Precies, dat je dat soort gesprekken voert met je exquote:Op zondag 1 september 2013 01:44 schreef LompeHork het volgende:
En dat vind je vreemd? Waarom heb je nog contact met je ex überhaupt?
Ik had haar niks te vertellenquote:Op zondag 1 september 2013 01:44 schreef LompeHork het volgende:
En dat vind je vreemd? Waarom heb je nog contact met je ex überhaupt?
Zij begint te praten tegen mij hoorquote:Op zondag 1 september 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, dat je dat soort gesprekken voert met je ex
Waarom luister je nog naar haar? Ga lekker verder met je leven dan (hoewel, je post op FOK!, ik weet niet hoe serieus ik je "leven" moet nemen). Waar is de godverdomme klacht heen?quote:Op zondag 1 september 2013 01:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had haar niks te vertellen
Zij begon tegen mij.
Jij kiest er toch voor om naar haar te luisteren?quote:Op zondag 1 september 2013 01:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zij begint te praten tegen mij hoor
Ik zeg ook dat het me niks boeit en toch blijft ze me stalkenquote:Op zondag 1 september 2013 01:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom luister je nog naar haar? Ga lekker verder met je leven dan (hoewel, je post op FOK!, ik weet niet hoe serieus ik je "leven" moet nemen). Waar is de godverdomme klacht heen?
Maar je voelt het wel he?quote:Op zondag 1 september 2013 01:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat het me niks boeit en toch blijft ze me stalken
quote:Op zondag 1 september 2013 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar je voelt het wel he?ik bedoel, zo'n topic hier openen enzo, de pijn blijft, het blijft je bij. En voor je het weet lig je weer in een hoekje van de badkamer in foetushouding te huilen.
Ik voel je pijn broeder, laat het maar lopen.quote:Op zondag 1 september 2013 01:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laten we zeggen leuk is anders om het allemaal te weten
Ga ik ook zeker doenquote:Op zondag 1 september 2013 01:49 schreef jogy het volgende:
Whatsapp: block haar. Sms/telefoon: block haar. Mail: Block haar.
Klaar.
Ik ga wel even schijten jaquote:Op zondag 1 september 2013 01:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder, laat het maar lopen.
Die zet je dan weer op internet.quote:Op zondag 1 september 2013 01:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen
Straks komen er handgeschreven brieven
Je probeert je groot te houden, ik snap het helemaal. Maar het is nergens voor nodig, KLB is dé plek waar je je pijn de vrije loop kunt laten en al je emoties kunt uiten. Het is oké, je bent onder vrinden. Je OP spreekt boekdelen en ik zou persoonlijk ook niet met al deze opgekroptie emoties mee om kunnen gaan. Kom, laat jezelf ons in de armen sluiten.quote:
Dat ome Hork hier neerzet.quote:Op zondag 1 september 2013 01:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je probeert je groot te houden, ik snap het helemaal. Maar het is nergens voor nodig, KLB is dé plek waar je je pijn de vrije loop kunt laten en al je emoties kunt uiten. Het is oké, je bent onder vrinden. Je OP spreekt boekdelen en ik zou persoonlijk ook niet met al deze opgekroptie emoties mee om kunnen gaan. Kom, laat jezelf ons in de armen sluiten.
quote:Op zondag 1 september 2013 01:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je probeert je groot te houden, ik snap het helemaal. Maar het is nergens voor nodig, KLB is dé plek waar je je pijn de vrije loop kunt laten en al je emoties kunt uiten. Het is oké, je bent onder vrinden. Je OP spreekt boekdelen en ik zou persoonlijk ook niet met al deze opgekroptie emoties mee om kunnen gaan. Kom, laat jezelf ons in de armen sluiten.
Jij bent de duivel. KLB is de plek waar emoties harteloos in de grond gestampt worden en waar mensen afgestompt raken en lachen om baby's die geboren worden zonder ledematen of zonder huid die hun hele korte leven van de pijn creperen en alleen maar ellende kennen voor ze uiteindelijk sterven.quote:Op zondag 1 september 2013 01:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je probeert je groot te houden, ik snap het helemaal. Maar het is nergens voor nodig, KLB is dé plek waar je je pijn de vrije loop kunt laten en al je emoties kunt uiten. Het is oké, je bent onder vrinden. Je OP spreekt boekdelen en ik zou persoonlijk ook niet met al deze opgekroptie emoties mee om kunnen gaan. Kom, laat jezelf ons de armen sluiten.
In dit topic is alles anders mijn zoon.quote:Op zondag 1 september 2013 01:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent de duivel. KLB is de plek waar emoties harteloos in de grond gestampt worden en waar mensen afgestompt raken en lachen om baby's die geboren worden zonder ledematen of zonder huid die hun hele korte leven van de pijn creperen en alleen maar ellende kennen voor ze uiteindelijk sterven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |