Ja wie is het eigenlijk ?quote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word trouwens moe van die Syntix.
Geen idee.quote:
sinds 2011 denk ik..quote:
Idem.quote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inderdaad.quote:
Voornamelijk bejaarden denk ik.quote:Op zondag 1 september 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
Heel Holland Bakt was wel goed nagedaan.
Ook echt van die hele treurige mensen die dat kijken.
3.2/10quote:Op zondag 1 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel Corrie hapt zou dat dan geweest zijn.
Ik wil daar iets over zeggen, maar dat mag niet.quote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever dat jullie dit in VBL bespreken als het daar mag.quote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil daar iets over zeggen, maar dat mag niet.
Komt ook in SPT, zijn pikkie wordt stijf van Sky en Froome enzo.quote:Op maandag 2 september 2013 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jullie dit in VBL bespreken als het daar mag.
Want ik zie die Syntix hier verder nooit.
Ik kan moeilijk zeggen: ban Syntix voor altijd. Helaas.quote:Op maandag 2 september 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
Volgens mij hebben ze in SPT en VBL wel een soort van FB, schatjes.
Trusten Pino en sterkte morgen. Zal niet meevallen inderdaadquote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Ook maar es slapen hier, moet weer naar school. Twee maanden niet geweest ondertussen.
12.30u beginnen, tot 15.30. We doen het kalm aan.quote:Op maandag 2 september 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Trusten Pino en sterkte morgen. Zal niet meevallen inderdaad
Oh dus je kan in ieder geval uitslapen, dat scheelt voor je eerste dag.quote:Op maandag 2 september 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
12.30u beginnen, tot 15.30. We doen het kalm aan.
Thnx iig.
Al even hoor.quote:
Niet zeiken.quote:Op maandag 2 september 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
12.30u beginnen, tot 15.30. We doen het kalm aan.
Thnx iig.
Herhaling van zaterdag.quote:
Dat zie ik als nieuw want op zaterdag zie ik het nooit.quote:
Ik heb de oudejaarsconference van Wim Kan ook nooit gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 08:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat zie ik als nieuw want op zaterdag zie ik het nooit.
OProg of ik?quote:Op maandag 2 september 2013 10:09 schreef Karina het volgende:
Wat ben jij bijdehand op de vroege maandagmorgen.
Dat is niet zo best Kun. Ga iets doen vandaag zodat je vanavond heel moe bent (iets lichamelijks dan he?).quote:Op maandag 2 september 2013 12:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik ben helemaal brak hele nacht niet geslapen en de nacht drvoor pas om 4 uur
Helemaal kapot van mn wandeltochtje naar de plaatselijke supermarktquote:Op maandag 2 september 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo best Kun. Ga iets doen vandaag zodat je vanavond heel moe bent (iets lichamelijks dan he?).
Haha nou ja als die 10 km verderop is dan begrijp ik het welquote:Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Helemaal kapot van mn wandeltochtje naar de plaatselijke supermarkt
Dat krijg je als je al om 9 uur in een kansloze vergadering op werk aan moet schuiven.quote:Op maandag 2 september 2013 10:09 schreef Karina het volgende:
Wat ben jij bijdehand op de vroege maandagmorgen.
ik vind Corrie's mierenhoop eigenlijk wel een interessant onderwerp voor deze discussiequote:Op maandag 2 september 2013 12:30 schreef hugecooll het volgende:
Zo veel modjes maar niet even de TT fixen
Is zonder apostrofquote:Op maandag 2 september 2013 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind Corrie's mierenhoop eigenlijk wel een interessant onderwerp voor deze discussie
Oh ik kreeg daar juist altijd heerlijk slaap van, die vergaderingen.quote:Op maandag 2 september 2013 13:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat krijg je als je al om 9 uur in een kansloze vergadering op werk aan moet schuiven.
sp3cquote:Op maandag 2 september 2013 13:59 schreef sp3c het volgende:
ik moest apostrof googelen
dat soort dingen vind alleen Timmmm interessant
nee schaamte ga ik echt niet meer aan beginnen hoorquote:
Ach je hebt op het Spangalis gezeten zekerquote:Op maandag 2 september 2013 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee schaamte ga ik echt niet meer aan beginnen hoor
Jij kijkt echt alles hè?quote:Op maandag 2 september 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
De gezelligste school van Nederland TV / Spangas #35 - Tinco :')
nee daar ben ik niet geweest neequote:Op maandag 2 september 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
De gezelligste school van Nederland TV / Spangas #35 - Tinco :')
hypermodern in die tijd zeker?quote:Op maandag 2 september 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Oh toen ik op school zat bestonden er nog geen computers, wel typemachines![]()
Nee vandaar de ganzenveer he? Alles met de hand schrijven.quote:Op maandag 2 september 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Hadden ze de boekdrukkunst toen al uitgevonden dan?
Ohja.quote:Op maandag 2 september 2013 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vandaar de ganzenveer he? Alles met de hand schrijven.
Is 200 meterquote:Op maandag 2 september 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nou ja als die 10 km verderop is dan begrijp ik het wel
Voor Breezers ben ik te oud sp3c en voor korsetten te jong (tenzij sexy korset).quote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef sp3c het volgende:
Corrie in dr corset aan de Breezer
razende tijden
quote:Op maandag 2 september 2013 19:21 schreef Tem het volgende:
Ritme met Corrie. Wel iets voor een ochtendprogramma met Karl Noten.
je gunt me wel weer wat he?quote:Op maandag 2 september 2013 19:21 schreef Tem het volgende:
Ritme met Corrie. Wel iets voor een ochtendprogramma met Karl Noten.
Nee ik heb vorige keer gekeken, maar het viel tegen. Veel te traag. Idee is leuk, maar teveel geklets en geen vaart.quote:Op maandag 2 september 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben nu ook dat gare Atlas programma aan het kijken. Was dat nou leuk?
Okee, ja nu al veel te veel geklets inderdaad.. En ik ken bijna niemand van die deelnemers eigenlijkquote:Op maandag 2 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb vorige keer gekeken, maar het viel tegen. Veel te traag. Idee is leuk, maar teveel geklets en geen vaart.
Gelijk heeft zequote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
Corrie houdt namelijk van weinig geklets en veel vaart.
Bij dit soort programma's wel ja anders is het niet spannend.quote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
Corrie houdt namelijk van weinig geklets en veel vaart.
Zo jammer, was bij Expeditie Poolcirkel ook al. Dat ik niemand ken vond ik niet eens erg. Eerder een voordeel.quote:Op maandag 2 september 2013 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja nu al veel te veel geklets inderdaad.. En ik ken bijna niemand van die deelnemers eigenlijk
Fijn dat je me confronteert met dit. In de kroeg noemen vrienden en kennissen me ook wel eens Guus.quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij lijkt trouwens wel een beetje op Guus Meeuwis!
quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Fijn dat je me confronteert met dit. In de kroeg noemen vrienden me ook wel eens Guus.
Nee Nel, je was niet de enige.quote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]Oh ik was dus niet de enige die het opgevallen was.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Geeft niks hoor, beter dan vergeleken te worden met een of ander oud wijf.
We gaan een score bijhouden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
Gefeliciteerd Tem, jij hebt het vandaag voor elkaar gekregen.
Het was volgens verwachting echt ge-wel-dig.quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik neem nog een lekker glas sinaasappelsap.
oja, dat pareltje had ik ook nog gepostquote:
Ook als losse post?quote:Op maandag 2 september 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, dat pareltje had ik ook nog gepost
Ja, dat zie je hier toch? Je quote het.quote:
Ik ben niet meer 100% helder.quote:Op maandag 2 september 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat zie je hier toch? Je quote het.
whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Gewoon vadsig noemen ze dat.quote:
Saneringdinsdag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef OProg het volgende:
Een ongeheurde treurigheid eigenlijk bij elkaar op tv nu.
Altijd.quote:
Dit moet ik zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:07 schreef Specularium het volgende:
Vanavond Camping PowNed.
Nu al een regelrechte Topshow.
Echt iets voor Corrie.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:07 schreef Specularium het volgende:
Vanavond Camping PowNed.
quote:Op woensdag 4 september 2013 07:07 schreef Specularium het volgende:
Vanavond Camping PowNed.
Hebben ze Corrie weer weggejaagd of heeft ze het druk met anderen dingen?quote:
Een beetje van dat, en een beetje van maggi.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben ze Corrie weer weggejaagd of heeft ze het druk met anderen dingen?
Dat laatste. Maar dat doet ze alsof dan he.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben ze Corrie weer weggejaagd of heeft ze het druk met anderen dingen?
Ja daarom een beetje van allebei.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:42 schreef Uccie het volgende:
Maar ik denk dat ze druk is, want bij DWDD was ze gisteren ook niet.
deze zag ik niet eens aankomenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Je had gelijk sp3c: Big Jim is een seriemoordenaar
Wel een mooi eind dan, the Monarch en de Monarchvlinder blijven overquote:Op woensdag 4 september 2013 12:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze zag ik niet eens aankomen
ik zweer het je, aan het einde van de rit leven alleen LittlebigJim en die vlinder onder de minidome nog
ja en voor seizoen 2 komt er dan weer een heel dorp nieuwe hoofdrolspelers uit het bos gewandeld, die hebben daar zolang geschuild omdat ze achterlijk waren ofzo ... Jimbo schiet er gelijk 17 neer in de eerste afleveringquote:Op woensdag 4 september 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een mooi eind dan, the Monarch en de Monarchvlinder blijven over
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en voor seizoen 2 komt er dan weer een heel dorp nieuwe hoofdrolspelers uit het bos gewandeld, die hebben daar zolang geschuild omdat ze achterlijk waren ofzo ... Jimbo schiet er gelijk 17 neer in de eerste aflevering
Ik was overdag bezig geweest (gordijnen wassen en zoquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 4 september 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was overdag bezig geweest (gordijnen wassen en zo)en heb 's avonds gewoon op de bank gelegen en tv gekeken en Under the Dome dus. Ik zit nu even te eten maar er zit weer een wasje in de machine
Ah dat is wel lief. Soms heb ik een paar dagen zoveel gepost (zondag bijv. TV SC) dat ik even gewoon normaal tv wil kijken.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:19 schreef sp3c het volgende:
we waren zo bezorgd
er zijn 0 gemene grapjes gemaakt ... serieus
Nou ja als ik een keer dood op de grond lig dan is het wel handig (alhoewel als ik dood ben maakt het ook niet meer uit natuurlijk).quote:
Ik heb het voordeel dat ze me vanuit de kroeg in de gaten komen of ze me thuis zien komen.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als ik een keer dood op de grond lig dan is het wel handig (alhoewel als ik dood ben maakt het ook niet meer uit natuurlijk).
Ja maar ja als ik halfdood ben kan ik niet internetten denk ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:31 schreef sp3c het volgende:
ja misschien ben je een keer halfdood en kan alleen een goede grap (8+ minstens) over je razende mierendoos je leven nog redden
nou dan kun je op ons rekenen hoor
gewoon niemeerdoenniemeerja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:33 schreef Tem het volgende:
Nou, dat miepen viel ook allemaal wel mee sp3c. Niet zo overspannen anders word ik cnorrig.
ja nee nu boeit het ons al niet meerquote:Op woensdag 4 september 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ja als ik halfdood ben kan ik niet internetten denk ik.
Ik ben trouwens zometeen weer weg, de gordijnen in de keuken zijn aan de beurt.
/LIF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |