das een herhaling tongquote:Op maandag 2 september 2013 06:11 schreef tong80 het volgende:
Murray 2-0 in sets. Murray begint met serveren.
Oh.quote:
Zonde dat ze verloren heeft. Idd een leuke, frisse speelster. En een prettige verschijning ook nog :-)quote:Op maandag 2 september 2013 17:27 schreef Rosario het volgende:
Wel allemaal even Giorgi kijken hè. Echt een leuke speelster.
Edit; laat maar, gaat er kansloos af. Eerste vijf games speelde ze bij vlagen weer net zo geweldig als tegen Wozniacki, daarna elf van de dertien daaropvolgende games voor Vinci.
Ik zou gewoon gaan slapen, denk niet dat die wedstrijd vandaag wordt gespeeld.quote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef Rosario het volgende:
Zeker.
Ben benieuwd naar Kohlschreiber-Nadal vanavond. Nadal gaat ongetwijfeld winnen, maar Kohlschreiber heeft eigenlijk altijd een set gepakt tegen Nadal op hardcourt.. Misschien maakt hij er nog een wedstrijd van.
Misschien een voordeel voor Federer als hij wel vandaag speelt en Nadal niet. Nadal moet dan morgen en woensdag opnieuw.quote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan slapen, denk niet dat die wedstrijd vandaag wordt gespeeld.
Ik wou het net zeggen. Ik dacht ze gaan zo meteen beginnen maar dat kan wel weer 2 uur extra durenquote:Op maandag 2 september 2013 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ik dacht dat z emisschien om 21.30 uur weer gingen spelen maar het regent nog behoorlijk.
Wat een armoede zeg.quote:Op maandag 2 september 2013 21:22 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Ik dacht ze gaan zo meteen beginnen maar dat kan wel weer 2 uur extra duren
Federer gaat naar Louis Armstrong. Begint na afloop van de partij van Halep.quote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
Het is droog nu!
Aza-Ana gaat vandaag sowieso niet meer door.
Haha.quote:Op maandag 2 september 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
Hopelijk heeft Fedje geen last van claustrofobie.
quote:Op maandag 2 september 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bijna beter dan jouw grappen [ afbeelding ]
Waarom, omdat het je te lang duurt of wegens het niveau?quote:Op maandag 2 september 2013 23:45 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Lekker beginDit ga ik niet afkijken..
Tsja, ongelooflijke klapjostie, die mats.quote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef Federer-fan het volgende:
Mats weet ''vrij zeker'' dat Robredo nog nooit van Federer heeft gewonnen.Royal sadness.
Godver, toch niet weer zeg.quote:Op maandag 2 september 2013 23:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat speelt Federer dramatisch slecht zeg.
quote:Op maandag 2 september 2013 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een slecht begin van Federer. Neemt niet weg dat hij natuurlijk met 2 vingers in zijn neus van Robredo zou moeten winnen.
Haha.quote:Op maandag 2 september 2013 23:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Nou ik ga pitten nu, hopelijk weet Fed z'n niveau op te krikken.
Gebroken door Boredo, gvd, wat is dat nou weer.
Ja, qua spel wel, maar mentaal kan hij het niet bolwerken tegen Nadal.quote:Op maandag 2 september 2013 23:58 schreef GwaiLow het volgende:
Kijk, Federer stuurt Roberdo nu echt zwaar! Hiermee zal hij Nadal toch ook een les moeten kunnen leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |