SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 2 september 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
Haha ik las 'hoofddrol' in mijn eigen reactie
Het enige wat ik van De Kamps kan zeggen is dat hij een beetje dezelfde korte draaicirkel heeft als Sneijder. Verder vind ik hem tegenvallen.quote:Op maandag 2 september 2013 01:26 schreef Zhano het volgende:
Heerenveen heeft voor het eerst sinds jaren een keuze op het middenveld. Meestal stonden er 3 en verder was er weinig. Nu staan Ziyech, Roon en Eikrem er en heb je nog v/d Berg. Kums is zo goed als weg, dat was ook wel een leuke speler. Die Ajacied zal daar wel de vervanger voor zijn ofzo.
Hoezo kopen? Hveen huurt die gast.quote:Op maandag 2 september 2013 01:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het enige wat ik van De Kamps kan zeggen is dat hij een beetje dezelfde korte draaicirkel heeft als Sneijder. Verder vind ik hem tegenvallen.
Maargoed, de meeste jeugdspelers die Ajax verlaten doen het goed bij hun nieuwe werkgever dus de kans is groot dat we hem volgend jaar weer terugkopen voor 5 miljoen
Het is maar op huurbasis..quote:Op maandag 2 september 2013 01:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het enige wat ik van De Kamps kan zeggen is dat hij een beetje dezelfde korte draaicirkel heeft als Sneijder. Verder vind ik hem tegenvallen.
Maargoed, de meeste jeugdspelers die Ajax verlaten doen het goed bij hun nieuwe werkgever dus de kans is groot dat we hem volgend jaar weer terugkopen voor 5 miljoen
Oh ik dacht dat ze hem hadden gekochtquote:
Jij bent vroeg.quote:Op maandag 2 september 2013 06:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Bolly en Biabiany 97 pace, Ibarbo 95
Lol als ik opsta en naar utrecht moet denk ik nieteens om ff nog op fok te reageren.quote:Op maandag 2 september 2013 06:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat denk je, moet half 9 in Roffa zijn
ik probeer op te staan nu dus ik moet wat hequote:Op maandag 2 september 2013 06:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lol als ik opsta en naar utrecht moet denk ik nieteens om ff nog op fok te reageren.
Draai hardcore.quote:Op maandag 2 september 2013 06:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik probeer op te staan nu dus ik moet wat he
Laat me weten hoe het wasquote:Op maandag 2 september 2013 07:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je zou herkennen, je bent nou eenmaal niet zo imposant als Iwan
Hij doet jouw oude studiequote:Op maandag 2 september 2013 07:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laat me weten hoe het wasTeveel Fok!ers voor 1 studie
Welke groep zit hij ?
Okequote:
Op rooster stond tot 16.00, op site tot 18.00. Mag toch hopen van niet anders in 2 dagen 17 uurquote:
Pure angstaankoop.quote:Op maandag 2 september 2013 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat moet City in godsnaam met die lompe Demichelis?
Tja, je zou echt een keer zonder CV's komen te zitten, en moeten overwegen een keer een jeugdspeler op te stellen. Dan kun je inderdaad beter Demichelis de wei in sturen.quote:
Ben ik met je eens dit is een klap in het gezicht voor de jeugd.quote:Op maandag 2 september 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, je zou echt een keer zonder CV's komen te zitten, en moeten overwegen een keer een jeugdspeler op te stellen. Dan kun je inderdaad beter Demichelis de wei in sturen.
Kompany is 4 weken eruit, Toure/Rekik zijn weg... Ze hebben geen CB's meer op de bank aangezien Nastasic ( jeugd ) en Lescott spelen. Dat ze een backup verdediger nodig hebben is logisch gezien het aantal wedstrijden, alleen Demichellis ? Nah slechte keuze....quote:Op maandag 2 september 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, je zou echt een keer zonder CV's komen te zitten, en moeten overwegen een keer een jeugdspeler op te stellen. Dan kun je inderdaad beter Demichelis de wei in sturen.
Richards kan eventueel toch ook centraal spelen?quote:Op maandag 2 september 2013 07:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kompany is 4 weken eruit, Toure/Rekik zijn weg... Ze hebben geen CB's meer op de bank aangezien Nastasic ( jeugd ) en Lescott spelen. Dat ze een backup verdediger nodig hebben is logisch gezien het aantal wedstrijden, alleen Demichellis ? Nah slechte keuze....
Ook een blessurequote:Op maandag 2 september 2013 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Richards kan eventueel toch ook centraal spelen?
Alweer? Wist ik niet, maar inderdaad, dat is dan zijn zoveelstequote:Op maandag 2 september 2013 08:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ook een blessureDie gast is echt 20 keer geblesseerd geweest afgelopen 3 jaar
Hamstringquote:Op maandag 2 september 2013 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alweer? Wist ik niet, maar inderdaad, dat is dan zijn zoveelste
Dit soort gasten zouden eigenlijk een aangepast contract moeten krijgen. Je betaalt je blauw aan zo'n speler, en je krijgt er amper iets voor terugquote:
Ja, maar anders is het zielig, want ze verdienen maar een miljoen per jaar en dat is al zielig genoeg. Raakt 'ie ook nog geblesseerd.quote:Op maandag 2 september 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit soort gasten zouden eigenlijk een aangepast contract moeten krijgen. Je betaalt je blauw aan zo'n speler, en je krijgt er amper iets voor terug
Morgen!quote:Op maandag 2 september 2013 08:29 schreef Revontulet het volgende:
Mogge
Wat een kutverbinding naar Leiden
dit jaquote:
quote:
Is Bolly een bronze?quote:Op maandag 2 september 2013 06:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Bolly en Biabiany 97 pace, Ibarbo 95
lelijke gozer met een lelijk shirtquote:
dit word inderdaad zo langzamerhand wel de british pace leaguequote:
Dacht dat ie een downgrade heeft gekregen?quote:
ja die 80 pace van Arnautovic doet iedereen wel schrikkenquote:Op maandag 2 september 2013 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lelijke gozer met een lelijk shirt![]()
maar zal wel flink wat knaken kosten in fut 14
[..]
dit word inderdaad zo langzamerhand wel de british pace league
doelde inderdaad meer op de eto'o's en sakho's dan op de arnautovicen iddquote:Op maandag 2 september 2013 10:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja die 80 pace van Arnautovic doet iedereen wel schrikkenEn Sakho dacht ik een downgrade naar <72 pace?
![]()
Maar kan er naast zitten
nieuwe breaking bad kijkenquote:Op maandag 2 september 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
wat te doen, nog steeds ziek en het is saai...
quote:Op maandag 2 september 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
wat te doen, nog steeds ziek en het is saai...
Die fallout lijkt me wel watquote:
Die heb ik volgens mij niet gedownload? Wanneer was die beschikbaar?quote:Op maandag 2 september 2013 11:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die fallout lijkt me wel watIk heb geen zin om in mee eentje spellen te spelen
Ook nu als het goed isquote:Op maandag 2 september 2013 11:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij niet gedownload? Wanneer was die beschikbaar?
Sterk staaltje kapitaalvernietiging inderdaad. Benieuwd of Wilders weer met kamervragen gaat komenquote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
ze zijn daar in madrid in iedergeval lekker bezig
als ik zo lees wat er allemaal nog uit moet
als je zie wat voor spelers daar weer weg gaanquote:Op maandag 2 september 2013 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sterk staaltje kapitaalvernietiging inderdaad. Benieuwd of Wilders weer met kamervragen gaat komen
Het lijkt er inderdaad op dat Real structureel te veel geld uitgeeft aan gehypte spelers (Bale, Ozil, Kaka), en ze daarna met grof verlies weer verkoopt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je zie wat voor spelers daar weer weg gaanis suarez bijvoorbeeld echt zoveel beter dan benzema ? en of je nou isco hebt of ozil..
lijkt een beetje alsof ze gewoon weer 100.000 nieuwe shirtjes willen verkopen
Real heeft wel dikke winst op Callejon,Higuain gemaakt en Albiol weten te lozen, is weer 50 miljoenquote:Op maandag 2 september 2013 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat Real structureel te veel geld uitgeeft aan gehypte spelers (Bale, Ozil, Kaka), en ze daarna met grof verlies weer verkoopt.
di maria pakken ze misschien ook nog wel wat profit op.quote:Op maandag 2 september 2013 11:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real heeft wel dikke winst op Callejon,Higuain gemaakt en Albiol weten te lozen, is weer 50 miljoen
Op Ozil verlies maken is zelfs voor Real Madrid niet mogelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
di maria pakken ze misschien ook nog wel wat profit op.
maar het lijkt mij dat ze op ozil, coentrao en benzema toch aardig wat verlies maken.
Ik dacht even dat Fuszy weer een issue had, maar het blijkt een Dreetje te zijn die zijn eerste stappen in de puberwereld zetquote:
op FM? Met je muis naar rechts boven en dan krijg je als het goed is een klein balkje te zien. Daar kun je shouts doorgeven. Bij tactieken kun je ze ook zelf aanmaken.quote:Op maandag 2 september 2013 11:41 schreef BDIL het volgende:
Hoe the fuck roep je teaminstructies nu naar spelers ?
quote:
Je komt nu ook niet automatisch bij teamtoespraken bij begin wedstrijd en in de helftquote:Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
op FM? Met je muis naar rechts boven en dan krijg je als het goed is een klein balkje te zien. Daar kun je shouts doorgeven. Bij tactieken kun je ze ook zelf aanmaken.
Dat is raar, speel je wel de normale FM of FM classic?quote:Op maandag 2 september 2013 11:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je komt nu ook niet automatisch bij teamtoespraken bij begin wedstrijd en in de helft
quote:
Dacht de classicquote:Op maandag 2 september 2013 11:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is raar, speel je wel de normale FM of FM classic?
Classic is sinds FM2013, daar zijn veel opties weg gelaten, maar weet niet zeker of teamtoespraken enzo daar ook bij zitten.quote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dacht de classicHeb die altijd gespeeld
Niet, was het maandelijkse testen van het luchtalarm.quote:
Ja fijn is dat hequote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Zit je heel veel moed te verzamelen om een bepaald telefoontje te plegen. Wordt er niet opgenomen -.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |