelder... daar hebben ze er pas 100 van ;/quote:BREAKING: Paris Saint-Germain have outbid Arsenal for Mesut Özil
Om de trainer tevreden te houden. Die vond dat ie zo lullig af stak bij de Engels clubs enzo als ze minder dan 100 miljoen uitgavenquote:Op maandag 2 september 2013 12:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat de fuck moeten zij met nog een aanvallende middenvelder... daar hebben ze er pas 100 van ;/
twitter:arjendeboer12 twitterde op maandag 02-09-2013 om 12:25:31SC Heerenveen onderhandelt met Heracles Almelo over verhuur topscorer beloftenelftal Mark Uth voor de rest van het seizoen. reageer retweet
twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 02-09-2013 om 12:30:39Arsenal target Josuha Guilavogui has joined Atlético Madrid for £8.5m from Saint-Étienne. (Source: BBC Sportsday) reageer retweet
Op Ozil gaan ze dikke winst maken hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat Real structureel te veel geld uitgeeft aan gehypte spelers (Bale, Ozil, Kaka), en ze daarna met grof verlies weer verkoopt.
Edinson Cavani SSC Napoli SSC Napoli 64.500.000 ¤quote:Op maandag 2 september 2013 12:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om de trainer tevreden te houden. Die vond dat ie zo lullig af stak bij de Engels clubs enzo als ze minder dan 100 miljoen uitgaventwitter:arjendeboer12 twitterde op maandag 02-09-2013 om 12:25:31SC Heerenveen onderhandelt met Heracles Almelo over verhuur topscorer beloftenelftal Mark Uth voor de rest van het seizoen. reageer retweet
Verkeerd gegoktquote:Op maandag 2 september 2013 12:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Edinson Cavani SSC Napoli SSC Napoli 64.500.000 ¤
Lucas Digne LOSC Lille Métropole Lille 15.000.000 ¤
Marquinhos AS Roma AS Roma 31.400.000 ¤
Die 100 miljoen hebben ze al lang uitgegeven
quote:Op maandag 2 september 2013 12:44 schreef Djeetje het volgende:
Iemand al wat nieuws over Ozil en Benzema naar Arsenal ?
twitter:paddypower twitterde op maandag 02-09-2013 om 12:36:55EXCLUSIVE: Arsenal finally unveil first marquee signing #TransferDeadlineDay http://t.co/UhEy2Ka8V3 reageer retweet
Owja.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 12:57 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand een site waar ik breaking bad kan zien met NL ondertitel?
quote:Op maandag 2 september 2013 13:03 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Kerel , jij weet niet eens wanneer er een D of een T moet staan.
quote:Op maandag 2 september 2013 13:03 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Voor een komma komt geen spatie.quote:Op maandag 2 september 2013 13:03 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik zag het net jaquote:Op maandag 2 september 2013 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Arsenal betaalt zo'n 50 mil voor Ozil
Je gaat toch niet beweren dat Eriksen van het niveau Ozil is?quote:Op maandag 2 september 2013 13:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zag het net ja![]()
Fantastische speler maar 50 miljoen?? Had dan Eriksen gehaald voor 12 miljoen en had je nog 38 miljoen om een topspeler te halen.
Ga je nu serieus Eriksen vergelijken met Ozil?quote:Op maandag 2 september 2013 13:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zag het net ja![]()
Fantastische speler maar 50 miljoen?? Had dan Eriksen gehaald voor 12 miljoen en had je nog 38 miljoen om een topspeler te halen.
Munian, Adrian, Jeffren, Rodrigo, Benat, De Marcos.quote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef BDIL het volgende:
Iemand een low budget speler in FUT waarmee je gespeeld moet hebben ?
Moet niet gekker worden, we zijn het weer een keer met elkaar eens.quote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nu serieus Eriksen vergelijken met Ozil?
Ow wacht, nu ik je UI zie
Tevens: UP Benatquote:Op maandag 2 september 2013 13:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden, we zijn het weer een keer met elkaar eens.
Poldi speelt toch kut elke FIFAquote:
FIFA 14 gaat alles anders worden.quote:
Als ik hem tegen krijg, schijt ik 'm altijd 7 kleuren. Doet het altijd goed tegen mij...quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat Eriksen van het niveau Ozil is?
Dat zeg ik toch helemaal niet, Eriksen kan nog wel veel beter worden dan hij nu is EN dan zou Arsenal nog 38 miljoen over hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nu serieus Eriksen vergelijken met Ozil?
Ow wacht, nu ik je UI zie
Het is een complot van alle clubs tegen Arsenal. Als zij een speler op de radar hebben, dan koopt snel een andere club hem.quote:Op maandag 2 september 2013 13:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet, Eriksen kan nog wel veel beter worden dan hij nu is EN dan zou Arsenal nog 38 miljoen over hebben.
Ohnee wacht... tegenwoordig krijg je geen fatsoenlijke speler meer gekocht voor 38 miljoen![]()
Ik denk dat Arsenal behoefte heeft aan spelers die direct van toegevoegde waarde zijn. Dat is Ozil onomstotelijk, en eerlijk gezegd denk ik niet dat Eriksen dat is.quote:Op maandag 2 september 2013 13:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet, Eriksen kan nog wel veel beter worden dan hij nu is EN dan zou Arsenal nog 38 miljoen over hebben.
Ohnee wacht... tegenwoordig krijg je geen fatsoenlijke speler meer gekocht voor 38 miljoen![]()
Dan zou je kunnen zeggen dat het 1 miljard euro in 10 jaar is.quote:Op maandag 2 september 2013 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
Real madrid een miljard pond uitgegeven aan spelers in 11 jaar
Ja maar voor die overige 38 miljoen hadden ze toch nog een speler kunnen kopen die er meteen had kunnen staan.quote:Op maandag 2 september 2013 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat Arsenal behoefte heeft aan spelers die direct van toegevoegde waarde zijn. Dat is Ozil onomstotelijk, en eerlijk gezegd denk ik niet dat Eriksen dat is.
Ik kan op het moment geen betere aanvallende middenvelder opnoemen. Ozil is gewoon pure klasse en daar moet je voor betalen, zeker op de laatste dag van de transfermarkt.quote:Op maandag 2 september 2013 13:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
De vraagt blijft alleen: had Arsenal voor die 50 miljoen niet beter een hele goede spits kunnen kopen?quote:Op maandag 2 september 2013 13:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kan op het moment geen betere aanvallende middenvelder opnoemen. Ozil is gewoon pure klasse en daar moet je voor betalen, zeker op de laatste dag van de transfermarkt.
Waar moet Santi dan spelen?quote:Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
Is het al officieel dat Ozil gaat?
Lijkt me een domme keuze om naar Arsenal te gaan.
noem eens een hele goede spits voor 50 miljoen die nog beschikbaar is.quote:Op maandag 2 september 2013 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De vraagt blijft alleen: had Arsenal voor die 50 miljoen niet beter een hele goede spits kunnen kopen?
4-2-3-1quote:
Hoesen. Finbogasson?quote:Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
noem eens een hele goede spits voor 50 miljoen die nog beschikbaar is.
Alle beschikbare 'hele goede' spitsen zijn dit seizoen al van club gewisseld. Kan zo 1,2,3 geen spits bedenken die een meerwaarde zou kunnen zijn voor Arsenal. Alleen Benzema, maar dat is zo wat de enige centrum aanvaller van Real Madrid nu.quote:Op maandag 2 september 2013 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De vraagt blijft alleen: had Arsenal voor die 50 miljoen niet beter een hele goede spits kunnen kopen?
En de Koefquote:
schijnt weg te mogen, omdat ze suarez willen halen.quote:Op maandag 2 september 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alle beschikbare 'hele goede' spitsen zijn dit seizoen al van club gewisseld. Kan zo 1,2,3 geen spits bedenken die een meerwaarde zou kunnen zijn voor Arsenal. Alleen Benzema, maar dat is zo wat de enige centrum aanvaller van Real Madrid nu.
Ik denk niet dat Suarez naar Arsenal wil.Di natale niet echt een Arsenal spits.quote:Op maandag 2 september 2013 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Suarez, Kiessling (misschien), Di Natale (of is die al weg?)...
Suarez roept de hele zomer al dat hij naar Arsenal wilt.quote:Op maandag 2 september 2013 14:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Suarez naar Arsenal wil.Di natale niet echt een Arsenal spits.
Di Natale had bijgetekend, die gaat nergensquote:Op maandag 2 september 2013 14:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Suarez naar Arsenal wil.Di natale niet echt een Arsenal spits.
Bovendien is die al 35 geloof ikquote:Op maandag 2 september 2013 14:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Di Natale had bijgetekend, die gaat nergens
Ik dacht dat hij weg wou uit de bpl.quote:Op maandag 2 september 2013 14:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Suarez roept de hele zomer al dat hij naar Arsenal wilt.
En Di Natale eindigt zijn carrière bij Udinese heeft hij al vaak gezegd.
twitter:ThomasHvV twitterde op maandag 02-09-2013 om 13:52:35Zojuist Urby Emanuelson gespot op Schiphol. Zou het? reageer retweet
Achter Benzema, maar ook vaak vanaf rechts.quote:
Welke clubquote:Op maandag 2 september 2013 14:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Achter Benzema, maar ook vaak vanaf rechts.
Werder Bremen en daarvoor Schalke04.quote:
quote:
Geen zin om te zoeken. Alsnog bedankt tobi!quote:Op maandag 2 september 2013 14:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Werder Bremen en daarvoor Schalke04.
Op de website www.wikipedia.nl vind je over het algemeen heel veel informatie.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Fernando Alonso koopt Euskaltel (wielerploeg)![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken. Alsnog bedankt tobi!
Buma/Stemra, het is daar zo'n teringzooi en er werken volgens mij alleen maar josties...quote:Op de website google.nl kunt u over het algemeen veel informatie vinden.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ooit een keer een mail gehad van Buma/Stemra waarin zoiets stond. We moesten iets inleveren voor een nieuwe New Kids film en de lijst die zij ons verschaften was zo'n zooitje dat we daar niets mee konden. Toen we haar om meer informatie vroegen kregen we iets in de trant van dit teruggestuurd:
[..]
Buma/Stemra, het is daar zo'n teringzooi en er werken volgens mij alleen maar josties...
We hebben ons kapot gelachen, maar om de een of andere reden dachten we echt dat het een oprechte e-mail was.quote:Op maandag 2 september 2013 14:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
Heb je wel lef om zoiets te sturen.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef AntiHero het volgende:
twitter:ThomasHvV twitterde op maandag 02-09-2013 om 13:52:35Zojuist Urby Emanuelson gespot op Schiphol. Zou het? reageer retweet
Schijt aan lidwoordentwitter:PatrickLeemans1 twitterde op maandag 02-09-2013 om 14:11:09Emanuelson bevestigt in A'dam te zijn, maar ontkent in gesprek te gaan/zijn met Ajax. 'Ik verwacht rustige dag. Milan wil me niet kwijt'. reageer retweet
bronquote:
Daily mirror schrijft dat United een bod op Coentrao gaat doen.quote:
Alles wat met daily begint moet je niet vertrouwenquote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Daily mirror schrijft dat United een bod op Coentrao gaat doen.
En BBC schrijft dat United zich om 00.00 uur gaat versterken met Fellaini.
Behalve The Daily Show with Jon Stewartquote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alles wat met daily begint moet je niet vertrouwen
quote:Op maandag 2 september 2013 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
Zenit![]()
Hulk te leen aanbieden voor een seizoen, fee 10 Miljoen
Bale is dan ook veel minder populairquote:Op maandag 2 september 2013 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Ronaldo zat het hele stadion vol
Echt waar?quote:Op maandag 2 september 2013 14:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bale is dan ook veel minder populair
Alsof Benzema zo scherp is de laatste tijd.quote:Op maandag 2 september 2013 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
2 kwaliteits injecties ben je er wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik heb morgen pas mentorshitquote:Op maandag 2 september 2013 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lulhoofd waarom mag jij nu al weg
quote:Op maandag 2 september 2013 14:52 schreef dion_v_k het volgende:
In Brabant zijn de mensen 'gewoon' duidelijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Chelsea zou 3 miljoen huur willen hebben, Arsenal wil 1.5 geven volgens een berichtje. Sowieso ben ik niet echt fan van huren van concurrenten.quote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ba naar Arsenal?
Mata naar Liverpool?
Ziet er gaaf uit.quote:Op maandag 2 september 2013 15:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn Ultimate Team stadionLa Bombonera van Boca Juniors.
Werkt toch niet? Ik had stadion van Valencia en konkovaak sneeuwquote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit.En waarschijnlijk altijd zon, wat mijn voornaamste eis is.
In Buenos Aires regent het ook gewoon regelmatig hoorquote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zou wel een goede wissel zijnquote:Op maandag 2 september 2013 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En daar is de broodnodige spits voor Arsenal: ze willen Demba Ba huren van Chelsea.
Dan hebben ze in ieder geval een goed alternatief achter de hand, in plaats van dat jonge menneke dat vorig jaar nog in Ligue 2 speeldequote:
36 miljoen geboden...quote:Op maandag 2 september 2013 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En Herrera van Bilbao naar United...
Die wel wereldkampioen met de jeugd isquote:Op maandag 2 september 2013 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan hebben ze in ieder geval een goed alternatief achter de hand, in plaats van dat jonge menneke dat vorig jaar nog in Ligue 2 speelde
2e spits bij Arsenal of 5e spits bij Chelsea...quote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die wel wereldkampioen met de jeugd is
Betwijfel alleen of Ba nou zin heeft om bij Arsenal te gaan banken.
Je hebt dat stadion uit SA waar het nooit regent en nog zo'n overdektequote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die heb ikquote:Op maandag 2 september 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt dat stadion uit SA waar het nooit regent en nog zo'n overdekte
Die slaan zich nu wel voor hun kop.quote:Op maandag 2 september 2013 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
In 2008, Southampton swapped their 25% Gareth Bale sell on fee for Tottenham Hotspur goalkeeper Tommy Forecast.
Investeren, dat doe je zo
King Fahd ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt dat stadion uit SA waar het nooit regent en nog zo'n overdekte
die moet ik ook hebben danquote:
Hardop gegniffeld hieromquote:Op maandag 2 september 2013 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
In 2008, Southampton swapped their 25% Gareth Bale sell on fee for Tottenham Hotspur goalkeeper Tommy Forecast.
keepertje die 25 miljoen pond bleek te kostenquote:
Voor de kenners onder ons: de zin dat hij Vitesse een punt bezorgdquote:
Ze hadden natuurlijk ook niet kunnen forecasten dat hij zo'n slechte keeper zou zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voor op de bank. Om het gemiddelde lager te houden!quote:Op maandag 2 september 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk ook niet kunnen forecasten dat hij zo'n slechte keeper zou zijn.
haha morgen vrijquote:Op maandag 2 september 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb morgen pas mentorshitAlleen kick off gehad.
Tot hoe laat moet jij dan? Heb je al college dan?
Atsu is wel tof.quote:Op maandag 2 september 2013 16:28 schreef v0lt026 het volgende:
Na Christian Atsu en Francisco Santos da Silva Junior komt ook Sam Hutchinson voor één seizoen naar Arnhem. Daarmee heeft Vitesse voor het sluiten van de transfermarkt in elke linie een speler aan haar selectie kunnen toevoegen.
Nog maar een spelertje van Chelsea erbij
Dit.quote:
Dit was om 13:00 op een werkdag, though.quote:Op maandag 2 september 2013 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Ronaldo zat het hele stadion vol
Goede flankspeler en dan Bojan op de plek van Eriksen. Lijkt mij wel een goede keus(voor Ajax dan).quote:
In Spanje is toch iedereen werkloos.quote:Op maandag 2 september 2013 16:31 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dit was om 13:00 op een werkdag, though.
quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In Spanje is toch iedereen werkloos.
Wakekeke.quote:twitter:TobiiasGaming twitterde op maandag 02-09-2013 om 15:33:26Cristiano Ronaldo saying goodbye to Ozil… http://t.co/hrjDsjSJwA reageer retweet
Nah, meer zo'n dude uit het Midden-Oosten.quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb bij dat Hala Madrid altijd een beeld alsof Hitler staat te schreeuwen
Visca Barça klinkt niet veel vrolijker.quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb bij dat Hala Madrid altijd een beeld alsof Hitler staat te schreeuwen
TrapZ?quote:
bojan geojen CM jaquote:Op maandag 2 september 2013 16:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goede flankspeler en dan Bojan op de plek van Eriksen. Lijkt mij wel een goede keus(voor Ajax dan).
Torres als enige concurrent..natuurlijk ga je dan.quote:Op maandag 2 september 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
Wat bezielde Ba ooit om naar Chelsea te gaan
Krijg nog les van hem.quote:
Torres was toen de enige spits die ze hadden?quote:Op maandag 2 september 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
Wat bezielde Ba ooit om naar Chelsea te gaan
Voor een half jaar naar Chelseaquote:Op maandag 2 september 2013 16:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Torres was toen de enige spits die ze hadden?
in een aanvallende 4-3-3 kan het gewoon als speler die het meest naar voren staat.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in een aanvallende 4-3-3 kan het gewoon als speler die het meest naar voren staat.
Zo speelt Ajax helemaal niet.quote:Op maandag 2 september 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in een aanvallende 4-3-3 kan het gewoon als speler die het meest naar voren staat.
Anders moet je Kolbein maar weer lekker op de bank zetten en Bojan als spits/CF, maar volgens mij is de positie niet het probleem van Bojan. Hij is gewoon niet goed genoeg.quote:
Nee joh, daar kan hij echt niet spelen. Mist zo ongeveer alle basiskwaliteiten voor die positie.quote:Op maandag 2 september 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer dat hij een deel van zijn rating best aan zijn kicking te danken heeft. Bij een keeper is dat echt het laatste waar ik naar kijk...quote:Op maandag 2 september 2013 16:47 schreef wieisboos het volgende:
Ik zie net dat de stats van Cillessen gelekt zijn:
Diving 77
Handling 72
Kicking 80
Positioning 70
Reflexes 78
Speed 52
beter is hij een 74
zijn alle ratings al bekend ?quote:Op maandag 2 september 2013 16:47 schreef wieisboos het volgende:
Diving 77
Handling 72
Kicking 80
Positioning 70
Reflexes 78
Speed 52
beter is hij een 74
Die rijke arabier speelt gewoon FUT irl zonder last te hebben van chem.quote:Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
WTF, waarom gaat PSG nog op allemaal spelers bieden.. die hebben een selectie waar je van gaat
Pastore haalt zijn niveau niet helaas misschien daarom ?quote:Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
WTF, waarom gaat PSG nog op allemaal spelers bieden.. die hebben een selectie waar je van gaat
Als pure doelpuntenmaker is Cavani wel beter. Voor het voetballend vermogen van de ploeg is Ibra beter, maar Cavani verdedigt ook mee...quote:Op maandag 2 september 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Pastore haalt zijn niveau niet helaas misschien daarom ?
Wel dom dat ze Cavani hebben gehaald Ibra is gewoon beter.
Daarvoor heb je toch verdedigersquote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als pure doelpuntenmaker is Cavani wel beter. Voor het voetballend vermogen van de ploeg is Ibra beter, maar Cavani verdedigt ook mee...
Je mag best van een aanvaller wat verdedigend werk verwachten. Ibrahimovic jaagt vaak niet eens.quote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch verdedigers
Ibra is een groter gevaar dan Cavani
gewoon alle 2 opstellen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag best van een aanvaller wat verdedigend werk verwachten. Ibrahimovic jaagt vaak niet eens.
Maar dat klopt inderdaad wel, Cavani is iets makkelijker te neutraliseren...
Werkt alleen nietquote:
Wat een statsquote:Op maandag 2 september 2013 16:47 schreef wieisboos het volgende:
Diving 77
Handling 72
Kicking 80
Positioning 70
Reflexes 78
Speed 52
beter is hij een 74
Ja daar heb ik altijd al van gedroomdquote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cillessen is in H2H een 74. Het zou mooi zijn om weer een 74-rated Nederlandse GK in FUT te hebben.
you wet your pants..quote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja daar heb ik altijd al van gedroomd
Dan speel je wel heel slecht.quote:Op maandag 2 september 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Boer vond Serero gisteren de beste man van het veld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |