SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 2 september 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
Haha ik las 'hoofddrol' in mijn eigen reactie
Het enige wat ik van De Kamps kan zeggen is dat hij een beetje dezelfde korte draaicirkel heeft als Sneijder. Verder vind ik hem tegenvallen.quote:Op maandag 2 september 2013 01:26 schreef Zhano het volgende:
Heerenveen heeft voor het eerst sinds jaren een keuze op het middenveld. Meestal stonden er 3 en verder was er weinig. Nu staan Ziyech, Roon en Eikrem er en heb je nog v/d Berg. Kums is zo goed als weg, dat was ook wel een leuke speler. Die Ajacied zal daar wel de vervanger voor zijn ofzo.
Hoezo kopen? Hveen huurt die gast.quote:Op maandag 2 september 2013 01:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het enige wat ik van De Kamps kan zeggen is dat hij een beetje dezelfde korte draaicirkel heeft als Sneijder. Verder vind ik hem tegenvallen.
Maargoed, de meeste jeugdspelers die Ajax verlaten doen het goed bij hun nieuwe werkgever dus de kans is groot dat we hem volgend jaar weer terugkopen voor 5 miljoen
Het is maar op huurbasis..quote:Op maandag 2 september 2013 01:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het enige wat ik van De Kamps kan zeggen is dat hij een beetje dezelfde korte draaicirkel heeft als Sneijder. Verder vind ik hem tegenvallen.
Maargoed, de meeste jeugdspelers die Ajax verlaten doen het goed bij hun nieuwe werkgever dus de kans is groot dat we hem volgend jaar weer terugkopen voor 5 miljoen
Oh ik dacht dat ze hem hadden gekochtquote:
Jij bent vroeg.quote:Op maandag 2 september 2013 06:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Bolly en Biabiany 97 pace, Ibarbo 95
Lol als ik opsta en naar utrecht moet denk ik nieteens om ff nog op fok te reageren.quote:Op maandag 2 september 2013 06:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat denk je, moet half 9 in Roffa zijn
ik probeer op te staan nu dus ik moet wat hequote:Op maandag 2 september 2013 06:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lol als ik opsta en naar utrecht moet denk ik nieteens om ff nog op fok te reageren.
Draai hardcore.quote:Op maandag 2 september 2013 06:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik probeer op te staan nu dus ik moet wat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |